Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Deci iese careva sambata ?

Sambata, daca termin la timp cu montatul rotilor pe mobra - as baga un drum pana la Giurgiu, ceva curbe pe acolo.

Mesaj completat

Cred ca merge si de la cbr http://www.emoto.ro/cablu-acceleratie-pw-427-959-960.html da tot pe acolo ajunge.

Cred ca cel mai ieftin ies reconditionate. Parca 2-30 de ron costa asa ceva.

Sigur merge de pe CBR, am si un CBR in curte si in afara de forma, totul se potriveste de pe el, pe Hornet.

Mesaj completat

salutare,

 

Am si eu o problema la ventilatorul de la radiator. Nu mai pleaca la temperaturi ridicate si nu ma prea pricep. Aveti idee unde as putea merge sa-i fac o verificare?

Termocupla sau senzorul de temperatura.

Mesaj completat

salut

e corecta supozitia ca un releu de incarcare de cbr f3 ar trebui sa se potriveasca la hornet?varamiu are un f3,el si-a pus la a lui acum 1 an,un releu de incarcare pt un linhai 300.Si lui i-au spus altii.Singura chestie care a trebuit sa o faca a fost sa isi intoarca mufa de pe motor.Ex.:mufa releului e tesita sus,mufa motorului e tesita jos........fierele de jos trebuie sa intre sus,si invers.daca ma poate ajuta cinva cu o parere,un sfatdau o bere.tare as vrea s ama plimb weekendu asta:D

Merge sigur, este acelasi tip.

Mesaj completat

P.S. ...si asa s-a dus postul meu lung, cu interventia Elenei :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dragi baieti si fete...dar ce patesc oare viespile voastre de tot fac figuri?au personalitate prea puternica? :D ...eu de cand am motorul nu am avut nici cea mai mica problema de incarcare,ventilator,releu...etc...iarna trecuta mi-a stat bateria pe motror 2 luni jumate in frig,apoi a pornit la prima cheie si sanatate.in primavara am fost harnic,am inecat-o,apoi cu cabluri am luat curent de pe matiz(trebuia ala sa ambaleze motoru sa nu moara,avand doar 3 cilindrii :P ),dupa care o tura de o ora,apoi nu au mai fost probleme cu pornirea.si sa tinem cont ca am o baterie cu gel de nici nu sunt in stare sa ii citesc numele :wink:...hai pune-ti mana si servisati-le ca lumea,ca apoi sigur nu mai fac figuri de astea :D si sa ne putem vedea cat de curand pe strazi :drink:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi baieti si fete...dar ce patesc oare viespile voastre de tot fac figuri?au personalitate prea puternica? :D ...eu de cand am motorul nu am avut nici cea mai mica problema de incarcare,ventilator,releu...etc...iarna trecuta mi-a stat bateria pe motror 2 luni jumate in frig,apoi a pornit la prima cheie si sanatate.in primavara am fost harnic,am inecat-o,apoi cu cabluri am luat curent de pe matiz(trebuia ala sa ambaleze motoru sa nu moara,avand doar 3 cilindrii :P ),dupa care o tura de o ora,apoi nu au mai fost probleme cu pornirea.si sa tinem cont ca am o baterie cu gel de nici nu sunt in stare sa ii citesc numele :wink:...hai pune-ti mana si servisati-le ca lumea,ca apoi sigur nu mai fac figuri de astea :D si sa ne putem vedea cat de curand pe strazi :drink:

O sa ai... nu te ingrijora.... termocupla apoi distributie/intinzator sau invers.... toate la timpul lor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa zic ca ieri dimineata desi nu a pornit, cand am ajuns acasa i-am mai dat o cheie si a luat-o din prima. Am ramas...masca. Probabil s-a inecat dimineata.

In dimineata asta alta problema...(e clar ca saptamana viitoare o iau la puricat): a pornit din prima, am lasat-o sa se incalzeasca putin si pe drum cand sa dau semnal...nu mergea. Daca tineam butonul fortat pt semnalizare mergea. Apoi dupa ce am mers putin, dadeam semnal si abia dupa cateva secunde bune incepea sa palpaie becul. WTF? Sa fie de la frig si umezeala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ai... nu te ingrijora.... termocupla apoi distributie/intinzator sau invers.... toate la timpul lor....

