Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Ce luceste... :laugh:

A mea saraca doar face km, ca timp sa o mai curat nu am avut si sta cu noroiul pe ea de cateva ploi bune incoace :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce luceste...

A mea saraca doar face km, ca timp sa o mai curat nu am avut si sta cu noroiul pe ea de cateva ploi bune incoace :|

 

@ravenitza:treaba buna....asa trebuie sa fie o viespe:curata,sa iti poti face freza in ea :laugh:

@metalwarrior:man,asa e si a mea....doar km,si sta un jeg pe ea de isi schimba culoarea deja :D ...plus ca ieri,venind de la Baile Felix,din cauza unor drumari cretini,am intrat vreo 50m in prin bitum fierbinte,turnat proaspat.....nu vrei sa stii cum e viespea acuma ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george-se curata usor bitumul cu benzina sau cu wd40 si o carpa din bumbac dar sa inmoi mai intai sa nu freci ca strici vopseaua

 

man,nu e vopsea care sa se strice deci nu e problema....ideea e ca mi-a sarit pe amortizoul spate si pe galerii si nu am vreme sa ma ocup.....adica am curatat amortizoul cat sa nu pateasca ceva,stopul.....si arata ca dracu in rest si miroase a betoniera dupa mine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man,nu e vopsea care sa se strice deci nu e problema....ideea e ca mi-a sarit pe amortizoul spate si pe galerii si nu am vreme sa ma ocup.....adica am curatat amortizoul cat sa nu pateasca ceva,stopul.....si arata ca dracu in rest si miroase a betoniera dupa mine :laugh:

A mea are scoarta de pamant pe bascula, aparatoare lant, jantele nu mai sunt rosii, e pamant pe ea zici ca e enduro. Nu gasesc inca ora aia de timp liber in care sa o pot curata. Iar de plouat in Bucale, ploua zilnic.

Asta e, hornetul-enduro - ma gandesc sa-i schimb gumele sa fie mai spre macadam ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are scoarta de pamant pe bascula, aparatoare lant, jantele nu mai sunt rosii, e pamant pe ea zici ca e enduro. Nu gasesc inca ora aia de timp liber in care sa o pot curata. Iar de plouat in Bucale, ploua zilnic.

Asta e, hornetul-enduro - ma gandesc sa-i schimb gumele sa fie mai spre macadam :(

Nu mai are scoarta de copac, si jantele sunt iar in "flacari" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello

 

As avea nevoie de suruburile indicate in poza.

Cel indicat cu 1 as avea nevoie de 2 buc +piulitele si chestia aia de cauciu (nu stiu exact denumirea)

Cel indicat cu 2 o bucata.

Daca are cineva de vanzare sau imi puteti indica un loc de unde as putea cumpara...........

 

merci

post-880-1279021204_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello

 

As avea nevoie de suruburile indicate in poza.

Cel indicat cu 1 as avea nevoie de 2 buc +piulitele si chestia aia de cauciu (nu stiu exact denumirea)

Cel indicat cu 2 o bucata.

Daca are cineva de vanzare sau imi puteti indica un loc de unde as putea cumpara...........

 

merci

 

 

Eu unul n-am mai gasit asa ceva. Mi-am luat din praktiker parca vreo 10 pe acelasi filet cu cap pentru surubelnita normala.

Momentan caut ceva mai complicat pentru o cheie mai speciala sa pun pe partea cu bateria. Ceva gen antifurt sa le fie mai greu sa taie firele de la alarma.

Spor la cautat poate gasesti pe la dezmembrari ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello

 

As avea nevoie de suruburile indicate in poza.

Cel indicat cu 1 as avea nevoie de 2 buc +piulitele si chestia aia de cauciu (nu stiu exact denumirea)

Cel indicat cu 2 o bucata.

Daca are cineva de vanzare sau imi puteti indica un loc de unde as putea cumpara...........

 

merci

Am vazut seturi de astfel de surubele(diverse culori) la magazinul ala moto de pe Bd. Timisoara,intersectia cu str. Bolidului...daaarr tin minte ca m-am speriat de preturi. Ar mai fi o varianta: Rocast sau Wasi Romania. Ei cu organe de asamblare se ocupa.

Succes la cautari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea careva suport Givi pentru Hornet, sa-mi zica. Il pun la vanzare cu 300 de lei - cat am dat pe el. Ii lipsesc niste distantiere care am inteles ca se gasesc in "Hornbach" - sau cum se scrie.

PM me!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din seara asta sunt mandru posesor de Honda Hornet '03 . ;)

 

E prima mea motocicleta.Am facut scoala pe o Honda de 250.

