Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator 01Hornet

si la preturi sunt subtiri. Dar na...tu cauta deva mai scump :D

pai voiam un Castrol, si nu au. La asta ma refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai voiam un Castrol, si nu au. La asta ma refer.

Castrol are mai mereu Kronau pe stoc....si de obicei au ceva oferta la el.....

 

pt ghdion poti sa te mai uiti si la bardak, au/aveau acossato si preturile sunt mai mici decat la WRP, al meu de la ei este luat. e cam cu 4 cm mai lat si cu 1-2cm mai jos. cifrele "pe hartie" nu par impresionante, dar in realitate se simt destul de mult, mai ales latimea. brachezi putin mai usor pe loc sau la viteze f mici, iar in mers simti putin mai mult incheieturile fata de ala stoc, pana te obisnuiesti cu el.

 

 

A schimbat ghidonul original cu : http://www.motorteam.ro/accesorii/lista/0/31/4/21 userul /index.php?/user/52646-cataaaa/ (printre muuulti altii - inclusiv subsemnatul la Hornet clasic) .

Pfeeee...asa-i ....nu stiu de ce eram convins ca e tot WRP.....my bad ! :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate si-a pus cineva baterie mai mare, gen de 8A? Am tot cautat dar nu gasesc care sa intre in locasul hornetului.

Am avut acu vreo 3 ani cred una de 7 sau 8A identica ca dimensiuni dar nu mai stiu ce marca era...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema. La o Honda Hornet din 2001 nu mai intra in neutru. Mi s-a mai intamplat de vreo doua ori dar si-a revenit dupa 5 minute de apasat si tras pedala. Dar de azi dimineata de cand am ajus la serviciu si am parcat-o nu mai pot s-o bag in neutru. Si problema e ca nu porneste in viteza (nu stiu daca asa-s proiectate sau nu). Are cineva o solutie?

Si inca ceva, daca tot sunt aici. Dimineata cand o pornesc, cu socul tras, trebuie sa o turez putin altfel nu porneste. Dupa doua sprituri porneste si mege bine. E vreo problema?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema. La o Honda Hornet din 2001 nu mai intra in neutru. Mi s-a mai intamplat de vreo doua ori dar si-a revenit dupa 5 minute de apasat si tras pedala. Dar de azi dimineata de cand am ajus la serviciu si am parcat-o nu mai pot s-o bag in neutru. Si problema e ca nu porneste in viteza (nu stiu daca asa-s proiectate sau nu). Are cineva o solutie?

Si inca ceva, daca tot sunt aici. Dimineata cand o pornesc, cu socul tras, trebuie sa o turez putin altfel nu porneste. Dupa doua sprituri porneste si mege bine. E vreo problema?

Multumesc anticipat!

1. Regleaza cablul de ambreiaj, 90% din probleme sunt de acolo.

2. pornitul carburatiei este specifica cam fiecarei moto. Cat imp porneste, e in regula. Depinde cat de jos/sus ai relantiul. Cat de rece e afara, etc. Si la mine cateodata nu vrea sa porneasca daca nu ii dau putin gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca in viteza intra, 1, 2, 3... dar nu vrea in neutru. Dau in sus incet dintr-a-ntaia si intra a doua. Are vreo legatura cu faptul ca o mai las pe liber inainte sa opresc de tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema. La o Honda Hornet din 2001 nu mai intra in neutru. Mi s-a mai intamplat de vreo doua ori dar si-a revenit dupa 5 minute de apasat si tras pedala. Dar de azi dimineata de cand am ajus la serviciu si am parcat-o nu mai pot s-o bag in neutru. Si problema e ca nu porneste in viteza (nu stiu daca asa-s proiectate sau nu). Are cineva o solutie?

Si inca ceva, daca tot sunt aici. Dimineata cand o pornesc, cu socul tras, trebuie sa o turez putin altfel nu porneste. Dupa doua sprituri porneste si mege bine. E vreo problema?

Multumesc anticipat!

Nici daca o misti putin inainte-inapoi nu vrea sa sara in neutru? (+1 pentru reglajul cablului de ambreiaj). Si in plus, cum sa nu porneasca daca e in viteza? Ridica cricul, tine ambreiajul tras si porneste. Legat de tras un pic sau nu de gaz dimineata cand pornesti - nu iti face griji mari. Ai cumva obiceiul sa o opresti din buton? Daca da, renunta la obiceiul asta si s-ar putea sa iti porneasca mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata. Am tras-o inapoi un metru, am franat brusc si a sarit in neutru. Si am incercat sa o pornesc inainte cat era in viteza si nimic. Cu cricul ridicat, cu ambreiaj tras, nu misca nimic.

Merci de pont tizule :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator 01Hornet

Ce recomandati sau cu ce ati fost multumiti la motociclete, in materie de ulei: Motul 7100 10w40 sau Motul 5100 10w40 ?Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca e la neutru, pornita, tragi ambreiaju si bagi a1-a, cum reactioneaza? se misca in fata? daca da, cat?

