skip11 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 welcome on board!bafta maxima la viespe!frumusica foc Mersi mersi si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) de astazi sunt mandrul proprietar al unui hornet din 2001.este cel de care am intrebat. am fost si l-am vazut,motorul merge ireprosabil,gume noi,lant nou...etc.in stare buna.doar bord mai trebuie si e gata de drum. primii 300 de km facuti in saua hornetului mi-au lasat o impresie extraordinar de placuta. foarte nervoasa la nevoie,dar si manevrabila foc.nu m-a obosit deloc. per total consider ca hornet este o motocicleta f reusita. cu toate ca as avea ceva de reprosat....furca fata mult prea moale.e simptom la horneturi furca moale sau are asta ceva? Editat Noiembrie 6, 2010 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Poate trebuie sa-i mai pui ulei in furca. Si a mea e foarte foarte moale..la primavara umblu la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) @garcya:mi se parea mie ca ai cam gresit cantitatea:P Daca ma crezi habar nu aveam ca ma uit la manualul de 900 daca nu zicea colegul aici pe forum Anyway aparatoare la radiator are careva? daca da, de unde ati luat si cu cat? Negru sau Otel inoxidabil ? ce culoare credeti ca da mai bine ? Mesaj completat PS: se vorbea pe aici, acum ceva timp de comunatorul de benzina pentru rezerva. Nici eu pana acum habar nu aveam cum trebuie sa fie pozitionat ca sa folosesti rezerva cand ai nevoie. Pentru cei in aceeasi situatie uite cum sta treaba: Cand mergi normal cu motorul, comutatorul trebuie sa fie pe ON. Sunt 3 switch-uri, ON, Reserve si OFF. ON inseamna ca atunci cand ramai fara benzina, dai pe Reserve si mai mergi 30-40 km. Daca comutatorul a fost pe Reserve si ai ramas fara benzina poti sa impingi Comutatorul se tine pe OFF peste iarna sau pe perioade mai lungi in care nu se circula cu motorul. PPS: Dupa ce alimentati, nu uitati sa mutati pe ON Editat Noiembrie 6, 2010 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 pe rezerva am mers ieri 57 de km.deci are potential in caz ca ramai fara peco in apropiere. Mesaj completat am reusit sa fac s niste poze cu gargaunul... Mesaj completat poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 de astazi sunt mandrul proprietar al unui hornet din 2001.este cel de care am intrebat.am fost si l-am vazut,motorul merge ireprosabil,gume noi,lant nou...etc.in stare buna.doar bord mai trebuie si e gata de drum. primii 300 de km facuti in saua hornetului mi-au lasat o impresie extraordinar de placuta. foarte nervoasa la nevoie,dar si manevrabila foc.nu m-a obosit deloc. per total consider ca hornet este o motocicleta f reusita. cu toate ca as avea ceva de reprosat....furca fata mult prea moale.e simptom la horneturi furca moale sau are asta ceva? Furca viespii e de felul ei mai moale,dar in primavara baga un ochi si vezi de interne sa fie toate in regula si un drum schimba si semeringurile si uleiul.dar nu te astepta la modificari majore.pt asta,vezi cazul meu,trebuie alta furca:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skip11 Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Faina faina si a ta. sa o porti sanatos si eu cred ca viespii is foarte reusiti si ca aspect si ca performante si fiabilitate Ai luat-o inmatriculata deja sau urmeaza? eu is cu numere rosii inca si acuma trebe sa fac actele pt numerele permanente. cacalau de birocratie si taxe! :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Daca ma crezi habar nu aveam ca ma uit la manualul de 900 daca nu zicea colegul aici pe forum Anyway aparatoare la radiator are careva? daca da, de unde ati luat si cu cat? Negru sau Otel inoxidabil ? ce culoare credeti ca da mai bine ? negru,evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 as cumpara pana la urma si un bord digital pentru hornetul meu.aveti idee de unde as putea achizitiona unul chiar si sh? am vazut pe louis,dar e 220 eur,cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 George negru am si luat, imediat dupa ce am scris pe forum. N-am mai avut rabdare sa astept o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 George negru am si luat, imediat dupa ce am scris pe forum. N-am mai avut rabdare sa astept o parere Mesaj completat Puteam sa jur ca o sa apara de 2 ori, fmm de net :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 cu toate ca as avea ceva de reprosat....furca fata mult prea moale.e simptom la horneturi furca moale sau are asta ceva? Poate trebuie sa-i mai pui ulei in furca. Si a mea e foarte foarte moale..la primavara umblu la ea. Sfatul meu e sa invatati din greseala mea. In vara mi se parea ca furca mea e prea moale asa ca am schimbat uleiul si m-am luat dupa ce scrie in manual, adica am bagat ulei 10w. Mare greseala, e la fel de moale ca inainte. Sfatul meu e sa bagati 15w! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malin Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 In iulie 2010, dupa un an de cautari pe net am gasit exact ce-mi doream. Primul meu motor. Initiam vroiam un CBR600RR insa cand am vazut hornetul, am fost atras pe loc de el. Aurie exact cu imi doream. Dupa 4 luni si 8000Km realizez ca am facut alegerea corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Intradevar culoarea specifica si superba. Urmatorul motor al meu o sa fie acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 George negru am si luat, imediat dupa ce am scris pe forum.N-am mai avut rabdare sa astept o parere .foarte tareee...buna alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Am de vanzare toba originala de la Hornet, din 2003. Fara zgarieturi, indoituri, rugina, etc. Stare perfecta. Pentru pret astept un pm sau 0767 291 049. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Am de vanzare toba originala de la Hornet, din 2003.Fara zgarieturi, indoituri, rugina, etc. Stare perfecta. Pentru pret astept un pm sau 0767 291 049. Mai toti au toba originala de vanzare, eu zic sa o pui bine si sa o folosesti pe post de arma mortala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 ) sau o dau la fier vechi ca-i "mare" Anyway mai sti cum tranteste unu motorul pe dreapta si vrea toba stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Din 10 kile de fier iese de o ciorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 (editat) Pe mine m-ar interesa toba stock pt CB600F PC34/2000, fara defecte, daca tot aveti de dat astept oferte pe PM. La fel daca are cineva capacul (<-click me, piesa cu nr.1 din diagrama) de la lantul de distributie pt acelasi model rog sa ma contacteze! Mesaj completat Nu, nu am trantit motorul asta ca sa fie clar de la inceput.. Editat Noiembrie 10, 2010 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Ti-am trimis mesaj cu capacul acela. Vezi daca se potriveste cu ce ai tu nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Am mai intrebat odata acum ceva vreme daca are cineva o scarita pentru pasager de pe partea dreapta pentru Hornet din 2003, PC36. Am cumparat una de aici de pe motociclism, spunea ca a luat-o de pe un Hornet din 2002 dar nu s-au nimerit. Am luat si de pe net, aftermarket si nu s-au nimerit. Asa ca in mod special, pentru 2003, are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc filtru de aer sau bujii... de consumat iti consuma mult? aceeasi problema o am si eu la a ea, dar in turatii mici... 3k-4k rot/min ... insa a mea este modelul nou (2007 - cu mai multa electronica) si a inceput sa faca asa cand i-am schimbat filtrul de aer stock cu unul sport, si cred ca de la asta este... insa nu sunt sigur... oricum, cand gasesti care este buba, sa postezi si tu aici. multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc ai PM vecine Mesaj completat Mai toti au toba originala de vanzare, eu zic sa o pui bine si sa o folosesti pe post de arma mortala si eu am una.....dar nu o tin pe post de arma mortala ci ce "gratar" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.