Cand m-am urcat prima data pe ea, si i-am dat drumul usor la ambreiaj,aveam emotii, ma gandeam ca o sa fie mai obraznica :D. dar n-a fost asa, a plecat usor, ce sa mai..m-a cucerit :D .

 

A mers proprietarul cu masina in fata mea pana cand am ajuns acasa, am avut ceva emotii dar am ajuns cu bine, sunt foarte multumit la prima vedere, am mers doar in a 1-a si a 2-a , nu cred ca am sarit mai sus de 5000 de ture.

 

Am o problema cu frana de spate, cand tin piciorul pe scarita, o cam tin apasata, am niste ghete racing de la axo, asa patiti si voi ?

 

O sa postez poze cu ea zilele astea

 

Asfalt uscat si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

 

Am si eu o problema (cred): am observat sambata seara cand ma plimbam ca atunci cand am retrogradat vreo 2-3 trepte desi ambreajul era tras la maxim s-a auzit/simtit in schimbator ca si cum a "agatat", dupa asta nu mi s-a mai intamplat.... m-am gandit ca cine stie poate nu am tras eu pana la capat maneta etc, dar azi am patit la fel tot la retrogradare si maneta de ambreaj era trasa la maxim. Motorul are 900km.. deci e practic nou si am mers cu grija adica fara schimbari fara amambreaj sau alte chestii de genul... mai ales ca am carnet doar de 6 luni. M-am gandit ca poate s-a "lasat" cablul de ambreaj ca am vazut ca are un fel de rotita de reglaj, mai aveti alte pareri, sugestii? in rest motorul merge bine, intra ok in trepte dar am patit chestiia asta acum si m-am cam speriat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

 

Am si eu o problema (cred): am observat sambata seara cand ma plimbam ca atunci cand am retrogradat vreo 2-3 trepte desi ambreajul era tras la maxim s-a auzit/simtit in schimbator ca si cum a "agatat", dupa asta nu mi s-a mai intamplat.... m-am gandit ca cine stie poate nu am tras eu pana la capat maneta etc, dar azi am patit la fel tot la retrogradare si maneta de ambreaj era trasa la maxim. Motorul are 900km.. deci e practic nou si am mers cu grija adica fara schimbari fara amambreaj sau alte chestii de genul... mai ales ca am carnet doar de 6 luni. M-am gandit ca poate s-a "lasat" cablul de ambreaj ca am vazut ca are un fel de rotita de reglaj, mai aveti alte pareri, sugestii? in rest motorul merge bine, intra ok in trepte dar am patit chestiia asta acum si m-am cam speriat ;)

 

este absolut normal, mai cu seama ca ai dat cele doua trei trepte in jos pana in viteza 1 trecand astfel prin zona de liber din cutie...

nu este normal sa tragi doua trepte in jos dintr-o data, fortezi cutia, lantul si pinioanele.

daca ai nevoie de decelerare puternica, franeaza si fata si spatele mai puternic, fara sa blochezi rotile si fara sa tragi ambreiajul... abia cand a incetinit la limita de a ti se opri motorul tragi ambreiajul si poti sa cobori mai mult de doua viteze odata.

 

o spun din experienta, deci nu o lua ca o regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ce vrei sa spui, dar de exemplu daca sunt pe DN1 si vreau sa fac dreapta mai din scurt pe o "straduta" in mod normal eu franez cu fata mediu-puternic si in acelasi timp trag ambreajul si il tin tras pe perioada franarii si schimb din a 5-a sa zicem in a 2-a fara sa mai rulez cu fiecare treapta sau in oras daca vin cu 60-70 si se pune rosu franez si in acelasi timp incep sa retrogradez vitezele dar nu le mai "cuplez" pe fiecare eventual doar la final mai merg putin cu a 1-a sau a 2-a. E ok sa fac asta asa? astept sfaturi ca v-am spus ca sunt incepator si nuprea ma pricep. De asemenea am observat ca uneori la semafor daca opresc complet si nu am bagat in "N" e mai dificil dupaia; adica in mod ideal am observat ca e sa bagi in "N" cand mai rulezi asa incet cu 2-3km/h sau cand mai parchez tot asa parca "gasesc" mai greu N-ul daca motocicleta e pe loc... sau poate mi se pare mie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ce vrei sa spui, dar de exemplu daca sunt pe DN1 si vreau sa fac dreapta mai din scurt pe o "straduta" in mod normal eu franez cu fata mediu-puternic si in acelasi timp trag ambreajul si il tin tras pe perioada franarii si schimb din a 5-a sa zicem in a 2-a fara sa mai rulez cu fiecare treapta sau in oras daca vin cu 60-70 si se pune rosu franez si in acelasi timp incep sa retrogradez vitezele dar nu le mai "cuplez" pe fiecare eventual doar la final mai merg putin cu a 1-a sau a 2-a. E ok sa fac asta asa? astept sfaturi ca v-am spus ca sunt incepator si nuprea ma pricep. De asemenea am observat ca uneori la semafor daca opresc complet si nu am bagat in "N" e mai dificil dupaia; adica in mod ideal am observat ca e sa bagi in "N" cand mai rulezi asa incet cu 2-3km/h sau cand mai parchez tot asa parca "gasesc" mai greu N-ul daca motocicleta e pe loc... sau poate mi se pare mie ;)

