Garcya Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Avand mainile de pe ghidon s-a trezit lrea tarziu ca trebuie sa vireze dreapta si cand a pus mainile pe ghidon a si strans frana fata prea tare, a blocat roata fata si s-a dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Hihi,ce rapid ai luat mana din gaz cand ai vazut ca se inalta botul La mine nu se intrerupe cand e pe rosu,na,a mea e model '98,dar eu zic ca e mai bine sa se intrerupa.Am scapat odata in rosu cu ea fara sa vreau si dup-aia s-a auzit motoru ceva timp de ziceai ca e ragusit,era gata-gata sa-i cumpar un Strepsils .Dadea afterburn pe toba si suna ciudat dar si-a revenit singur.De atunci sunt tot timpul atent sa nu mai sar calul cand o mai ridic in ture. Din câte Âştiu toate aprinderile au limitare. Dacă n-ar avea s-ar tura până ar plezni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Hihi,ce rapid ai luat mana din gaz cand ai vazut ca se inalta botul La mine nu se intrerupe cand e pe rosu,na,a mea e model '98,dar eu zic ca e mai bine sa se intrerupa. ce importanta are ca e model `98?cand intra in rosu intra turbo sau ce?nu prea inteleg de unde pana unde a ta nu intrerupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Nu,nu m-am facut inteles,Garcya scria ca "Al meu, de exemplu decupleaza automat cand ajunge pe rosu adica la 13.000" Eu am zis ca a mea nu intrerupe cand e pe rosu,adica la 13000 cum e a lui,ea intrerupe,dar la 15000,normal ca intrerupe ca doar nu s-o tura pana cand isi ia zborul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 ce importanta are ca e model `98?cand intra in rosu intra turbo sau ce?nu prea inteleg de unde pana unde a ta nu intrerupe cine știe ce "tuning" a primit motocicleta lui de la vreun proprietar anterior care nu a știut ce rol are vreun fir și preventiv l-a tăiat . chestie valabila și pentru mine de altfel ca nici eu nu m-am lămurit dacă trec sau nu de 14000 . Mesaj completat Avand mainile de pe ghidon s-a trezit lrea tarziu ca trebuie sa vireze dreapta si cand a pus mainile pe ghidon a si strans frana fata prea tare, a blocat roata fata si s-a dus era si aproape de marginea drumului deci mai avea si ceva praf/nisip in plus pe carosabil. oricum bine ca e sanatos omul. imi pare rau pentru el. e destul de aiurea sa-i duci omului scuterul acasa cu carena sparta. eu evit sa ma dau cu jucariile altora tocmai din motivul asta. nu e vorba de bani ...dar mi-ar fi rusine rau sa-i zic omului ca i-am bulit mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salutari, Are cineva de vanzare un capac de radiator? Al meu s-a fisurat in dreptul filetului, motiv pentru care cand depasesc 104 grade se formeaza un mic gheizer in dreapta motocicletei mele. Mobra e din 2006, in caz ca ar putea sa difere radiatoarele in functie de an. Astept niste semne! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 era si aproape de marginea drumului deci mai avea si ceva praf/nisip in plus pe carosabil.oricum bine ca e sanatos omul. imi pare rau pentru el. e destul de aiurea sa-i duci omului scuterul acasa cu carena sparta. eu evit sa ma dau cu jucariile altora tocmai din motivul asta. nu e vorba de bani ...dar mi-ar fi rusine rau sa-i zic omului ca i-am bulit mobra scuterul nu a patit absolut nimica spre uimirea tuturor. Usoare zgarieturi pe lateralul carenelor acolo unde ti picioarele si la oglinda usor. Atata. Daca vroia, spre exemplu, putea sa il duca asa si respectivul nu-si dadea seama ca a fost picat cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 asa... si ca sa mai schimb subiectul... maine vreau sa-mi dau jos uleiul, sa pun levierele custom chinezesti si eventual sa schimb cauciucele. deci, cine are/poate sa-mi imprumute si mie o trusa de scule (maine seara cel tarziu duminica promit sa o innapoiez intreaga si curata)... sau daca nu aveti ce face o mana de ajutor nu strica :-p merci celuia(eleia) care da bogda'proste... :* PS: daca totusi nu vreti sa schimbati subiectul sugerati-mi o vulcanizare care sa nu ia pielea de pe mine si vopseaua de pe jante ca sa-mi schime caucioacele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta. Si la masina e pe undeva pe la 1000. Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat. Am aflat acu de la ce erau fluctuatiile alea. Bine dupa ce am impins la motor de m-au luat dracii. Borna de la plus nu era stransa bine si am mers ca vaca pe baterie. Acu am iesit la o tura spre autostrada, dar incepuse sa mearga in 3, credeam ca a intrat rezerva ca eram la limita si m-am intors spre un peco. Dar n-am mai ajuns, bateria era moarta nici becurile din bord nu mai licareau, far nimic a picat si aprinderea...asa ca am ramas amanet. A trebuit sa vina rescue crue sa-mi dea curent si e al dracu de dificil sa faci pe cineva sa te creada ca ai ramas in pana pe 1 aprilie. acu beau o bere Editat Aprilie 1, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 A trebuit sa vina rescue crue sa-mi dea curent si e al dracu de dificil sa faci pe cineva sa te creada ca ai ramas in pana pe 1 aprilie. Ahahaha,la asta nu ma gandisem,da,e si asta o problema,de 1 aprilie lumea,vorba aia,"sufla si-n iaurt" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 sal'tare! daca e vreme, azi vreau sa-mi dau jos uleiul, sa pun levierele custom chinezesti si eventual sa schimb cauciucele. deci, cine are/poate sa-mi imprumute si mie o trusa de scule (asta seara cel tarziu duminica promit sa o innapoiez intreaga si curata)... sau, daca nu aveti ce face, o mana de ajutor nu strica :-p bogda'proste... PS: daca totusi nu aveti scule sugerati-mi o vulcanizare care sa nu ia pielea de pe mine si vopseaua de pe jante ca sa-mi schime caucioacele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icequeen Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 sal, poate nu ar trebui sa postez aici , imi cer scuze daca deranjez dar poate se gaseste cineva care ma poate ajuta . cumpar urmatoarele : -manete originale frana/ambreiaj -semnal stanga spate -toba originala merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 asa... si ca sa mai schimb subiectul... maine vreau sa-mi dau jos uleiul, sa pun levierele custom chinezesti si eventual sa schimb cauciucele. deci, cine are/poate sa-mi imprumute si mie o trusa de scule (maine seara cel tarziu duminica promit sa o innapoiez intreaga si curata)... sau daca nu aveti ce face o mana de ajutor nu strica :-p merci celuia(eleia) care da bogda'proste... :* PS: daca totusi nu vreti sa schimbati subiectul sugerati-mi o vulcanizare care sa nu ia pielea de pe mine si vopseaua de pe jante ca sa-mi schime caucioacele Salut, de ce scule ai nevoie si in ce zona stai? Daca mai ai nevoie dau o fuga sa te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Ca vulcanizare iti recomand MotoRoute , au sediul pe strada minervei , pe langa chitila, mie mi-a luat 100 de lei, schimbat gume, valve noi si echilibrat . Daca vrei si nr de telefon da-mi un pm sa-l caut. Asfalt uscat sal'tare!daca e vreme, azi vreau sa-mi dau jos uleiul, sa pun levierele custom chinezesti si eventual sa schimb cauciucele. deci, cine are/poate sa-mi imprumute si mie o trusa de scule (asta seara cel tarziu duminica promit sa o innapoiez intreaga si curata)... sau, daca nu aveti ce face, o mana de ajutor nu strica :-p bogda'proste... PS: daca totusi nu aveti scule sugerati-mi o vulcanizare care sa nu ia pielea de pe mine si vopseaua de pe jante ca sa-mi schime caucioacele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 sal, poate nu ar trebui sa postez aici , imi cer scuze daca deranjez dar poate se gaseste cineva care ma poate ajuta . cumpar urmatoarele : -manete originale frana/ambreiaj -semnal stanga spate -toba originala merci. cu toba te-ar putea ajuta sorin128 sau metalwarrior.doar sa raspunda ei sau da-le un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salut, de ce scule ai nevoie si in ce zona stai?Daca mai ai nevoie dau o fuga sa te ajut. merci danny_nt, acum ajunsai acasa. schimbai uleiul, si levierele la un prieten in popesti... oricum, raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 sal, poate nu ar trebui sa postez aici , imi cer scuze daca deranjez dar poate se gaseste cineva care ma poate ajuta . cumpar urmatoarele : -manete originale frana/ambreiaj -semnal stanga spate -toba originala merci. Dacă văd bine la avatar, ai un -3. Se potriveÂşte numai toba de la modelele 03-06. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Ca vulcanizare iti recomand MotoRoute , au sediul pe strada minervei , pe langa chitila, mie mi-a luat 100 de lei, schimbat gume, valve noi si echilibrat . Daca vrei si nr de telefon da-mi un pm sa-l caut.Asfalt uscat merci man, gasisem si eu anuntul celor de la motorute, dar 100 lei mi se pare scump. ma duc cu rotile in portbagaj, si nu vreau echilibrare (zicea un "batranel" ca nu prea se justifica la motorete), si pentru schimbat caucioace si pus aer in ele... sincer face maxim 50 lei (valvele noi incluse ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Care e rolul sezonrului de pe carburator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 pe mine weekendul asta ma gasesti pe ruta Bucuresti -Veliko Tarnovo Detalii despre ruta mentionata ai adus ? Am cam luat-o si eu in vizor dar astept sa se mai incalzeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 pe mine weekendul asta ma gasesti pe ruta Bucuresti -Veliko Tarnovo Detalii despre ruta mentionata ai adus ? Am cam luat-o si eu in vizor dar astept sa se mai incalzeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 sal, poate nu ar trebui sa postez aici , imi cer scuze daca deranjez dar poate se gaseste cineva care ma poate ajuta . cumpar urmatoarele : -manete originale frana/ambreiaj -semnal stanga spate -toba originala merci. Ti-am trimis mesaj privat. Mesaj completat sal, poate nu ar trebui sa postez aici , imi cer scuze daca deranjez dar poate se gaseste cineva care ma poate ajuta . cumpar urmatoarele : -manete originale frana/ambreiaj -semnal stanga spate -toba originala merci. Ti-am trimis un mesaj privat. Dacă văd bine la avatar, ai un -3. Se potriveÂşte numai toba de la modelele 03-06. Nu ai vazut bine, este model sub 2003, are cablu de kilometraj din cate vad eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Am postat aiurea la ora aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Care e rolul sezonrului de pe carburator ? Am postat aiurea la ora aia... Adica ai inteles pentru ce este? Daca nu, iti spun eu, ala citeste cat de deschis este gazul, pleaca spre CDI, si impreuna cu alte informatii (turatia motorului, de fapt), iti regleaza avansul la aprindere. Daca nu ma insel este un banal reostat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Detalii despre ruta mentionata ai adus ? Am cam luat-o si eu in vizor dar astept sa se mai incalzeasca. am fost ieri, dar ne-am oprit in Ruse.vremea a fost de rahat. in bucuresti era frig si batea vantul dar dupa jilava a fost apa pe sosea, in bulgaria era chiar naspa, mazga pe strada, drumul cam varza pe la Ruse. am fost pana la Ianovo si am fgacut cateva poze la biserica din stanca, dupa acre ne-am intors in ruse , am papat bine si ne-am intors acasa. motocicleta mea arata de parca am facut enduro. partea cea mai naspa e ca mi s-au dus pe copca ambele semeringuri de ulei de la amortizoarele fata ...din cauza gropilor banuiesc oricum...mi-a placut ca am plecat de acasa si m-am dat cu mobra in rest nu prea s-a meritat in fine, data viitoare cand mai mergem anunt si pe forum doar ca eu sunt cam maniac cu ora de plecare si planul drumului in general . in plus, am vazut tot felul de faze si evit sa merg in grup cu prea multi pe care nu-i stiu cum merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.