Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

incepand de azi sunt un hornetist cu acte in regula. din pacate in bucuresti ploua :(

felicitari !

adevarul e ca e cam nasol afara ...ploua , este frig , eu am plecat de dimineata cu viespea... :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

noi cumparaturi (nu am bani, am rezolvat sa mi se faca cadou) :scratch:

sunt pe vine manetele de ambreiajul si frana

in plus Rizoma lux blue si capete de bara

 

post-49973-1260363473_thumb.jpg

 

intrebare/sfat: care capat de bara ar arata mai bine? cel scurt de tot sau cel lung? link

Editat de lgxmedia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi cumparaturi (nu am bani, am rezolvat sa mi se faca cadou) :scratch:

sunt pe vine manetele de ambreiajul si frana

in plus Rizoma lux blue si capete de bara

 

intrebare/sfat: care capat de bara ar arata mai bine? cel scurt de tot sau cel lung? link

 

 

frumoase mansoanele, dar cam scumpe pt buzunarul meu... eu ii pun ariete, acelasi model, numai ca nu trebuie sa dai jos tot sistemul de acceleratie de pe ghidon cum trebuie la astea.

 

capetele de bara ar fi bine sa le pastrezi pe cele originale, ca sunt mai grele si iti preiau din vibratii, cand/daca mergi cu ea la drum intins si o tii constant in 6000rpm. daca o folosesti numai in oras... le poti pune pe oricare - care ti se par mai "dragutze".

 

P.S.: in ghidon, pe interior, in dreptul mansoanelor se afla niste greutati de plumb(anti-vibratoare). sa nu le dai jos. daca nu o sa ti se potriveasca suruburile care vin cu capetele de ghidon rizoma, mai bine pui suruburile cele vechi, decat sa dai jos greutatile alea - care sunt puse acolo tot pentru a prelua din vibratii.

 

"sfatul meu"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoase mansoanele, dar cam scumpe pt buzunarul meu... eu ii pun ariete, acelasi model, numai ca nu trebuie sa dai jos tot sistemul de acceleratie de pe ghidon cum trebuie la astea.

 

capetele de bara ar fi bine sa le pastrezi pe cele originale, ca sunt mai grele si iti preiau din vibratii, cand/daca mergi cu ea la drum intins si o tii constant in 6000rpm. daca o folosesti numai in oras... le poti pune pe oricare - care ti se par mai "dragutze".

 

P.S.: in ghidon, pe interior, in dreptul mansoanelor se afla niste greutati de plumb(anti-vibratoare). sa nu le dai jos. daca nu o sa ti se potriveasca suruburile care vin cu capetele de ghidon rizoma, mai bine pui suruburile cele vechi, decat sa dai jos greutatile alea - care sunt puse acolo tot pentru a prelua din vibratii.

 

"sfatul meu"

 

merci, bine de stiut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi cumparaturi (nu am bani, am rezolvat sa mi se faca cadou) :scratch:

sunt pe vine manetele de ambreiajul si frana

in plus Rizoma lux blue si capete de bara

 

post-49973-1260363473_thumb.jpg

 

intrebare/sfat: care capat de bara ar arata mai bine? cel scurt de tot sau cel lung? link

 

 

Mansoanele astea sunt "beton" iarna. Am vrut sa-mi iau si eu, dar dupa ce am mers pe o mobra acum vreo 2 sapt care avea mansoane Rizoma.....m-am linistit. Iti ingheata mainile grav de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca punea si mai multi bani... poate nu mai vroia sa isi ia hornet. :scratch: la asta te-ai gandit?

e superba culoarea. sa vii cu ea joia asta la constitutiei... eu inca merg in ciuda frigului si am vazut ca nu sunt singurul.

 

LE: shit nu citisem ca deja ai bagat-o la iernat.

...

M-am gândit dar nu am prins ideea, îÂşi lua Renault Clio ? Horneta e peste multe din clasa ei, nu trebuia să-Âşi mărească pretențiile la aceiaÂşi bani. După mine, ABS este un "must have" dar se vede că prea mulți au gândit ca mine Âşi au rămas pe stoc doar cele fără ABS.

ÂŞi eu încă merg Âşi cu atât mai bun e ABS - ul pe frig ( alături de injecție ).

