Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

180 ron ambele seturi...urgent...

 

Salut ... am două seturi de plăcuțe frână față SBS 627HS, compoziție sinterizată pt model Hornet 600 din 1998-2006.

 

Preț de vânzare final 200 ron. (preț de achiziție 260 ron)

 

Sigilate

 

(Merg pentru mai multe modele de motocicletă... le găsiți aici http://uk.sbs.dk/business-areas/motorcycle.aspx?mcsearch=true&searchpageid=3373&make=&modelname=&modelnumber=&engine=&yearfrom=&yearto=&category=1&language=uk&search_make=&search_model=&mcquery=627&searchNumber=627)

 

0744301833 (doar București)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, sunt proaspat posesor de hornet 600cc 2006 si sunt curios de cateva chestii: - un led rosu care clipeste (HISS) dupa ce opresc motorul. E normal sa clipeasca? Se poate oprii?

- indicatorul de benzina(am gasit ceva in manualul de utilizare si sunt confuz)?!

- ambreiajul face un zgomot, cand trag maneta de ambreiaj nu se mai aude , cand o las normal pe liber se aude! Am inteles ca e ceva de genu "asa fac toate"?!

 

Asfalt uscat!

post-89392-0-29245500-1433188943_thumb.jpg

post-89392-0-15665600-1433189669_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt proaspat posesor de hornet 600cc 2006 si sunt curios de cateva chestii: - un led rosu care clipeste (HISS) dupa ce opresc motorul. E normal sa clipeasca? Se poate oprii?

- indicatorul de benzina(am gasit ceva in manualul de utilizare si sunt confuz)?!

- ambreiajul face un zgomot, cand trag maneta de ambreiaj nu se mai aude , cand o las normal pe liber se aude! Am inteles ca e ceva de genu "asa fac toate"?!

 

Asfalt uscat!

Salut,

Ledul este normal sa clipeasca, nu se poate opri si oricum nu inteleg de ce vrei sa faci treaba asta.

Zgomotul provine de la ambreiaj, mai precis oala de la ambreiaj. Problema se regaseste intradevar la mai multe motociclete.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat urmatoarea problema la un Hornet:

- in timpul mersului, perodic se aude un zgomot din zona rotii spate/transmisie

 

Ce am incercat:

- impins cativa metri cu motorul oprit -> confirmat zgomotul suspect

- suspendat pe cric, verificat joc roata spate -> nu are joc

- invartit roata manual, pare ca la o cursa a lantului acesta se tensioneaza la maxim, iar apoi se elibereaza dintr-o data ceea ce cauzeaza zgomotul

- lantul este clar prea intins si cam uscat

- motorul a fost achizitionat relativ recent, nu s-a lucrat la el nimic, iar zgomotul s-a manifestat abia azi

 

Sa fie problema numai faptul ca este prea intins lantul? Ma gandesc si la pinionul de atac.. Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat urmatoarea problema la un Hornet:

- in timpul mersului, perodic se aude un zgomot din zona rotii spate/transmisie

 

Ce am incercat:

- impins cativa metri cu motorul oprit -> confirmat zgomotul suspect

- suspendat pe cric, verificat joc roata spate -> nu are joc

- invartit roata manual, pare ca la o cursa a lantului acesta se tensioneaza la maxim, iar apoi se elibereaza dintr-o data ceea ce cauzeaza zgomotul

- lantul este clar prea intins si cam uscat

- motorul a fost achizitionat relativ recent, nu s-a lucrat la el nimic, iar zgomotul s-a manifestat abia azi

 

Sa fie problema numai faptul ca este prea intins lantul? Ma gandesc si la pinionul de atac.. Ce ziceti?

 

Lant intins inegal, adica doar pe anumite portiuni. Il slabesti astfel incat cand ajunge pe portiunea pe care acum ai tensionare maxima sa fie acceptabil de intins si il schimbi cat de curand.. Sau cel putin asta cred eu ca e, din umila mea experienta.

