Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Sunt unul dintre aia care merge in treapta de viteza corespunzatoare vitezei de mers.

 

Daca tu mergi cu 60 intr-a 4 nu zic ca este rau, dar nici cel mai bine nu este din doua motive, nu ai frana de motor si nu ai cuplu atunci cand vei avea nevoie. Daca mergi 60 intr-a 6, nu mai comentez ca se inteleg destule din combinatia asta.

Nu merg racing ci merg alert, nu sunt o leguma in trafic. Poate ar fi bine sa ne insotesti la o plimbare de joi si sa ne cunosti mai bine stilul de mers sau nu te tine? Nu te-am vazut pana acum pe strada.

ma bucur (sincer) ptr. tine ca mergi în treapta corespunzatoare

 

atunci de ce ai "sarit de cĂźr" in sus? nu era normal sa tind sa cred ca si tu faci la fel?!

 

 

daca te-ai fi uitat la profil, ai fi vaz't ca ma dau cu CB919 ... deci, cuplu este. daca nu este, la 60/h poti foarte repede sa dai în jos, chiar fara ambreiaj, "atunci când vei avea nevoie"

 

cum mergi tu, este treaba ta si (ma repet) nu m-am luat de stilul tau de mers

 

cele vazute cu "cutii speciale" erau numa' carenate si maricele

 

mi-ar face mare placere sa fac o plimbare cu voi, nu ca sa-ti cunosc stilul de mers sau sa-ti arat tie de ma tine sau nu (mai mult nu zic pentru ca esti deja obraznic) ci doar sa va cunosc. ca ma dau pe doua roti din 78 nu-nseamna ca-s "rau" dar, este foarte posibil sa nu te tii dupa mine

 

iar, daca te-ai fi uitat mai cu atentie, ai fi vaz't ca-s plecat din tara si nu prea ai fi avut cum sa ma vezi pe strada

 

când am plecat eu, este posibil ca tu nici macar sa nu fi stiut cum se scrie motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

 

"frate, ce atata ura intre voi... frate?"

 

e drept, nici eu nu am mai sarit de treapta a 3-ea prin bucuresti de ceva timp; si asta nu pentru ca ma dau "race" ci pur si simplu imi place sa simt motorul cum urla sub mine (chestii barbatesti :peace: ).

 

e bine si intr-a 6-a la 60km/h ca este eco, si am mers si acolo... fiecare cu stilul lui....

 

domnu' care motoreste din '78, ani multi inainte iti doresc (eu nici nu ma nascusem atunci), si in loc sa-ti faci sange rau cu din astia mici(creste tensiunea de la o varsta), mai bine da-ne niste sfaturi, ca presupun ca ai bagajul plin!

 

bafta la toata lumea si o saptamana minunata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur (sincer) ptr. tine ca mergi în treapta corespunzatoare

 

atunci de ce ai "sarit de cĂźr" in sus? nu era normal sa tind sa cred ca si tu faci la fel?!

 

 

daca te-ai fi uitat la profil, ai fi vaz't ca ma dau cu CB919 ... deci, cuplu este. daca nu este, la 60/h poti foarte repede sa dai în jos, chiar fara ambreiaj, "atunci când vei avea nevoie"

 

cum mergi tu, este treaba ta si (ma repet) nu m-am luat de stilul tau de mers

 

cele vazute cu "cutii speciale" erau numa' carenate si maricele

 

mi-ar face mare placere sa fac o plimbare cu voi, nu ca sa-ti cunosc stilul de mers sau sa-ti arat tie de ma tine sau nu (mai mult nu zic pentru ca esti deja obraznic) ci doar sa va cunosc. ca ma dau pe doua roti din 78 nu-nseamna ca-s "rau" dar, este foarte posibil sa nu te tii dupa mine

 

iar, daca te-ai fi uitat mai cu atentie, ai fi vaz't ca-s plecat din tara si nu prea ai fi avut cum sa ma vezi pe strada

 

când am plecat eu, este posibil ca tu nici macar sa nu fi stiut cum se scrie motocicleta

Obrazinici am fost amandoi prin posturile anterioare.