 

:wink: ...wanna bet? :drink: ......in 24mii kilometrii nici cea mai mica hiba,altii nici nu le iau bine si poc ceva patesc.nu e lege generala ca pica una sau alta.de unde ideea asta? :D....daca la cativa li se strica ceva,gata,obligatoriu la toti trebuie sa se intample.daca se serviseaza ca lumea,la timp,se intampina orice probleme.astea cu "asa e normal sa se strice" sunt povesti....no offence

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa zic ca ieri dimineata desi nu a pornit, cand am ajuns acasa i-am mai dat o cheie si a luat-o din prima. Am ramas...masca. Probabil s-a inecat dimineata.

In dimineata asta alta problema...(e clar ca saptamana viitoare o iau la puricat): a pornit din prima, am lasat-o sa se incalzeasca putin si pe drum cand sa dau semnal...nu mergea. Daca tineam butonul fortat pt semnalizare mergea. Apoi dupa ce am mers putin, dadeam semnal si abia dupa cateva secunde bune incepea sa palpaie becul. WTF? Sa fie de la frig si umezeala?

Cred că e de la releul de semnalizare. AÂşa mi se întâmplă mie Âşi încă unui prieten, apăs acum butonul Âşi porneÂşte mai țâzriu (5-10secunde). Nu am Hornet dar sistemul e acelaÂşi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAAAAAAAAAAAI HORNET-ISTILOR !

 

UNDE ATI FOST ASEARA?

NU A VENIT NIMENI LA CONSTITUTIEI.

O SA NE IA CBR-ISTII LOCUL DE INTALIRE, CA ASTIA VIN MASIV LA INTALNIRI!

 

PACE CARTIERULUI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că e de la releul de semnalizare. AÂşa mi se întâmplă mie Âşi încă unui prieten, apăs acum butonul Âşi porneÂşte mai țâzriu (5-10secunde). Nu am Hornet dar sistemul e acelaÂşi.

 

S-au oxidat lamelele de la intrerupator.

 

@ravenita Faci rost de un spray pentru contacte sau WD40, bagi un jet in intrerupator si isi revine.

La mine a facut asa dupa o ploaie torentiala , dupa aia dadeam cu ciocanul ca sa mearga.

 

Problema noastra a romanilor e ca asteptam sa crape ceva ca sa schimbam, daca am inlocui chestiile cand scrie la carte

pun pariu ca hornetul ar avea cu 99% mai putine probleme :D.

Un mic exemplu: Daca am schimba cablul de acceleratie sa zicem la 30-50k de kilometri nu prea cred ca s-ar mai rupe, decat la cele defecte din fabrica.

La fel cu orice piesa, normal ca intervine uzura dar suntem prea comozi ca sa le schimbam si cand se aduna mai multe ouch..ca hornetul nu e fiabil :P

Bine acu nici sa nu cadem in latura extrema ca george care bibileste la ea toata ziua :D)

Eu unul as face la fel dar sincer nu am destul timp. Acu sunt in delegatie pentru vreo cateva saptamani prin maramures, deci ciuciu deschidere de sezon :drink: :wink:

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au oxidat lamelele de la intrerupator.

 

@ravenita Faci rost de un spray pentru contacte sau WD40, bagi un jet in intrerupator si isi revine.

La mine a facut asa dupa o ploaie torentiala , dupa aia dadeam cu ciocanul ca sa mearga.

Pai asta m-am gandit si eu, o sa ma opresc la o benzinarie sa imi iau antigel si WD40, sper sa ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel cu orice piesa, normal ca intervine uzura dar suntem prea comozi ca sa le schimbam si cand se aduna mai multe ouch..ca hornetul nu e fiabil

Bine acu nici sa nu cadem in latura extrema ca george care bibileste la ea toata ziua

Eu unul as face la fel dar sincer nu am destul timp. Acu sunt in delegatie pentru vreo cateva saptamani prin maramures, deci ciuciu deschidere de sezon :D :D

 

CORECT!!!exact aia ziceam si eu,daca totul e facut din timp,servisate ca lumea,avut grija de ele,nu pica nimic..nu exista o problema pe care sa o putem generaliza

nu e latura extrema..nu bibilesc la ea toata ziua,chiar nu am vreme mai ales in sezon de asa ceva..dar merge la mecanic periodic si se ia cap-coada si se aranjeaza,se verifica,etc...deci..se poate..numa vointa sa fie :wink:

in maramures la mine?????????si nu dai u8n semn?rusinica!!! :drink:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAAAAAAAAAAAI HORNET-ISTILOR !

 

UNDE ATI FOST ASEARA?

NU A VENIT NIMENI LA CONSTITUTIEI.

O SA NE IA CBR-ISTII LOCUL DE INTALIRE, CA ASTIA VIN MASIV LA INTALNIRI!

