Florin Daniel Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 hai cu "pachetul" a meritat asteptarea, crede-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Ma suna un prieten azi:ia zii,iesim putin,ca am vazut vreo 6 azi.Eu,nu,ca e naspa inca,mai stai etc...si m-am apucat de am schimbat cu chiu cu vai a treia bujie. Fara probleme acu,nu a mai tras sa moara,problema a fost deci ca mergea in 3 cilindrii...merci pt sfaturi si pareri.Bun,daca m-am apucat de-o treaba,am shimbat ulei/filtre,lichid de racire..si nu m-a lasat inima sa nu dau si o tura mica Victoriei,Dorobanti,Romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Ma suna un prieten azi:ia zii,iesim putin,ca am vazut vreo 6 azi.Eu,nu,ca e naspa inca,mai stai etc...si m-am apucat de am schimbat cu chiu cu vai a treia bujie. Fara probleme acu,nu a mai tras sa moara,problema a fost deci ca mergea in 3 cilindrii...merci pt sfaturi si pareri.Bun,daca m-am apucat de-o treaba,am shimbat ulei/filtre,lichid de racire..si nu m-a lasat inima sa nu dau si o tura mica Victoriei,Dorobanti,Romana. ferice de unii...miercuri fac si eu 10metri cu Viespea,la mecanic,la schimbat de ditributie...sper sa nu ma transform in turture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 @george, ai probleme cu intainzatorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quback Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Mersi pt sfaturi zyon george ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 @george, ai probleme cu intainzatorul ? nope,lantul e pe "terminate" si nu imi place sa schimb ceva doar cand crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 cat costa kitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) cat costa kitul? Lant 295 lei Patina spate 433 lei Patina fata 338 lei Intinzator 475 lei toate piese OEM Editat Martie 5, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Destul de mult, e necesar sa schimbi si patinele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) ehhh cat am bobinat azi , a trebuit sa gauresc noul ghidon sa fixez comenzile si sa nu mai zic de vopsirea jugului superior ! poimanine cand voi fi iar liber fac poze ca s-a facut intuneric pana am terminat eu treaba .... ps. in ziua in care iau salariul imi fac RCA si scot autorizatie provizorie ca ma mananca rauuuu ..... Editat Martie 5, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 De ce a trebuit sa gauresti pentru a prinde comenzile? Am si eu o problema cu ele mi se misca.. Si vreau sa iau si eu alt ghidon. Tu ce ghidon ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 am vazut ca pe Louis sunt reduceri la Kit-ul de lant la Hornet daca intereseaza pe careva http://www.louis.de/_205f73525cee7747922f812be26a11eda5/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=100411&anzeige=all&ADTRACTIONSLOT=home_zweifach_100411 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 De ce a trebuit sa gauresti pentru a prinde comenzile? Am si eu o problema cu ele mi se misca.. Si vreau sa iau si eu alt ghidon. Tu ce ghidon ai luat? lasa tu ghidoanele,mai bine i-ti iei o aripa faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Iulian, am reparat aripa, a iesit super dar am luat si folie-imitatie carbon. O sa pun niste poze sa vedeti cum a iesit dar mai spre sf saptamanii. 35 Lei toate prostiile care le-am folosit. Am avut si ustensila d-aia de polizat... hehe http://www.youtube.com/watch?v=j4RECGjEOnE Editat Martie 5, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Iulian, am reparat aripa, a iesit super dar am luat si folie-imitatie carbon. O sa pun niste poze sa vedeti cum a iesit dar mai spre sf saptamanii. 35 Lei toate prostiile care le-am folosit. Am avut si ustensila d-aia de polizat... hehe http://www.youtube.com/watch?v=j4RECGjEOnE am glumit,ma bucur ca ai rezolvat.Piesele se vand nu e problema Sanatate maxima,si poate pe viitor mai ai nevoie de una alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Stai linistit..stiu ca esti baiat fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) De ce a trebuit sa gauresti pentru a prinde comenzile? Am si eu o problema cu ele mi se misca.. Si vreau sa iau si eu alt ghidon. Tu ce ghidon ai luat? pe interiorul blocului de (lumini, semnale)si pe cel al blocului de pornire on-off ai cate un tamburus pe fiecare care intra intr o gaurica a ghidonului special sa nu se unvarta. daca nu le mai ai desfaci si pui smirhel cu staul abraziv pe ghidon (toata circumferinta) dupa care strangi cu cele 2 suruburi blocurile. nu se mai invart dupa nici daca te superi pe ele Editat Martie 5, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Destul de mult, e necesar sa schimbi si patinele? in cazul meu nu a fost necesara schimbarea patinelor,sunt in stare foarte buna.depinde de la caz la caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 @george, deci nu le schimbi?! @florin, am incercat si cu smirghel si cu cu mai multe, zi-mi cum sa remediez filetul unde intra suruburile? stie careva un remediu? Sa folosesc un lipic ceva, gen loctite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Destul de mult, e necesar sa schimbi si patinele? In general nu, doar la motoare batrane de gen f2, etc; totusi lumea le schimba, just in case. Iulian, am reparat aripa, a iesit super dar am luat si folie-imitatie carbon. O sa pun niste poze sa vedeti cum a iesit dar mai spre sf saptamanii. 