lucaemanuel Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 am reusit cu inmatriculatul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Salut! Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru placutele fata pentru Hornetul de 600 din 2001, PC34? Multumesc! Stiu ca am vazut pe undeva, dar n-am mai gasit Editat Mai 13, 2013 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Lucaemanuel : prea frumoasa ! Sa o stapanesti sanatos. Calin 1974: big boys and big toys ! 919 e cu totul alt animal. Foarte misto ii sade asa musculoasa. Editat Mai 13, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare! Daca se poate sa ma ajutati, nu cunosc prea bine aceasta chestiune si sa fac vreo prostie mai bine intreb. Sub sa, se afla un bidonas, acum presupun ca trebuia sa fie plin cu ceva..antigel presupun, nu stiu.. Ce trebuiesa contina acel bidonas? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) sunt doua bidonase. Unul maare in care se pune lichidul de racire si unul mic (vreo 30ml, pe partea dreapta) este pentru lichidul de frana pentru spate. Editat Mai 14, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut! Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru placutele fata pentru Hornetul de 600 din 2001, PC34? Multumesc! Stiu ca am vazut pe undeva, dar n-am mai gasit I intra pe Motovip.ro de exemplu si gasesti....FDB570P de exemplu sunt placute ferodo ..ai mai multe la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Vand aripa spate pt Hornet , 210 lei transport inclus Poze /index.php?/topic/695791-vand-aripa-spate-honda-hornet/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare! Daca se poate sa ma ajutati, nu cunosc prea bine aceasta chestiune si sa fac vreo prostie mai bine intreb. Sub sa, se afla un bidonas, acum presupun ca trebuia sa fie plin cu ceva..antigel presupun, nu stiu.. Ce trebuiesa contina acel bidonas? Multumesc. Ala pentru racire nu trebuie sa fie plin, ca dupa aia iti arunca surplusul afara. Ai un indicator parca cum te uiti de jos in sus, adica sub codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Multumesc,multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ma voi puteti sa mergeti cu a1a si a2a cu 2-3-4k RPM constant? mie imi merge intrerupt.. in a3a si mai incolo nu mai face asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ma voi puteti sa mergeti cu a1a si a2a cu 2-3-4k RPM constant? mie imi merge intrerupt.. in a3a si mai incolo nu mai face asta.. Ce inseamna ca nu poti merge constant? nu poti tine gazul fara sa accelere sau tii gazul fix si fluctueaza viteza? Pot sa merg in orice treapta la orice viteza plauzibila constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Salutare, Am si eu o problema cu Hornetul meu. In anumite momente , in timpul acceleratiei , imi iese din treapta , motorul turandu-se in gol, las acceleratia si apoi se cupleaza iar treapta. Este posibil sa fi uzat ceva in cutia de viteze datorita modului incorect in care schimb treptele ? De exemplu e posibil sa nu imping mereu levierul schimbatorului pana sus de tot atunci cand schimb in treapta superioara , si de asta nu cuplueaza perfect , si mai scapa din treapta ? Am inteles ca ar mai putea fi din cauza uleiului . Eu am pus Motul 300V , in ideea ca imi protejeaza mai bine motorul decat ul ulei standard. Dar am inteles ca ar avea ceva neintelegeri cu ambreiajul. Am deja 4000 de kilometri cu acest ulei. Sa-l mai tin sau sa-l schimb ? Bafta! Editat Mai 16, 2013 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Salutare, Am si eu o problema cu Hornetul meu. In anumite momente , in timpul acceleratiei , imi iese din treapta , motorul turandu-se in gol, las acceleratia si apoi se cupleaza iar treapta. Este posibil sa fi uzat ceva in cutia de viteze datorita modului incorect in care schimb treptele ? De exemplu e posibil sa nu imping mereu levierul schimbatorului pana sus de tot atunci cand schimb in treapta superioara , si de asta nu cuplueaza perfect , si mai scapa din treapta ? Da, e foarte posibil. Am inteles ca ar mai putea fi din cauza uleiului . Eu am pus Motul 300V , in ideea ca imi protejeaza mai bine motorul decat ul ulei standard. Dar am inteles ca ar avea