Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Vizitator 01Hornet

Motocicleta am luat-o la 23.400 Km si am mai facut eu cam 4000 Km cu ulei 300V. Uleiul vad ca nu pare copt inca. Are o culoare buna, nu e innegrit.

 

Cand zic ca sare din treapta ma refer la faptul ca dintr-o data nu mai trage si se tureaza motorul in gol. Dar nu imediat dupa ce am schimbat treapta , ci pe la jumatatea perioadei de accelerare sau chiar in ture mai inalte. Iar dupa ce las gazul , se simte ca agata , ca si cand s-ar cupla iar si incepe sa traga normal.

Dar nu cloncane , nu caraie , nu face nici o figura. Doar nu vrea sa mai traga si se tureaza in gol.

 

Un mecanic imi spunea la un moment dat ca atunci cand schimbi viteza trebuie sa tragi de schimbator viguros pana in capat , ca sa fii sigur ca a cuplat de tot. Si ca ar avea legatura cu discurile de ambreiaj. Daca nu trag de tot pana sus , nu trece de toate discurile si nu cupleaza de tot. Sau ceva de genul asta.

Treaba asta mi-a fost spusa de mult , de cand aveam Transalp. si ma educasem sa schimb frumos pe atunci .

Dar de cand am trecut pe 4 in linie , daca nu ma grabesc sa schimb , nu se mai potrivesc vitezele dintre ambreiaj si motor si ma franeaza , ma zgaltzaie imediat cum dau drumul la ambreiaj.

Asa ca incerc sa ma grabesc sa schimb si de asta uit sa trag calumea de schimbator pana sus, Cred ca ajung sa trag decat pana pe la jumatate.

Clar e ca nu am un stil prea sanatos de a schimba vitezele, m-am chinuit o gramada pana am inceput cat de cat sa schimb mai lin. Mai ales ca ambreiajul mi se pare foarte foarte tare de tras si de tinut. (ma refer la levier si cablu). Am facut batatura la degetul mare si a inceput sa ma doara osul. Cred ca e ceva in neregula cu cablul de ambreiaj. La voi la fel de greu e de tras ?

Parca la alte motociclete e mai usor de tras si de tinut. Trebuie sa ma mai joc la pozitia levierului, sa caut o tehnica mai buna... La transalp parca nu era atat de rigid...

 

In fine ...

Daca ar fi doar din Discurile de ambreiaj ar fi bine, numai sa nu fi capatat vre-un joc pe la rotile zimtate sau se le fi uzat ...

La urmatorul schimb de ulei o sa pun un mecanic sa se uite si la placi. (cu kit de ambreiaj cumparat in prealabil :D ...just in case )

Ma enerveaza ca a trebuit sa omor un ambreiaj doar sa ma invat cu Hornet.

Cat sa mai tin uleiul asta , avand in vedere ca are deja 4000 ?

 

Merci si bafta!

Recomandati-mi pe scurt, un tip de ulei de care ati fost multumiti, pt un Hornet 2001. Va fi folosit in mers nici agresiv, nici lent, in mare la drumuri mai lungi 2-300 km in medie. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu aș rezema motoreta băgată în viteză de ghidon într-un pom/perete și aș desface capacul de la ambreaj să măsor plăcile, așa merg la sigur și nu cumpăr ulei aiurea. Acum depinde de sculele și priceperea fiecăruia.

 

@mettal86, ai același hornet, negru, pe care îl aveai acum câțiva ani ?

Yap acelsai si nu prea, i-a fost schimbat motorul, furca, roata fata, etc, mai multe detalii aici.

Cu motorul vechi am ajuns la 80k, ambreiajul inca mergea, dar cand am trecut pe asta care avea 42k, am simtit diferanta.

 

Motocicleta am luat-o la 23.400 Km si am mai facut eu cam 4000 Km cu ulei 300V. Uleiul vad ca nu pare copt inca. Are o culoare buna, nu e innegrit.

 

Cand zic ca sare din treapta ma refer la faptul ca dintr-o data nu mai trage si se tureaza motorul in gol. Dar nu imediat dupa ce am schimbat treapta , ci pe la jumatatea perioadei de accelerare sau chiar in ture mai inalte. Iar dupa ce las gazul , se simte ca agata , ca si cand s-ar cupla iar si incepe sa traga normal.

