NVS Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 niste bere nu gaseai ..... Nu te mai saturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Noua achizitie vestimentara In curand si sapca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Noua achizitie vestimentara In curand si sapca foarte tare ma bate si pe mine gandu sa imi fac un tricou dar sa vad daca am timp pina la BM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) Urmatorul upgrade vor fi cauciucurile,sper sa reusesc sa le schimb saptamana asta sau cel tarziu saptamana viitoare,depinde cand iau salariul. Am schimbat caucicurile acum 2 zile.Am fost sfatuit sa aleg Michelin Pilot Power Sport Radial,un raport acceptabil pentru necesitatile mele/pret caucicuri. AMAZING !!! Am ramas masca referitor la cat de mult sa schimbat ciclistica motocicletei mele.Pur Nu imi vine sa cred cat de manevrabila a devenit,uneori am senzatia ca ghidonul este o pana,pot fi acolo unde imi doresc sa fiu Si nu mai pomenesc de sentimentul de securitate pe care il am acum.WOW !!! Urmeaza sa schimb placutele de frana, si ele sunt la limita... Mai ales cele anterioare.110 euro din cate am inteles... Editat Mai 15, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Placute SBS am luat ieri de la Florin... /index.php?showuser=34920 Suna-l si n-o sa fi dezamagit.....eu le-am luat la un pret bun. PS.....scuze, acum am vazut ca esti....... , mda, cam departe. Sapa bine si pe acolo, poate gasti ceva mai ok ca si pret. Editat Mai 16, 2010 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Mda... Trebuie sa schimb si eu caciucul (spate)...insa nu prea m-am hotarat. Cred ca o sa aleg ceva mai de oras....si mai putin sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) niste bere nu gaseai ..... Am gasit si ce doreai tu, halba de bere care nu se termina niciodata , trebuie sa termin tratamentul sa ne apucam de treaba Noua achizitie vestimentara In curand si sapca Super tricoul asteptam poze si cu motorul calare pe el purtand acesti tricou sa fie formula completa Am schimbat caucicurile acum 2 zile.Am fost sfatuit sa aleg Michelin Pilot Power Sport Radial,un raport acceptabil pentru necesitatile mele/pret caucicuri. AMAZING !!! Am ramas masca referitor la cat de mult sa schimbat ciclistica motocicletei mele.Pur Nu imi vine sa cred cat de manevrabila a devenit,uneori am senzatia ca ghidonul este o pana,pot fi acolo unde imi doresc sa fiu Si nu mai pomenesc de sentimentul de securitate pe care il am acum.WOW !!! Urmeaza sa schimb placutele de frana, si ele sunt la limita... Mai ales cele anterioare.110 euro din cate am inteles... Felicitari pentru achizitie... pe multi am auzit acelasi de acelasi cuvinte de lauda cand viespea este incaltata cu gume noi As recomanda si hornetistului Arycy sa isi cumpere o pereche de pneuri, poate se apuca de motorit din nou si se lasa de baut bere Editat Mai 16, 2010 de Alex_ander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Urmeaza sa schimb placutele de frana, si ele sunt la limita... Mai ales cele anterioare.110 euro din cate am inteles... Ia-ti d'alea de 500 de euro, sa nu fii mai fraier decat colegii tai, ce mama naibii! Ce conteaza faptul ca in vecii vecilor nu vei avea nevoie pe Hornet de asemenea placute, tu ia-ti. Ca dau bine in poze si pe forum, atunci cand te lauzi. Romanii sunt raiul comerciantilor. Ce conteaza ca in Italia, spre exemplu, hornetistii schimba uleiul la 10-12 mii. Noi il aruncam la 5 mii, ca asa "zice lumea". Placute? Cele mai scumpe, tata, deci avem un motor cuminte, de strada, la care ai putea sa franezi ca Fred Flinstone daca te-ai intrebuinta un pic. Dar nu, gresesc eu, noi de fapt avem grija de motoarele noastre, nu suntem doar niste fraieri cu diplome.