NVS Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 o prezint si eu pe micuta mea pentru ca s-a comportat foarte frumos din august pana acum as vrea sa va intreb si pe voi unde gasesc o guma second-hand 130/70-ZR16 pentru ca am innebunit cautand dimensiunea asta si degeaba. vroiam sa evit sa cumpar o anvelopa noua deoarece o sa fac putini km cu motorul si o sa imbatraneasca cauciucul mult inainte sa ajunga sa se uzeze. Nu cred ca ai sanse de guma second la dimensiunile alea. Si eu tot pe 16 am roata fata si am cautat initial second, nimeni nu are pentru ca e o guma care apare la prea putini producatori. Guma noua este solutia si ce-a mai buna afacere. Stai cumva pe la Dimitrov - Iulia Hasdeu, e un Hornet galben in zona si seamana cu al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Ai dat 25 de euro pe transport? dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 dap Sa nu mai faci asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 o prezint si eu pe micuta mea pentru ca s-a comportat foarte frumos din august pana acum as vrea sa va intreb si pe voi unde gasesc o guma second-hand 130/70-ZR16 pentru ca am innebunit cautand dimensiunea asta si degeaba. vroiam sa evit sa cumpar o anvelopa noua deoarece o sa fac putini km cu motorul si o sa imbatraneasca cauciucul mult inainte sa ajunga sa se uzeze. Salut sa o porti sanatos si sa nu te supere. Stiu eu un o vulcanizare care anvelope de masina si moto ,cand o sa am drum pe acolo am sa ma opresc si am sa ma uit la dimensiunele care zici si daca este ceva te anunt , orisicum pretu e undeva la 50-60 Ron si au fost si unele chiar noi , depinde cum ai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 mersi pt raspunsuri, asa cred ca o sa fac, o sa iau nou, si poate ca e si mai bine asa @MetalWarrior: nu, stau la city mall si motorul il tin pe la universitate la servici, acoperit cu husa, deci f putin probabil sa-l vezi @GEORGIAN: sa ma anunti totusi daca ai gasit ceva, ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 mersi pt raspunsuri, asa cred ca o sa fac, o sa iau nou, si poate ca e si mai bine asa @MetalWarrior: nu, stau la city mall si motorul il tin pe la universitate la servici, acoperit cu husa, deci f putin probabil sa-l vezi @GEORGIAN: sa ma anunti totusi daca ai gasit ceva, ms mult asa am sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) mersi pt raspunsuri, asa cred ca o sa fac, o sa iau nou, si poate ca e si mai bine asa @MetalWarrior: nu, stau la city mall si motorul il tin pe la universitate la servici, acoperit cu husa, deci f putin probabil sa-l vezi @GEORGIAN: sa ma anunti totusi daca ai gasit ceva, ms mult Sa inteleg ca lucrezi pe langa TNB ? Si eu tot prin zona lucrez dar marturisesc ca nu am vazut motoreta pe acolo, din poze recunosc zona de langa Agentia de Bilete a teatrului, frumos motorul, si cati mai multi km fara incidente. Iar despre pneuri nu face compromisuri si nici la placute, nici la discurile de frana, etrieri si furtune, lichid de frana, ulei in furca si daca mai sunt sa continue colegi Editat Decembrie 7, 2009 de Alex_ander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 oglinzi koso am eu . au semnal cu led integrat , sunt pe o tenta albastra si se vede cat de cat decent ...zic asa ca nu am apucat sa le incerc inca in trafic , doar am facut o tura scurta de vreo 300 metri pana la garaj si asta noaptea . inca sunt obisnuit cu cele vechi rotunde pun si o poza cu ele nemontate oglinzi o sa revin maine cu pozele dupa ce le fac am gasit pe net si o varianta fara semnal koso granturismno Mesaj completat si am mai gasit modelul si pe louis : koso Mesaj completat daca are cineva nevoie de oglinzile originale , cromate , cele rotunde , le ofer cadou ! nu sunt in stare perfecta , au mai multe zgarieturi iar cea de pe dreapta are oglinda crapata dar se poate schimba Ok dar ca calitate cum ti sau parut ? Apropo de far fata am gasit ceva