Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

I-am pus Âşi eu prelungire, nu Âştiu de cât e. Găsesc ulei doar pe partea interioară a numărului, dar e foarte puțin. Deobicei ung lanțul doar pe interior, turez până la 50-60km/h Âşi apoi Âşterg cu o cârpă ce e pe exteriorul lanțului.

exact...sare putin orice ai face :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-am pus Âşi eu prelungire, nu Âştiu de cât e. Găsesc ulei doar pe partea interioară a numărului, dar e foarte puțin. Deobicei ung lanțul doar pe interior, turez până la 50-60km/h Âşi apoi Âşterg cu o cârpă ce e pe exteriorul lanțului.

pai foarte gresit faci. daca folosesti de la motul ai sa vezi ca pe spray ai de urmat pasii pe care trebuie sa ii faci, anume:

1 agiti spray-ul

2. ungi lantul pe interior.

3 stai minim 5 minute

Ai sa observi ca in momentul in care ungi lichidul este mai subtire iar dupa ceva timp se face ca mierea. astai si motivul pentru care se asteapta. nu este nevoie sa invarti dupa ce ungi. ai sa vezi ca lagarele lantului sau rolele cum vrei sa le spui se invart in mers fapt ce duce la o ungere uniforma dupa ceva km de mers.

Evident forta centrifuga va arunca surplusul de solutie daca este in excces.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai foarte gresit faci. daca folosesti de la motul ai sa vezi ca pe spray ai de urmat pasii pe care trebuie sa ii faci, anume:

1 agiti spray-ul

2. ungi lantul pe interior.

3 stai minim 5 minute

Ai sa observi ca in momentul in care ungi lichidul este mai subtire iar dupa ceva timp se face ca mierea. astai si motivul pentru care se asteapta. nu este nevoie sa invarti dupa ce ungi. ai sa vezi ca lagarele lantului sau rolele cum vrei sa le spui se invart in mers fapt ce duce la o ungere uniforma dupa ceva km de mers.

Evident forta centrifuga va arunca surplusul de solutie daca este in excces.

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene .. eu vreau sa scot topcase-ul de sub masa din bucatarie .. tre sa fac o prindere la hornetzica si o placa givi ceva?aveti idee ? sau cineva care vinde?

There u go Roxana :

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/87037-suport-givi-top-case-si-sidecase-pentru-hornet/

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai foarte gresit faci. daca folosesti de la motul ai sa vezi ca pe spray ai de urmat pasii pe care trebuie sa ii faci, anume:

1 agiti spray-ul

2. ungi lantul pe interior.

3 stai minim 5 minute

Ai sa observi ca in momentul in care ungi lichidul este mai subtire iar dupa ceva timp se face ca mierea. astai si motivul pentru care se asteapta. nu este nevoie sa invarti dupa ce ungi. ai sa vezi ca lagarele lantului sau rolele cum vrei sa le spui se invart in mers fapt ce duce la o ungere uniforma dupa ceva km de mers.

Evident forta centrifuga va arunca surplusul de solutie daca este in excces.

Folosesc ulei, nu spray. N-am folosit niciodată spray Âşi nici nu cred că o să folosesc prea curând. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

merci merci .. a venit la fix...sper sa nu le fi dat .. pt ca ieri tocmai a postat cineva pt suportii de sidecase .. si daca e il iau eu pt topcase :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc ulei, nu spray. N-am folosit niciodată spray Âşi nici nu cred că o să folosesc prea curând. :)

Atunci imi cer scuze, le meriti!

Eu folosesc spray si am dus kit de lant ( cel de fabricant) pana la 42.000 km si intins la jumatate. insa recunosc ungere la 300 km maxim, spalare dupa fiecate ploaie sau la 1000 km cel mult (exceptand plimbarile lungi, acolo doar ungeam)

dupa ce am vandut mobra noul proprietar l a schimbat la 60.000 insa avea parte de acelasi tratament

 

Ps...Mint :baldy: am schimbat doar pinionul de atac (cel mic) pe la 40.000

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci imi cer scuze, le meriti!