Pornita si cu ambreiajul tras, daca bag a 1-a nu misca. Prima data cand mi s-a intamplat sa nu intre in neutru eram intr-o rampa si mi-a murit motorul, vrand sa opresc. M-am chinuit vreo 3 minute cu apasat si ridicat pedala si a intrat.

 

 

Gata. Am tras-o inapoi un metru, am franat brusc si a sarit in neutru. Si am incercat sa o pornesc inainte cat era in viteza si nimic. Cu cricul ridicat, cu ambreiaj tras, nu misca nimic.

Merci de pont tizule :peace:

Am plecat de la serviciu si pe drum, la un semafor am patit-o iar. Am stat cu ambreiaju tras 1 minut pana s-a facut verde ca nu intra in neutru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornita si cu ambreiajul tras, daca bag a 1-a nu misca. Prima data cand mi s-a intamplat sa nu intre in neutru eram intr-o rampa si mi-a murit motorul, vrand sa opresc. M-am chinuit vreo 3 minute cu apasat si ridicat pedala si a intrat.

 

 

Am plecat de la serviciu si pe drum, la un semafor am patit-o iar. Am stat cu ambreiaju tras 1 minut pana s-a facut verde ca nu intra in neutru...

ti belita harta,din cutie sau selectoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata. Am tras-o inapoi un metru, am franat brusc si a sarit in neutru. Si am incercat sa o pornesc inainte cat era in viteza si nimic. Cu cricul ridicat, cu ambreiaj tras, nu misca nimic.

Merci de pont tizule :peace:

;) np. Strange si cablul ala de ambreiaj (uita-te si la capete ca e posibil sa fie pe duca) si poate, poate scapi doar cu atat.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! nu am mai postat de mult pe aici...asa avea nevoie de niste piese pentru ca as vrea sa modific putin horneta...un far modelul rotund dar cu sticla din fata bombata, credca de prin 2004-2005; un parbriz pentru farul asta si un bugspoiler! daca dezmebrati sau mai stiu eu ce dati un semn cu un pret! ati incercat careva sa puneti codita de 2005 pe modelul din 2002?

Editat de tommy_the_gun_2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! nu am mai postat de mult pe aici...asa avea nevoie de niste piese pentru ca as vrea sa modific putin horneta...un far modelul rotund dar cu sticla din fata bombata, credca de prin 2004-2005; un parbriz pentru farul asta si un bugspoiler! daca dezmebrati sau mai stiu eu ce dati un semn cu un pret! ati incercat careva sa puneti codita de 2005 pe modelul din 2002?

Bine ai revenit :) . Pe rand : far - dezmembrari. E extreeeem de cautat. Pe mine ma suna oameni si acum,la aproape 2 ani de cand am avut unul de vanzare. 2. Bug - iti face george05 unul la bani buni. 3. Schimbul de codita - nu e tocmai plug and play din pacate. E diferenta si la plasticele laterale si la sa....orice e posibil dar usor nu este....

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma intereseasa sa mai deschid sa folosesc spatiul de sub sa....am codita...mi-ar trebui plasticele laterale si saua de la modelul 2005! daca aveti contactati-ma! merge oare codita asta pe cadrul din 2002 ca sa nu trebuiasca taiat in plm? la cati bani are bugspoiler?

Editat de tommy_the_gun_2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma intereseasa sa mai deschid sa folosesc spatiul de sub sa....am codita...mi-ar trebui plasticele laterale si saua de la modelul 2005! daca aveti contactati-ma! merge oare codita asta pe cadrul din 2002 ca sa nu trebuiasca taiat in plm? la cati bani are bugspoiler?

Vezi ca nici la rezervor nu se vor pupa lateralele cu saua...ceva gen doua sute de lei sau pe acolo parca... da-i un PM si iti zice el ce si cum....

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok mersi

Avand in vedere ca nu e secret,pretul e 260ron cu transport inclus.dureaza cateva zile din momentul in care dai comanda:) daca esti interesat,ma anunti si o rezolvam;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune poza cu el sa il vad!

http://hondahornet.ro/forum/40-motociclete-hornet/3108-vand-honda-hornet-cb600s-din-2004.html

 

uite aici doua poze,eu nu am in calculator nimic...dar iti poti face o idee,f buna zic eu,avand in vedere ca in aceste poze e brut,nevopsit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles! eu maine plec in germania si intru la louis munchen sa vad ce au si ei si sa imi iau si parbriz si manere! daca nu iau de acolo pe luni cand ma intorc il comand asta de la tine! tu ai avut un hornet modificat...vreau sa pun codita de 2005 pe asta a meu din 2002...oare se potriveste(ma refer si la sa si la plastice laterale)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...