ceva neintelegeri cu ambreiajul. Am deja 4000 de kilometri cu acest ulei. Sa-l mai tin sau sa-l schimb ? Sunt mai multi care au sustinut ca 300 V nu e grozav pentru Hornet, eu personal nu l-am folosit tocmai din cauza feed-backurilor. Am mers cu Bardahl si Castrol ultimele doua ori la Hornet si nu am avut probleme de nici un fel. Eu personal l-as schimba daca as avea astfel de manifestari. Bafta! Editat Mai 16, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Stiu ca e veche si plictisitoare discutia despre ulei, dar adaug de la mine ca nu o sa mai folosesc in veci motorex pe hornet, clancane cutia la schimbari de viteze de zici ca e tractor. @mitza, presupun ca face asa intre 1-a si a 2-a ca daca iti "iese din viteza" cand esti in a 3-a, s-ar putea sa ai probleme mai mari, caci acolo nu prea unde sa iasa (desi eu am mai prins neutru intre a 4-a si a 5-a de cateva ori). Editat Mai 16, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 @mitza, presupun ca face asa intre 1-a si a 2-a ca daca iti "iese din viteza" cand esti in a 3-a, s-ar putea sa ai probleme mai mari, caci acolo nu prea unde sa iasa (desi eu am mai prins neutru intre a 4-a si a 5-a de cateva ori). Nu stiu exact din ce treapta mi se intampla sa imi sara , dar in mod sigur mai sus de a 2-a . Datile viitoare o sa analizez sa vad daca mi se intampla mereu in aceeasi treapta. Si a inceput sa mi se intample din ce in ce mai des in ultima vreme. Schimb , accelerez de la 4000, 5000 , accelerez , accelerez , ajunge pe la 7000 , 8000 , si ma trezesc dintr-o data ca se tureaza in gol ca si cum mi-ar decuplea in timpul acceleratiei. Sper sa fie de la ulei ca n-am nici un chef sa-i desfac cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Îți sare în limitare ca și cum ai accelera și ai trage ambreajul? Cel mai probabil e de la ambreajul care patineaza, fie din cauza uleiului fie din cauza uzurii. Dacă ar fi de la cutie ar trebui să cloncăne/câriâie, iar odată ieșită din viteză nu văd cum ar putea să revină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Îți sare în limitare ca și cum ai accelera și ai trage ambreajul? Cel mai probabil e de la ambreajul care patineaza, fie din cauza uleiului fie din cauza uzurii. Dacă ar fi de la cutie ar trebui să cloncăne/câriâie, iar odată ieșită din viteză nu văd cum ar putea să revină. Exact aici vroiam sa ajung si eu. E foarte posibil sa iti patineze ambreiajul, de asta si intreb ce inseamna "sare din viteza". Un schimb de kit de ambreiaj nu este foarte scump (80 - 150 de euro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Si eu cred ca e de la ambreiajul care patineaza..in prima faza schimba uleiul si vezi mai departe daca se manifesta la fel. Eu as zice sa mergi pe un 5100 de la motul, apropo cati km are motorul? Editat Mai 16, 2013 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Eu aș rezema motoreta băgată în viteză de ghidon într-un pom/perete și aș desface capacul de la ambreaj să măsor plăcile, așa merg la sigur și nu cumpăr ulei aiurea. Acum depinde de sculele și priceperea fiecăruia. @mettal86, ai același hornet, negru, pe care îl aveai acum câțiva ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Motocicleta am luat-o la 23.400 Km si am mai facut eu cam 4000 Km cu ulei 300V. Uleiul vad ca nu pare copt inca. Are o culoare buna, nu e innegrit. Cand zic ca sare din treapta ma refer la faptul ca dintr-o data nu mai trage si se tureaza motorul in gol. Dar nu imediat dupa ce am schimbat treapta , ci pe la jumatatea perioadei de accelerare sau chiar in ture mai inalte. Iar dupa ce las gazul , se simte ca agata , ca si cand s-ar cupla iar si incepe sa traga normal. Dar nu cloncane , nu caraie , nu face nici o figura. Doar nu vrea sa mai traga si se tureaza in gol. Un mecanic imi spunea la un moment dat ca atunci cand schimbi viteza trebuie sa tragi de schimbator viguros pana in capat , ca sa fii sigur ca a cuplat de tot. Si ca ar avea legatura cu discurile de ambreiaj. Daca nu trag de tot pana sus , nu trece de toate discurile si nu cupleaza de tot. Sau ceva de genul asta. Treaba asta mi-a fost spusa de mult , de cand aveam Transalp. si ma educasem sa schimb frumos pe atunci . Dar de cand