Eu folosesc spray si am dus kit de lant ( cel de fabricant) pana la 42.000 km si intins la jumatate. insa recunosc ungere la 300 km maxim, spalare dupa fiecate ploaie sau la 1000 km cel mult (exceptand plimbarile lungi, acolo doar ungeam)

dupa ce am vandut mobra noul proprietar l a schimbat la 60.000 insa avea parte de acelasi tratament

 

Ps...Mint :baldy: am schimbat doar pinionul de atac (cel mic) pe la 40.000

cazul meu..cu lantul...luat motoreta la 18k in bord,uns cu spray la cel mult 500km,spalat si curatat ca la carte in fiecare duminica aproape,tras wheelie pe motor din cand in cand,mers si brutal(deci tensiune in lant si asa mai departe) si l-am schimbat la aprox 55k km.si mai era de intins inca vreo 2 liniute(doar ca avea uzura inegala).aaaa,era lantul cu care a venit mobra din fabrica :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Acum 2 saptamani am pornit Blonda ,a luat-o mai greu,dar a pornit.Precizez ca am lasat bateria montata pe motor de cand a inceput frigul...Blonda fiind achizitionata in toamna,abia am apucat sa fac 300km doar,ea nemai fiind folosita,tinuta in garaj aprox 2 ani..deci bateria cam dusa.Sa revin:acum o saptamana ma mananca sa o pornesc..si nu a mai vrut.Invartea,dar nu mai avea putere.Am comandat o baterie noua,si am incercat din nou.Canci!...se pare ca am inecat-o..mi-a dat 2 tunuri de am speriat cartierul.Bun...m-am apucat sa dau rezervorul jos,sa curat bujiile..surpriza neplacuta..cheie de bujii prea scurta :scratch: ....ma rog,asta o rezolv eu..ce am mai observat:furtunele de alimentare benzina coapte sau crapat cand le-am desfacut(banuiesc ca nu au fost schimbate niciodata),si cel gros si cel subtire...cu bujiile si resuscitarea oi rezolva-o eu,problema e de unde iau furtune noi,ca ma tot uit pe net si nu vad decat din cele subtiri,cel gros deloc..ori nu stiu eu sa caut.O indrumare,un sfat as aprecia.Multumesc.

 

PS.Blonda e model '99

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Acum 2 saptamani am pornit Blonda ,a luat-o mai greu,dar a pornit.Precizez ca am lasat bateria montata pe motor de cand a inceput frigul...Blonda fiind achizitionata in toamna,abia am apucat sa fac 300km doar,ea nemai fiind folosita,tinuta in garaj aprox 2 ani..deci bateria cam dusa.Sa revin:acum o saptamana ma mananca sa o pornesc..si nu a mai vrut.Invartea,dar nu mai avea putere.Am comandat o baterie noua,si am incercat din nou.Canci!...se pare ca am inecat-o..mi-a dat 2 tunuri de am speriat cartierul.Bun...m-am apucat sa dau rezervorul jos,sa curat bujiile..surpriza neplacuta..cheie de bujii prea scurta :scratch: ....ma rog,asta o rezolv eu..ce am mai observat:furtunele de alimentare benzina coapte sau crapat cand le-am desfacut(banuiesc ca nu au fost schimbate niciodata),si cel gros si cel subtire...cu bujiile si resuscitarea oi rezolva-o eu,problema e de unde iau furtune noi,ca ma tot uit pe net si nu vad decat din cele subtiri,cel gros deloc..ori nu stiu eu sa caut.O indrumare,un sfat as aprecia.Multumesc.

 

PS.Blonda e model '99

..... mi-am luat eu 1 metru din acesta si nu iti trebuie decat vreo 20 cm de la rezervor la acea mufa in T , asa ca iti pot da eu .......

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... mi-am luat eu 1 metru din acesta si nu iti trebuie decat vreo 20 cm de la rezervor la acea mufa in T , asa ca iti pot da eu .......

Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune?

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune?

eu am luat 8 / 14 si intra un pic fortat in mufa de pe robinet , iar cele doua ramificatii din mufa T sunt mai mari ( cred ca diametru interior de 9 sau 10 ) de aceea nu le-am inlocuit .

per total acest furtun este de calitate superioara iar in ro. nu am gasit ceva asemanator in magazine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat 8 / 14 si intra un pic fortat in mufa de pe robinet , iar cele doua ramificatii din mufa T sunt mai mari ( cred ca diametru interior de 9 sau 10 ) de aceea nu le-am inlocuit .

per total acest furtun este de calitate superioara iar in ro. nu am gasit ceva asemanator in magazine .

 

 

Am taiat cate o bucata din fiecare si ma gandesc ca poate gasesc echivalentul lor pe la magazine de piese auto..daca nu,louis va fi rezolvarea.Cred ca ma voi umple de bucurie la schimbarea lor avand in vedere spatiul ingust si pozitia :crack: Multumesc.