Dar nu cloncane , nu caraie , nu face nici o figura. Doar nu vrea sa mai traga si se tureaza in gol.

 

Un mecanic imi spunea la un moment dat ca atunci cand schimbi viteza trebuie sa tragi de schimbator viguros pana in capat , ca sa fii sigur ca a cuplat de tot. Si ca ar avea legatura cu discurile de ambreiaj. Daca nu trag de tot pana sus , nu trece de toate discurile si nu cupleaza de tot. Sau ceva de genul asta.

Treaba asta mi-a fost spusa de mult , de cand aveam Transalp. si ma educasem sa schimb frumos pe atunci .

Dar de cand am trecut pe 4 in linie , daca nu ma grabesc sa schimb , nu se mai potrivesc vitezele dintre ambreiaj si motor si ma franeaza , ma zgaltzaie imediat cum dau drumul la ambreiaj.

Asa ca incerc sa ma grabesc sa schimb si de asta uit sa trag calumea de schimbator pana sus, Cred ca ajung sa trag decat pana pe la jumatate.

Clar e ca nu am un stil prea sanatos de a schimba vitezele, m-am chinuit o gramada pana am inceput cat de cat sa schimb mai lin. Mai ales ca ambreiajul mi se pare foarte foarte tare de tras si de tinut. (ma refer la levier si cablu). Am facut batatura la degetul mare si a inceput sa ma doara osul. Cred ca e ceva in neregula cu cablul de ambreiaj. La voi la fel de greu e de tras ?

Parca la alte motociclete e mai usor de tras si de tinut. Trebuie sa ma mai joc la pozitia levierului, sa caut o tehnica mai buna... La transalp parca nu era atat de rigid...

 

In fine ...

Daca ar fi doar din Discurile de ambreiaj ar fi bine, numai sa nu fi capatat vre-un joc pe la rotile zimtate sau se le fi uzat ...

La urmatorul schimb de ulei o sa pun un mecanic sa se uite si la placi. (cu kit de ambreiaj cumparat in prealabil :D ...just in case )

Ma enerveaza ca a trebuit sa omor un ambreiaj doar sa ma invat cu Hornet.

Cat sa mai tin uleiul asta , avand in vedere ca are deja 4000 ?

 

Merci si bafta!

Schimbatul trebuie sa fie ferm, dar nu e o stiinta intreaga, probabil aveai ambreiajul obosit.

In primul rand verifica daca e reglat corect cablul de ambreiaj, este foarte important.

Daca e dus ambreiajul in principiu sunt placile de frictiune si eventual arcurile.

Piesele sunt cam 380 lei discurile si 40 de lei arcurile. Montajul poti sa il faci singur sau la mecanic, nu ar trebui sa fie mai mult de 200 de lei. A, si trebuie sa schimbi si garnitura de la capac ambreiaj, dar nu cred sa fie scumpa.

 

Daca nu ai mai surubarit pe la motocicleta, du-te la un mecanic, poate fi doar din cablu.

E clar ca la 24k km nu are vvoie sa moara ambreiajul decat daca nu a fost reglat corect, la mine la 80k inca mai mergea.

Discurile de frana ce grosime au? Dupa ele e cel mai simplu sa iti dai seama cam cat are real motocicleta.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta am luat-o la 23.400 Km si am mai facut eu cam 4000 Km cu ulei 300V. Uleiul vad ca nu pare copt inca. Are o culoare buna, nu e innegrit.

 

Cand zic ca sare din treapta ma refer la faptul ca dintr-o data nu mai trage si se tureaza motorul in gol. Dar nu imediat dupa ce am schimbat treapta , ci pe la jumatatea perioadei de accelerare sau chiar in ture mai inalte. Iar dupa ce las gazul , se simte ca agata , ca si cand s-ar cupla iar si incepe sa traga normal.

Dar nu cloncane , nu caraie , nu face nici o figura. Doar nu vrea sa mai traga si se tureaza in gol.

 

Un mecanic imi spunea la un moment dat ca atunci cand schimbi viteza trebuie sa tragi de schimbator viguros pana in capat , ca sa fii sigur ca a cuplat de tot. Si ca ar avea legatura cu discurile de ambreiaj. Daca nu trag de tot pana sus , nu trece de toate discurile si nu cupleaza de tot. Sau ceva de genul asta.

