Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

nice bike

dar nu iti inteleg gandirea... te feresti sa iei cauciucul nou pt ca nu ai vrea sa imbatraneasca prematur, si preferi sa cumperi unul deja imbatranit...?!

nu e mai bine sa iti iei unul nou care sa te tina lipit de asfalt si in siguranta cat il ai?

o prezint si eu pe micuta mea pentru ca s-a comportat foarte frumos din august pana acum :angry:

 

as vrea sa va intreb si pe voi unde gasesc o guma second-hand 130/70-ZR16 pentru ca am innebunit cautand dimensiunea asta si degeaba.

vroiam sa evit sa cumpar o anvelopa noua deoarece o sa fac putini km cu motorul si o sa imbatraneasca cauciucul mult inainte sa ajunga sa se uzeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

Orice recomandare e bine venita

Eu asi opta spre unul nou dar nu stiu la ce pret se ridica

Stiu ca am vazut mai de mult pe forum aici pe cineva care cerea un sfat despre niste cauciucuri Pirelli si postase si un link :D il caut de 3 zile linkul ila :(

Despre cele SH ce parere aveti merita

Multumesc numai bine

 

Ideal ar fi sa pui cauciucuri noi. Acum daca nu-ti permite bugetul sau mergi destul de mult ca sa apuci sa schimbi cateva seturi pe an

deja nu-ti mai convine sa le iei noi. Vezi unde te incadrezi. Si eu imi doresc sa pun noi dar cum nu toata ziua am bani de asa ceva,

cand am ajuns pe sarma am pus cauciucul de la un prieten si cand m-am uitat la data fabricatiei 2001 :angry: Asta e.

Nu recomand sa faceti la fel, am mers vreo 2-3000 de km cu asta, dar sper sa le schimb pe amandoua in primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o prezint si eu pe micuta mea pentru ca s-a comportat foarte frumos din august pana acum :(

 

as vrea sa va intreb si pe voi unde gasesc o guma second-hand 130/70-ZR16 pentru ca am innebunit cautand dimensiunea asta si degeaba.

vroiam sa evit sa cumpar o anvelopa noua deoarece o sa fac putini km cu motorul si o sa imbatraneasca cauciucul mult inainte sa ajunga sa se uzeze.

Nu cred ca ai sanse de guma second la dimensiunile alea. Si eu tot pe 16 am roata fata si am cautat initial second, nimeni nu are pentru ca e o guma care apare la prea putini producatori. Guma noua este solutia si ce-a mai buna afacere.

Stai cumva pe la Dimitrov - Iulia Hasdeu, e un Hornet galben in zona si seamana cu al tau.

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o prezint si eu pe micuta mea pentru ca s-a comportat foarte frumos din august pana acum :(

 

as vrea sa va intreb si pe voi unde gasesc o guma second-hand 130/70-ZR16 pentru ca am innebunit cautand dimensiunea asta si degeaba.

vroiam sa evit sa cumpar o anvelopa noua deoarece o sa fac putini km cu motorul si o sa imbatraneasca cauciucul mult inainte sa ajunga sa se uzeze.

Salut sa o porti sanatos si sa nu te supere. Stiu eu un o vulcanizare care anvelope de masina si moto ,cand o sa am drum pe acolo am sa ma opresc si am sa ma uit la dimensiunele care zici si daca este ceva te anunt , orisicum pretu e undeva la 50-60 Ron si au fost si unele chiar noi , depinde cum ai noroc :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt raspunsuri, asa cred ca o sa fac, o sa iau nou, si poate ca e si mai bine asa :(

 

 

@MetalWarrior: nu, stau la city mall si motorul il tin pe la universitate la servici, acoperit cu husa, deci f putin probabil sa-l vezi

 

@GEORGIAN: sa ma anunti totusi daca ai gasit ceva, ms mult :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt raspunsuri, asa cred ca o sa fac, o sa iau nou, si poate ca e si mai bine asa :D

 

 

@MetalWarrior: nu, stau la city mall si motorul il tin pe la universitate la servici, acoperit cu husa, deci f putin probabil sa-l vezi

 

@GEORGIAN: sa ma anunti totusi daca ai gasit ceva, ms mult :(

asa am sa fac :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt raspunsuri, asa cred ca o sa fac, o sa iau nou, si poate ca e si mai bine asa :D

 

 

@MetalWarrior: nu, stau la city mall si motorul il tin pe la universitate la servici, acoperit cu husa, deci f putin probabil sa-l vezi

 