ce imi place la nebunie... numai ca pretul e la vreo 300euro oare se poate undeva gasi mai eftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 oglinzi koso am eu . au semnal cu led integrat , sunt pe o tenta albastra si se vede cat de cat decent ...zic asa ca nu am apucat sa le incerc inca in trafic , doar am facut o tura scurta de vreo 300 metri pana la garaj si asta noaptea . inca sunt obisnuit cu cele vechi rotunde pun si o poza cu ele nemontate oglinzi o sa revin maine cu pozele dupa ce le fac am gasit pe net si o varianta fara semnal koso granturismno Mesaj completat si am mai gasit modelul si pe louis : koso Mesaj completat daca are cineva nevoie de oglinzile originale , cromate , cele rotunde , le ofer cadou ! nu sunt in stare perfecta , au mai multe zgarieturi iar cea de pe dreapta are oglinda crapata dar se poate schimba Vecine ti-ai cumparat oglinzile pana la urma , eu inca imi plac cele rotunde de la honda unde vezi tot ce trebuie sa vezi in ele, dabea astept sa le vad cum arata montate si fuctionale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) Ok dar ca calitate cum ti sau parut ?Apropo de far fata am gasit ceva ce imi place la nebunie... numai ca pretul e la vreo 300euro oare se poate undeva gasi mai eftin? calitate ...hmm ..mie mi se par ok...dar daca vrei vino sa le vezi sa iti faci propria ta parere despre ele cat despre far sa ma anunti daca gasesti mai ieftin ca pe asta am pus si eu ochii de ceva timp dar nu imi permit sa dau atat pe el ...inca Mesaj completat Vecine ti-ai cumparat oglinzile pana la urma , eu inca imi plac cele rotunde de la honda unde vezi tot ce trebuie sa vezi in ele, dabea astept sa le vad cum arata montate si fuctionale pai sunt montate si sunt si functionale dar inca nu am apucat sa fac poze ca sa facut intuneric pana am terminat ...si cu telefonul ce poze sa fac Editat Decembrie 7, 2009 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Am si eu o intrebare poate cam stupida/puerila dar care ma macina de mai mult timp, dc unele moto scot flacari pe toba? adica asa in mare stiu care e principiul: accelerzi si iei mana din gaz brusc... dar ma interesa daca stiti sa imi dati mai multe detalii... si motoarele cu injectie scot flacari? (eu personal am vazut cred doar motoare cu carburator care sa scoata flacari). Stiu ca e cam aiurea intrebarea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) Am si eu o intrebare poate cam stupida/puerila dar care ma macina de mai mult timp, dc unele moto scot flacari pe toba? adica asa in mare stiu care e principiul: accelerzi si iei mana din gaz brusc... dar ma interesa daca stiti sa imi dati mai multe detalii... si motoarele cu injectie scot flacari? (eu personal am vazut cred doar motoare cu carburator care sa scoata flacari). Stiu ca e cam aiurea intrebarea ... incerc eu sa iti dau un raspuns ....poate tot aiurea dar este un punct de plecare falacarile pe toba sunt de la gazele nearse care se aprind 'cu intarziere' adica ii dai in gusa/blana si o parte din gaze nu au timp sa arda si ele ca restul si ies un pic si pe evacuare cu tot cu flama e ca si cum te joci cu o bricheta : apesi de cateva ori pe gaz fara sa o aprinzi si dupa aia cand ii dai si schantee si o aprinzi face ditamai flama precizez ca acest raspuns este dat sub influenta alcooooooolului si nu imi asum nici o responsabilitate Editat Decembrie 7, 2009 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 incerc eu sa iti dau un raspuns ....poate tot aiurea dar este un punct de plecarefalacarile pe toba sunt de la gazele nearse adica ii dai in gusa/blana si o parte din gaze nu au timp sa arda si ele ca restul si ies pe evacuare e ca si cum te joci cu o bricheta : apesi de cateva ori pe gaz fara sa o aprinzi si dupa aia cand ii dai si schantee si o aprinzi face ditamai flama precizez ca acest respuns ete dat sub influenta alcooooooolului si nu imi asum nici o responsabilitate Da, dar