NVS Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Ce luceste... A mea saraca doar face km, ca timp sa o mai curat nu am avut si sta cu noroiul pe ea de cateva ploi bune incoace :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Ce luceste... A mea saraca doar face km, ca timp sa o mai curat nu am avut si sta cu noroiul pe ea de cateva ploi bune incoace :| @ravenitza:treaba buna....asa trebuie sa fie o viespe:curata,sa iti poti face freza in ea @metalwarrior:man,asa e si a mea....doar km,si sta un jeg pe ea de isi schimba culoarea deja ...plus ca ieri,venind de la Baile Felix,din cauza unor drumari cretini,am intrat vreo 50m in prin bitum fierbinte,turnat proaspat.....nu vrei sa stii cum e viespea acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 @george-se curata usor bitumul cu benzina sau cu wd40 si o carpa din bumbac dar sa inmoi mai intai sa nu freci ca strici vopseaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 puteti sa bagati un ochi aici sa va dati cu parerea si voi ? Tre sa-mi schimb urgent guma spate si am nevoie de putin ajutor. help pt schimbat guma spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 @george-se curata usor bitumul cu benzina sau cu wd40 si o carpa din bumbac dar sa inmoi mai intai sa nu freci ca strici vopseaua man,nu e vopsea care sa se strice deci nu e problema....ideea e ca mi-a sarit pe amortizoul spate si pe galerii si nu am vreme sa ma ocup.....adica am curatat amortizoul cat sa nu pateasca ceva,stopul.....si arata ca dracu in rest si miroase a betoniera dupa mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 man,nu e vopsea care sa se strice deci nu e problema....ideea e ca mi-a sarit pe amortizoul spate si pe galerii si nu am vreme sa ma ocup.....adica am curatat amortizoul cat sa nu pateasca ceva,stopul.....si arata ca dracu in rest si miroase a betoniera dupa mine A mea are scoarta de pamant pe bascula, aparatoare lant, jantele nu mai sunt rosii, e pamant pe ea zici ca e enduro. Nu gasesc inca ora aia de timp liber in care sa o pot curata. Iar de plouat in Bucale, ploua zilnic. Asta e, hornetul-enduro - ma gandesc sa-i schimb gumele sa fie mai spre macadam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Vand geaca dainese New San Pelle.....ca noua, folosita o singura data. Pret de magazin 1670 ron. Pretul meu este de 1000 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 A mea are scoarta de pamant pe bascula, aparatoare lant, jantele nu mai sunt rosii, e pamant pe ea zici ca e enduro. Nu gasesc inca ora aia de timp liber in care sa o pot curata. Iar de plouat in Bucale, ploua zilnic.Asta e, hornetul-enduro - ma gandesc sa-i schimb gumele sa fie mai spre macadam Nu mai are scoarta de copac, si jantele sunt iar in "flacari" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrix Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Hello As avea nevoie de suruburile indicate in poza. Cel indicat cu 1 as avea nevoie de 2 buc +piulitele si chestia aia de cauciu (nu stiu exact denumirea) Cel indicat cu 2 o bucata. Daca are cineva de vanzare sau imi puteti indica un loc de unde as putea cumpara........... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Hello As avea nevoie de suruburile indicate in poza. Cel indicat cu 1 as avea nevoie de 2 buc +piulitele si chestia aia de cauciu (nu stiu exact denumirea) Cel indicat cu 2 o bucata. Daca are cineva de vanzare sau imi puteti indica un loc de unde as putea cumpara........... merci Eu unul n-am mai gasit asa ceva. Mi-am luat din praktiker parca vreo 10 pe acelasi filet cu cap pentru surubelnita normala. Momentan caut ceva mai complicat pentru o cheie mai speciala sa pun pe partea cu bateria. Ceva gen antifurt sa le fie mai greu sa taie firele de la alarma. Spor la cautat poate gasesti pe la dezmembrari ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Cumpar radiator de Hornet 600,an 2002-2005.0731.832.103. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Hello As avea nevoie de suruburile indicate in poza. Cel indicat cu 1 as avea nevoie de 2 buc +piulitele si chestia aia de cauciu (nu stiu exact denumirea) Cel indicat cu 2 o bucata. Daca are cineva de vanzare sau imi puteti indica un loc de unde as putea cumpara........... merci Am vazut seturi de astfel de surubele(diverse culori) la magazinul ala moto de pe Bd. Timisoara,intersectia cu str. Bolidului...daaarr tin minte ca m-am speriat de preturi. Ar mai fi o varianta: Rocast sau Wasi Romania. Ei cu organe de asamblare se ocupa. Succes la cautari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Daca vrea careva suport Givi pentru Hornet, sa-mi zica. Il pun la vanzare cu 300 de lei - cat am dat pe el. Ii lipsesc niste distantiere care am inteles ca se gasesc in "Hornbach" - sau cum se scrie. PM