Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare tuturor.

Acum 2 saptamani am pornit Blonda ,a luat-o mai greu,dar a pornit.Precizez ca am lasat bateria montata pe motor de cand a inceput frigul...Blonda fiind achizitionata in toamna,abia am apucat sa fac 300km doar,ea nemai fiind folosita,tinuta in garaj aprox 2 ani..deci bateria cam dusa.Sa revin:acum o saptamana ma mananca sa o pornesc..si nu a mai vrut.Invartea,dar nu mai avea putere.Am comandat o baterie noua,si am incercat din nou.Canci!...se pare ca am inecat-o..mi-a dat 2 tunuri de am speriat cartierul.Bun...m-am apucat sa dau rezervorul jos,sa curat bujiile..surpriza neplacuta..cheie de bujii prea scurta :scratch: ....ma rog,asta o rezolv eu..ce am mai observat:furtunele de alimentare benzina coapte sau crapat cand le-am desfacut(banuiesc ca nu au fost schimbate niciodata),si cel gros si cel subtire...cu bujiile si resuscitarea oi rezolva-o eu,problema e de unde iau furtune noi,ca ma tot uit pe net si nu vad decat din cele subtiri,cel gros deloc..ori nu stiu eu sa caut.O indrumare,un sfat as aprecia.Multumesc.

 

PS.Blonda e model '99

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor.

Acum 2 saptamani am pornit Blonda ,a luat-o mai greu,dar a pornit.Precizez ca am lasat bateria montata pe motor de cand a inceput frigul...Blonda fiind achizitionata in toamna,abia am apucat sa fac 300km doar,ea nemai fiind folosita,tinuta in garaj aprox 2 ani..deci bateria cam dusa.Sa revin:acum o saptamana ma mananca sa o pornesc..si nu a mai vrut.Invartea,dar nu mai avea putere.Am comandat o baterie noua,si am incercat din nou.Canci!...se pare ca am inecat-o..mi-a dat 2 tunuri de am speriat cartierul.Bun...m-am apucat sa dau rezervorul jos,sa curat bujiile..surpriza neplacuta..cheie de bujii prea scurta :scratch: ....ma rog,asta o rezolv eu..ce am mai observat:furtunele de alimentare benzina coapte sau crapat cand le-am desfacut(banuiesc ca nu au fost schimbate niciodata),si cel gros si cel subtire...cu bujiile si resuscitarea oi rezolva-o eu,problema e de unde iau furtune noi,ca ma tot uit pe net si nu vad decat din cele subtiri,cel gros deloc..ori nu stiu eu sa caut.O indrumare,un sfat as aprecia.Multumesc.

 

PS.Blonda e model '99

..... mi-am luat eu 1 metru din acesta si nu iti trebuie decat vreo 20 cm de la rezervor la acea mufa in T , asa ca iti pot da eu .......

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... mi-am luat eu 1 metru din acesta si nu iti trebuie decat vreo 20 cm de la rezervor la acea mufa in T , asa ca iti pot da eu .......

Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune?

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune?

eu am luat 8 / 14 si intra un pic fortat in mufa de pe robinet , iar cele doua ramificatii din mufa T sunt mai mari ( cred ca diametru interior de 9 sau 10 ) de aceea nu le-am inlocuit .

per total acest furtun este de calitate superioara iar in ro. nu am gasit ceva asemanator in magazine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat 8 / 14 si intra un pic fortat in mufa de pe robinet , iar cele doua ramificatii din mufa T sunt mai mari ( cred ca diametru interior de 9 sau 10 ) de aceea nu le-am inlocuit .

per total acest furtun este de calitate superioara iar in ro. nu am gasit ceva asemanator in magazine .

 

 

Am taiat cate o bucata din fiecare si ma gandesc ca poate gasesc echivalentul lor pe la magazine de piese auto..daca nu,louis va fi rezolvarea.Cred ca ma voi umple de bucurie la schimbarea lor avand in vedere spatiul ingust si pozitia :crack: Multumesc.