ideea e ca ies flacari doar dupa ce ii dai blana si iei brusc mana din gaz, ca si cum ar trebui o "acomodare" si ma intrebam care e legatura? adica nu mai au timp supapele sa se inchida calumea sau nush e amestecul prea bogat? Ca asa daca ii dai blana dar constant nu scoate nici o flacara. Asta ma interesa pe mine defapt daca stie cineva sa imi explice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Vreau sa va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema. Hornetul meu are atasata toba din fabrica si pana acum cateva zile nu m-as fi gandit sa o schimb. M-a pus pe ganduri un post de pe aici (nu mai gasesc textul cu pricina) si voiam sa va intreb pe voi. Care sunt avantajele unei tobe "custom"? In afara de look si sunet are vreun beneficiu "palpabil"? Se imbunatateste consumul, scad taxele, se ieftineste Cola la 2 litri? Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Vreau sa va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema. Hornetul meu are atasata toba din fabrica si pana acum cateva zile nu m-as fi gandit sa o schimb. M-a pus pe ganduri un post de pe aici (nu mai gasesc textul cu pricina) si voiam sa va intreb pe voi. Care sunt avantajele unei tobe "custom"? In afara de look si sunet are vreun beneficiu "palpabil"? Se imbunatateste consumul, scad taxele, se ieftineste Cola la 2 litri? Sanatate! Din ce stiu eu singurul beneficiu "palpabil" sunt cativa CP in plus 2-3 sau ceva de genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) Da, dar ideea e ca ies flacari doar dupa ce ii dai blana si iei brusc mana din gaz, ca si cum ar trebui o "acomodare" si ma intrebam care e legatura? adica nu mai au timp supapele sa se inchida calumea sau nush e amestecul prea bogat? Ca asa daca ii dai blana dar constant nu scoate nici o flacara. Asta ma interesa pe mine defapt daca stie cineva sa imi explice Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare Vreau sa va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema. Hornetul meu are atasata toba din fabrica si pana acum cateva zile nu m-as fi gandit sa o schimb. M-a pus pe ganduri un post de pe aici (nu mai gasesc textul cu pricina) si voiam sa va intreb pe voi. Care sunt avantajele unei tobe "custom"? In afara de look si sunet are vreun beneficiu "palpabil"? Se imbunatateste consumul, scad taxele, se ieftineste Cola la 2 litri? Sanatate! Pai sa iti spun eu cum sta problema cu toba "custum" pt am avut si toba stok si toba sport si anume Mivv X-Cone La inceput am mers cu toba normala care include si catalizatorul (avand un model 2004) pentru acomodare si pot spune ca daca nu suporti zgomotul tobelor e cea mai silentioasa toba pana acum, zici ca este electrica ) Apoi am montat Mivv-ul cu silencer-ul pus si pot spune ca am pierdut cuplul la turati joase, asta ar fi singurul dezavantaj, dar dupa 5000 de ture motorul devine mai nervos cu cat cresti acceleratia si mai te observa si conservele in trafic mai des . Fara silencer pus, toba e o galagie permanenta ( cu ocazia asta am aflat ca nu am casca buna ) dar motorul raspunde mult mai promnt in orice treapta la orice turatie, dar pierzi iar din cuplu la turati joase dar se compenseaza cu castigul de cai la ture inalte. Uni spun ca acest model de toba este cel mai galagios, multi recomanda toba de carbon, eu unul sunt multumit de ea, apropo da si cu flacara mare la limitare cand ii dau. Se aude minunat. De consum nu pot sa spun nimic pt ca nu am facut calculul niciodata. Eu zic ca asta e relativ, sau deobicei raspund ca motorul consuma cam cat doresti sa consume, intre 4.5 L si 10 L Castigul ar fi plus de putere, motorul raspunde mai repede la comenzi si esti vazut mai usor in trafic Editat Decembrie 7, 2009 de Alex_ander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare Pai sa iti spun eu cum sta problema cu toba "custum" pt am avut si toba stok si toba sport si anume Mivv X-Cone La inceput am mers cu toba normala