me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Din seara asta sunt mandru posesor de Honda Hornet '03 . E prima mea motocicleta.Am facut scoala pe o Honda de 250. Cand m-am urcat prima data pe ea, si i-am dat drumul usor la ambreiaj,aveam emotii, ma gandeam ca o sa fie mai obraznica . dar n-a fost asa, a plecat usor, ce sa mai..m-a cucerit . A mers proprietarul cu masina in fata mea pana cand am ajuns acasa, am avut ceva emotii dar am ajuns cu bine, sunt foarte multumit la prima vedere, am mers doar in a 1-a si a 2-a , nu cred ca am sarit mai sus de 5000 de ture. Am o problema cu frana de spate, cand tin piciorul pe scarita, o cam tin apasata, am niste ghete racing de la axo, asa patiti si voi ? O sa postez poze cu ea zilele astea Asfalt uscat si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 sa o stapanesti sanatos ! piciorul pe scarite il ti cu calcaiul spre interior si varful spre exterior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iulie 17, 2010 Share Postat Iulie 17, 2010 Multumesc sa o stapanesti sanatos !piciorul pe scarite il ti cu calcaiul spre interior si varful spre exterior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Din seara asta sunt mandru posesor de Honda Hornet '03 . Multi km iti doresc, sanatos si bucuros de motorul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Multumesc mult ! La fel si tie ! Mesaj completat Are cineva un manual pentru PC36 ? Am gasit un link pe forum dar am vazut ca nu mai e activ. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 @ swat.. Tre' sa bagi niste poze . Sa te bucuri de ea, fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Sal Am si eu o problema (cred): am observat sambata seara cand ma plimbam ca atunci cand am retrogradat vreo 2-3 trepte desi ambreajul era tras la maxim s-a auzit/simtit in schimbator ca si cum a "agatat", dupa asta nu mi s-a mai intamplat.... m-am gandit ca cine stie poate nu am tras eu pana la capat maneta etc, dar azi am patit la fel tot la retrogradare si maneta de ambreaj era trasa la maxim. Motorul are 900km.. deci e practic nou si am mers cu grija adica fara schimbari fara amambreaj sau alte chestii de genul... mai ales ca am carnet doar de 6 luni. M-am gandit ca poate s-a "lasat" cablul de ambreaj ca am vazut ca are un fel de rotita de reglaj, mai aveti alte pareri, sugestii? in rest motorul merge bine, intra ok in trepte dar am patit chestiia asta acum si m-am cam speriat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Multumesc la fel man. O scot la un shooting zilele astea Numai bine @ swat.. Tre' sa bagi niste poze . Sa te bucuri de ea, fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Sal Am si eu o problema (cred): am observat sambata seara cand ma plimbam ca atunci cand am retrogradat vreo 2-3 trepte desi ambreajul era tras la maxim s-a auzit/simtit in schimbator ca si cum a "agatat", dupa asta nu mi s-a mai intamplat.... m-am gandit ca cine stie poate nu am tras eu pana la capat maneta etc, dar azi am patit la fel tot la retrogradare si maneta de ambreaj era trasa la maxim. Motorul are 900km.. deci e practic nou si am mers cu grija adica fara schimbari fara amambreaj sau alte chestii de genul... mai ales ca am carnet doar de 6 luni. M-am gandit ca poate s-a "lasat" cablul de ambreaj ca am vazut ca are un fel de rotita de reglaj, mai aveti alte pareri, sugestii? in rest motorul merge bine, intra ok in trepte dar am patit chestiia asta acum si m-am cam speriat este absolut normal, mai cu seama ca ai dat cele doua trei trepte in jos pana in viteza 1 trecand astfel prin zona de liber din cutie... nu este normal sa tragi doua trepte in jos dintr-o data, fortezi cutia, lantul si pinioanele. daca ai nevoie de decelerare puternica, franeaza si fata si spatele mai puternic, fara sa blochezi rotile si fara sa tragi ambreiajul... abia cand a incetinit la limita de a ti se opri motorul tragi ambreiajul si poti sa cobori mai mult de doua viteze odata. o spun din experienta, deci nu o lua ca o regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Am inteles ce vrei sa spui, dar de exemplu daca sunt pe DN1 si vreau sa fac dreapta mai din scurt pe o "straduta" in mod normal eu franez cu fata mediu-puternic si in acelasi timp trag ambreajul si il tin tras pe perioada franarii si schimb din a 5-a sa zicem in a 2-a fara sa mai rulez cu fiecare treapta sau in oras daca vin cu 60-70 si se pune rosu franez si in acelasi timp incep sa retrogradez vitezele dar nu le mai "cuplez" pe fiecare eventual doar la final mai merg putin cu a 1-a sau a 2-a. E ok sa fac asta asa? astept sfaturi ca v-am spus ca sunt incepator si nuprea ma pricep. De asemenea am observat ca uneori la semafor daca opresc complet si nu am bagat in "N" e mai dificil dupaia; adica in mod ideal am observat ca e sa bagi in "N" cand mai rulezi asa