george05 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 pai foarte gresit faci. daca folosesti de la motul ai sa vezi ca pe spray ai de urmat pasii pe care trebuie sa ii faci, anume: 1 agiti spray-ul 2. ungi lantul pe interior. 3 stai minim 5 minute Ai sa observi ca in momentul in care ungi lichidul este mai subtire iar dupa ceva timp se face ca mierea. astai si motivul pentru care se asteapta. nu este nevoie sa invarti dupa ce ungi. ai sa vezi ca lagarele lantului sau rolele cum vrei sa le spui se invart in mers fapt ce duce la o ungere uniforma dupa ceva km de mers. Evident forta centrifuga va arunca surplusul de solutie daca este in excces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 bai nene .. eu vreau sa scot topcase-ul de sub masa din bucatarie .. tre sa fac o prindere la hornetzica si o placa givi ceva?aveti idee ? sau cineva care vinde? There u go Roxana : http://www.pro-bike.ro/forums/topic/87037-suport-givi-top-case-si-sidecase-pentru-hornet/ Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 pai foarte gresit faci. daca folosesti de la motul ai sa vezi ca pe spray ai de urmat pasii pe care trebuie sa ii faci, anume: 1 agiti spray-ul 2. ungi lantul pe interior. 3 stai minim 5 minute Ai sa observi ca in momentul in care ungi lichidul este mai subtire iar dupa ceva timp se face ca mierea. astai si motivul pentru care se asteapta. nu este nevoie sa invarti dupa ce ungi. ai sa vezi ca lagarele lantului sau rolele cum vrei sa le spui se invart in mers fapt ce duce la o ungere uniforma dupa ceva km de mers. Evident forta centrifuga va arunca surplusul de solutie daca este in excces. Folosesc ulei, nu spray. N-am folosit niciodată spray Âşi nici nu cred că o să folosesc prea curând. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 There u go Roxana : http://www.pro-bike.ro/forums/topic/87037-suport-givi-top-case-si-sidecase-pentru-hornet/ Succes. merci merci .. a venit la fix...sper sa nu le fi dat .. pt ca ieri tocmai a postat cineva pt suportii de sidecase .. si daca e il iau eu pt topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Folosesc ulei, nu spray. N-am folosit niciodată spray Âşi nici nu cred că o să folosesc prea curând. Atunci imi cer scuze, le meriti! Eu folosesc spray si am dus kit de lant ( cel de fabricant) pana la 42.000 km si intins la jumatate. insa recunosc ungere la 300 km maxim, spalare dupa fiecate ploaie sau la 1000 km cel mult (exceptand plimbarile lungi, acolo doar ungeam) dupa ce am vandut mobra noul proprietar l a schimbat la 60.000 insa avea parte de acelasi tratament Ps...Mint am schimbat doar pinionul de atac (cel mic) pe la 40.000 Editat Februarie 24, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Atunci imi cer scuze, le meriti! Eu folosesc spray si am dus kit de lant ( cel de fabricant) pana la 42.000 km si intins la jumatate. insa recunosc ungere la 300 km maxim, spalare dupa fiecate ploaie sau la 1000 km cel mult (exceptand plimbarile lungi, acolo doar ungeam) dupa ce am vandut mobra noul proprietar l a schimbat la 60.000 insa avea parte de acelasi tratament Ps...Mint am schimbat doar pinionul de atac (cel mic) pe la 40.000 cazul meu..cu lantul...luat motoreta la 18k in bord,uns cu spray la cel mult 500km,spalat si curatat ca la carte in fiecare duminica aproape,tras wheelie pe motor din cand in cand,mers si brutal(deci tensiune in lant si asa mai departe) si l-am schimbat la aprox 55k km.si mai era de intins inca vreo 2 liniute(doar ca avea uzura inegala).aaaa,era lantul cu care a venit mobra din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Salutare tuturor. Acum 2 saptamani am pornit Blonda ,a luat-o mai greu,dar a pornit.Precizez ca am lasat bateria montata pe motor de cand a inceput frigul...Blonda fiind achizitionata in toamna,abia am apucat sa fac 300km doar,ea nemai fiind folosita,tinuta in garaj aprox 2 ani..deci bateria cam dusa.Sa revin:acum o saptamana ma mananca sa o pornesc..si nu a mai vrut.Invartea,dar nu mai avea putere.Am comandat o baterie noua,si am incercat din nou.Canci!...se pare ca am inecat-o..mi-a dat 2 tunuri de am speriat cartierul.Bun...m-am apucat sa dau rezervorul jos,sa