Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

 

Va rog, continuati sau comentati mai departe... :burnout:

 

Eu am mers normal cam 5000 / 6000 de km cu cauciuc second (rear)... No money no fun. :disappointed: Michelin parca este/era ca tre' sa-l schimb. Acum este slick..

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@xsGHOST;posturile lui sorin128 si florin-v ia-le in considerare in materie de gume.

@sorin128:tare faza referitoare la cristi :bounce:

@roxynel:dupa o discutie cu un posesor de masina(cam rapida) am ajuns la concluzia ca 250kmh a batut Viespea..cum spunea sorin,nu aveam extra-optiunea BORD din fabrica :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte, aripa fata de la una din 2004 la una din 2001 se potriveste? Am scos-o sa-i dau o cheie si am gasit aripa fata rupta. Ce-i drept cred ca a mai fost reparata o ureche de prindere si acu as vrea sa o schimb.

 

daca ai toate bucatile si ai drum prin sibiu adu-o si o rezolva un preten de nici nu sti ca a fost rupta ;)

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce furtun 64 euro? ala de benzina?

l-am luat eu nou acu 2-3 luni de la onda si a fost 40 roni + tva, iar colierele amandoua au fost 5 roni + tva

Cel de benzina care pleaca din rezervor plus cele doua din mufa T...am primit oferta de la Honda,preluata de Carpat Motor..celo doua din mufa sunt ok,am schimbat doar cel de la rezervor,am luat unu cu diametru cam mic si m-am chinuit sa-l bag dar nu a intrat prea bine pe robinetul de benzina,o sa iau altul..la Alpadrino au cu 30ron metrul..diferenta e ca cel origial are invelisul ala rigid care il fereste de sugrumare,sau ma rog,il tine in forma optima.

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul de la rezervor la T-u ti-am dat pretul mai sus. eu cu atat l-am cumparat. il am inca in punga lui sigilat ca e rezervorul la vopsit.

daca nu ma crezi iti atasez si desenul din programul de piese (ca asa fac baietii oferta sa nu se inteleaga gresit) si factura cu ce am platit.

ti-o fi dat pret in lei si ai zis ca e in euro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul de la rezervor la T-u ti-am dat pretul mai sus. eu cu atat l-am cumparat. il am inca in punga lui sigilat ca e rezervorul la vopsit.

daca nu ma crezi iti atasez si desenul din programul de piese (ca asa fac baietii oferta sa nu se inteleaga gresit) si factura cu ce am platit.

ti-o fi dat pret in lei si ai zis ca e in euro?

ai dreptate...toate furtunele,inclusiv T-ul faceau 67 euro cu tva..ala e doar 9euro..il comand decat sa fac improvizatii...merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...Florin are dreptate : Danubiana Ventuza 2 sunt GENIALE! :D

 

Acum, daca revenim cu picioarele pe pamant (de pe tavan that is :blbl: ) si incercam sa gasim o varianta street legal dar cu aderenta de invidiat si pentru ceva track-day mai serios ne putem uita la :

* Metzeler Raceteck K3

* Michelin Power One sau poate chiar Power Pure (intamplator chiar zilele trecute am cerut referinte despre el)

* Pirelli Diablo Supercorsa

* Continental Race Attack

* Bridgestone BT003Pro/BT016Pro sau poate chiar noile S20 (inca nu am auzit feed-backuri despre acestea)

* Dunlop D211GP

 

Numar de kilometri pe care ii pot duce astfel de gume e greu de apreciat, dar folosite "sportiv" + ceva zile pe pista nu cred sa duca mai mult de 3000-5000 km in conditii de siguranta. Deasemenea, neincalzite astfel de gume au aderenta foarte slaba. La fel, performantele pe carosabil umed sunt foarte mici.

