Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

de astazi sunt mandrul proprietar al unui hornet din 2001.este cel de care am intrebat.

am fost si l-am vazut,motorul merge ireprosabil,gume noi,lant nou...etc.in stare buna.doar bord mai trebuie si e gata de drum.

primii 300 de km facuti in saua hornetului mi-au lasat o impresie extraordinar de placuta.

foarte nervoasa la nevoie,dar si manevrabila foc.nu m-a obosit deloc.

per total consider ca hornet este o motocicleta f reusita.

cu toate ca as avea ceva de reprosat....furca fata mult prea moale.e simptom la horneturi furca moale sau are asta ceva?

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@garcya:mi se parea mie ca ai cam gresit cantitatea:P

Daca ma crezi habar nu aveam ca ma uit la manualul de 900 daca nu zicea colegul aici pe forum :kiss:

Anyway aparatoare la radiator are careva? daca da, de unde ati luat si cu cat?

Negru sau Otel inoxidabil ? ce culoare credeti ca da mai bine ? :D

post-40610-1289073288_thumb.jpgpost-40610-1289073311_thumb.jpg

Mesaj completat

PS: se vorbea pe aici, acum ceva timp de comunatorul de benzina pentru rezerva.

Nici eu pana acum habar nu aveam cum trebuie sa fie pozitionat ca sa folosesti rezerva cand ai nevoie.

Pentru cei in aceeasi situatie uite cum sta treaba:

Cand mergi normal cu motorul, comutatorul trebuie sa fie pe ON. Sunt 3 switch-uri, ON, Reserve si OFF.

ON inseamna ca atunci cand ramai fara benzina, dai pe Reserve si mai mergi 30-40 km.

Daca comutatorul a fost pe Reserve si ai ramas fara benzina poti sa impingi :lol:

Comutatorul se tine pe OFF peste iarna sau pe perioade mai lungi in care nu se circula cu motorul.

PPS: Dupa ce alimentati, nu uitati sa mutati pe ON :moto:

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de astazi sunt mandrul proprietar al unui hornet din 2001.este cel de care am intrebat.

am fost si l-am vazut,motorul merge ireprosabil,gume noi,lant nou...etc.in stare buna.doar bord mai trebuie si e gata de drum.

primii 300 de km facuti in saua hornetului mi-au lasat o impresie extraordinar de placuta.

foarte nervoasa la nevoie,dar si manevrabila foc.nu m-a obosit deloc.

per total consider ca hornet este o motocicleta f reusita.

cu toate ca as avea ceva de reprosat....furca fata mult prea moale.e simptom la horneturi furca moale sau are asta ceva?

Furca viespii e de felul ei mai moale,dar in primavara baga un ochi si vezi de interne sa fie toate in regula si un drum schimba si semeringurile si uleiul.dar nu te astepta la modificari majore.pt asta,vezi cazul meu,trebuie alta furca:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina faina si a ta. sa o porti sanatos :kiss: si eu cred ca viespii is foarte reusiti si ca aspect si ca performante si fiabilitate :moto:

Ai luat-o inmatriculata deja sau urmeaza? eu is cu numere rosii inca si acuma trebe sa fac actele pt numerele permanente. cacalau de birocratie si taxe! :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma crezi habar nu aveam ca ma uit la manualul de 900 daca nu zicea colegul aici pe forum :moto:

Anyway aparatoare la radiator are careva? daca da, de unde ati luat si cu cat?

Negru sau Otel inoxidabil ? ce culoare credeti ca da mai bine ? :kiss:

post-40610-1289073288_thumb.jpgpost-40610-1289073311_thumb.jpg

negru,evident :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toate ca as avea ceva de reprosat....furca fata mult prea moale.e simptom la horneturi furca moale sau are asta ceva?

 

 

Poate trebuie sa-i mai pui ulei in furca. Si a mea e foarte foarte moale..la primavara umblu la ea.

Sfatul meu e sa invatati din greseala mea. In vara mi se parea ca furca mea e prea moale asa ca am schimbat uleiul si m-am luat dupa ce scrie in manual, adica am bagat ulei 10w. Mare greseala, e la fel de moale ca inainte. Sfatul meu e sa bagati 15w!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In iulie 2010, dupa un an de cautari pe net am gasit exact ce-mi doream. Primul meu motor. Initiam vroiam un CBR600RR insa cand am vazut hornetul, am fost atras pe loc de el. Aurie exact cu imi doream. Dupa 4 luni si 8000Km realizez ca am facut alegerea corecta.

post-57463-1289223154_thumb.jpg

post-57463-1289223249_thumb.jpg

post-57463-1289223292_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare toba originala de la Hornet, din 2003.

Fara zgarieturi, indoituri, rugina, etc. Stare perfecta.

Pentru pret astept un pm sau 0767 291 049.

;) Mai toti au toba originala de vanzare, eu zic sa o pui bine si sa o folosesti pe post de arma mortala ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-ar interesa toba stock pt CB600F PC34/2000, fara defecte, daca tot aveti de dat astept oferte pe PM.

 

La fel daca are cineva capacul (<-click me, piesa cu nr.1 din diagrama) de la lantul de distributie pt acelasi model rog sa ma contacteze!

Mesaj completat

Nu, nu am trantit motorul ;) asta ca sa fie clar de la inceput..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc

post-55006-1289406778_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai intrebat odata acum ceva vreme daca are cineva o scarita pentru pasager de pe partea dreapta pentru Hornet din 2003, PC36.

Am cumparat una de aici de pe motociclism, spunea ca a luat-o de pe un Hornet din 2002 dar nu s-au nimerit.

Am luat si de pe net, aftermarket si nu s-au nimerit.

Asa ca in mod special, pentru 2003, are cineva? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc

 

filtru de aer sau bujii... de consumat iti consuma mult?

aceeasi problema o am si eu la a ea, dar in turatii mici... 3k-4k rot/min ... insa a mea este modelul nou (2007 - cu mai multa electronica) si a inceput sa faca asa cand i-am schimbat filtrul de aer stock cu unul sport, si cred ca de la asta este... insa nu sunt sigur...

oricum, cand gasesti care este buba, sa postezi si tu aici.

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc

 

ai PM vecine :(

Mesaj completat

:) Mai toti au toba originala de vanzare, eu zic sa o pui bine si sa o folosesti pe post de arma mortala ;)

 

si eu am una.....dar nu o tin pe post de arma mortala ci ce "gratar" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un hornet 600 din 2000 , l-am cumparat in primavara, a mers perfect dar saptamana trecuta cand am trecut de 11000 rpm a inceput sa mearga in socuri... am fost la peco, am realimentat si lam "infocat" putin, si-a dat drumul... se tureaza pana la 13 dar parca ceva nu-i place... cand il tin constant oscileaza putin turatia. Daca aveti o idee despre ce ar putea fi ziceti-mi va rog... va multumesc

Filtrul de aer imbacsit si trebuie schimbat daca e normal sau curatat daca e sport.

 

filtru de aer sau bujii... de consumat iti consuma mult?

aceeasi problema o am si eu la a ea, dar in turatii mici... 3k-4k rot/min ... insa a mea este modelul nou (2007 - cu mai multa electronica) si a inceput sa faca asa cand i-am schimbat filtrul de aer stock cu unul sport, si cred ca de la asta este... insa nu sunt sigur...

oricum, cand gasesti care este buba, sa postezi si tu aici.

 

multa bafta!

Dupa ce i-ai pus filtrul sport, i-ai mai facut vreun reglaj, ai pus-o pe calculator? Ca altfel este amestecul si ea nu stie daca nu o inveti cum sa arda benzina.

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...