 

PACE CARTIERULUI!

 

 

tristutz tare aseara!

am ajuns pe la 6 la constipatiei.

un cbr-ist acolo cu pasagera lui.... pana la 7 cand vruiam sa plec nici un hornetist si vreo 10 cbr-isti.

am plecat pe la 7 jumate... cbr-istii nu mai erau.... ramasesem doar eu cu colegu bohagon cu vfr-ul si doi tipi unul cu un cbr si altul cu un hornet(baiatul care l-a luat de la bohagon)... cand sa plec a venit si sora geamana a lu' a mea... colegul catalin.

 

tristutz, tare tristutz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tristutz tare aseara!

am ajuns pe la 6 la constipatiei.

un cbr-ist acolo cu pasagera lui.... pana la 7 cand vruiam sa plec nici un hornetist si vreo 10 cbr-isti.

am plecat pe la 7 jumate... cbr-istii nu mai erau.... ramasesem doar eu cu colegu bohagon cu vfr-ul si doi tipi unul cu un cbr si altul cu un hornet(baiatul care l-a luat de la bohagon)... cand sa plec a venit si sora geamana a lu' a mea... colegul catalin.

 

tristutz, tare tristutz!

Vin si joi mai aglomerate - nu toata lumea a scos viespile. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat-o la 25000. La 38000 km am schimbat kit-ul de distributie a inceput sa zornaie in idle.

Si tot pe acolo mi-a picat si termocupla. Daca mai cauti pe net dupa review-uri ai sa vezi aceleasi probleme...

Statistic vorbind, e o chestiune de timp si km...

Da, si lamelele de la butonul de run si stop mi s-au oxidat si mie...

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink: uite ca nici eu nu am avut probleme cu termocupla sau cu distributia...statistic vorbind! Asta in 3 ani si in....foarte multi km! :wink: In schimb cu releul de incarcare da! l-am schimbat dar i-am schimbat si locul si l-am mutat sub codita iar de atunci...nicio problema! :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sounds like the cam chain tensioner is on the way out!!

http://www.hondahornet.co.uk/messageboard2...ed88d7c5bf07502

 

Honda's regular problems (regulator/rectifier plus cam chain tensioners) are the only gripes.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-348

 

Sa mai caut?

Mesaj completat

Search result pe forum in honda hornet dupa distributie/distributia

 

/index.php?...=%2Bdistributia

 

/index.php?...=%2Bdistributie

 

 

Search result pe forum in CBR600F (aceeasi motorizare cam) dupa distributie/distributia

 

/index.php?...=%2Bdistributia

 

/index.php?...=%2Bdistributie

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sounds like the cam chain tensioner is on the way out!!

http://www.hondahornet.co.uk/messageboard2...ed88d7c5bf07502

 

Honda's regular problems (regulator/rectifier plus cam chain tensioners) are the only gripes.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-348

 

Sa mai caut?

Mesaj completat

Search result pe forum in honda hornet dupa distributie/distributia

 

/index.php?...=%2Bdistributia

 

/index.php?...=%2Bdistributie

 

 

Search result pe forum in CBR600F (aceeasi motorizare cam) dupa distributie/distributia

 

/index.php?...=%2Bdistributia

 

/index.php?...=%2Bdistributie

 

Gaseste-mi o motocicleta fara probleme... A da, aia de sta in showroom. Eu zic ca e normal sa se uzeze anumite componente, mai ales dupa 35.000 de Km. Intretinerea ei duce la cati mai multi Km fara probleme. Si eu am avut probleme cu distributia si nu am schimbat kitul, am intretinut-o si e tot aia. Va zic cum cand o sa va loviti de problema.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaseste-mi o motocicleta fara probleme... .

 

A mea are 37000 si merge ca in prima zi. Am schimbat doar doua becuri de pozitie spate. In rest consumabile si atat. In ultimul an am schimbat pasiunea de a ma da pe sosea cu enduro,dar pt sosea nu-mi doresc alta motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut probleme cu distributia si nu am schimbat kitul, am intretinut-o si e tot aia. Va zic cum cand o sa va loviti de problema.

Numai bine!

 

salut,

pai spune-mi si mie, ca la a mea(model 2004) tacane de nu se poate, cu motoru rece sau cald tot tacane si in acelasi timp isi pierde din ritm la relanti, cu uleiul schimbat si tot asa

vroiam sa cumpar un intinzator nou dar poate se rezolva mai usor

 

multam in avans!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu tacane de mult timp(la mine abia incepuse) atunci la intinzatorul de lant faceti urmatoarea chestie, la mine a mers si nu sunt probleme.