am trecut pe 4 in linie , daca nu ma grabesc sa schimb , nu se mai potrivesc vitezele dintre ambreiaj si motor si ma franeaza , ma zgaltzaie imediat cum dau drumul la ambreiaj. Asa ca incerc sa ma grabesc sa schimb si de asta uit sa trag calumea de schimbator pana sus, Cred ca ajung sa trag decat pana pe la jumatate. Clar e ca nu am un stil prea sanatos de a schimba vitezele, m-am chinuit o gramada pana am inceput cat de cat sa schimb mai lin. Mai ales ca ambreiajul mi se pare foarte foarte tare de tras si de tinut. (ma refer la levier si cablu). Am facut batatura la degetul mare si a inceput sa ma doara osul. Cred ca e ceva in neregula cu cablul de ambreiaj. La voi la fel de greu e de tras ? Parca la alte motociclete e mai usor de tras si de tinut. Trebuie sa ma mai joc la pozitia levierului, sa caut o tehnica mai buna... La transalp parca nu era atat de rigid... In fine ... Daca ar fi doar din Discurile de ambreiaj ar fi bine, numai sa nu fi capatat vre-un joc pe la rotile zimtate sau se le fi uzat ... La urmatorul schimb de ulei o sa pun un mecanic sa se uite si la placi. (cu kit de ambreiaj cumparat in prealabil ...just in case ) Ma enerveaza ca a trebuit sa omor un ambreiaj doar sa ma invat cu Hornet. Cat sa mai tin uleiul asta , avand in vedere ca are deja 4000 ? Merci si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator 01Hornet Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Motocicleta am luat-o la 23.400 Km si am mai facut eu cam 4000 Km cu ulei 300V. Uleiul vad ca nu pare copt inca. Are o culoare buna, nu e innegrit. Cand zic ca sare din treapta ma refer la faptul ca dintr-o data nu mai trage si se tureaza motorul in gol. Dar nu imediat dupa ce am schimbat treapta , ci pe la jumatatea perioadei de accelerare sau chiar in ture mai inalte. Iar dupa ce las gazul , se simte ca agata , ca si cand s-ar cupla iar si incepe sa traga normal. Dar nu cloncane , nu caraie , nu face nici o figura. Doar nu vrea sa mai traga si se tureaza in gol. Un mecanic imi spunea la un moment dat ca atunci cand schimbi viteza trebuie sa tragi de schimbator viguros pana in capat , ca sa fii sigur ca a cuplat de tot. Si ca ar avea legatura cu discurile de ambreiaj. Daca nu trag de tot pana sus , nu trece de toate discurile si nu cupleaza de tot. Sau ceva de genul asta. Treaba asta mi-a fost spusa de mult , de cand aveam Transalp. si ma educasem sa schimb frumos pe atunci . Dar de cand am trecut pe 4 in linie , daca nu ma grabesc sa schimb , nu se mai potrivesc vitezele dintre ambreiaj si motor si ma franeaza , ma zgaltzaie imediat cum dau drumul la ambreiaj. Asa ca incerc sa ma grabesc sa schimb si de asta uit sa trag calumea de schimbator pana sus, Cred ca ajung sa trag decat pana pe la jumatate. Clar e ca nu am un stil prea sanatos de a schimba vitezele, m-am chinuit o gramada pana am inceput cat de cat sa schimb mai lin. Mai ales ca ambreiajul mi se pare foarte foarte tare de tras si de tinut. (ma refer la levier si cablu). Am facut batatura la degetul mare si a inceput sa ma doara osul. Cred ca e ceva in neregula cu cablul de ambreiaj. La voi la fel de greu e de tras ? Parca la alte motociclete e mai usor de tras si de tinut. Trebuie sa ma mai joc la pozitia levierului, sa caut o tehnica mai buna... La transalp parca nu era atat de rigid... In fine ... Daca ar fi doar din Discurile de ambreiaj ar fi bine, numai sa nu fi capatat vre-un joc pe la rotile zimtate sau se le fi uzat ... La urmatorul schimb de ulei o sa pun un mecanic sa se uite si la placi. (cu kit de ambreiaj cumparat in prealabil ...just in case ) Ma enerveaza ca a trebuit sa omor un ambreiaj doar sa ma invat cu Hornet. Cat sa mai tin uleiul asta , avand in vedere ca are deja 4000 ? Merci si bafta! Recomandati-mi pe scurt, un tip de ulei de care ati fost multumiti, pt un Hornet 2001. Va fi folosit in mers nici agresiv, nici lent, in mare la drumuri mai lungi 2-300 km in medie. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Castrol, full sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator 01Hornet Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Castrol, full sintetic. 5w40 / 10w40 ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.