 

cum spuneam si mai sus, eu franez fara sa trag ambreiajul, motorul fiind in sarcina am mai mult control asupra lui, si folosesc frana fata si spatele in acelasi timp(e bine sa te inveti sa le folosesti pe amandoua concomitent).

nu rulez cu motorul pe "N", nu este masina sa o scoti din viteza cu 50m inainte de semafor.

e normal sa gasesti mai greu N-ul fiind la inceput, cu timpul iti va fii mai usor.

daca nu gasesti N-ul, sau daca pedala(schimbatorul) nu vrea sa urce sau sa coboare cand esti pe loc, dai usor drumul la ambreiaj pana iti cupleaza, fara sa pleci de pe loc, apoi il tragi dinnou si pedala(schimbatorul) va urca/coboara usor dinnou.

 

treci joi seara la 8 pe la constitutiei, si daca suntem pe-acolo, poti afla mai multe pareri si o poti alege pe cea care ti se pare mai la indemana.

 

bafta si multa atentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

treci joi seara la 8 pe la constitutiei, si daca suntem pe-acolo, poti afla mai multe pareri si o poti alege pe cea care ti se pare mai la indemana.

 

...

la 7 [19:00], si treceti va rog mai multi ca data trecuta pana la 19:45 am fost singurul Hornet, noroc ca am versiunea "S", ca altfel ma bateau CBR-istii ;)

(hornetistii veniti cu masina nu se iau in considerare :D )

 

Cu retrogradarea treptelor de viteza e simplu daca te gandesti un pic la ce se intampla in spate, si anume ce face ambreiajul si cum se transmite (shocul de ) cuplu pe pinioane si lant.

Poti sa schimbi din a 6-a in 1-a, daca tii ambreajul apasat si viteza ta corespunde unei turatii medii in treapta in care schimbi (in 1-a 50-60km/h, pentru ca daca ai 100km/h, asta echivaleaza cu 13.000 rpm si e socul prea mare pe ambreiaj, pinioane, lant, etc).

 

O plaja de turatie pe care e bine sa o respecti intr-o frana de motor mai alerta este 8.000-5.000 in trepetele superioare si 7.000-1.300 in 1-a.

asta aproximativ corespunde vitezelor 60-0 (I); 90-60 (II); 120-90(III). Rezultatele mele sunt pur empirice si au o justificatie mecanica, esti binevenit sa iti descoperi propriile puncte de schimbare.

 

Cat despre franare exista mai mmulte tehnici, cele mai disputate fiind:

 

1.Frana doar cu fata, spatele doar pentru viteze mici si pastrarea echilibrului la viteze mici cu incarcatura mare.

Avantaj: stii sigur ca nu se blocheaza spatele, motocicleta oricum la o franare mai alerta isi muta aproape toata masa pe fata si spatele nu prea mai are contact.

Dezavantaje: nu se foloseste toata forta de franare si motocicleta isi muta centrul de greutate in fata mai mult decat la o franare fata+spate,

 

2.Frana cu fata si cu spatele, ambreiaj decuplat.

Avantaje: nu trebuie sa te gandesti la treapta, turatii, etc, (forta franarii de motor depinde de treapta de viteza si de turatia motorului), te concentrezi doar pe franare fata+spate.

Dezavantaje: uzura mai mare a placutelor pe cele 2 frane decat in cazul 3.

 

3.Frana cu fata, spatele si motorul.

Avantaje: franare puternica si daca o stapanesti bine, la fel de buna ca la punctul 2, necesita mult mai mult antrenament pentru ca implica toate memebrele (frana fata, frana spate, ambreiaj, schimbator), dar uzeaza mai putin placutele si se aude mai frumos :D .

Dezavantaje: riscuri precum blocarea rotii spate de la exces de frana pe spate, blocare rotii spate la retrogradare si cuplarea brusca a ambreiajului. De fapt cel mai greu e sa dozezi frana spate in cazul asta, ca retrogradarea rapida si continua nu e chiar asa grea, din acest motiv eu ciupesc spatele foarte putin si la franari mai alerte deloc (pentru ca atunci esti tentat sa apesi tare).

 

Te asteptam joi de la 19:00(sapte) in Constitutiei ca sa iti dea detalii cei mai "batrani" decat mine :D

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...