 

Nu ai pus bine problema pentru ca 2-3 sunt treptele pentru Bucuresti. Trebuia sa zici a 1-a blana, ca e de ajuns si treapta 1 de viteza pentru a prinde suta si aia sunt ghilimelele tale. Motociclistii de bulevard.

 

Pana acum am vazut ca nu anii pe motocicleta sau experienta arata cat de bun esti pe strada, ci omul, individul. Cunosc motociclisti care se dau tot cam din perioada aia pe doua roti si cand e vorba de ridicat pe o roata, blana prin oras si miare sunt primii care deschid gazul si gura.

 

Te stiam prin tara, de aia nu am mai verificat profilul.

Sanatate si drumuri bune pe unde esti tu acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Cu 55 de euro iti aranjezi fata. :moron:...

 

:peace: eu aranjez fata si cu o bere rece la baiatu...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ps: scuze, n-am putut sa ma abtin, poate mai destindem si noi atmosfera pe topic :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am tot pilot power pe spate. :peace: Pe langa faptul ca se lipeste foarte bine de asfalt, are deja 1 sezon si totusi arata incredibil de bine.

 

 

La baia mare cred ca apar cu o surpriza la hornetica. Schimb culoarea!!! Pregatiti-va sa va ingroziti :moron:

 

 

Me first

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu aranjez fata si cu o bere rece la baiatu...

ps: scuze, n-am putut sa ma abtin, poate mai destindem si noi atmosfera pe topic

 

 

a zis cineva BERE !?!

Repede tu sa te destinzi primul.... :peace:

 

Va place noul meu Hornet?

OMFG!!!! Cat de tare ar fi pentru o fata!!!! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eheeee....BIJUTERIE!!!!!asta da viespe :laugh: ...sa te poarte sanatos si sa va intelegeti de minune cat mai multi kilometrii.inca odata,BRAVOOOO!e o frumusete!

 

 

foarte tare viespea sa te poarte sanatos si sa aveti grija unu de altu :D

 

 

hai ca-i sexy Simone a ta

 

 

vad ca-i model pâna-n 2004 si da misto cu jug si jambe negre (îmi faceam si eu gânduri sa le pictez altfel)

 

tu ai schimbat saua?

 

sa spui neaparat de unde-i amortizorul de ghidon

 

Multumesc frumos de aprecieri...

Amortizorul de ghidon +kitul aferent este Matris M3..... Este singurul producator care pozitioneaza amortizorul acolo intre ghidon si rezervor. Asta din cautarile mele. Restul ori nu fac pentru cb900 ori il pozitioneaza intre chiulasa si jamba pe undeva prin zona jugului inferior (lateral), iar optiunea asta mie unul nu mi-a placut mai ales din cauza ca nu este la indemana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

Ajungi jos, stai linistit. Nu cred ca ai avea nicio problema :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegii doresc sa va adresez si eu o intrebare : cu ce spalati motorul sau partile din aluminiu sau blocul motor ca sa indepartati urmele de spuma activa de la spalatoriile auto sau cu ce lustriti aceste parti inclusiv galeriile toba si ce mai este de lustruit........

cu respect ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

 

 

 

Mai ai si posibilitatea asta http://www.louis.de/_308a278f0b6cc34f62e62...tnr_gr=10026230

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

 

Pai, cu manevrabilitatea nu ar trebui sa ai probleme, din momentul in care ai mai mult de 0km/h picioarele sunt pe scarite si nu mai conteaza, am un coleg de vreo 1,73m cu un ktm 640 (care are saua cu 10 cm mai inalta decat hornetul,si centrul de greutate mult mai sus!) si se descurca (la inceput a fost mai greu sa stea la semafoare dar s-a invatat).

 

Intrebari pentru viespari cu experienta:

1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus?

2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului?

3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat...

