Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat costa kitul?

Lant 295 lei

Patina spate 433 lei

Patina fata 338 lei

Intinzator 475 lei

toate piese OEM

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hurt: ehhh cat am bobinat azi , a trebuit sa gauresc noul ghidon sa fixez comenzile si sa nu mai zic de vopsirea jugului superior ! poimanine cand voi fi iar liber fac poze ca s-a facut intuneric pana am terminat eu treaba ....

 

ps. in ziua in care iau salariul imi fac RCA si scot autorizatie provizorie ca ma mananca rauuuu :P .....

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iulian, am reparat aripa, a iesit super dar am luat si folie-imitatie carbon. O sa pun niste poze sa vedeti cum a iesit dar mai spre sf saptamanii. 35 Lei toate prostiile care le-am folosit. Am avut si ustensila d-aia de polizat... hehe

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=j4RECGjEOnE

 

 

 

am glumit,ma bucur ca ai rezolvat.Piesele se vand nu e problema :) Sanatate maxima,si poate pe viitor mai ai nevoie de una alta :cheers:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce a trebuit sa gauresti pentru a prinde comenzile? Am si eu o problema cu ele mi se misca.. :( Si vreau sa iau si eu alt ghidon. Tu ce ghidon ai luat?

pe interiorul blocului de (lumini, semnale)si pe cel al blocului de pornire on-off ai cate un tamburus pe fiecare care intra intr o gaurica a ghidonului special sa nu se unvarta. daca nu le mai ai desfaci si pui smirhel cu staul abraziv pe ghidon (toata circumferinta) dupa care strangi cu cele 2 suruburi blocurile. nu se mai invart dupa nici daca te superi pe ele

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de mult, e necesar sa schimbi si patinele?

in cazul meu nu a fost necesara schimbarea patinelor,sunt in stare foarte buna.depinde de la caz la caz :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de mult, e necesar sa schimbi si patinele?

In general nu, doar la motoare batrane de gen f2, etc; totusi lumea le schimba, just in case.

 

Iulian, am reparat aripa, a iesit super dar am luat si folie-imitatie carbon. O sa pun niste poze sa vedeti cum a iesit dar mai spre sf saptamanii. 35 Lei toate prostiile care le-am folosit. Am avut si ustensila d-aia de polizat... hehe

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=j4RECGjEOnE

 

Sa inteleg ca ai gasit plastifix sau ceva similar pe undeva ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george, deci nu le schimbi?!

@florin, am incercat si cu smirghel si cu cu mai multe, zi-mi cum sa remediez filetul unde intra suruburile? stie careva un remediu? Sa folosesc un lipic ceva, gen loctite?

pai nu schimb patinele,sunt in stare f buna,la fel e si intinzatorul.lantul doar se schimba,maine la pranz...apoi ii dam drumul sa auzim cum "bazaie" :rolleyes:

 

In general nu, doar la motoare batrane de gen f2, etc; totusi lumea le schimba, just in case.

 

de unde logica asta?"just in case" ca ce?doar se verifica si daca e sa fie schimbate le schimbi daca nu nu...cat despre vechime:patinele nu se uzeaza in timp,ci in kilometrii.corect?

 

se poate aceesa din nou www.hondahornet.ro/forum....e important sa puneti /forum altfel nu prea porneste.sper sa nu mi-o fur de la ceva admin de pe aici :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu schimb patinele,sunt in stare f buna,la fel e si intinzatorul.lantul doar se schimba,maine la pranz...apoi ii dam drumul sa auzim cum "bazaie" :rolleyes:

 

 

de unde logica asta?"just in case" ca ce?doar se verifica si daca e sa fie schimbate le schimbi daca nu nu...cat despre vechime:patinele nu se uzeaza in timp,ci in kilometrii.corect?

