Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nope, doar ca nu ai avut norocul sa gasesti in benzinariile alea. Eu in prima benzinarie cand am intrat am si plecat cu DOT4 :P

:bounce: Mi-am luat azi, am gasit in sfarsit. Are importanta marca cumva? Adica e DOT4...dar nu e cine stie ce marca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

astazi am iesit cu motoru,ma duc il pornesc (nicio problema)merg cam 20-30 km il opresc ,pornesc iarasi(nicio problema),merg iar 20-30,opresc-pornesc iar,la fel nici o pronlema.In mers vad ca imi cam scade intensitatea luminii in ceasuri,trag pe dr.,opresc dau sa pornesc nimic .....se auzea doar ticaitul cdi-ului.Il imping un metru pleaca,merg 2 statii de tramvai ,opresc aceiasi chestie pleaca doar impins.Ajung acasa dau jos carena de la baterie ,misc un pic borne( erau stranse) misc firul care vine pe minus(parea strans) apas demarorul pleaca,ceva mai greu da pleaca.Ma uit la intensitatea farului in timp ce turez motorul,nimic,nu se modifica intensitatea.Acum 4 sapt cand am montat bateria,am fost cu ea la garantie ,mi-au verificat sistemul de incarcare,totu' ok.Are cineva idee ce ar putea fi?un contact imperfect?m-a lasat releul de incarcare in 4 saptamani,din momentu in care mi-au dat garantia?(adica in 3 iesiri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :bounce: , daca e frumos joi se tine intalnirea? :P

Eu unul nu am motorul gata pana sambata, asa ca nu am cu ce sa vin joi, dar de joia viitoare daca vremea e buna, fac prezenta.

:)

Mesaj completat

salut

astazi am iesit cu motoru,ma duc il pornesc (nicio problema)merg cam 20-30 km il opresc ,pornesc iarasi(nicio problema),merg iar 20-30,opresc-pornesc iar,la fel nici o pronlema.In mers vad ca imi cam scade intensitatea luminii in ceasuri,trag pe dr.,opresc dau sa pornesc nimic .....se auzea doar ticaitul cdi-ului.Il imping un metru pleaca,merg 2 statii de tramvai ,opresc aceiasi chestie pleaca doar impins.Ajung acasa dau jos carena de la baterie ,misc un pic borne( erau stranse) misc firul care vine pe minus(parea strans) apas demarorul pleaca,ceva mai greu da pleaca.Ma uit la intensitatea farului in timp ce turez motorul,nimic,nu se modifica intensitatea.Acum 4 sapt cand am montat bateria,am fost cu ea la garantie ,mi-au verificat sistemul de incarcare,totu' ok.Are cineva idee ce ar putea fi?un contact imperfect?m-a lasat releul de incarcare in 4 saptamani,din momentu in care mi-au dat garantia?(adica in 3 iesiri)

Cand da sa moara, da, iti scade intensitatea in far - din orice cauza s-ar oprii motorul. Daca zici ca a pornit impins posibil sa nu fie problema de incarcare. Eu zic ca e ceva la alimentarea cu benzina. Cat de plin aveai rezervorul? Daca era destul de gol, umple-l cu benzina si alearg-o iar pana se incalzeste, daca nu mai face asa, iti zic apoi care-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand da sa moara, da, iti scade intensitatea in far - din orice cauza s-ar oprii motorul. Daca zici ca a pornit impins posibil sa nu fie problema de incarcare. Eu zic ca e ceva la alimentarea cu benzina. Cat de plin aveai rezervorul? Daca era destul de gol, umple-l cu benzina si alearg-o iar pana se incalzeste, daca nu mai face asa, iti zic apoi care-i problema.

 

 

salut

pai imi scadea intensitatea luminii din ceasuri,iar benzina....inca mai aveam,nu era trecut pe rezerva,si o data pornit motorul tragea fara probleme.

Mesaj completat

am fost sa o pornesc acum de dimineata,am apasat butonu a invartit un pic........si nimic,a doua oara era deja lesinata.releul de incarcare sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

pai imi scadea intensitatea luminii din ceasuri,iar benzina....inca mai aveam,nu era trecut pe rezerva,si o data pornit motorul tragea fara probleme.

Mesaj completat

am fost sa o pornesc acum de dimineata,am apasat butonu a invartit un pic........si nimic,a doua oara era deja lesinata.releul de incarcare sa fie?

Daca zici ca e in garantie bateria, ai de facut o vizita celor de la care ai luat-o sa-ti dea alta si sa-ti mai verifice inca odata daca se incarca sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca e in garantie bateria, ai de facut o vizita celor de la care ai luat-o sa-ti dea alta si sa-ti mai verifice inca odata daca se incarca sau nu.

Aceeai problema si simptome am avut si eu, si totul s-a rezolvat cu o baterie noua, cum am schimbat bateria problema a disparut... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva sa modifice un releu de dacie de 12 v si sa il foloseasca la hornet?mi-a sugerat cineva asta

la care releu te referi? banuiesc ca cel de semnalizare (se poate modifica pt puterea mai mica a becurilor), la ala de incarcare n-are rost, sau poate rel de faaza lunga ala merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva sa modifice un releu de dacie de 12 v si sa il foloseasca la hornet?mi-a sugerat cineva asta

Unu la mana poti face ce modificari vrei, dar cu anumite riscuri, sulfatezi bateria in cazul de fata, daca releul ala baga prea mult in ea

(nu zic ca e obligatoriu dar e un risc). Eu am umblat cu releu din asta electronic, adica am pus in loc de releu mecanic unul electronic,

dar bineinteles ca tot la dacie, nu la horneata.