Treaba asta mi-a fost spusa de mult , de cand aveam Transalp. si ma educasem sa schimb frumos pe atunci .

Dar de cand am trecut pe 4 in linie , daca nu ma grabesc sa schimb , nu se mai potrivesc vitezele dintre ambreiaj si motor si ma franeaza , ma zgaltzaie imediat cum dau drumul la ambreiaj.

Asa ca incerc sa ma grabesc sa schimb si de asta uit sa trag calumea de schimbator pana sus, Cred ca ajung sa trag decat pana pe la jumatate.

Clar e ca nu am un stil prea sanatos de a schimba vitezele, m-am chinuit o gramada pana am inceput cat de cat sa schimb mai lin. Mai ales ca ambreiajul mi se pare foarte foarte tare de tras si de tinut. (ma refer la levier si cablu). Am facut batatura la degetul mare si a inceput sa ma doara osul. Cred ca e ceva in neregula cu cablul de ambreiaj. La voi la fel de greu e de tras ?

Parca la alte motociclete e mai usor de tras si de tinut. Trebuie sa ma mai joc la pozitia levierului, sa caut o tehnica mai buna... La transalp parca nu era atat de rigid...

 

In fine ...

Daca ar fi doar din Discurile de ambreiaj ar fi bine, numai sa nu fi capatat vre-un joc pe la rotile zimtate sau se le fi uzat ...

La urmatorul schimb de ulei o sa pun un mecanic sa se uite si la placi. (cu kit de ambreiaj cumparat in prealabil :D ...just in case )

Ma enerveaza ca a trebuit sa omor un ambreiaj doar sa ma invat cu Hornet.

Cat sa mai tin uleiul asta , avand in vedere ca are deja 4000 ?

 

Merci si bafta!

 

Salut! Acelasi bai e si la hornetul meu doar ca in treptele superioare, de la a 4-a in sus, posibil sa nu schimb eu cum trebuie, greu cu sincronizarea :D ; cat despre Motul 300v, ulei bun dealtfel, veci nu mai pun in hornet, nu se preteaza pt naked, ma intorc la Castrol 10/50.

 

As avea o intrebare la voi: cat ulei se pune in furca per jamba ??? Am tot google-it dar nu am gasit un raspuns bun, iar in manual nici poveste sa-mi indice cat...

Editat de bughi-bu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acelasi bai e si la hornetul meu doar ca in treptele superioare, de la a 4-a in sus, posibil sa nu schimb eu cum trebuie, greu cu sincronizarea :D ; cat despre Motul 300v, ulei bun dealtfel, veci nu mai pun in hornet, nu se preteaza pt naked, ma intorc la Castrol 10/50.

As avea o intrebare la voi: cat ulei se pune in furca per jamba ??? Am tot google-it dar nu am gasit un raspuns bun, iar in manual nici poveste sa-mi indice cat...

Scrie clar in manualul de reparatie la sectiunea "front wheel/suspension/steeering" 486 +- 2.5 cm3, per telescop. Iti ajunge un litru pentru ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru determinarea nivelulului recomand măsurarea spațiului fără ulei, procedeu explicat în manual. La fz6n spre exemplu trebuie să las 17 cm până la nivelul de ulei, se măsoară pe la bușonul din capul jambei cu arcul și distanțierul scos. Oricum, vezi manualul.

 

@mitza, jocul manetei de ambreaj cum e? în caz că nu știai maneta de ambreaj trebuie să aibe un joc de vre-un centimetri parcă, altfel riști să fie cablul tensionat și ambreajul parțial debraiat. Jocul se reglează din surubul de la manetă prin care trece sufa, pentru reglaje fine/ sau de jos de la celălalt capăt al cablului pentru reglaje ce necesită o întindere/destindere mai mare a șufei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a fost cumparat de afara, nu am carte de service, manual sau orice altceva, am gasit ceva online in limba italiana "Uso e manutenzione" dar nu precizeaza cantitatea nici procedura de masurare, alte idei ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți sare în limitare ca și cum ai accelera și ai trage ambreajul? Cel mai probabil e de la ambreajul care patineaza, fie din cauza uleiului fie din cauza uzurii. Dacă ar fi de la cutie ar trebui să cloncăne/câriâie, iar odată ieșită din viteză nu văd cum ar putea să revină.