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 ..... si se lasa de baut bere yeah, riiiiight.....cum sa nu..... Iar de cauciuce noi ce se zise mai devreme - oooohooo....nu cred sa fie cineva care sa nu fi trait aceeasi senzatie de siguranta si manevrabilitate cand a schimbat gumele....inclusiv subsemnatul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Ia-ti d'alea de 500 de euro, sa nu fii mai fraier decat colegii tai, ce mama naibii! Ce conteaza faptul ca in vecii vecilor nu vei avea nevoie pe Hornet de asemenea placute, tu ia-ti. Ca dau bine in poze si pe forum, atunci cand te lauzi. Romanii sunt raiul comerciantilor. Ce conteaza ca in Italia, spre exemplu, hornetistii schimba uleiul la 10-12 mii. Noi il aruncam la 5 mii, ca asa "zice lumea". Placute? Cele mai scumpe, tata, deci avem un motor cuminte, de strada, la care ai putea sa franezi ca Fred Flinstone daca te-ai intrebuinta un pic. Dar nu, gresesc eu, noi de fapt avem grija de motoarele noastre, nu suntem doar niste fraieri cu diplome.. "Domnule" Caniggia te-ai trezit cu fata la cearsaf?sau nu am inteles eu postul tau ironic?? Inainte de a comenta/face supozitii aiurea,afla ca am fost la reprezentanta honda,de unde am cumparat motocicleta si acolo mi-au comunicat acel pret(manopera inclusa). Cei de la service-ul unde am schimbat caucicurile se ocupa si ei cu schimbatul placutelor de frana...si mi-au spus ca m-ar costa in jur de 100 de euro. As putea sa dau o comanda pe net,dar in afara faptului ca nu ma pricep sa le schimb(desi sunt cateva video-uri pe youtube in legatura cu acest lucru si nu pare foarte greu) insa nici nu cunosc pe nimeni care sa ma ajute,deci nu prea sunt dispus sa-mi asum riscul sa-mi rup gatul,in cazul in care le montez intr-o maniera gresita sau ceva de genul asta.Ok?? So what is your point? @alex_ander multumesc. Eu am preluat numele ala de pe guma,insa cred ca de fapt gumele sunt Michelin PILOT POWER 2CT...parca asa era scris in catalogul pe care l-am vazut la service-ul unde am schimbat cauciucurile,stiu doar ca guma anteriaora are o compozitie diversa fata de cea posterioara..sau ceva de genul asta @megahertz Nu stiu in ce stare se afla cauciucul(fata)...insa daca ai posibilitatea financiara incearca sa le schimbi pe ambele...vei vedea ca o sa ai un feeling.... Editat Mai 16, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Ia-ti d'alea de 500 de euro, sa nu fii mai fraier decat colegii tai, ce mama naibii! Ce conteaza faptul ca in vecii vecilor nu vei avea nevoie pe Hornet de asemenea placute, tu ia-ti. Ca dau bine in poze si pe forum, atunci cand te lauzi. Romanii sunt raiul comerciantilor. Ce conteaza ca in Italia, spre exemplu, hornetistii schimba uleiul la 10-12 mii. Noi il aruncam la 5 mii, ca asa "zice lumea". Placute? Cele mai scumpe, tata, deci avem un motor cuminte, de strada, la care ai putea sa franezi ca Fred Flinstone daca te-ai intrebuinta un pic. Dar nu, gresesc eu, noi de fapt avem grija de motoarele noastre, nu suntem doar niste fraieri cu diplome.. Claudio, dar daca nu-l coafeaza nici alea de 500, poa' sa-si ia d'astea? EBC cu uleiu' ... 5K nu-i exagerat si asta stii si tu adevaru-i ca multi economisesc exact unde nu trebuie (dovezi cu toptanu' aici pe topic) p.s. am fost sapt. asta-n Bucuresti si ma framânta o-ntrebare: motoarele ce merg prin centru (si nu numai) n-au decât 2 max. 3 trepte de viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Claudio, dar daca nu-l coafeaza nici alea de 500, poa' sa-si ia d'astea? EBC cu uleiu' ... 5K nu-i exagerat si asta stii si tu adevaru-i ca multi economisesc exact unde nu trebuie (dovezi cu toptanu' aici pe topic) Dar ASTEA sunt bune?? Oricum...same problem cand vine vorba de montat... Sau sa le cumpar de pe net...dupa care sa ma duc cu ele la mecanic... Editat Mai 16, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Dar ASTEA sunt bune?? Oricum...same problem cand vine vorba de montat... Sau sa le cumpar de pe net...dupa care sa ma duc cu ele la mecanic... Ciao Lupo, am vaz't ca nu le ai cu surubaritu' ... asa ca te-nteleg si lasa pe altii sa se bage la ce-i mai important ia-le dar, întâi întreaba de le schimba sau vor p-ale lor in bocca al lupo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 yeah, riiiiight.....cum sa nu..... Iar de cauciuce noi ce se zise mai devreme - oooohooo....nu cred sa fie cineva care sa nu fi trait aceeasi senzatie de siguranta si manevrabilitate cand a schimbat gumele....inclusiv subsemnatul.... Doar incercam , sti cum se zice incercarea