Horneta mea nu intră niciodată la iernat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gândit dar nu am prins ideea, îÂşi lua Renault Clio ? Horneta e peste multe din clasa ei, nu trebuia să-Âşi mărească pretențiile la aceiaÂşi bani. După mine, ABS este un "must have" dar se vede că prea mulți au gândit ca mine Âşi au rămas pe stoc doar cele fără ABS.

ÂŞi eu încă merg Âşi cu atât mai bun e ABS - ul pe frig ( alături de injecție ).

Horneta mea nu intră niciodată la iernat.

 

Ideea e ca eu cand mi-am luat motor nu aveam nici carnet, imi placeau f mult motoarele dar nu facusem scoala etc, dar eram cat de cat in tema ca sa zic asa si am vrut un motor cat mai ieftin (pt ca poate nu mi-ar fii placut senzatia) si decat sa imi iau o aprilia rs125 care e in 2T si se strica si paraie, m-am gandit ca mai bine dau mai mult si iau ceva in 4T, si aveam de ales V2 vs 4L dar mie imi placea zgomotul de 4L si ca se tureaza mai mult (deobicei) si cand am vazut hornetul la o reducere asa mare nuprea am mai stat pe ganduri :scratch:

 

Pt mine motorul visurilor ca sa zic asa e ceva Super Sport un GSX-R eventual :moron: , dar stiu ca pt incepatori nu sunt recomandate si pozitia nu e f comoda si am de gand sa termin facultatea si dupaia sa profesez, nu sa ajung in carje sau mai rau

 

Apropo de ABS stiu ca e util, cel putin la masini e o mare diferenta, la motoare am vazut ca nu sunt foarte multe modele care sa aiba ABS si in plus am si B-ul de 4 ani si intentionez sa merg cu masina cand ploua... desi stiu ca poate sa te prinda ploaia oricand.

Iar iarna la cum curata astia strazile poti sa ai si mama ABS-ului pt ca ok nu se mai blocheaza roata dar opresti in 200m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansoanele astea sunt "beton" iarna. Am vrut sa-mi iau si eu, dar dupa ce am mers pe o mobra acum vreo 2 sapt care avea mansoane Rizoma.....m-am linistit. Iti ingheata mainile grav de tot.

 

manusi vanucci winter rulez!

eu o iernez saptamana viitoare pentru ca plec de sarbatori... dar o scot imediat ce ma intorc daca nu e zapada, deci e mult spus iernat :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai mi-am facut un cadou de craciun:

 

post-49973-1260121917_thumb.jpg

 

LEVERS SHORT BLUE

 

motivul principal, ambreiajul ma omoara, il vreau mai aproape, iar acestea au reglaj si arata bine

 

 

 

salut. care este procedura de a face o comanda de pe site-ul asta

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. care este procedura de a face o comanda de pe site-ul asta

merci

 

1. iti faci cont pe site la ei

2. alegi produsele si le bagi in cos

3. checkout alegi modalitatea de plata si platesti

4. astepti :scratch: (eu inca astept, expediere 07.12.09)

 

- costul de expediere este destul de mare, pentru romania mi-au luat 24,90 EUR

- modalitati de plata sunt diverse, eu am folosit moneybookers, dar poti si paypal (am ambele)

- atat moneybookers cat si paypal necesita un cont, unde adaugi un card care accepta plati pe internet (intereseaza-te la banca daca cardul tau poate fi folosit astfel), apoi te costa aproximativ 2 euro verificarea cardului (doar o singura data la setarea contului/cardului)

 

daca vrei mai multe detalii spune si te ajut

Editat de lgxmedia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vin in plimbare, e fun ca se uita toti la tine ca la felul 4: "uite si nebunul"

 

Eu m-am plimbat azi prin Bucuresti... si chiar nu am simtit frigul. Am simtit in schimb traficul infernal. Am mers in regim de autovehicul...deh...permisul il am de 10 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. iti faci cont pe site la ei

2. alegi produsele si le bagi in cos

3. checkout alegi modalitatea de plata si platesti

4. astepti :scratch: (eu inca astept, expediere 07.12.09)

 

 

 

multumesc pentru raspuns si daca nu te deranjeaza o sa te mai solicit prin ianuarie cand vreau sa comand

{ scuze dar intrebarea am adresat-o pe contul unui

prieten,acum am raspuns pe logo-ul meu}

Editat de dan2525
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu ti s-a uscat cerneala pe permis:p.....cate grade au fost la voi de nu ai simtit frigul,ca la noi a fost friiiiig...sau erai prea plin de bucurie ca te dai pe viespe?:scratch:....eu asa eram cand am luat permisul,tot asa in toamna spre iarna..multi kilometrii maestre,fara incidente si sa ne vedem cu bine in primavara,sper sa ma onorezi cu prezenta,la baia mare la intrunirea de viespi:d