curat bujiile..surpriza neplacuta..cheie de bujii prea scurta ....ma rog,asta o rezolv eu..ce am mai observat:furtunele de alimentare benzina coapte sau crapat cand le-am desfacut(banuiesc ca nu au fost schimbate niciodata),si cel gros si cel subtire...cu bujiile si resuscitarea oi rezolva-o eu,problema e de unde iau furtune noi,ca ma tot uit pe net si nu vad decat din cele subtiri,cel gros deloc..ori nu stiu eu sa caut.O indrumare,un sfat as aprecia.Multumesc. PS.Blonda e model '99 Editat Februarie 25, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 (editat) Salutare tuturor. Acum 2 saptamani am pornit Blonda ,a luat-o mai greu,dar a pornit.Precizez ca am lasat bateria montata pe motor de cand a inceput frigul...Blonda fiind achizitionata in toamna,abia am apucat sa fac 300km doar,ea nemai fiind folosita,tinuta in garaj aprox 2 ani..deci bateria cam dusa.Sa revin:acum o saptamana ma mananca sa o pornesc..si nu a mai vrut.Invartea,dar nu mai avea putere.Am comandat o baterie noua,si am incercat din nou.Canci!...se pare ca am inecat-o..mi-a dat 2 tunuri de am speriat cartierul.Bun...m-am apucat sa dau rezervorul jos,sa curat bujiile..surpriza neplacuta..cheie de bujii prea scurta ....ma rog,asta o rezolv eu..ce am mai observat:furtunele de alimentare benzina coapte sau crapat cand le-am desfacut(banuiesc ca nu au fost schimbate niciodata),si cel gros si cel subtire...cu bujiile si resuscitarea oi rezolva-o eu,problema e de unde iau furtune noi,ca ma tot uit pe net si nu vad decat din cele subtiri,cel gros deloc..ori nu stiu eu sa caut.O indrumare,un sfat as aprecia.Multumesc. PS.Blonda e model '99 ..... mi-am luat eu 1 metru din acesta si nu iti trebuie decat vreo 20 cm de la rezervor la acea mufa in T , asa ca iti pot da eu ....... Editat Februarie 25, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 io am dat cam tot atat sau mai putin (nu gasesc factura) pe cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 io am dat cam tot atat sau mai putin (nu gasesc factura) pe cel original. bre,tu n-ai somn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) ..... mi-am luat eu 1 metru din acesta si nu iti trebuie decat vreo 20 cm de la rezervor la acea mufa in T , asa ca iti pot da eu ....... Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune? Editat Februarie 26, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune? eu am luat 8 / 14 si intra un pic fortat in mufa de pe robinet , iar cele doua ramificatii din mufa T sunt mai mari ( cred ca diametru interior de 9 sau 10 ) de aceea nu le-am inlocuit . per total acest furtun este de calitate superioara iar in ro. nu am gasit ceva asemanator in magazine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) eu am luat 8 / 14 si intra un pic fortat in mufa de pe robinet , iar cele doua ramificatii din mufa T sunt mai mari ( cred ca diametru interior de 9 sau 10 ) de aceea nu le-am inlocuit . per total acest furtun este de calitate superioara iar in ro. nu am gasit ceva asemanator in magazine . Am taiat cate o bucata din fiecare si ma gandesc ca poate gasesc echivalentul lor pe la magazine de piese auto..daca nu,louis va fi rezolvarea.Cred ca ma voi umple de bucurie la schimbarea lor avand in vedere spatiul ingust si pozitia Multumesc. Editat Februarie 26, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Se schimbă uÂşor. Furtunul care se conectează la robinet îl poți lăsa puțin mai lung ca să îl poți monta mai uÂşor. Eu trebuie să schimb toate furtunurile inclusiv cele de la vacum, fiind crăpate toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Se schimbă uÂşor. Furtunul care se conectează la robinet îl poți lăsa puțin mai lung ca să îl poți monta mai uÂşor. Eu trebuie să schimb toate furtunurile inclusiv cele de la vacum, fiind crăpate toate. Intr-un fel a fost bine ca am inecat-o..in felul asta am vazut ca trebuiesc furtunele schimbate,alfel cine stie,mergeam si lasam dara de benzina...plus ca am luat baterie noua,am comandat si bujii..nu mai stau sa le curat,carpesc,pe cele vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 vezi ca unul din furtunele alea groase, merge intr-un fel de filtru, iar altul