moarte nare ..... Dar ASTEA sunt bune?? Oricum...same problem cand vine vorba de montat... Sau sa le cumpar de pe net...dupa care sa ma duc cu ele la mecanic... Recomand cu caldura acel placute de frana, am montat la un prieten si pe multi am auzit de bine despre ele ..... iar despre montaj e super simplu chei potrivite si surubelnita iti trebuie, pb e ca trebuie facut si o schimbare de lichid de frana daca tot umbli acolo, si iti trebuie asistenta unui prieten .... asa ca daca schimbi placutele e bine sa schimbi si lichidul de frana, 250 de ml Dot 4 iti ajung si pt fata si pentru spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Dar ASTEA sunt bune?? Oricum...same problem cand vine vorba de montat... Sau sa le cumpar de pe net...dupa care sa ma duc cu ele la mecanic... Pretul de acolo este maaaaxim de exagerat. Daca vrei SBS zi-mi mie si o sa te indrum la omu care mi le-a vandut si mie. Cu 55 de euro iti aranjezi fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Si eu am tot pilot power pe spate. Pe langa faptul ca se lipeste foarte bine de asfalt, are deja 1 sezon si totusi arata incredibil de bine. La baia mare cred ca apar cu o surpriza la hornetica. Schimb culoarea!!! Pregatiti-va sa va ingroziti Editat Mai 16, 2010 de ninja_skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hitman47 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 mi-a intrat praf la arcul de la kilometraj si l-a facut praf. asa CA CAut altul. deci daca are careva si-l vinde (eventual tot bordul) as fi intersat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 p.s. am fost sapt. asta-n Bucuresti si ma framânta o-ntrebare: motoarele ce merg prin centru (si nu numai) n-au decât 2 max. 3 trepte de viteza? Tu mergi in a 4-a cu 60km/h? Sau cu a 6-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Sau cu 150 in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Tu mergi in a 4-a cu 60km/h? Sau cu a 6-a? da, prin oras merg într-a 4-a, chiar si a 5-a ... cu 60/h pot si cu a 6-a dar, merg mai rar, tot de oras vorbesc sa-nteleg ca esti unul din cei ce detin cutie de viteze speciala în 3 trepte? sau da "bengos" când urla toba, care oricum este racing si te faci "vazut" de conservari cu 150/h merg si mai rar ... doar cât trec scurt spre 160 si mai mult [acolo unde nu-i limitare de viteza] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 da, prin oras merg într-a 4-a, chiar si a 5-a ... cu 60/h pot si cu a 6-a dar, merg mai rar, tot de oras vorbesc sa-nteleg ca esti unul din cei ce detin cutie de viteze speciala în 3 trepte? sau da "bengos" când urla toba, care oricum este racing si te faci "vazut" de conservari cu 150/h merg si mai rar ... doar cât trec scurt spre 160 si mai mult [acolo unde nu-i limitare de viteza] Sunt unul dintre aia care merge in treapta de viteza corespunzatoare vitezei de mers. Daca tu mergi cu 60 intr-a 4 nu zic ca este rau, dar nici cel mai bine nu este din doua motive, nu ai frana de motor si nu ai cuplu atunci cand vei avea nevoie. Daca mergi 60 intr-a 6, nu mai comentez ca se inteleg destule din combinatia asta. Nu merg racing ci merg alert, nu sunt o leguma in trafic. Poate ar fi bine sa ne insotesti la o plimbare de joi si sa ne cunosti mai bine stilul de mers sau nu te tine? Nu te-am vazut pana acum pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) p.s. am fost sapt. asta-n Bucuresti si ma framânta o-ntrebare: motoarele ce merg prin centru (si nu numai) n-au decât 2 max. 3 trepte de viteza? Conteaza mult stilul de mers si situatia. Eu unul folosesc ca turatie uzuala (job) cam 5000 de ture(si aici nu ma refer la turatia de schimbare treapta ci odata ajuns la viteza de "croaziera"). Iar cand ma grabesc il tin mult mai sus. Sub 5 mii nu prea merg... pentru cazul in care am nevoie de forta motorului, altii folosesc turatia unde au maximul de cuplu in caz ca trebuie sa iasa din vreo situatie periculoasa(frana de motor mai puternica, accelerare puternica, hornetul pe la 8 mii parca e). Stiu si persoane care nu il trec de 3 mii, depinde de fiecare, DAR sunt motoare de turatie in primul rand, nu e nici dacie nici passatul lui tata (sau