@GEORGIAN: sa ma anunti totusi daca ai gasit ceva, ms mult :(

 

 

Sa inteleg ca lucrezi pe langa TNB ? Si eu tot prin zona lucrez dar marturisesc ca nu am vazut motoreta pe acolo, din poze recunosc zona de langa Agentia de Bilete a teatrului, frumos motorul, si cati mai multi km fara incidente. Iar despre pneuri nu face compromisuri si nici la placute, nici la discurile de frana, etrieri si furtune, lichid de frana, ulei in furca si daca mai sunt sa continue colegi :lol: :angry:

Editat de Alex_ander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oglinzi koso am eu . au semnal cu led integrat , sunt pe o tenta albastra si se vede cat de cat decent ...zic asa ca nu am apucat sa le incerc inca in trafic , doar am facut o tura scurta de vreo 300 metri pana la garaj si asta noaptea . inca sunt obisnuit cu cele vechi rotunde pun si o poza cu ele nemontate oglinzi o sa revin maine cu pozele dupa ce le fac :angry:

am gasit pe net si o varianta fara semnal koso granturismno

Mesaj completat

si am mai gasit modelul si pe louis : koso

Mesaj completat

daca are cineva nevoie de oglinzile originale , cromate , cele rotunde , le ofer cadou !

nu sunt in stare perfecta , au mai multe zgarieturi iar cea de pe dreapta are oglinda crapata dar se poate schimba

 

Ok dar ca calitate cum ti sau parut ?

Apropo de far fata am gasit ceva ce imi place la nebunie...post-48350-1260196037_thumb.jpg numai ca pretul e la vreo 300euro oare se poate undeva gasi mai eftin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oglinzi koso am eu . au semnal cu led integrat , sunt pe o tenta albastra si se vede cat de cat decent ...zic asa ca nu am apucat sa le incerc inca in trafic , doar am facut o tura scurta de vreo 300 metri pana la garaj si asta noaptea . inca sunt obisnuit cu cele vechi rotunde pun si o poza cu ele nemontate oglinzi o sa revin maine cu pozele dupa ce le fac :angry:

am gasit pe net si o varianta fara semnal koso granturismno

Mesaj completat

si am mai gasit modelul si pe louis : koso

Mesaj completat

daca are cineva nevoie de oglinzile originale , cromate , cele rotunde , le ofer cadou !

nu sunt in stare perfecta , au mai multe zgarieturi iar cea de pe dreapta are oglinda crapata dar se poate schimba

 

Vecine ti-ai cumparat oglinzile pana la urma :(, eu inca imi plac cele rotunde de la honda unde vezi tot ce trebuie sa vezi in ele, dabea astept sa le vad cum arata montate si fuctionale :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok dar ca calitate cum ti sau parut ?

Apropo de far fata am gasit ceva ce imi place la nebunie...post-48350-1260196037_thumb.jpg numai ca pretul e la vreo 300euro oare se poate undeva gasi mai eftin?

calitate ...hmm ..mie mi se par ok...dar daca vrei vino sa le vezi sa iti faci propria ta parere despre ele :lol:

cat despre far sa ma anunti daca gasesti mai ieftin ca pe asta am pus si eu ochii de ceva timp dar nu imi permit sa dau atat pe el ...inca :D

 

 

Mesaj completat

Vecine ti-ai cumparat oglinzile pana la urma :angry:, eu inca imi plac cele rotunde de la honda unde vezi tot ce trebuie sa vezi in ele, dabea astept sa le vad cum arata montate si fuctionale :P

pai sunt montate si sunt si functionale :( dar inca nu am apucat sa fac poze ca sa facut intuneric pana am terminat ...si cu telefonul ce poze sa fac

Editat de arycy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare poate cam stupida/puerila dar care ma macina de mai mult timp, dc unele moto scot flacari pe toba? adica asa in mare stiu care e principiul: accelerzi si iei mana din gaz brusc... dar ma interesa daca stiti sa imi dati mai multe detalii... si motoarele cu injectie scot flacari? (eu personal am vazut cred doar motoare cu carburator care sa scoata flacari). Stiu ca e cam aiurea intrebarea ... :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare poate cam stupida/puerila dar care ma macina de mai mult timp, dc unele moto scot flacari pe toba? adica asa in mare stiu care e principiul: accelerzi si iei mana din gaz brusc... dar ma interesa daca stiti sa imi dati mai multe detalii... si motoarele cu injectie scot flacari? (eu personal am vazut cred doar motoare cu carburator care sa scoata flacari). Stiu ca e cam aiurea intrebarea ... :angry:

incerc eu sa iti dau un raspuns ....poate tot aiurea dar este un punct de plecare

falacarile pe toba sunt de la gazele nearse care se aprind 'cu intarziere' adica ii dai in gusa/blana si o parte din gaze nu au timp sa arda si ele ca restul si ies un pic si pe evacuare cu tot cu flama :(

e ca si cum te joci cu o bricheta : apesi de cateva ori pe gaz fara sa o aprinzi si dupa aia cand ii dai si schantee si o aprinzi face ditamai flama

precizez ca acest raspuns este dat sub influenta alcooooooolului :lol: si nu imi asum nici o responsabilitate :D

Editat de arycy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc eu sa iti dau un raspuns ....poate tot aiurea dar este un punct de plecare

falacarile pe toba sunt de la gazele nearse adica ii dai in gusa/blana si o parte din gaze nu au timp sa arda si ele ca restul si ies pe evacuare

e ca si cum te joci cu o bricheta : apesi de cateva ori pe gaz fara sa o aprinzi si dupa aia cand ii dai si schantee si o aprinzi face ditamai flama

precizez ca acest respuns ete dat sub influenta alcooooooolului :( si nu imi asum nici o responsabilitate :angry:

 

Da, dar ideea e ca ies flacari doar dupa ce ii dai blana si iei brusc mana din gaz, ca si cum ar trebui o "acomodare" si ma intrebam care e legatura? adica nu mai au timp supapele sa se inchida calumea sau nush e amestecul prea bogat? Ca asa daca ii dai blana dar constant nu scoate nici o flacara. Asta ma interesa pe mine defapt daca stie cineva sa imi explice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema. Hornetul meu are atasata toba din fabrica si pana acum cateva zile nu m-as fi gandit sa o schimb. M-a pus pe ganduri un post de pe aici (nu mai gasesc textul cu pricina) si voiam sa va intreb pe voi.

 

Care sunt avantajele unei tobe "custom"? In afara de look si sunet are vreun beneficiu "palpabil"? Se imbunatateste consumul, scad taxele, se ieftineste Cola la 2 litri? :angry:

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema. Hornetul meu are atasata toba din fabrica si pana acum cateva zile nu m-as fi gandit sa o schimb. M-a pus pe ganduri un post de pe aici (nu mai gasesc textul cu pricina) si voiam sa va intreb pe voi.

 

Care sunt avantajele unei tobe "custom"? In afara de look si sunet are vreun beneficiu "palpabil"? Se imbunatateste consumul, scad taxele, se ieftineste Cola la 2 litri? :angry:

 

Sanatate!

 

 

Din ce stiu eu singurul beneficiu "palpabil" sunt cativa CP in plus 2-3 sau ceva de genul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar ideea e ca ies flacari doar dupa ce ii dai blana si iei brusc mana din gaz, ca si cum ar trebui o "acomodare" si ma intrebam care e legatura? adica nu mai au timp supapele sa se inchida calumea sau nush e amestecul prea bogat? Ca asa daca ii dai blana dar constant nu scoate nici o flacara. Asta ma interesa pe mine defapt daca stie cineva sa imi explice

 

Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare :lol:

 

Vreau sa va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema. Hornetul meu are atasata toba din fabrica si pana acum cateva zile nu m-as fi gandit sa o schimb. M-a pus pe ganduri un post de pe aici (nu mai gasesc textul cu pricina) si voiam sa va intreb pe voi.

 

Care sunt avantajele unei tobe "custom"? In afara de look si sunet are vreun beneficiu "palpabil"? Se imbunatateste consumul, scad taxele, se ieftineste Cola la 2 litri?

 

Sanatate!

 

Pai sa iti spun eu cum sta problema cu toba "custum" pt am avut si toba stok si toba sport si anume Mivv X-Cone

La inceput am mers cu toba normala care include si catalizatorul (avand un model 2004) pentru acomodare si pot spune ca daca nu suporti zgomotul tobelor e cea mai silentioasa toba pana acum, zici ca este electrica :P)

 

Apoi am montat Mivv-ul cu silencer-ul pus si pot spune ca am pierdut cuplul la turati joase, asta ar fi singurul dezavantaj, dar dupa 5000 de ture motorul devine mai nervos cu cat cresti acceleratia si mai te observa si conservele in trafic mai des :angry:.