 

La urmatorul nivel (sport touring + un pic racing -pista sau strada din cand in cand) avem asa :

* Metzeler Sportec m3 sau m5 interact

* Michelin Pilot Power One sau poate chiar Power Pure de mai devreme

* Pirelli Diablo Rosso Corsa (Corsa II)

* Continental Sport Attack

* Bridgestone BT015/014

* Dunlop Sportmax Q2

 

Aici numarul de kilometri suportati creste considerabil 5000-10000 sau poate chiar mai mult, performantele pe ud sunt net superioare celor de mai devreme iar lipsa incalzirii nu face atat de mult rau ca in cazul hiper-sportivelor de mai devreme.

 

Va rog, continuati sau comentati mai departe... :burnout:

 

merci mult. foarte informativ si detaliat.

imi fac o lista cu ele si ma duc sa vad care din ele le gasesc pe-aici si cu cat

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boss, e rupta doar o ureche, mi-a zis un prieten vopsitor ca sa o vada si se rezolva. daca nu te tin la curent.

o urechiusa o face oricine,si tu poti sa o faci singur cu un kit de fibra si putina rabdare...si gasesti si la tine baieti care se ocupa ori cu fibra ori cu lipire in plastic :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

george, am zis initial sa cumpar una noua sa stiu ca are flexibilitatea aia initiala in caz de o mai ating/lovesc. Dar cred ca merg pe varianta reparatiei. Si apoi m-am gandit sa aplic o folie carbon 3d luata de pe okazii. O sa pun o poza cand e gata. Uite, in pozele de mai jos eu am facut coditza motorului, deci o ureche nu poate fi asa grea de facut...

 

post-27347-0-66407400-1330666222_thumb.jpgpost-27347-0-09890900-1330666215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

george, am zis initial sa cumpar una noua sa stiu ca are flexibilitatea aia initiala in caz de o mai ating/lovesc. Dar cred ca merg pe varianta reparatiei. Si apoi m-am gandit sa aplic o folie carbon 3d luata de pe okazii. O sa pun o poza cand e gata. Uite, in pozele de mai jos eu am facut coditza motorului, deci o ureche nu poate fi asa grea de facut...

 

post-27347-0-66407400-1330666222_thumb.jpgpost-27347-0-09890900-1330666215_thumb.jpg

flexibilitatea va fi data de felul in care vei lucra tu la "urechiusa" :rolleyes: mana ai,deci nu va fi o problema...spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, am gresit mai jos :

 

Mda...Florin are dreptate : Danubiana Ventuza 2 sunt GENIALE! :D

 

Acum, daca revenim cu picioarele pe pamant (de pe tavan that is :blbl: ) si incercam sa gasim o varianta street legal dar cu aderenta de invidiat si pentru ceva track-day mai serios ne putem uita la :

* Metzeler Raceteck K3

* Michelin Power One sau poate chiar Power Pure (intamplator chiar zilele trecute am cerut referinte despre el)

* Pirelli Diablo Supercorsa

* Continental Race Attack

* Bridgestone BT003Pro/BT016Pro sau poate chiar noile S20 (inca nu am auzit feed-backuri despre acestea)

* Dunlop D211GP

 

Numar de kilometri pe care ii pot duce astfel de gume e greu de apreciat, dar folosite "sportiv" + ceva zile pe pista nu cred sa duca mai mult de 3000-5000 km in conditii de siguranta. Deasemenea, neincalzite astfel de gume au aderenta foarte slaba. La fel, performantele pe carosabil umed sunt foarte mici.

 

La urmatorul nivel (sport touring + un pic racing -pista sau strada din cand in cand) avem asa :

* Metzeler Sportec m3 sau m5 interact

* Michelin Pilot Power One sau poate chiar Power Pure de mai devreme

* Pirelli Diablo Rosso Corsa (Corsa II)

* Continental Sport Attack

* Bridgestone BT015/014

* Dunlop Sportmax Q2

 

Aici numarul de kilometri suportati creste considerabil 5000-10000 sau poate chiar mai mult, performantele pe ud sunt net superioare celor de mai devreme iar lipsa incalzirii nu face atat de mult rau ca in cazul hiper-sportivelor de mai devreme.

 

Va rog, continuati sau comentati mai departe... :burnout:

 

merci mult. foarte informativ si detaliat.

imi fac o lista cu ele si ma duc sa vad care din ele le gasesc pe-aici si cu cat

Cu placere. Spor la cumparaturi.