In capatul intinzatorului este un surub(surub1), se da jos acel surub(surub1) si se inlocuieste cu unul cu o lungime exacta pana in intinzatorul propriu zis care este tot un surub(surub2), acolo unde bagi surubelnita si il intinzi. Defapt acolo este buba, ca acel intinzator oricat l-ai intinde el se dezsurubeaza si apoi lantul de distributie este tot moale, dar bagand un surub(surub1) pana in el, acest surub(surub1) opune rezistenta si nu ii mai permite dezsurubarea celui care intinde lantul.

Inainte de a pune surubul1 se ia o surubelnita care sa intre in acel locas unde este surubul2 si se numara cate curse de surubelnita trebuiesc facute(se invarte de surubelnita si cu un deget pe starter se incearca pornirea motorului, dar nu il porniti, doar click cat sa cupleze putin si sa moara, lantul de distributie se va invarti putin si permite intindera lui mai bine) ca sa fie intins lantul de distributie cum trebuie.

Dupa ce s-au numarat cursele de surubelnita, probabil 3, apoi se umbla la cele doua suruburi care tin intinzatorul de lant si dupa ce sunt slabite suruburile alea, se desfac tot aproximativ 3 curse, cat acel suport de intinzator sa iasa in afara.

Se pune surubul1(eventual cu o piulita, doua..., daca este nevoie) si se strange normal, apoi se strang cele doua suruburi de la suprtul de intinzator si ar trebuii sa iasa treaba. Mie nu mi-a iesit din prima asa ca nici voua, dar repetati treaba si incercati sa faceti cat mai bine.

Cu acel surub1 in mana va duceti si cautati suruburi cu acelasi pas si marime, dar cu lungimi diferite, eu culmea am gasit surubul perfect, doar o saiba i-am pus, ceea ce este si normal.

Daca tacane de foarte mult timp, probabil ca si lantul s-a dus si trebuie schimbat totul.

Unii poate considera toata treaba asta o tiganie, dar mie din vara imi merge asa motorul fara vreo problema, si sper ca nu ma va mai deranja vreodata distributia, atata timp cat acel intinzator nu mai are posibilitatea sa se dezsurubeze.

Nu ma pricep la explicatii in scris, asa ca daca este ceva neclar, intrebati. Pentru cei din Bucuresti ofer asistenta in acest proces de intretinere si accept multa bere :drink:

Spor la intretinut distributia, ca sa nu dati 200 de Euro pe un kit :wink:

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi voi pune in parctica cele de mai sus

mi-am pregatit din iarna cand nu aveam ce face o cheita pt reglat surubul2 dupa cele descrise in manual

imi era frica sa desfac intinzatorul, sa nu sara lantul de pe veun pinionn si sa fiu nevoit dupa aia sa defac capacul quloasei

oricum vedem azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi voi pune in parctica cele de mai sus

mi-am pregatit din iarna cand nu aveam ce face o cheita pt reglat surubul2 dupa cele descrise in manual

imi era frica sa desfac intinzatorul, sa nu sara lantul de pe veun pinionn si sa fiu nevoit dupa aia sa defac capacul quloasei

oricum vedem azi

 

spor la treaba si sa revii cu "reusita" :D .....tare de tot explicatia lui vali(metalwarrior),pana si eu am inteles-o,desi sunt cam greu de cap si cam lent(deh,maramu` style :wink: )asa da vali :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zis si facut

ca sa vad mai bine cat de intins este lantul, am scos capacul cu senzorul de la aprindere(numit capac1), am desfacut surubul1 si cu o surubelnita am strans surubul2(surub care intinde practic lantul),, dupa binenteles cateva porniri din demaror si strans in continuu(pt ca am scor capac1 nu mai avea cum sa porneasca pe benzina).

pt ca surubul2 sa stea fix am folosit un surub de la capacul1 si astfel l-am fixat

am pus capacul aprinderii provizoriu, fara suruburi si am pornit motorul, si .......................................................

tot asa face,

incep sa cred ca bate pe la vreo supapa, dar, am folosit un stetoscop pt motoare si nu se aude in motor in dreptul vreunui cilindru nici un zgomot diferit

cu ocazia asta am vazut ca nu am garnitura la capacul1, si totusi nu pierde ulei deloc

de unde fac rost de o garnitura pt capac1? sau in ac caz mai este necesara daca am mers atatia km fara garnitura?

o sa incerc sa fac o inregistrare de calitate sa auziti si voi. poate chiar azi mai vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...