 

Fara silencer pus, toba e o galagie permanenta ( cu ocazia asta am aflat ca nu am casca buna ) dar motorul raspunde mult mai promnt in orice treapta la orice turatie, dar pierzi iar din cuplu la turati joase dar se compenseaza cu castigul de cai la ture inalte. Uni spun ca acest model de toba este cel mai galagios, multi recomanda toba de carbon, eu unul sunt multumit de ea, apropo da si cu flacara mare la limitare cand ii dau. Se aude minunat.

De consum nu pot sa spun nimic pt ca nu am facut calculul niciodata. Eu zic ca asta e relativ, sau deobicei raspund ca motorul consuma cam cat doresti sa consume, intre 4.5 L si 10 L :(

Castigul ar fi plus de putere, motorul raspunde mai repede la comenzi si esti vazut mai usor in trafic :D

Editat de Alex_ander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare :lol:

 

 

 

Pai sa iti spun eu cum sta problema cu toba "custum" pt am avut si toba stok si toba sport si anume Mivv X-Cone

La inceput am mers cu toba normala care include si catalizatorul (avand un model 2004) pentru acomodare si pot spune ca daca nu suporti zgomotul tobelor e cea mai silentioasa toba pana acum, zici ca este electrica

 

Apoi am montat Mivv-ul cu silencer-ul pus si pot spune ca am pierdut cuplul la turati joase, asta ar fi singurul dezavantaj, dar dupa 5000 de ture motorul devine mai nervos cu cat cresti acceleratia si mai te observa si conservele in trafic mai des

 

Fara silencer pus, toba e o galagie permanenta ( cu ocazia asta am aflat ca nu am casca buna ) dar motorul raspunde mult mai promnt in orice treapta la orice turatie, dar pierzi iar din cuplu la turati joase dar se compenseaza cu castigul de cai la ture inalte. Uni spun ca acest model de toba este cel mai galagios, multi recomanda toba de carbon, eu unul sunt multumit de ea, apropo da si cu flacara mare la limitare cand ii dau. Se aude minunat.

De consum nu pot sa spun nimic pt ca nu am facut calculul niciodata. Eu zic ca asta e relativ, sau deobicei raspund ca motorul consuma cam cat doresti sa consume, intre 4.5 L si 10 L :(

Castigul ar fi plus de putere, motorul raspunde mai repede la comenzi si esti vazut mai usor in trafic

 

1 . eu am toba de carbon si vreau X-cone ; aici vreau sa adaug sau sa corectez si eu ceva : mivv x cone NU face galagie permanenta ...ci urla in draci exact cum imi place mie

si 2 . la mine consumul pleaca (pe carburatie) de la 4,5 - 4,8 teoretic pt ca nu am scos consumul asta decat o data si urca pana pe la 10 - 12 % iar de vazut in trafic cam greu cu mine...mai degraba ma aud ca de vazut nu prea mai au timp :angry:

P.S. bai vecine da ce chef de scris ai in seara asta ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare :D

 

 

OK ms pt raspuns, deci sa inteleg ca la o moto cu injectie, chestia cu flacarile nu mai este valabila? Da, asta ma gandeam si eu ca in cazul celor cu Carburatie mai ramane o fractiune de secunda deschisa clapeta sau ceva de genul, dar la cele cu injectie chestia asta banuiesc ca nu mai e valabila, totul fiind controlat mult mai precis :(

 

Voi cei care aveti Hornet pe injectie ati scos vreodata flacari? ideea e ca as testa pe al meu dar inca e in rodaj si nu cred ca i-ar face bine :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realizezi ca la turatia aia daca ai luat mana din gaz tevile de la esapamen raman foarte incinse si ramane benzina nearsa chiar daca ai redus turatia motorul isi trage benzina in cazul carburatiei. Se mai aprind si de la motor pt mai scoate scantei pe evacuare :lol:

 

 

 

Pai sa iti spun eu cum sta problema cu toba "custum" pt am avut si toba stok si toba sport si anume Mivv X-Cone

La inceput am mers cu toba normala care include si catalizatorul (avand un model 2004) pentru acomodare si pot spune ca daca nu suporti zgomotul tobelor e cea mai silentioasa toba pana acum, zici ca este electrica :P)

 

Apoi am montat Mivv-ul cu silencer-ul pus si pot spune ca am pierdut cuplul la turati joase, asta ar fi singurul dezavantaj, dar dupa 5000 de ture motorul devine mai nervos cu cat cresti acceleratia si mai te observa si conservele in trafic mai des :angry:.