 

se poate aceesa din nou www.hondahornet.ro/forum....e important sa puneti /forum altfel nu prea porneste.sper sa nu mi-o fur de la ceva admin de pe aici :unsure:

 

Cum ai zis si tu mai sus, nu le schimbi, nu acum. motorul tau e ceva mai nou(km mai putini) comparativ cu cel al unui f2 obosit, la ala cand pica distributia(pentru a 2-a sau a 3-a oara) trebuie sa ii schimbi tot kit-ul ca cel dinainte nu le-a schimbat; si totusi mai sunt destepti care nu verifica si comanda tot kit-ul sau comanda tot kit-ul ca asa vor ei, "ca sa fie siguri" sau mecanici care "recomanda" schimbarea intregului kit ... la asta ma referam cu "just in case"

 

Spor cu distributia!

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai zis si tu mai sus, nu le schimbi, nu acum. motorul tau e ceva mai nou(km mai putini) comparativ cu cel al unui f2 obosit, la ala cand pica distributia(pentru a 2-a sau a 3-a oara) trebuie sa ii schimbi tot kit-ul ca cel dinainte nu le-a schimbat; si totusi mai sunt destepti care nu verifica si comanda tot kit-ul sau comanda tot kit-ul ca asa vor ei, "ca sa fie siguri" sau mecanici care "recomanda" schimbarea intregului kit ... la asta ma referam cu "just in case"

 

Spor cu distributia!

asa mai merge :bounce: pomanagii de mecanici carora le e lene sa verifice si vor sa scoata banu` de pe om sunt destui,la fel si "priceputi" care habar nu au din ce e formata distributia....cat despre mobra mea,are si ea kilometrii destui dar se tine tare ca doar nu degeaba mi-a mancat toate economiile de 5 ani incoace :rolleyes:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai gasit plastifix sau ceva similar pe undeva ?

 

 

Am folosit ceva de la bison, nu stiu acum denumirea exacta, sunt la serviciu. E un adesiv pentru plastic care poate umple si spatii. Spre deosebire de filmulet eu am mai adaugat si o plasa din plastic, gen aia care se foloseste la rigips dar mult mai deasa. Pe interior am tras o mana subtire de fibra. A iesit chiar finuta si arata foarte rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george, deci nu le schimbi?!

@florin, am incercat si cu smirghel si cu cu mai multe, zi-mi cum sa remediez filetul unde intra suruburile? stie careva un remediu? Sa folosesc un lipic ceva, gen loctite?

asta este mai problematic. ar trebuii sa dai filet insa nu prea esxista 'carne" ca sa dai un filet. surubul actual este de 5 cu pas mic. se poate face o singura TIGANIE ca sa eviti schimbarea blocului si anume sa pui un holsurub de 6. asta o sa intre mai mult prin plastic. nu uita si de smirghel sub .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe interiorul blocului de (lumini, semnale)si pe cel al blocului de pornire on-off ai cate un tamburus pe fiecare care intra intr o gaurica a ghidonului special sa nu se unvarta. daca nu le mai ai desfaci si pui smirhel cu staul abraziv pe ghidon (toata circumferinta) dupa care strangi cu cele 2 suruburi blocurile. nu se mai invart dupa nici daca te superi pe ele

exact , acesta fiind primul motor la care le-am gasit pe tumburuse intregi m-am gandit sa nu le rup eu :D

 

mi-am luat acest model a51808cda2c059173211becbebdbf9a8_2.jpg

 

este diam 22 exterior dar pe interior mult mai mic , a trebuit sa il duc sa il largeasca un pic la freza ca sa-mi intre amortizoarele de ghidon , iar gaurile nu au fost executate de tot ci doar 3 mm profunzime

bag poze reale maine ca acum trebuie sa plec la servici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest model fiind LSL Street?

nu este LSL , este marca no1 de la polo.de . a costat aprox 40 E si sunt sigur ca este un ghidon superbike si nu street dar dupa ce l-am montat aseara si m-am asezat in sa m-am indragostit de pozitia care o ofera ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...