care include si catalizatorul (avand un model 2004) pentru acomodare si pot spune ca daca nu suporti zgomotul tobelor e cea mai silentioasa toba pana acum, zici ca este electrica Apoi am montat Mivv-ul cu silencer-ul pus si pot spune ca am pierdut cuplul la turati joase, asta ar fi singurul dezavantaj, dar dupa 5000 de ture motorul devine mai nervos cu cat cresti acceleratia si mai te observa si conservele in trafic mai des Fara silencer pus, toba e o galagie permanenta ( cu ocazia asta am aflat ca nu am casca buna ) dar motorul raspunde mult mai promnt in orice treapta la orice turatie, dar pierzi iar din cuplu la turati joase dar se compenseaza cu castigul de cai la ture inalte. Uni spun ca acest model de toba este cel mai galagios, multi recomanda toba de carbon, eu unul sunt multumit de ea, apropo da si cu flacara mare la limitare cand ii dau. Se aude minunat. De consum nu pot sa spun nimic pt ca nu am facut calculul niciodata. Eu zic ca asta e relativ, sau deobicei raspund ca motorul consuma cam cat doresti sa consume, intre 4.5 L si 10 L Castigul ar fi plus de putere, motorul raspunde mai repede la comenzi si esti vazut mai usor in trafic 1 . eu am toba de carbon si vreau X-cone ; aici vreau sa adaug sau sa corectez si eu ceva : mivv x cone NU face galagie permanenta ...ci urla in draci exact cum imi place mie si 2 . la mine consumul pleaca (pe carburatie) de la 4,5 - 4,8 teoretic pt ca nu am scos consumul asta decat o data si urca pana pe la 10 - 12 % iar de vazut in trafic cam greu cu mine...mai degraba ma aud ca de vazut nu prea mai au timp P.S. bai vecine da ce chef de scris ai in seara asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare OK ms pt raspuns, deci sa inteleg ca la o moto cu injectie, chestia cu flacarile nu mai este valabila? Da, asta ma gandeam si eu ca in cazul celor cu Carburatie mai ramane o fractiune de secunda deschisa clapeta sau ceva de genul, dar la cele cu injectie chestia asta banuiesc ca nu mai e valabila, totul fiind controlat mult mai precis Voi cei care aveti Hornet pe injectie ati scos vreodata flacari? ideea e ca as testa pe al meu dar inca e in rodaj si nu cred ca i-ar face bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare Pai sa iti spun eu cum sta problema cu toba "custum" pt am avut si toba stok si toba sport si anume Mivv X-Cone La inceput am mers cu toba normala care include si catalizatorul (avand un model 2004) pentru acomodare si pot spune ca daca nu suporti zgomotul tobelor e cea mai silentioasa toba pana acum, zici ca este electrica ) Apoi am montat Mivv-ul cu silencer-ul pus si pot spune ca am pierdut cuplul la turati joase, asta ar fi singurul dezavantaj, dar dupa 5000 de ture motorul devine mai nervos cu cat cresti acceleratia si mai te observa si conservele in trafic mai des . Fara silencer pus, toba e o galagie permanenta ( cu ocazia asta am aflat ca nu am casca buna ) dar motorul raspunde mult mai promnt in orice treapta la orice turatie, dar pierzi iar din cuplu la turati joase dar se compenseaza cu castigul de cai la ture inalte. Uni spun ca acest model de toba este cel mai galagios, multi recomanda toba de carbon, eu unul sunt multumit de ea, apropo da si cu flacara mare la limitare cand ii dau. Se aude minunat. De consum nu pot sa spun nimic pt ca nu am facut calculul niciodata. Eu zic ca asta e relativ, sau deobicei raspund ca motorul consuma cam cat doresti sa consume, intre 4.5 L si 10 L Castigul ar fi plus de putere, motorul raspunde mai repede la comenzi si esti vazut mai usor in trafic Eu am o toba de titan Akrapovic si pot sa spun k nu e nici sati rupa capu dar nici silentioasa, chestia e k se vede diferenta in trafic fata de una stok nu ma auzea nimeni si faceam flesuri degeaba , e cand am schimbato am si uitat de flesuri. k politia pot sa zic k ma oprit dar nu lea parut suspecta toba sa luat de mine k nam semnalizat intr-o intersectie k prioritate. Cauta