Method Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 @ icequeen : Am aceeiasi problema,ai Hornet 98 sau 99,nu?Din 2000 au trecut parca la roata pe 17 si au intrat si ei in randul lumii. Cauciuc sh pe 16 mai rar,cum au zis si baietii mai sus,mergi pe unul nou chiar daca e o firma mai mediocra,alte optiuni nu prea ai. @ danny_nt : Nu prea cred faza cu ventilatorul,pe mine ma duce gandul tot la incarcare,din moment ce te-a lasat in mers.Sau poate un contact imperfect pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 E posibil asa ceva? Sa se miste radiatorul greu si sa-mi consume bateria cand se invarte? Sau in mod normal se arde o siguranta? dap, este posibil. eu am aceasta problema din cauza fazei lungi. cand o aprind, becul cred ca consuma numai din baterie, sau are vreun scurt pe circuit si imi papa bateria (nu am desfacut inca sa vad ce se intampla acolo, doar am descoperit cauza si pana o pun la punct, nu mai folosesc faza lunga). poate ai o problema asemanatoare, poate motoreta a fost cazuta inainte sa ajunga la tine, si au umblat la ventilator ce-i care au "reparat-o". lasa motorul pornit la relanti, pana se incalzeste si porneste ventilatorul de la radiator, apoi masoara consumul... sau mergi la un "priceputeanu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @dany_nt: Intr-adevar uzura lagarelor ventilatorului de la radiator poate creste consumul de curent dar numai pana la pragul maxim dat de siguranta acelui circuit. Pentru un consum exagerat siguranta se arde, asa ca as exclude aceasta cauza. Porneste motorul si verifica la ralanti tensiunea de incarcare pe bornele bateriei. Apoi da-i o forja ca sa ridici temperatura apei si dupa ce ventilatorul a pornit mai masoara o data tensiunea de incarcare pe bornele bateriei. Daca diferenta intre prima masuratoare si a doua masuratoare e mai mult de 3-4 zecimi poti lua in vizor acest ventilator sau circuitul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Da aveti dreptate, pina acum am masurat incarcarea la relanti doar cu faruri, semnalizari dar fara ventilator. Asta mi se pare cea mai logica buba care poate fi. Daca nici asa apoi faza cu contact imperfect mi se pare a naibii de dificila, ce sa verific oare? Oricum pentru linistea mea o sa desfac ventilatorul weekendul asta. Ar mai fi de verificat baterie nebuna, punte de diode, alternator dar aici e deja mai complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Astazi am iesit sa mai dau o tura cu motoru. La un moment dat se duce naibii curentu, moare farul, motorul si raman ca prostu in intersectie. Draci nervi iar impins la el, ca imi dau doctoratul la impins motociclete, reusesc sa plec dar fara far sau alte lumini ca sa nu pice iar. Dupa 5 minute totul si-a revenit la normal, am iesit spre autostrada mers 30-60 km, motorul mergea normal farul lumina, faza mica mare tot tacamul. Oprit pornit la prima cheie de mai multe ori. Exceptand explicatia ca are draci pe el, dupa zeci de masuratori in care releul incarca normal, ar mai fi o idee ca ventilatorul de la radiator sa aiba probleme si sa-mi consume bateria. E posibil asa ceva? Sa se miste radiatorul greu si sa-mi consume bateria cand se invarte? Sau in mod normal se arde o siguranta? Salut, am patit ceva asemanator, mi-a murit motorul in mers. Problema era de la butonul rosu de urgenta. La-m curatat cu un spray de contacte si n-am mai avut probleme. Poate te ajuta informatia. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut, Am si eu o problema la viespea mea. Cand merg printre masini si acelerez cu ambreiajul tras (ca sa ma fac auzit)simt un impuls in lant, ca si cum s-ar intinde.Ambreiajul e tras la maximum.Ce sa fie ? Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 E reglat cum trebuie cablul ? Jocul manetei tre' să fie de 1-2cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut, Am si eu o problema la viespea mea. Cand merg printre masini si acelerez cu ambreiajul tras (ca sa ma fac auzit)simt un impuls in lant, ca si cum s-ar intinde.Ambreiajul e tras la maximum.Ce sa fie ? Multam anticipat Salut, probabil ca nu decupleaza complet ambreiajul. Ori cablul sta sa se rupa,ori mai trebuie intins un strop. Langa maneta, pe mansonul cablului ai reglaj. Nu cred ca e ceva mai grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Mie ambreiajul imi tine pe la jumate.Cablul e Ok, chiar am rugat un mecanic sa se uite la el si mi-a zis ca e ok. Ideea e ca acum vreo luna si un pic mi-am schimbat maneta de ambreiaj, si am reglat si cablul.O sa ma joc un pic sa vad ce rezultate am. Multumesc mult pentru raspunsuri. Daca mai are cineva si alte pareri, va rog postati-le aici Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 salutare hornetisti! am si eu o intrebare, nu tocmai tehnica: cine are un hornet auriu, model dupa 2007, cu multe accesorii, cu B90LAH? tocmai ce l-am vazut putin in trafic, in zona baneasa, in mers, si mi-a placut ff mult cum avea prins numarul. deci, ofer recompensa cui stie ceva despre proprietar, sa aflu si eu cum sa-mi pun numarul la fel. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Mie ambreiajul imi tine pe la jumate.Cablul e Ok, chiar am rugat un mecanic sa se uite la el si mi-a zis ca e ok. Ideea e ca acum vreo luna si un pic mi-am schimbat maneta de ambreiaj, si am reglat si cablul.O sa ma joc un pic sa vad ce rezultate am. Multumesc mult pentru raspunsuri. Daca mai are cineva si alte pareri, va rog postati-le aici Asfalt uscat La mine cupleată tocmai sus, eu trag ambreajul cu 2 degete, iar dacă îl reglez la jumătate nu decuplează prea bine. Încercă să mai întinzi puțin cablul Âşi zic eu că va fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 am si eu o problema , tot cu ventilatorul , ieri sa incalzit in oras extrem de mult aproape ca ajunsese la a 5-a liniuta subtire , si ventilatorul nu pornise , ca sa evit o eventuala problema grava am tras pe dreapta si am asteptat sa se raceasca . ca sa verific daca totusi motorasul de la ventilator merge , l-am deconectat de la senzorul de pe radiator si am facut masa cu piulita de la el , care nu e vopsita , si uite ca merge . acum nu stiu de unde ar fi problema , de la sigurante ( dar dacai arsa nu cred ca trebuia sa porneasca ) o fi de la senzor , ceva cablaraie , sau oare so fi ars siguranta tocmai din aceeasi cazua expusa mai sus ??? am pus o poza ca sa va faceti o idee pana unde a urcat temperatura . mdea , am mai intrebat pe ici pe colo , in dreapta si in stanga , si am aflat asa : - nare treaba cu sigurantele , daca ar fi arsa , nu ar fi functionat mai multe pe motor si ventilatorul nu ar fi pornit , pt ca intrerupe "+" , iar eu a facut masa , adica "-". -problema e la termocupla ( adica senzorul ala de pe radiator ) pe scurt trebuie schimbat sau as putea sa fac un buton/intrerupator din care pornesc/opresc ventilatorul cand vreau eu . up-date : senzorul costa 83 euro , nou are cineva idee de un senzor SH ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Man eu zic ca te agiti degeaba. La prima vedere nu e stricat senzorul ci termostatul. Din ce ai verificat tu nu rezulta ca este stricat senzorul. Daca nu functioneaza termostatul cand apa din motor ajunge la 80-90 sau cat e, nu-i da drumul in radiator si mai departe nici senzorul nu inchide circuitul ca sa porneasca ventilatorul. Cum le poti verifica pe ambele: 1 pui termostatul intr-un vas cu apa pe foc si cand se apropie de fierbere ar trebui sa se deschida. 2. Bagi senzorul la fel in apa, faci o conexiune la un bec si baterie sau alta sursa...cand se apropie de fiert ar trebui sa aprinda becul. Eu pariez pe termostat ca e bulit, asta daca totusi n-ai o problema electrica. Verifica si sigurantele pentru orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Man eu zic ca te agiti degeaba. La prima vedere nu e stricat senzorul ci termostatul. Din ce ai verificat tu nu rezulta ca este stricat senzorul. Daca nu functioneaza termostatul cand apa din motor ajunge la 80-90 sau cat e, nu-i da drumul in radiator si mai departe nici senzorul nu inchide circuitul ca sa porneasca ventilatorul. Cum le poti verifica pe ambele: 1 pui termostatul intr-un vas cu apa pe foc si cand se apropie de fierbere ar trebui sa se deschida. 2. Bagi senzorul la fel in apa, faci o conexiune la un bec si baterie sau alta sursa...cand se apropie de fiert ar trebui sa aprinda becul. Eu pariez pe termostat ca e bulit, asta daca totusi n-ai o problema electrica. Verifica si sigurantele pentru orice eventualitate. Dacă ar fi termostatul bulit ar trebui să fie radiatorul relativ rece . Man eu zic ca te agiti degeaba. La prima vedere nu e stricat senzorul ci termostatul. Din ce ai verificat tu nu rezulta ca este stricat senzorul. Daca nu functioneaza termostatul cand apa din motor ajunge la 80-90 sau cat e, nu-i da drumul in radiator si mai departe nici senzorul nu inchide circuitul ca sa porneasca ventilatorul. Cum le poti verifica pe ambele: 1 pui termostatul intr-un vas cu apa pe foc si cand se apropie de fierbere ar trebui sa se deschida. 2. Bagi senzorul la fel in apa, faci o conexiune la un bec si baterie sau alta sursa...cand se apropie de fiert ar trebui sa aprinda becul. Eu pariez pe termostat ca e bulit, asta daca totusi n-ai o problema electrica. Verifica si sigurantele pentru orice eventualitate. Dacă ar fi termostatul bulit ar trebui să fie radiatorul relativ rece . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Cum a zis si Chivu,sunt de aceeiasi parere,daca termostatul e bulit,nu ti se mai ridica in temperatura. Vezi ca ventilatorul nu porneste la o anumita temp,ci intre niste valori,mi-e lene sa ma uit in manual dar parca era intre 98 si 102 grade.A sarit de ultima linie si nu a pornit?Fa o incercare. Desfa termocupla si verifica daca nu are depuneri pe ea (mie mi s-a intamplat),sterge-o bine si fa o proba. Vezi ca sunt ieftine la dezmembrari,parca ceva in genul 15-20e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Pai a zis ca i s-a incins motorul, nu radiatorul. Eu asta inteleg din poza pusa de el. Nu cred ca a verificat si radiatorul daca e rece sau cald. Senzorul care indica temperatura din bord este altul in motor sau pe linga(dar oricum cred ca e inainte de termostat, cel putin la dacie asa era ) si nu are legatura cu termocupla, care cupleaza ventilatorul. Deci daca radiatorul e fierbinte, n-am dreptate si termostatul functioneaza bine. Oricum inainte de verificarea termocuplei in manual se recomanda verificare sigurantelor. Eu as verifica partea electrica inainte sa schimb termocupla. Editat Mai 13, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 deci ieri seara din curiozitate , am tinuto in ture mari , acul ajunsese la a 5-a liniuta , aproape ca o depasise, radiatorul se incalzeste de il ia dracu , iar ventilatorul merge doar daca are chef , si nu , nu confund comportamentul lui normal , adica dupa ce ajunge la o temperartura mai mica sa se opreasca , iar daca creste sa porneasca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Scoate mă termocupla aia Âşi vezi care e treaba. Dacă vrei vin-o la mine Âşi o scot eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Salutare, Nu stiti vreunul dintre voi ceva toba sport pentru un Hornet de 600 (carburatie)? Ma intereseaza doar finalul. Va rog trimiteti-mi pe PM oferte. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Ok, daca se incalzeste radiatorul nu e valabil ce am zis. Daca verifici termocupla si merge ok, mai ramane partea electrica..s-o fi oxidat vreun contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Ok, daca se incalzeste radiatorul nu e valabil ce am zis. Daca verifici termocupla si merge ok, mai ramane partea electrica..s-o fi oxidat vreun contact? Nu cred că are nici o problemă cu partea electrică din moment ce atunci când face contact, cu papucul de la termocuplă, pe masă, ventilatorul porneÂşte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Mai vin cu o intrebare. Pentru cine are pus suport de topcase. Se scoate manerul de pe codita sau se moteaza peste el? Ca eu am scos manerul da nu stiu ce dracu sa fac cu gaurile ramase. Ca-mi intra apa la ploi daca las asa. Mi-am luat ieri cablu gros de 2.5, cu 5 fire pentru tensiuni mari si ma bag sa schimb firele de la releu ca se incalzesc, am luat si pasta termoconductoare..sa bag pe cooler. Daca nu fac nava spatiala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Mai vin cu o intrebare. Pentru cine are pus suport de topcase. Se scoate manerul de pe codita sau se moteaza peste el? Ca eu am scos manerul da nu stiu ce dracu sa fac cu gaurile ramase. Ca-mi intra apa la ploi daca las asa. Mi-am luat ieri cablu gros de 2.5, cu 5 fire pentru tensiuni mari si ma bag sa schimb firele de la releu ca se incalzesc, am luat si pasta termoconductoare..sa bag pe cooler. Daca nu fac nava spatiala.. eu am scos manerele la mine. am postat aici /index.php?/topic/51828-honda-hornet/page__st__7815__p__2846536#entry2846536 nu mi-au ramas gaurele libere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Nu cred că are nici o problemă cu partea electrică din moment ce atunci când face contact, cu papucul de la termocuplă, pe masă, ventilatorul porneÂşte. Nu avea nici o problemă. Ventilatorul pornea pe la 70% din zona de miÂşcare a acului, la antepenultima liniuță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 eu am scos manerele la mine. am postat aici /index.php?/topic/51828-honda-hornet/page__st__7815__p__2846536#entry2846536 nu mi-au ramas gaurele libere Cred ca ai alt model la a ta. Am pus manerul la loc si acum e ok, dar din 4 suruburi doar doua au mai mers dar inversate, restul erau prea scurte. Nu avea nici o problemă. Ventilatorul pornea pe la 70% din zona de miÂşcare a acului, la antepenultima liniuță. Se pare ca era mai bine daca citea manualul inainte sa se panicheze Eu dupa cateva ore de munci am reusit sa refac cablurile de la releu, sa verific ventilatorul si contactul de oprire motor. Nu am gasit nimic ciudat care sa-mi dea vreo idee. Am pus coolerul pe releu, am tras curent din stop si acum trebuie sa-l testez la drum lung sa vad cum se mai incalzeste. La masurare imi baga 14.5 fara nimic 14.1 cu toti consumatorii (la relanti)....dar in ture de 5000 se duce naibii pe la 18 . Din cate am citit beleaua asta este din cauza ca nu exista masa intre carcasa releului si cadru, baterie bulita, sau releu bulit. Sper sa fi gresit eu cu masa, ca sa nu ma bag in alte cheltuieli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.