35 Lei toate prostiile care le-am folosit. Am avut si ustensila d-aia de polizat... hehe http://www.youtube.com/watch?v=j4RECGjEOnE Sa inteleg ca ai gasit plastifix sau ceva similar pe undeva ? Editat Martie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 @george, deci nu le schimbi?! @florin, am incercat si cu smirghel si cu cu mai multe, zi-mi cum sa remediez filetul unde intra suruburile? stie careva un remediu? Sa folosesc un lipic ceva, gen loctite? pai nu schimb patinele,sunt in stare f buna,la fel e si intinzatorul.lantul doar se schimba,maine la pranz...apoi ii dam drumul sa auzim cum "bazaie" In general nu, doar la motoare batrane de gen f2, etc; totusi lumea le schimba, just in case. de unde logica asta?"just in case" ca ce?doar se verifica si daca e sa fie schimbate le schimbi daca nu nu...cat despre vechime:patinele nu se uzeaza in timp,ci in kilometrii.corect? se poate aceesa din nou www.hondahornet.ro/forum....e important sa puneti /forum altfel nu prea porneste.sper sa nu mi-o fur de la ceva admin de pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) pai nu schimb patinele,sunt in stare f buna,la fel e si intinzatorul.lantul doar se schimba,maine la pranz...apoi ii dam drumul sa auzim cum "bazaie" de unde logica asta?"just in case" ca ce?doar se verifica si daca e sa fie schimbate le schimbi daca nu nu...cat despre vechime:patinele nu se uzeaza in timp,ci in kilometrii.corect? se poate aceesa din nou www.hondahornet.ro/forum....e important sa puneti /forum altfel nu prea porneste.sper sa nu mi-o fur de la ceva admin de pe aici Cum ai zis si tu mai sus, nu le schimbi, nu acum. motorul tau e ceva mai nou(km mai putini) comparativ cu cel al unui f2 obosit, la ala cand pica distributia(pentru a 2-a sau a 3-a oara) trebuie sa ii schimbi tot kit-ul ca cel dinainte nu le-a schimbat; si totusi mai sunt destepti care nu verifica si comanda tot kit-ul sau comanda tot kit-ul ca asa vor ei, "ca sa fie siguri" sau mecanici care "recomanda" schimbarea intregului kit ... la asta ma referam cu "just in case" Spor cu distributia! Editat Martie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Cum ai zis si tu mai sus, nu le schimbi, nu acum. motorul tau e ceva mai nou(km mai putini) comparativ cu cel al unui f2 obosit, la ala cand pica distributia(pentru a 2-a sau a 3-a oara) trebuie sa ii schimbi tot kit-ul ca cel dinainte nu le-a schimbat; si totusi mai sunt destepti care nu verifica si comanda tot kit-ul sau comanda tot kit-ul ca asa vor ei, "ca sa fie siguri" sau mecanici care "recomanda" schimbarea intregului kit ... la asta ma referam cu "just in case" Spor cu distributia! asa mai merge pomanagii de mecanici carora le e lene sa verifice si vor sa scoata banu` de pe om sunt destui,la fel si "priceputi" care habar nu au din ce e formata distributia....cat despre mobra mea,are si ea kilometrii destui dar se tine tare ca doar nu degeaba mi-a mancat toate economiile de 5 ani incoace Editat Martie 6, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Sa inteleg ca ai gasit plastifix sau ceva similar pe undeva ? Am folosit ceva de la bison, nu stiu acum denumirea exacta, sunt la serviciu. E un adesiv pentru plastic care poate umple si spatii. Spre deosebire de filmulet eu am mai adaugat si o plasa din plastic, gen aia care se foloseste la rigips dar mult mai deasa. Pe interior am tras o mana subtire de fibra. A iesit chiar finuta si arata foarte rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 @george, deci nu le schimbi?! @florin, am incercat si cu smirghel si cu cu mai multe, zi-mi cum sa remediez filetul unde intra suruburile? stie careva un remediu? Sa folosesc un lipic ceva, gen loctite? asta este mai problematic. ar trebuii sa dai filet insa nu prea esxista 'carne" ca sa dai un filet. surubul actual este de 5 cu pas mic. se poate face o singura TIGANIE ca sa eviti schimbarea blocului si anume sa pui un holsurub de 6. asta o sa intre mai mult prin plastic. nu uita si de smirghel sub . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.