si tu una care crezi k ti se potriveste, daca vrei prea zgomotoasa sau akceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) OK ms pt raspuns, deci sa inteleg ca la o moto cu injectie, chestia cu flacarile nu mai este valabila? Da, asta ma gandeam si eu ca in cazul celor cu Carburatie mai ramane o fractiune de secunda deschisa clapeta sau ceva de genul, dar la cele cu injectie chestia asta banuiesc ca nu mai e valabila, totul fiind controlat mult mai precis Voi cei care aveti Hornet pe injectie ati scos vreodata flacari? ideea e ca as testa pe al meu dar inca e in rodaj si nu cred ca i-ar face bine teoretic... flacarile ies din cauza timpului de raspuns al supapelor de evacuare, corelat cu cea a clapetei(lor) carburatoarelor si calculatorul pentru injectoare. proces: cand tragi de gaz brusc, de fapt NU ii dai benzina, ci aer, ceea ce inseamna ca ar trebui ca si benzina sa fie in aceeasi concentratie. Benzina nu este suficienta - momentan - (de aceea uneori are tendinta de a se opri - a se ineca- cand tragi brusc de gaz, in turatii mici), insa ( si asta indiferent ca este carburator sau injectie) cantitatea de benzina "scuipata" in camera de ardere depaseste concentratia exact in "clipa 2" - cand pistonul deja a inceput sa faca compresia(explozia) . Supapele de evacuare(3 la numar pentru 16v) se deschid inainte ca benzina sa arda in totalitate (explozia are loc doar cu o parte din gazele aflate in amestec - acelea care au facut concentratia suficienta si necesara). Rezulta benzina sub forma de gaz care la contactul cu toba incinsa... bum - explozie si/sau chiar flacari. (sper ca m-am facut inteles). concluzie: poti incerca si la a ta, chiar daca ai injectie, insa nu vei reusi cu toba stock si catalizator euro3(model 07-09) sa obtii decat poate explozia (rateul), flacari NU - silencer-ului prea "intortocheat" din toba (nici la toba aftermarket CU silencer, nu vei reusii sa scoti flacari). sfat: lasa prostiile, e pacat de "micutza" sa o coxci aiurea! pe mine m-ar durea sufletul sa o chinui ASA (poate altfel ) Editat Decembrie 7, 2009 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 sfat: lasa prostiile, e pacat de "micutza" sa o coxci aiurea! pe mine m-ar durea sufletul sa o chinui ASA (poate altfel ) Bun sfat! Mai era un topic in care unul isi luase motor numai ca sa scoata flacari, si a fost sfatuit sa-si dea foc la motor si atunci va scoate flacari De curiozitate? Da, e ok sa-i dai odata pana pe rosu si sa vezi daca scoate flacari, dar motorul e facut sa-i dai pe rosu in mers si pe curbe, sa-ti vada altii flacarile si tu sa te bucuri de curba luata cu succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 V-am spus intrebarea era mai mult teoretica, ca de stiut stiam cum se face, dar eram curios care e principiul si stati linistiti ca nu o sa incerc prea curad pt ca asa cum am scris mai sus motorul e inca in rodaj si nu am de gand sa imi bat joc de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 V-am spus intrebarea era mai mult teoretica, ca de stiut stiam cum se face, dar eram curios care e principiul si stati linistiti ca nu o sa incerc prea curad pt ca asa cum am scris mai sus motorul e inca in rodaj si nu am de gand sa imi bat joc de el. e cel din poza >07 rosu? nu am vazut inca rosu modelul nou, sa te prezinti la intalniri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 e cel din poza >07 rosu? nu am vazut inca rosu modelul nou, sa te prezinti la intalniri Dap e cel din poza, Hornet model din 07, l-am luat asta toamna de la reprezentata cu o reducere destul de mare: 5600euro (pret final) si 0km la bord. Din nefericire nu o sa vin prea curand la intalniri pt ca peste iarna l-am dus la tara ca in Buc nuprea am unde sa il tin Dar mai atesez 2 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Puteai sa mai dai un ban Âşi s-o iei cu ABS. S-o stăpâneÂşti sănătos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.