 

P.S.: in caz ca asta e si vei schimba lantul, banuiesc ca oricum vei cumpara intreg kit-ul, deci pinionul de atac nu va mai reprezenta motiv de ingrijorare

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul cu problema descrisa mai sus a fost la dealer-ul de unde a achizitionat-o unde au confirmat ca lantul era prea intins si l-au slabit putin (curios ca asa a plecat motorul de la ei, ma gandesc ca daca tot vinzi motociclete, macar lantul sa il reglezi inainte de tranzactie, nu?). I-am recomandat sa schimbe kit-ul de lant, desigur ca va include lant + pinioane noi. Momentan urmarim sa vedem daca se manifesta din nou pana cand reuseste sa isi cumpere un alt kit.

 

Observ ca si pretul a scazut putin fata de anul trecut cand am dat 476 RON pe un DID525VX, iar acum acelasi kit este la 439 RON.

 

Merci.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat urmatoarea problema la un Hornet:

- in timpul mersului, perodic se aude un zgomot din zona rotii spate/transmisie

 

Ce am incercat:

- impins cativa metri cu motorul oprit -> confirmat zgomotul suspect

- suspendat pe cric, verificat joc roata spate -> nu are joc

- invartit roata manual, pare ca la o cursa a lantului acesta se tensioneaza la maxim, iar apoi se elibereaza dintr-o data ceea ce cauzeaza zgomotul

- lantul este clar prea intins si cam uscat

- motorul a fost achizitionat relativ recent, nu s-a lucrat la el nimic, iar zgomotul s-a manifestat abia azi

 

Sa fie problema numai faptul ca este prea intins lantul? Ma gandesc si la pinionul de atac.. Ce ziceti?

yep,lant uzat inegal.been there done that.ca e uscat e una,dar simptomele expuse de tine sunt din cauza uzurii inegale.face poc exact cand e in zona de maxim,apoi cedeaza.patisem si acum multi ani cand eram cu Viespea la inceput si habar nu aveam cum se verifica lantul.:)

» Post actualizat in 03 Jun 2015 06:40

Multumesc!

 

Zgomotul de la ambreiaj am inteles ca nu afecteaza in nici un fel parametrii de functionare ai mobrei, adevarat sau?!?

true!zgomotul nu afecteaza cu nimic functionarea,atata timp cat e in "parametrii" normali sa zic asa.in cazul in care huruie de parca urmeaza sa crape,la relanti cu ambreiajul netras iti cloncane de tremura tot motorul,atunci urmeaza sa schimbi ambreiajul.am schimbat ambreiaj pe Viespe(am fost baiat cuminte si il topisem pe cel vechi) si huruitul era acelasi.nimic deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de Hornet.

am citit cate ceva de consum pe aici , dar am zis sa actualizez putin

proaspat posesor hornet 2003 si sunt din Bucuresti

eu schimb treapta la 4000 turatii este ok? sfaturi pentru a scoate un consum ok?

nu accelerez sau franez brusc ( in urcare)

fostul proprietar nu a facut consului el zice 7-8%.

 

Stilul vostru de mers, consum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mers turbat sa zic,160 km dus intors am scos 7-7,5 %..schimbat tot la 10-11000 ture

La mers normal pana in 5-600 ture max pe aceiasi distanta am scos 4.5 %

Se poate si consum mic daca ai sincronizate carburatoarele.


» Post actualizat in 03 Jun 2015 10:11

Multumesc!

 

Zgomotul de la ambreiaj am inteles ca nu afecteaza in nici un fel parametrii de functionare ai mobrei, adevarat sau?!?

 

 

Zgomotul asta de ambreaj e specific la hornet,si la alte cateva modele.


» Post actualizat in 03 Jun 2015 10:27

6000 ture :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mers turbat sa zic,160 km dus intors am scos 7-7,5 %..schimbat tot la 10-11000 ture

La mers normal pana in 5-600 ture max pe aceiasi distanta am scos 4.5 %

Se poate si consum mic daca ai sincronizate carburatoarele.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 10:11

 

 

Zgomotul asta de ambreaj e specific la hornet,si la alte cateva modele.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 10:27

6000 ture :)

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In regim normal, 80-120 km/h, 160 km/h in depasiri, cateva portiuni spre 200 km/h, scot in jur de 5.6 L/100.