 

P.S. : Poti apela cu incredere la cativa useri de pe forum ce au preturi foarte bune la gume si le expediaza oriunde in tara cu ramburs.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, daca revenim cu picioarele pe pamant (de pe tavan that is :blbl: ) si incercam sa gasim o varianta street legal dar cu aderenta de invidiat si pentru ceva track-day mai serios ne putem uita la :

* Metzeler Raceteck K3 deci da Raceteck rulz am avut K2 pe spate bun mi-a placut,pe ploaie cam fugea spatele si a tinut doar 5000 km

* Michelin Power One sau poate chiar Power Pure (intamplator chiar zilele trecute am cerut referinte despre el)

* Pirelli Diablo Supercorsa

* Continental Race Attack

* Bridgestone BT003Pro/BT016Pro sau poate chiar noile S20 (inca nu am auzit feed-backuri despre acestea)

* Dunlop D211GP

 

Numar de kilometri pe care ii pot duce astfel de gume e greu de apreciat, dar folosite "sportiv" + ceva zile pe pista nu cred sa duca mai mult de 3000-5000 km in conditii de siguranta. Deasemenea, neincalzite astfel de gume au aderenta foarte slaba. La fel, performantele pe carosabil umed sunt foarte mici.

 

La urmatorul nivel (sport touring + un pic racing -pista sau strada din cand in cand) avem asa :

* Metzeler Sportec m3 sau m5 interact

* Michelin Pilot Power - am acum bune zic eu si tin si mai mult am deja 8000 si sunt ca noi

* Pirelli Diablo Rosso Corsa (Corsa II)

* Continental Sport Attack

* Bridgestone BT015/014

* Dunlop Sportmax Q2

 

Aici numarul de kilometri suportati creste considerabil 5000-10000 sau poate chiar mai mult, performantele pe ud sunt net superioare celor de mai devreme iar lipsa incalzirii nu face atat de mult rau ca in cazul hiper-sportivelor de mai devreme.

 

Va rog, continuati sau comentati mai departe... :burnout:

Urmatorul set (sezonul viitor sper) m-am gandit la Continental Sport Attack asta ca le-a laudat c00obra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce furtun 64 euro? ala de benzina?

l-am luat eu nou acu 2-3 luni de la onda si a fost 40 roni + tva, iar colierele amandoua au fost 5 roni + tva

 

Care magazin? La reprezentanta?

Cred ca o sa iau de aici.

http://www.motovip.ro/produse/Furtun%20de%20benzina%20diam.%208/12%20mm_1612.htm

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, la reprezentanta, carpati motor pe strada parcului. furtunul de benzina are un unghi la 90 de grade si e dublat. la 9 euri mi s-a parut tiganie sa pun tot cumparat la metru. plsu ca doar ce imi comandasem si cateva suroabe originale de vreo 100 lei sa fac si eu viespul sa arate bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatorul set (sezonul viitor sper) m-am gandit la Continental Sport Attack asta ca le-a laudat c00obra

 

raportul pret-calitate f bun,dar ti-as recomanda(mai ales ca zici ca abia next season vrei) sa iei ceva de generatie mai noua.pe amck nota 10 gumele alea,pe ud am inteles ca iar se descurca onorabil,dar merge luat ceva mai nou ca si tehnologie.plus ca diferentele de bani nu sunt astronomice..parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zyonbv :

 

_ Despre M3 iti pot spune eu. Inca le mai am pe motor. Gumele astea sunt exact ce recomanda doctorul pentru cineva care merge mult, forteaza un pic curbele si mai trece din cand in cand pe la circuit pentru ocazionalul knee-down. Nu am altceva decat cuvinte de lauda la adresa gumelor astora.

_ Desi au cel putin 10.000 km abia se vede uzura pe ele. Pe ploaie sunt absolut geniale, singurul impediment adus de apa de pe sosea fiind , recunosc, de ordin psihologic. Pe drumuri virajate gumele iti dau feed-back instant iar lean-to-lean se intampla absolut natural. La incalzire excesiva nu isi pierd aderenta brusc ci sar milimetric a.i. sa iti dea de stire ca te afli aproape capatul tractiunii.