incet cu 2-3km/h sau cand mai parchez tot asa parca "gasesc" mai greu N-ul daca motocicleta e pe loc... sau poate mi se pare mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Am inteles ce vrei sa spui, dar de exemplu daca sunt pe DN1 si vreau sa fac dreapta mai din scurt pe o "straduta" in mod normal eu franez cu fata mediu-puternic si in acelasi timp trag ambreajul si il tin tras pe perioada franarii si schimb din a 5-a sa zicem in a 2-a fara sa mai rulez cu fiecare treapta sau in oras daca vin cu 60-70 si se pune rosu franez si in acelasi timp incep sa retrogradez vitezele dar nu le mai "cuplez" pe fiecare eventual doar la final mai merg putin cu a 1-a sau a 2-a. E ok sa fac asta asa? astept sfaturi ca v-am spus ca sunt incepator si nuprea ma pricep. De asemenea am observat ca uneori la semafor daca opresc complet si nu am bagat in "N" e mai dificil dupaia; adica in mod ideal am observat ca e sa bagi in "N" cand mai rulezi asa incet cu 2-3km/h sau cand mai parchez tot asa parca "gasesc" mai greu N-ul daca motocicleta e pe loc... sau poate mi se pare mie cum spuneam si mai sus, eu franez fara sa trag ambreiajul, motorul fiind in sarcina am mai mult control asupra lui, si folosesc frana fata si spatele in acelasi timp(e bine sa te inveti sa le folosesti pe amandoua concomitent). nu rulez cu motorul pe "N", nu este masina sa o scoti din viteza cu 50m inainte de semafor. e normal sa gasesti mai greu N-ul fiind la inceput, cu timpul iti va fii mai usor. daca nu gasesti N-ul, sau daca pedala(schimbatorul) nu vrea sa urce sau sa coboare cand esti pe loc, dai usor drumul la ambreiaj pana iti cupleaza, fara sa pleci de pe loc, apoi il tragi dinnou si pedala(schimbatorul) va urca/coboara usor dinnou. treci joi seara la 8 pe la constitutiei, si daca suntem pe-acolo, poti afla mai multe pareri si o poti alege pe cea care ti se pare mai la indemana. bafta si multa atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 (editat) ...treci joi seara la 8 pe la constitutiei, si daca suntem pe-acolo, poti afla mai multe pareri si o poti alege pe cea care ti se pare mai la indemana. ... la 7 [19:00], si treceti va rog mai multi ca data trecuta pana la 19:45 am fost singurul Hornet, noroc ca am versiunea "S", ca altfel ma bateau CBR-istii (hornetistii veniti cu masina nu se iau in considerare ) Cu retrogradarea treptelor de viteza e simplu daca te gandesti un pic la ce se intampla in spate, si anume ce face ambreiajul si cum se transmite (shocul de ) cuplu pe pinioane si lant. Poti sa schimbi din a 6-a in 1-a, daca tii ambreajul apasat si viteza ta corespunde unei turatii medii in treapta in care schimbi (in 1-a 50-60km/h, pentru ca daca ai 100km/h, asta echivaleaza cu 13.000 rpm si e socul prea mare pe ambreiaj, pinioane, lant, etc). O plaja de turatie pe care e bine sa o respecti intr-o frana de motor mai alerta este 8.000-5.000 in trepetele superioare si 7.000-1.300 in 1-a. asta aproximativ corespunde vitezelor 60-0 (I); 90-60 (II); 120-90(III). Rezultatele mele sunt pur empirice si au o justificatie mecanica, esti binevenit sa iti descoperi propriile puncte de schimbare. Cat despre franare exista mai mmulte tehnici, cele mai disputate fiind: 1.Frana doar cu fata, spatele doar pentru viteze mici si pastrarea echilibrului la viteze mici cu incarcatura mare. Avantaj: stii sigur ca nu se blocheaza spatele, motocicleta oricum la o franare mai alerta isi muta aproape toata masa pe fata si spatele nu prea mai are contact. Dezavantaje: nu se foloseste toata forta de franare si motocicleta isi muta centrul de greutate in fata mai mult decat la o franare fata+spate, 2.Frana cu fata si cu spatele, ambreiaj decuplat. Avantaje: nu trebuie sa te gandesti la treapta, turatii, etc, (forta franarii de motor depinde de treapta de viteza si de turatia motorului), te concentrezi doar pe franare fata+spate. Dezavantaje: uzura mai mare a placutelor pe cele 2 frane decat in cazul 3. 3.Frana cu fata, spatele si motorul. Avantaje: franare puternica si daca o stapanesti bine, la fel de buna ca la punctul 2, necesita mult mai mult antrenament pentru ca implica toate memebrele (frana fata, frana spate, ambreiaj, schimbator), dar uzeaza mai putin placutele si se aude mai frumos . Dezavantaje: riscuri precum blocarea rotii spate de la exces de frana pe spate, blocare rotii spate la retrogradare si cuplarea brusca a ambreiajului. De fapt cel mai greu e sa dozezi frana spate in cazul asta, ca retrogradarea rapida si continua nu e chiar asa grea, din acest motiv eu ciupesc spatele foarte putin si la franari mai alerte deloc (pentru ca atunci esti tentat sa apesi tare). Te asteptam joi de la 19:00(sapte) in Constitutiei ca sa iti dea detalii cei mai "batrani" decat mine Editat Iulie 19, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.