al meu) sa-l tii in maxim 4 mii... daca se merge sub 2 mii de ture cred ca mai bine un scooter... Editat Mai 16, 2010 de lgxmedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Sunt unul dintre aia care merge in treapta de viteza corespunzatoare vitezei de mers. Daca tu mergi cu 60 intr-a 4 nu zic ca este rau, dar nici cel mai bine nu este din doua motive, nu ai frana de motor si nu ai cuplu atunci cand vei avea nevoie. Daca mergi 60 intr-a 6, nu mai comentez ca se inteleg destule din combinatia asta. Nu merg racing ci merg alert, nu sunt o leguma in trafic. Poate ar fi bine sa ne insotesti la o plimbare de joi si sa ne cunosti mai bine stilul de mers sau nu te tine? Nu te-am vazut pana acum pe strada. ma bucur (sincer) ptr. tine ca mergi în treapta corespunzatoare atunci de ce ai "sarit de cĂźr" in sus? nu era normal sa tind sa cred ca si tu faci la fel?! daca te-ai fi uitat la profil, ai fi vaz't ca ma dau cu CB919 ... deci, cuplu este. daca nu este, la 60/h poti foarte repede sa dai în jos, chiar fara ambreiaj, "atunci când vei avea nevoie" cum mergi tu, este treaba ta si (ma repet) nu m-am luat de stilul tau de mers cele vazute cu "cutii speciale" erau numa' carenate si maricele mi-ar face mare placere sa fac o plimbare cu voi, nu ca sa-ti cunosc stilul de mers sau sa-ti arat tie de ma tine sau nu (mai mult nu zic pentru ca esti deja obraznic) ci doar sa va cunosc. ca ma dau pe doua roti din 78 nu-nseamna ca-s "rau" dar, este foarte posibil sa nu te tii dupa mine iar, daca te-ai fi uitat mai cu atentie, ai fi vaz't ca-s plecat din tara si nu prea ai fi avut cum sa ma vezi pe strada când am plecat eu, este posibil ca tu nici macar sa nu fi stiut cum se scrie motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 salut, "frate, ce atata ura intre voi... frate?" e drept, nici eu nu am mai sarit de treapta a 3-ea prin bucuresti de ceva timp; si asta nu pentru ca ma dau "race" ci pur si simplu imi place sa simt motorul cum urla sub mine (chestii barbatesti ). e bine si intr-a 6-a la 60km/h ca este eco, si am mers si acolo... fiecare cu stilul lui.... domnu' care motoreste din '78, ani multi inainte iti doresc (eu nici nu ma nascusem atunci), si in loc sa-ti faci sange rau cu din astia mici(creste tensiunea de la o varsta), mai bine da-ne niste sfaturi, ca presupun ca ai bagajul plin! bafta la toata lumea si o saptamana minunata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ma bucur (sincer) ptr. tine ca mergi în treapta corespunzatoare atunci de ce ai "sarit de cĂźr" in sus? nu era normal sa tind sa cred ca si tu faci la fel?! daca te-ai fi uitat la profil, ai fi vaz't ca ma dau cu CB919 ... deci, cuplu este. daca nu este, la 60/h poti foarte repede sa dai în jos, chiar fara ambreiaj, "atunci când vei avea nevoie" cum mergi tu, este treaba ta si (ma repet) nu m-am luat de stilul tau de mers cele vazute cu "cutii speciale" erau numa' carenate si maricele mi-ar face mare placere sa fac o plimbare cu voi, nu ca sa-ti cunosc stilul de mers sau sa-ti arat tie de ma tine sau nu (mai mult nu zic pentru ca esti deja obraznic) ci doar sa va cunosc. ca ma dau pe doua roti din 78 nu-nseamna ca-s "rau" dar, este foarte posibil sa nu te tii dupa mine iar, daca te-ai fi uitat mai cu atentie, ai fi vaz't ca-s plecat din tara si nu prea ai fi avut cum sa ma vezi pe strada când am plecat eu, este posibil ca tu nici macar sa nu fi stiut cum se scrie motocicleta Obrazinici am fost amandoi prin posturile anterioare. Nu ai pus bine problema pentru ca 2-3 sunt treptele pentru Bucuresti. Trebuia sa zici a 1-a blana, ca e de ajuns si treapta 1 de viteza pentru a prinde suta si aia sunt ghilimelele tale. Motociclistii de bulevard. Pana acum am vazut ca nu anii pe motocicleta sau experienta arata cat de bun esti pe strada, ci omul, individul. Cunosc motociclisti care se dau tot cam din perioada aia pe doua roti si cand e vorba de ridicat pe o roata, blana prin oras si miare sunt primii care deschid gazul si gura. Te stiam prin tara, de aia nu am mai verificat profilul. Sanatate si drumuri bune pe unde esti tu acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.