_ Pe circuit, la nivel mediu se comporta onorabil atata vreme cat iti acorzi cateva ture de incalzire inainte sa tragi de ele.

_ Cu un DOT deloc de invidiat adica de-o seama Matusalem ar zice unii, gumele astea nu m-au dezamagit nici macar o data in 3 sezoane. Sunt superbe! Le recomand oricui cu draga inima. Personal voi merge (cred) sezonul urmator catre ceva si mai inclinat spre sportivitate de la acelasi producator (a se citi Metzeler Racetec). ALTFEL, as fi mers mai departe pe aceeasi gama dar trecand de la M3 catre tehnologia mai noua lui M5 Interact. Acelasi lucru ti-l recomand si tie. (diferenta de bani nu depaseste 50 euro/set).

_ Ca si concluzie : sunt de parere ca un producator care face DOAR GUME MOTO cum e Metzeler sigur are expertiza mult mai mare fata de alti producatori pentru care gumele moto sunt doar o particica mica din businessul lor. Personal nu am intalnit pana acum vreun feed-back negativ la adresa Metzeler.

 

Succes.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorin, mersi mult de feedback, ma incanta super mult cand cineva imi povesteste cu drag si entuziasm de un produs sau fapt intamplat lui. Cuvintele tale despre cauciucuri nu sunt doar o simpla prezentare a cauciucurilor, ci compun o povestioara care arata zambetul tau si bucuria kilometrilor parcursi....

 

Danke... ;) Sunt sigur ca ma voi bucura de ele si mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florin-v:maestre,sincer...cred ca cei care au facut poc nu au facut-o din cauza gumei(a se citi CONTI sport-attack).e mai mult decat relativa treaba,la fel poti spune de GP RACER(2 din 3 mobristi se dau de asfalt incaltati cu aceasta guma-pe pista la limita sau pe strada neincalzita,etc...u know).eu personal am mers cu ele,am exagerat cu ele,s-a mers cu ele si pe ploaie,si s-au comportat mai mult decat admirabil.dar repet,e tehnologie veche inglobata in ele,nu le-as lua in 2013.parerea mea...

@zyonbv:cum spune sorin128,UN PRODUCATOR CARE FACE DOAR CAUCIUCURI STIE CE VORBESTE,asa iti zic si eu.un sezon de metzler raceteck k3,luate aproape noi,cu DOT fff recent...drumetii la intruneli moto,zilnic pe serpentine,wheelie,franari,tot tacamul.si au avut grija de mine si mi-au dat o sigranta in mine enoooorma!....tine cont de tot ce a spus sorin128 si nu vei da gres in alegerea pe care urmeaza sa o faci :rolleyes:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florin-v:maestre,sincer...cred ca cei care au facut poc nu au facut-o din cauza gumei(a se citi CONTI sport-attack).e mai mult decat relativa treaba,la fel poti spune de GP RACER(2 din 3 mobristi se dau de asfalt incaltati cu aceasta guma-pe pista la limita sau pe strada neincalzita,etc...u know).eu personal am mers cu ele,am exagerat cu ele,s-a mers cu ele si pe ploaie,si s-au comportat mai mult decat admirabil.dar repet,e tehnologie veche inglobata in ele,nu le-as lua in 2013.parerea mea...

@zyonbv:cum spune sorin128,UN PRODUCATOR CARE FACE DOAR CAUCIUCURI STIE CE VORBESTE,asa iti zic si eu.un sezon de metzler raceteck k3,luate aproape noi,cu DOT fff recent...drumetii la intruneli moto,zilnic pe serpentine,wheelie,franari,tot tacamul.si au avut grija de mine si mi-au dat o sigranta in mine enoooorma!....tine cont de tot ce a spus sorin128 si nu vei da gres in alegerea pe care urmeaza sa o faci :rolleyes:

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...