4. Presiunea 2.5/2.5?

5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica )

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, cu manevrabilitatea nu ar trebui sa ai probleme, din momentul in care ai mai mult de 0km/h picioarele sunt pe scarite si nu mai conteaza, am un coleg de vreo 1,73m cu un ktm 640 (care are saua cu 10 cm mai inalta decat hornetul,si centrul de greutate mult mai sus!) si se descurca (la inceput a fost mai greu sa stea la semafoare dar s-a invatat).

 

Intrebari pentru viespari cu experienta:

1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus?

2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului?

3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat...

4. Presiunea 2.5/2.5?

5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica )

:laugh:

 

 

1.Neata, la intrebarea 1 tre sa ma uit la cat sta la mine. Cred ca ceva mai jos de 1300.

2. Da, si la mine intre 6-8000 se simte un gol de putere, dar eu trebuie sa ii schimb bujiile ca deh. Are ceva km cu ele. Oricum linia e linie, are niste timpi morti ca sa zic asa.

3. Raspunsul e da, la toate, da, oala de ambreiaj. Asta se aude.

4. Eu pun cat scrie pe bascula 2.5/2.9 daca o las mai moale imi pare mai putin manevrabila. Aici pot exista discutii interminabile, fiecare cum considera.

5. Si la mine la fel, ori e ori nu e socul.

 

 

So, esti sigur ca nu te-ai dat cu motoreta mea? :D

PS; Ce model e a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Relantiul e la caat zice manualul, da nu mai tin minte cat :D

2. Nu ar trebui sa ai nici o ezitare a motorului, mai ales la 6000 rpm.

3. Asa au hornetele zgomotul acela la ambreiaj.....nu iti fa griji decat daca se aude foarte tare.

4. De obicei fata trebuie sa fie un pic mai moale decat spatele pe strada...eu iau valorile din manual si scad 2-3 zecimi din fiecare...2,3 fata si 2,7 spate, sau 2,2 fata si 2,6 spate....

5. Asa e si la mine, mai mult on/off.....pozitie intermediara gasesc dar cu greu,asa ca nu ma obosesc......15-20 de sec de soc pana imi iau casca si manusile e destul.

Mesaj completat

4. Eu pun cat scrie pe bascula 2.5/2.9 daca o las mai moale imi pare mai putin manevrabila. Aici pot exista discutii interminabile, fiecare cum considera.

Astea de pe bascula is maximele, si parerea mea ca is bune doar cand ai gume noi cu carne multa pe ele.....sau bagaj mare

Oricum trebuie sa apara reisarii sa iti zica ca trebuie sa ai 1,5 fata si 1,6 spate :laugh: glumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus?

2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului?

3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat...

4. Presiunea 2.5/2.5?

5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica )

1. 1200

2. Nu

3. Da - mecanicul nu te-a mintit.

4. Din fabrica zice 2.5 cu 2.9 daaar te poti increde in presiune asta cand ai gume noi si carne pe ele super ok. In rest cam toata lumea le lasa un pic mai moi. Eu personal le tin cam la 2.4, 2.7.

5.Cam asa e la toti - dupa o sincronizare mai ales o sa vezi ca va functiona oricum total aiurea. Dar nu-i problema. Cu sau fara soc important este sa o lasi sa se incalzeasca inainte sa pleci cu ea. Porneste-o, aprinde-ti o tigara, fa-ti pantofii, freza sau mai stiu eu ce, dar ai rabdare cateva minutele inainte sa bagi mana in gaz.

 

In rest motoreala placuta iti urez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegii doresc sa va adresez si eu o intrebare : cu ce spalati motorul sau partile din aluminiu sau blocul motor ca sa indepartati urmele de spuma activa de la spalatoriile auto sau cu ce lustriti aceste parti inclusiv galeriile toba si ce mai este de lustruit........

cu respect ...

 

 

Aluminiul si blocul motor merg curatate de minune cu CIF. Pe galerii nu am incercat, poate imi dai tu un feedback :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...