duce iar in carcasa de la fislturl de aer (daca imi aduc bine aminte), deci nu au presiuni mari prin ele, asta insemnand ca daca ai doar fisuri de suprafata, nu e neaaparat bai daca nu le schimbi. despre cel de benzina in schimb...e bai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Dupa cum ziceam a venit si vremea mea am fost in week acasa si am reusit sa montez si eu aripa. Ca o concluzie asa, ma asteptam sa vina mai bine, nu cred ca e cea mai buna alegere culoarea dar asta se mai poate schimba pe viitor. Pun 2 poze ca nu am apucat sa fac mai multe. si da aveti dreptate o sa am probleme mari cu uleiul de pe lant Editat Februarie 27, 2012 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Dupa cum ziceam a venit si vremea mea am fost in week acasa si am reusit sa montez si eu aripa. Ca o concluzie asa, ma asteptam sa vina mai bine, nu cred ca e cea mai buna alegere culoarea dar asta se mai poate schimba pe viitor. Pun 2 poze ca nu am apucat sa fac mai multe. si da aveti dreptate o sa am probleme mari cu uleiul de pe lant sa o porti sanatos iti spun eu,nu vei avea probleme MARI cu lantul,poate doar putin.asta daca nu il ungi cu nesimtire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Arata foarte bine. Iar aia cu uleiul de pe lant, fii pe pace....in felul asta o sa ai un motiv in plus sa cureti mai des lantul/motocicleta, iar asta nu poate sa fie decat bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 da pa oglinzi nu dadeai un sparc de vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune? Ce cod au pe louis ca nu dau deloc de ele. Sper sa ajung luna viitoare pe la un magazin Louis si vreau sa-mi iau si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 merci merci .. a venit la fix...sper sa nu le fi dat .. pt ca ieri tocmai a postat cineva pt suportii de sidecase .. si daca e il iau eu pt topcase Roxynel, vezi ca difera suportii in functie de model, pentru modelele 98-02 este codul 162FZ iar pentru 03-06 este 258FZ, sunt un pic mai lungi. Am cautat si eu pentru 03-06 si nu am gasit. Am gasit doar 98-02 si am incercat sa vad daca se pot adapta, dar nu se poate. PC36 258FZ is about 4 cm longer than PC34 162FZ. Tu ce model ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Ce cod au pe louis ca nu dau deloc de ele. Sper sa ajung luna viitoare pe la un magazin Louis si vreau sa-mi iau si eu. Deci nu mai cauta la louis...pretul louis este 10 euro metrul...am fost frumos la Alpadrino,magazin piese auto,si am gasit furtune cu intaritura txtila,diferite masuri...30ron metrul cel gros de benzina..nu stiu dimensiunile,eu m-am dus cu o bucatica de furtun..magazinul este pe stefan cel mare,mai incolo de circ. La louis am fos eu si am intrebat...nu au pe stoc,faci comanda,etc..eu nestiind dimensiunile,m-am decurcat mai repede asa cu furtunu in buzunar.Maine dau iar rezervorl jos si mai verific si furtunele din mufa T.Am luat bujii noi,baterie noua,ii pun si toate furtunele noi,daca nu porneste ma pun cu ranga pe ea! vezi ca unul din furtunele alea groase, merge intr-un fel de filtru, iar altul duce iar in carcasa de la fislturl de aer (daca imi aduc bine aminte), deci nu au presiuni mari prin ele, asta insemnand ca daca ai doar fisuri de suprafata, nu e neaaparat bai daca nu le schimbi. despre cel de benzina in schimb...e bai Da,o sa verific si ma hotarasc daca le schimb sau nu..nu stiu sigur,ar putea chiar fi alta dimensiune decat cel de benzina.Merci! Editat Februarie 27, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 da pa oglinzi nu dadeai un sparc de vopsea. ) ce sa le mai fac la oglinzi, sunt negre oricum ma bate un gand sa vopsesc aparatoarea la lant neagra, cred ca ar veni mai bine. urmatorul upgrade este un ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 cand ne vedem te las sa stai pe a mea sa vezi cum e cu ghidonul. nu cred ca aparatorarea la lant e mai ok neagra. eu zic ca arata foarte bine asa, doar ca poate dai un polish si la restul sa luceasca ca piesa nou-vopsita sper ca in 2 saptamani sa o am si eu pe a mea vopsita inapoi. vineri dau piesele si sper ca intr-o saptamana sa fie gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.