 

Niciodata nu am avut consum sub 5.4, indiferent de stilul de mers, iar pe autostrada blana.. cred ca mi-a luat 8 L/100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, in oras mers lejer, cam 6% iar in afara mi`a luat cam 4,5-4,8%, suficiente curbe si dealuri si portiuni de 150km/h.

 

 

Alta intrebare am eu pentru voi: am facut un asfalt tuning la hornet acum vreo 3 ani si de atunci caut sticla de la turometru sau fata de la ceasuri cu totul. La dezmembrari am gasit o singura data un bord complet (de hornet din '98) dar nu`mi vine sa dau atatia bani pentru un singur geam. Aia sa fie ultima solutie. Daca stiti pe cineva care vinde asa ceva, dati`mi un PM sau lasati mesaj aici. MUltumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 prin oras (e drept ca nu prin aglomeratie), 6 afara. Mers potolit (4-5000 ture) cu forje ocazionale pana la 9000.

Deci cum schimb eu 4000 de turatii ar trebui undeva la 6%.

nu vreau sa merg nici subturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cum schimb eu 4000 de turatii ar trebui undeva la 6%.

nu vreau sa merg nici subturat.

Pana prin 5k ture,motorul se chinuie intotdeauna sa urce in cuplu.nu e pont.pe langa asta,mergand relativ subturat il si obisnuiesti cam lenes.slabe sanse sa scoti consum "optim" mergand in oras pana in 4K ture.gandeste-te ca trebuie sa urce de fiecare data de la 2500-3000 pana la 4000.adica nu ai nici cuplu,nici putere,doar se chinuie motoretul.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana prin 5k ture,motorul se chinuie intotdeauna sa urce in cuplu.nu e pont.pe langa asta,mergand relativ subturat il si obisnuiesti cam lenes.slabe sanse sa scoti consum "optim" mergand in oras pana in 4K ture.gandeste-te ca trebuie sa urce de fiecare data de la 2500-3000 pana la 4000.adica nu ai nici cuplu,nici putere,doar se chinuie motoretul. :)

 

Nu e chiar aşa... Mobra asta are undeva in jur de 180 kg, să zicem 260 cu tot cu pilot, si vreo 98 de cai. Adică aproximativ un sfert din greutatea unei maşini de clasă compactă, cu motorul de aceeaşi putere. Nici nu poate fi vorba de chinuială. Urcă în ture absolut normal, fără să se chinuie deloc, până la 5000. De la 5000 într-adevăr, se schimbă socoteala. Dar socoteala cea nouă s-ar putea să nu fie tocmai ce trebuie pentru un începător. Tu ai R1 acum, normal că pentru tine Cornetu se târâie până în 5000 de ture. Să fim totuşi serioşi... Chiar şi de la 2000 la 5000 de ture, acceleraţia e mai puternică decât la o maşină obişnuită. Părerea mea e că poţi să schimbi liniştit la 4000 în oraş.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca schimb la 4000 ajung pe la 9 in oras.ca sa imi consume aprox 7 trebuie sa schimb pe la 6000.dar cel mai important nu este la cat schimb.important este cum ajungi la turatia respectiva.cu cat acceleratia este mai brusca cu atat ii este mai sete mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca schimb la 4000 ajung pe la 9 in oras.ca sa imi consume aprox 7 trebuie sa schimb pe la 6000.dar cel mai important nu este la cat schimb.important este cum ajungi la turatia respectiva.cu cat acceleratia este mai brusca cu atat ii este mai sete mobrei.

Am sa incer sa schimb dupq 5000 poate asa se simte si bine si consum.

nu prea am habar....

la disel daca mergi cu 2000de turr. Esti boss.

la benzina la masina schimb la 3000.

Iar la moto ma gandeam la 4000.

Dar ok schimb de la 5000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...