Eu m-am plimbat azi prin Bucuresti... si chiar nu am simtit frigul. Am simtit in schimb traficul infernal. Am mers in regim de autovehicul...deh...permisul il am de 10 ore.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, hops, ieri am fost doar 2 motoare, ultima intalnire de altfel si pt mine pentru acest an, de luni (cica ninge) o bag la hirbernat :scratch:

 

multumesc pentru raspuns si daca nu te deranjeaza o sa te mai solicit prin ianuarie cand vreau sa comand

anytime cu placere

 

Eu m-am plimbat azi prin Bucuresti... si chiar nu am simtit frigul. Am simtit in schimb traficul infernal. Am mers in regim de autovehicul...deh...permisul il am de 10 ore.

dar la intalnire sa fii al 3-lea la numar nu ne-ai onorat cu prezenta, rusinica :P

 

sper sa ma onorezi cu prezenta,la baia mare la intrunirea de viespi:d

:moron: da... daaar... eu "poci" sa vin? :moron:

Editat de lgxmedia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, hops, ieri am fost doar 2 motoare, ultima intalnire de altfel si pt mine pentru acest an, de luni (cica ninge) o bag la hirbernat :scratch:

anytime cu placere

dar la intalnire sa fii al 3-lea la numar nu ne-ai onorat cu prezenta, rusinica :P

:moron: da... daaar... eu "poci" sa vin? :moron:

Poti dara:D.....placerea va fi de partea mea....deci,ai un loc rezervat:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfui ! da ce am inghetat aseara .....frig domne , frig . pana sa ajung la intalnire nu am simtit frigul , poate si unde am mers numai printre masini cu maxim 20 la ora :moron: si mai venea si caldura de sub ele dar cand am plecat spre casa am inghetat rau de tot . am avut nevoie de o ora si un litru de vin rosu sa ma dezghet :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu ti s-a uscat cerneala pe permis:p.....cate grade au fost la voi de nu ai simtit frigul,ca la noi a fost friiiiig...sau erai prea plin de bucurie ca te dai pe viespe?:moron:....eu asa eram cand am luat permisul,tot asa in toamna spre iarna..multi kilometrii maestre,fara incidente si sa ne vedem cu bine in primavara,sper sa ma onorezi cu prezenta,la baia mare la intrunirea de viespi:d

 

:moron: Nu mi s-a uscat, dar nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon, o luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat din nou plimbare. Ma rog, mult spus. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti.

 

Ei bine, am reusit sa ating maxim 130, mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta. :scratch:

 

Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante.

 

Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie.

 

post-39285-1260560576_thumb.jpg post-39285-1260560644_thumb.jpg post-39285-1260560693_thumb.jpg post-39285-1260560749_thumb.jpg post-39285-1260560817_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron: Nu mi s-a uscat, dar nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon, o luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat din nou plimbare. Ma rog, mult spus. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti.

 

Ei bine, am reusit sa ating maxim 130, mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta. :moron:

 

Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante.

 

Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie.

 

post-39285-1260560576_thumb.jpg post-39285-1260560644_thumb.jpg post-39285-1260560693_thumb.jpg post-39285-1260560749_thumb.jpg post-39285-1260560817_thumb.jpg

 

 

Daca vrei sa te dai si la primavara cu motoru' intreg fa si tu asemeni altora si lasa-l sa se odihneasca cateva luni in garaj. N-ai experienta iar in caz de urgenta inca n-ai reflexele formate. Franarile de urgenta nu se invata la 5 grade :scratch: Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi de dimineata pe 0 grade afara am dus motorul la hibernat, ba cand am ajuns la curtea unde l-am dus, a si inceput sa ninga. Am curatat repede lantul, l-am uns, am astupat toba de esapament, i-am scos bateria(am bagat-o la caldurica), plinul facut cu benzina(dar am uitat sa comut robinetul pe off :moron: ), am acoperit-o cu prelata si acum asteapta primavara. ...sau cine stie, poate un nou posesor :moron:

 

Sanatate si ne vedem la anu pe doua roti! Pana atunci poate ne mai vedem la un vin fiert pe la Ursu :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...