 

Fara silencer pus, toba e o galagie permanenta ( cu ocazia asta am aflat ca nu am casca buna ) dar motorul raspunde mult mai promnt in orice treapta la orice turatie, dar pierzi iar din cuplu la turati joase dar se compenseaza cu castigul de cai la ture inalte. Uni spun ca acest model de toba este cel mai galagios, multi recomanda toba de carbon, eu unul sunt multumit de ea, apropo da si cu flacara mare la limitare cand ii dau. Se aude minunat.

De consum nu pot sa spun nimic pt ca nu am facut calculul niciodata. Eu zic ca asta e relativ, sau deobicei raspund ca motorul consuma cam cat doresti sa consume, intre 4.5 L si 10 L :(

Castigul ar fi plus de putere, motorul raspunde mai repede la comenzi si esti vazut mai usor in trafic :D

Eu am o toba de titan Akrapovic si pot sa spun k nu e nici sati rupa capu dar nici silentioasa, chestia e k se vede diferenta in trafic fata de una stok nu ma auzea nimeni si faceam flesuri degeaba , e cand am schimbato am si uitat de flesuri. k politia pot sa zic k ma oprit dar nu lea parut suspecta toba sa luat de mine k nam semnalizat intr-o intersectie k prioritate. Cauta si tu una care crezi k ti se potriveste, daca vrei prea zgomotoasa sau akceptabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK ms pt raspuns, deci sa inteleg ca la o moto cu injectie, chestia cu flacarile nu mai este valabila? Da, asta ma gandeam si eu ca in cazul celor cu Carburatie mai ramane o fractiune de secunda deschisa clapeta sau ceva de genul, dar la cele cu injectie chestia asta banuiesc ca nu mai e valabila, totul fiind controlat mult mai precis :(

 

Voi cei care aveti Hornet pe injectie ati scos vreodata flacari? ideea e ca as testa pe al meu dar inca e in rodaj si nu cred ca i-ar face bine :angry:

 

 

teoretic... flacarile ies din cauza timpului de raspuns al supapelor de evacuare, corelat cu cea a clapetei(lor) carburatoarelor si calculatorul pentru injectoare.

 

proces: cand tragi de gaz brusc, de fapt NU ii dai benzina, ci aer, ceea ce inseamna ca ar trebui ca si benzina sa fie in aceeasi concentratie.

Benzina nu este suficienta - momentan - (de aceea uneori are tendinta de a se opri - a se ineca- cand tragi brusc de gaz, in turatii mici), insa ( si asta indiferent ca este carburator sau injectie) cantitatea de benzina "scuipata" in camera de ardere depaseste concentratia exact in "clipa 2" - cand pistonul deja a inceput sa faca compresia(explozia) . Supapele de evacuare(3 la numar pentru 16v) se deschid inainte ca benzina sa arda in totalitate (explozia are loc doar cu o parte din gazele aflate in amestec - acelea care au facut concentratia suficienta si necesara).

 

Rezulta benzina sub forma de gaz care la contactul cu toba incinsa... bum - explozie si/sau chiar flacari. (sper ca m-am facut inteles).

 

concluzie: poti incerca si la a ta, chiar daca ai injectie, insa nu vei reusi cu toba stock si catalizator euro3(model 07-09) sa obtii decat poate explozia (rateul), flacari NU - silencer-ului prea "intortocheat" din toba (nici la toba aftermarket CU silencer, nu vei reusii sa scoti flacari).

 

sfat: lasa prostiile, e pacat de "micutza" sa o coxci aiurea! pe mine m-ar durea sufletul sa o chinui ASA (poate altfel :D )

Editat de arlequin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfat: lasa prostiile, e pacat de "micutza" sa o coxci aiurea! pe mine m-ar durea sufletul sa o chinui ASA (poate altfel :angry: )

Bun sfat!

Mai era un topic in care unul isi luase motor numai ca sa scoata flacari, si a fost sfatuit sa-si dea foc la motor si atunci va scoate flacari :D

 

De curiozitate? Da, e ok sa-i dai odata pana pe rosu si sa vezi daca scoate flacari, dar motorul e facut sa-i dai pe rosu in mers si pe curbe, sa-ti vada altii flacarile si tu sa te bucuri de curba luata cu succes :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am spus intrebarea era mai mult teoretica, ca de stiut stiam cum se face, dar eram curios care e principiul si stati linistiti ca nu o sa incerc prea curad pt ca asa cum am scris mai sus motorul e inca in rodaj si nu am de gand sa imi bat joc de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...