Doi la mana.Fii atent ce faza am patit eu: Plec bicaz lacu rosu>prin harghita si retur.

Cand intru in piatra neamt, lumina slaba in bord (mersesem cu faza mica). Opresc undeva, cand sa plec pauza. Nu mai invartea deloc

. Ma uit la borne, le curat putin le pun la loc..o imping merg vreo jumatate de ora fara far, pornea la fix.

De atunci n-am mai avut treaba cu bateria pina in iarna. Erau contactele oxidate la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca se refera la rel de incarcare a bateriei de la dacie,

sistemul de incarcare la dacie este foarte diferit fata de cel de la motoare(in general la masini fata de moto),

adica alternatorul este cu rotor bobinat(la moto nu este bobinat este un grup de magneti),

la masini tensiunea ce iese din infasurari este trifazata dupa aia este redresata si trecuta prin releu catre baterie, releul controland gradul de excitatie al rotorului si implicit tensiunea de lpe iesire dar

la motociclete neavand control asupra rotorului(conectat la arborele cotit), din stator va iesi o tensiune trifazata foarte mare de la 15 la 100v sau mai mult in functie de turatie si de aici modul special de functionare al releului de moto care scurtcircuiteaza infasurarile statorului pt a tine tensiunea la 14v, iar releul este electronic adica nu are contacte in miscare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a incercat cineva sa modifice un releu de dacie de 12 v si sa il foloseasca la hornet?mi-a sugerat cineva asta

Asculta ce ti-am zis, dute la aia sa-ti schimbe bateria. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci. Nu umbla cu modificari la electrica pentru ca nu e ca la Dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta ce ti-am zis, dute la aia sa-ti schimbe bateria. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci. Nu umbla cu modificari la electrica pentru ca nu e ca la Dacie.

:bounce: ......fa bine vezi de baterie prima data,nu te baga la modificari..... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca asta:

atunci cand se opreste motoru din senin, pune mana, cu grija pe releul de incarcare si vezi daca frige, el oricum e destul de cald dar daca dai cu un strop de apa si sfaraie e posibil sa ai un consum exagerat pe undeva si at. din cauza temp ridicate releul sa se protejeze sa sa iti opreasca incarcarea.treaba asta se poate intampla si din cauza bacteriei.sau sa ai vreun scurt circuit/contact imperfect intre stator si releu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am de vanzare un suport topcase GIVI 258FZ, potrivit pentru Honda CB600 Hornet (2003-2006).

Nou, sigilat, include bratele si elementele de fixare.

 

Pret 300 ron.

 

Mai multe detalii aici

 

Salut ai pm :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot eu :P , mai am nevoie de un sfat din partea voastra,cine ,care-mi recomanda si de unde sa -mi cumpar crah paduri, nu foarte scumpe ca am saracit in ultima vreme de cand mi-am luat sugativa asta de viespe. Astept sfaturi sau posibile oferte !! Va salut :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot eu :P , mai am nevoie de un sfat din partea voastra,cine ,care-mi recomanda si de unde sa -mi cumpar crah paduri, nu foarte scumpe ca am saracit in ultima vreme de cand mi-am luat sugativa asta de viespe. Astept sfaturi sau posibile oferte !! Va salut :bounce:

Eu recomand crashbaruri :) sunt muuuuult mai bine decat orice crashpad.... haidaaaa sariti-mi in cap sa ma contraziceti :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a facut niste nervi in dimineata asta motorul...Am vrut sa plec la munca si nu l-am mai pornit de 2 zile. I-am dat prima oara start a invartit, a luat-o si s-a oprit. Cu socul tras. Apoi nu a mai vrut in fel si chip sa porneasca, in final mi s-a dus si bateria. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE HORNETISTI :P nu de mult timp am intrat si eu in hora voastra dar am o problema cu viespea........ mi s-a rupt cablul de acceleratie(in mers) :bounce: unde pot gasi asa ceva (si second)

 

 

RESPECT :)

 

 

iti recomand sa-ti iei nou. la honda am intrebat eu si sunt undeva la 130 lei bucata (si sunt doua). chiar nu se meritasa le iei second...dar

 

am si eu o intrebare pentru specialisti.

merg cu motorul bine merci, il las in fata blocului, a doua zi... bateria moarta.

pun aparatul de masura in serie cu bateria si borna si... consum de 0,09mA (cheia nu este in contact iar alarma sau altceva nu am pe motor), zic bun, consumator, ma duc la honda pentru o investigatie.

 

pana sa ajung la honda, o pornesc, ies cu ea si la garare uit vreo 16 ore borna pe baterie. disperat dimineata ies sa vad daca mai invarte.... a luat-o la sfert, pun aparatul 0,00mA.

 

CE ARE???

ma gandeam sa dau tot ce mai are plastic de pe ea jos(codita in principiu) si sa mai izolez odata toate firele, inclusiv prin fata pe la far, semnale, pe sub sa, etc...

 

alte sugestii???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...