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se schimbă uÂşor. Furtunul care se conectează la robinet îl poți lăsa puțin mai lung ca să îl poți monta mai uÂşor. Eu trebuie să schimb toate furtunurile inclusiv cele de la vacum, fiind crăpate toate.

 

 

 

Intr-un fel a fost bine ca am inecat-o..in felul asta am vazut ca trebuiesc furtunele schimbate,alfel cine stie,mergeam si lasam dara de benzina...plus ca am luat baterie noua,am comandat si bujii..nu mai stau sa le curat,carpesc,pe cele vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca unul din furtunele alea groase, merge intr-un fel de filtru, iar altul duce iar in carcasa de la fislturl de aer (daca imi aduc bine aminte), deci nu au presiuni mari prin ele, asta insemnand ca daca ai doar fisuri de suprafata, nu e neaaparat bai daca nu le schimbi.

despre cel de benzina in schimb...e bai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ziceam a venit si vremea mea :banana: am fost in week acasa si am reusit sa montez si eu aripa. Ca o concluzie asa, ma asteptam sa vina mai bine, nu cred ca e cea mai buna alegere culoarea dar asta se mai poate schimba pe viitor. Pun 2 poze ca nu am apucat sa fac mai multe.post-64767-0-97650400-1330333049_thumb.jpg post-64767-0-09028700-1330333058_thumb.jpg

si da aveti dreptate o sa am probleme mari cu uleiul de pe lant

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ziceam a venit si vremea mea :banana: am fost in week acasa si am reusit sa montez si eu aripa. Ca o concluzie asa, ma asteptam sa vina mai bine, nu cred ca e cea mai buna alegere culoarea dar asta se mai poate schimba pe viitor. Pun 2 poze ca nu am apucat sa fac mai multe.post-64767-0-97650400-1330333049_thumb.jpg post-64767-0-09028700-1330333058_thumb.jpg

si da aveti dreptate o sa am probleme mari cu uleiul de pe lant

sa o porti sanatos :rolleyes: iti spun eu,nu vei avea probleme MARI cu lantul,poate doar putin.asta daca nu il ungi cu nesimtire :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune?

 

Ce cod au pe louis ca nu dau deloc de ele. Sper sa ajung luna viitoare pe la un magazin Louis si vreau sa-mi iau si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci merci .. a venit la fix...sper sa nu le fi dat .. pt ca ieri tocmai a postat cineva pt suportii de sidecase .. si daca e il iau eu pt topcase :banana:

 

 

Roxynel, vezi ca difera suportii in functie de model, pentru modelele 98-02 este codul 162FZ iar pentru 03-06 este 258FZ, sunt un pic mai lungi.

Am cautat si eu pentru 03-06 si nu am gasit. Am gasit doar 98-02 si am incercat sa vad daca se pot adapta, dar nu se poate.

 

PC36 258FZ is about 4 cm longer than PC34 162FZ.

 

Tu ce model ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cod au pe louis ca nu dau deloc de ele. Sper sa ajung luna viitoare pe la un magazin Louis si vreau sa-mi iau si eu.

Deci nu mai cauta la louis...pretul louis este 10 euro metrul...am fost frumos la Alpadrino,magazin piese auto,si am gasit furtune cu intaritura txtila,diferite masuri...30ron metrul cel gros de benzina..nu stiu dimensiunile,eu m-am dus cu o bucatica de furtun..magazinul este pe stefan cel mare,mai incolo de circ.

La louis am fos eu si am intrebat...nu au pe stoc,faci comanda,etc..eu nestiind dimensiunile,m-am decurcat mai repede asa cu furtunu in buzunar.Maine dau iar rezervorl jos si mai verific si furtunele din mufa T.Am luat bujii noi,baterie noua,ii pun si toate furtunele noi,daca nu porneste ma pun cu ranga pe ea! :crack:

 

vezi ca unul din furtunele alea groase, merge intr-un fel de filtru, iar altul duce iar in carcasa de la fislturl de aer (daca imi aduc bine aminte), deci nu au presiuni mari prin ele, asta insemnand ca daca ai doar fisuri de suprafata, nu e neaaparat bai daca nu le schimbi.

despre cel de benzina in schimb...e bai :)

Da,o sa verific si ma hotarasc daca le schimb sau nu..nu stiu sigur,ar putea chiar fi alta dimensiune decat cel de benzina.Merci!