sigur patineaza ambreiajul, ori nu-i reglat cablul bine ori trebuie schimbat ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva daca e normal ca piciorul de sprijin sa aiba joc? Initial am crezut ca s-a desfacut surubul cu care e prins, dar se pare ca era strans maxim.. si cu toate astea piciorul are joc 2 - 3 cm pe directie perpendiculara a cursului normal. Cel mai tare se simte jocul cand piciorul e lasat. Am uitat sa incerc sa vad daca are joc si cand e ridicat. Ma uit maine

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva daca e normal ca piciorul de sprijin sa aiba joc? Initial am crezut ca s-a desfacut surubul cu care e prins, dar se pare ca era strans maxim.. si cu toate astea piciorul are joc 2 - 3 cm pe directie perpendiculara a cursului normal. Cel mai tare se simte jocul cand piciorul e lasat. Am uitat sa incerc sa vad daca are joc si cand e ridicat. Ma uit maine

 

Mersi

Nope, daca te referi la un joc traversal miscarii normale.

Trebuie sa se invarta inainte inapoi si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca este normal jocul in lateral. Daca cricul este original, in miscarea lui laterala se blocheaza pentru a evita inchiderea lui cand motoreta este in panta si neasigurata in viteza 1.

Asa era la Hornetul meu, asa este si la VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva de genul asta, si e un pic pe dos logica smile.gif

Adica atunci cand este pe ON ia benzina de la un nivel mai ridicat, cand terci pe RES, iei din punctul cel mai jos din rezervor, practic el este facut strict pentru atentionarea ca ramai fara benzina in scurt timp.

revin asupra unui subiect mai vechi, deoarece nu mai inteleg ceva. am ramas fara benzina si n-a mai pornit.

si pe dreapta si pe stanga. azi am scrijelit putin si am vazut ca on este in dreapta. cum te uiti la buton, din stanga mobrei. off pare a fi in jos. clar res e spre stanga.

in ambele cazuri n-a vrut sa mai porneasca de nicio culoare.

care dracu le e pozitia si care cum functioneaza pana la urma?

 

hornet din 98.

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin asupra unui subiect mai vechi, deoarece nu mai inteleg ceva. am ramas fara benzina si n-a mai pornit.

si pe dreapta si pe stanga. azi am scrijelit putin si am vazut ca on este in dreapta. cum te uiti la buton, din stanga mobrei. off pare a fi in jos. clar res e spre stanga.

in ambele cazuri n-a vrut sa mai porneasca de nicio culoare.

care dracu le e pozitia si care cum functioneaza pana la urma?

 

hornet din 98.

 

multumesc.

Pai dupa ce muti pe RES, mai da putin la electromotor ca sa pompeze benzina in carburatoare.

Poate e defect robinetul (slabe sanse), deschide rezervorul, apasa frana fata si infunda de cateva ori furca, auzi benzina acolo?

Daca da, pune pe RES (spre fata motocicletei) si da la automat in reprize de 2 secunde si 2secunde pauza (daca tii mai mult timp electromoturl, exista riscul sa arda, caci nu e motor de regim permanent).

 

Functionarea este cum am discutat in 2010 :), adica pe ON ia benzina de la un nivel mai sus decat pe RES.

RES este spre fata motocicletei, ON este spre coada motocicletei, OFF in jos.

La alimentare sa nu uiti sa comuti robinetul spre coada motocicletei

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam mettale.

am comutat de m-au gasit bazdacii ieri dim pe ritmului. am ramas fara baterie de atatea automate.

acum nu mai uit.

simplu: spate normal, fata rezerva.

got it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut doua anvelope sh pentru hornet(fata,spate).Daca are cineva idee unde sa gasesc,scrieti-mi va rog.

De asemenea,am mai multe piese dintr-un hornet model 2005:comenzi,bord,motor,cdi,relee si multe altele,piese ca noi,motocicleta avea 24000km..

Multumesc anticipat

 

am eu de la hornetu meu ca mi am luat noi...120 fata si 180 spate...daca mai esti interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Mi-am montat zilele trecute semnale noi dar din pacate se vad f slab ziua si vreau sa schimb becurile,intrebarea mea este: ce putere maxima suporta instalatia electrica,releul de semnalizare?Am un Hornet 2001.Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...