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se schimbă uÂşor. Furtunul care se conectează la robinet îl poți lăsa puțin mai lung ca să îl poți monta mai uÂşor. Eu trebuie să schimb toate furtunurile inclusiv cele de la vacum, fiind crăpate toate.

 

 

 

Intr-un fel a fost bine ca am inecat-o..in felul asta am vazut ca trebuiesc furtunele schimbate,alfel cine stie,mergeam si lasam dara de benzina...plus ca am luat baterie noua,am comandat si bujii..nu mai stau sa le curat,carpesc,pe cele vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca unul din furtunele alea groase, merge intr-un fel de filtru, iar altul duce iar in carcasa de la fislturl de aer (daca imi aduc bine aminte), deci nu au presiuni mari prin ele, asta insemnand ca daca ai doar fisuri de suprafata, nu e neaaparat bai daca nu le schimbi.

despre cel de benzina in schimb...e bai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ziceam a venit si vremea mea :banana: am fost in week acasa si am reusit sa montez si eu aripa. Ca o concluzie asa, ma asteptam sa vina mai bine, nu cred ca e cea mai buna alegere culoarea dar asta se mai poate schimba pe viitor. Pun 2 poze ca nu am apucat sa fac mai multe.post-64767-0-97650400-1330333049_thumb.jpg post-64767-0-09028700-1330333058_thumb.jpg

si da aveti dreptate o sa am probleme mari cu uleiul de pe lant

Editat de Straic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum ziceam a venit si vremea mea :banana: am fost in week acasa si am reusit sa montez si eu aripa. Ca o concluzie asa, ma asteptam sa vina mai bine, nu cred ca e cea mai buna alegere culoarea dar asta se mai poate schimba pe viitor. Pun 2 poze ca nu am apucat sa fac mai multe.post-64767-0-97650400-1330333049_thumb.jpg post-64767-0-09028700-1330333058_thumb.jpg

si da aveti dreptate o sa am probleme mari cu uleiul de pe lant

sa o porti sanatos :rolleyes: iti spun eu,nu vei avea probleme MARI cu lantul,poate doar putin.asta daca nu il ungi cu nesimtire :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos,dar cred ca 1 m mi-ar trebui si mie ca sa schimb si celelalte di mufa T ,ca toate sunt coapte...deci de la louis pot comanda..banuiesc ca este cel cu 5in/11 out ca dimensiune?

 

Ce cod au pe louis ca nu dau deloc de ele. Sper sa ajung luna viitoare pe la un magazin Louis si vreau sa-mi iau si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci merci .. a venit la fix...sper sa nu le fi dat .. pt ca ieri tocmai a postat cineva pt suportii de sidecase .. si daca e il iau eu pt topcase :banana:

 

 

Roxynel, vezi ca difera suportii in functie de model, pentru modelele 98-02 este codul 162FZ iar pentru 03-06 este 258FZ, sunt un pic mai lungi.

Am cautat si eu pentru 03-06 si nu am gasit. Am gasit doar 98-02 si am incercat sa vad daca se pot adapta, dar nu se poate.

 

PC36 258FZ is about 4 cm longer than PC34 162FZ.

 

Tu ce model ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cod au pe louis ca nu dau deloc de ele. Sper sa ajung luna viitoare pe la un magazin Louis si vreau sa-mi iau si eu.

Deci nu mai cauta la louis...pretul louis este 10 euro metrul...am fost frumos la Alpadrino,magazin piese auto,si am gasit furtune cu intaritura txtila,diferite masuri...30ron metrul cel gros de benzina..nu stiu dimensiunile,eu m-am dus cu o bucatica de furtun..magazinul este pe stefan cel mare,mai incolo de circ.

La louis am fos eu si am intrebat...nu au pe stoc,faci comanda,etc..eu nestiind dimensiunile,m-am decurcat mai repede asa cu furtunu in buzunar.Maine dau iar rezervorl jos si mai verific si furtunele din mufa T.Am luat bujii noi,baterie noua,ii pun si toate furtunele noi,daca nu porneste ma pun cu ranga pe ea! :crack:

 

vezi ca unul din furtunele alea groase, merge intr-un fel de filtru, iar altul duce iar in carcasa de la fislturl de aer (daca imi aduc bine aminte), deci nu au presiuni mari prin ele, asta insemnand ca daca ai doar fisuri de suprafata, nu e neaaparat bai daca nu le schimbi.

despre cel de benzina in schimb...e bai :)

Da,o sa verific si ma hotarasc daca le schimb sau nu..nu stiu sigur,ar putea chiar fi alta dimensiune decat cel de benzina.Merci!

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...