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da pa oglinzi nu dadeai un sparc de vopsea.

 

:)) ce sa le mai fac la oglinzi, sunt negre oricum ma bate un gand sa vopsesc aparatoarea la lant neagra, cred ca ar veni mai bine.

urmatorul upgrade este un ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ne vedem te las sa stai pe a mea sa vezi cum e cu ghidonul.

nu cred ca aparatorarea la lant e mai ok neagra. eu zic ca arata foarte bine asa, doar ca poate dai un polish si la restul sa luceasca ca piesa nou-vopsita

sper ca in 2 saptamani sa o am si eu pe a mea vopsita inapoi. vineri dau piesele si sper ca intr-o saptamana sa fie gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam asa ceva as vrea eu la ghidon, primul lucru vreau sa fie culoarea furcii :rolleyes: dupa care ma gandesc la model. Mi-ar fi de mare ajutor sa vad cum ma simt cu alt ghidon in mana :) deci cand vine caldura ne auzim. Eu vroiam sa o aduc in week dar ma gandesc ca totusi nu e vreme de viesparit, ca numai la pranz sunt 10 grade in rest cam frig si nu as vrea sa fac vreo prostie asa de inceput de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roxynel, vezi ca difera suportii in functie de model, pentru modelele 98-02 este codul 162FZ iar pentru 03-06 este 258FZ, sunt un pic mai lungi.

Am cautat si eu pentru 03-06 si nu am gasit. Am gasit doar 98-02 si am incercat sa vad daca se pot adapta, dar nu se poate.

 

PC36 258FZ is about 4 cm longer than PC34 162FZ.

 

Tu ce model ai?

damn it .. de ce mi-ai stricat bucuria? :( albinutza e 2005 deci nu se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam asa ceva as vrea eu la ghidon, primul lucru vreau sa fie culoarea furcii :rolleyes: dupa care ma gandesc la model. Mi-ar fi de mare ajutor sa vad cum ma simt cu alt ghidon in mana :) deci cand vine caldura ne auzim. Eu vroiam sa o aduc in week dar ma gandesc ca totusi nu e vreme de viesparit, ca numai la pranz sunt 10 grade in rest cam frig si nu as vrea sa fac vreo prostie asa de inceput de sezon.

 

 

Cel mai confortabil, din ce am vazut la prieteni e ghidonul conic. Merita luate niste adaptoare de la 22 la 28 si un LSL de 28(FATBAR). Eu asa vreau sa-mi iau. Daca mai are cineva asa, asteptam o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci dupa 2 ore de chin si nervi,am schimbat furtunul de benzina,bujiile in afara de a treia care mi-a fost practic imposibil cu cheia universala de la louis,pus bateria noua...si a pornit...am lasat-o 10 min sa mearga dupa care am accelerat un pic. A murit.Am pornit-o iar,acceasi problema,da sa moara la acceleratie.Nu am mai stresat-o,am lasat-o asa,bucuros ca macar am pornit-o. Ce nu ii convine...trebuie sa o las sa mearga la relanti mai mult dupa ce a fost inecata,sau? Ma gandesc ca e posibil si benzina care a stat atat in carburatoare sa fie naspa...am sa o las mai mult sa vad cu se comporta.

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea ai o singura varianta, am patit si eu asa... merge in 3 pistoane, cel de-al patrulea fiind bujia cu probleme nu are ardere. pune mana pe serpisorul unde nu ai schimbat bujia. AI GRIJA SA NU TE ARZI. Daca e rece, asta e problema.

 

Ar mai fi ceva legat de aer, ori prea mult, ori prea putin. Revino cu un raspuns. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...