Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

salutare, am si eu o problema cu releul de incarcare nu baga cat trebuie, cred ca e de scuter sau de altceva, ma gandesc sa il schimb

 

din experientele voastre ce releu imi recomandati sa imi iau, second, nou, original, alte variante cu striatiile de ventilare ... etc.

 

daca aveti si un site de unde a-ti luat ar fi bine primit, e vorba de hornet pc34 din 2000.

Editat de Borisache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Boris, ce fel de probleme ai ? Cum se manifesta, adica cat iti baga ? Ai facut testele cu o baterie buna ? Stii tu, si eu am avut probleme cu partea asta a motocicletei, mie chiar imi murea motorul in mers, cauza principala fiind mufa topita (vezi poza) si din cauza asteia si incarcarea era proasta, oscila aiurea. Ar trebui sa arunci o privire si la acea mufa, am auzit ca e "la moda" printre horneturi sa se topeasca.

post-69741-0-54421000-1383586360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşa de dese sunt problemele cu încărcarea la Horneturi? Şi eu am ceva probleme bateria...am masurat-o şi arata vreo 12.5 iar după ce am pornit motorul a urcat până la 13.2 apoi coborând ccontinuu până la 12.7 Crede-ţi că tot releul este de vină?

Ps. Când accelerez în gol îmi scade intensitatea farului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus o baterie noua, incarca bine fara far, dau drumu la far si e cam sub 13, bateria cea veche nu se mai incarca nici cu redresorul, am avut o mica bucurie ca mi-a picat motoru de pe cric la servici, era pamant, am pus o piatra sub, piatra s-a spart si motoru s-a imprastiat pe jos, am dat la automat mai mult, a pornit da mi-a terminat bateria, am pus bateria (noua) pe redresor, am mai mers cu ea fara probleme, fara far.

 

duminica am vrut sa plec spre giurgiu, fara far prin oras, in afara am dat drumu la far sa fiu regulamentar si la un moment dat eu mergeam cu 60 cu turometru pe 0, am oprit faru, si-a revenit si turometru, o sa verific si mufa sa vad daca e ok, dar totusi cred ca nu e releul original, ma gandeam ca sunt variante mai bune de relee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Ma intereseaza modelul din imaginea de mai jos de bugspoiler (belly pan) si vreau sa stiu daca e cineva pe aici care confectioneaza asa ceva sau care are de vanzare.

(belly pan hornet cup)

Daca nu ma inseala memoria userul george05 se ocupa cu asa ceva.....sau sa fi fost Sorin128? Sper sa nu fi gresit...daca da sa fiu scuzat :D :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Daca nu ma inseala memoria userul george05 se ocupa cu asa ceva.....sau sa fi fost Sorin128? Sper sa nu fi gresit...daca da sa fiu scuzat :D :tomato:

 

George face bug-spoilere pt Hornet. Si nu numai :P . Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,

 

am nevoie de ajutorul vostru,

 

sunt noua si incepatoare. am carnet de 10 ani-dar de atunci n-am mai condus motocicleta, numai masina, insa acum vreau sa-mi cumpar un moto. M-am gandit la un hornet din 2000-2001, dar nu stiu daca pot sa conduc confortabil/in siguranta, am numai 160cm inaltime. de exemplu suzuki sv 650 si transalpul e prea mare pentru mine, gs 500 e ok, dar as dori un hornet, daca ajung cu 160 cm ai mei. nu am posibilitatea sa probez, cunoscutii mei apropiati nu au hornet, dar imi recomanda. desigur o sa stau pe ea, inainte s-o cumpar, dar n-as vrea sa traversez tara pentru un moto dupa care sa vad ca nu sunt destul de inalta pentru acest tip.

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,

 

am nevoie de ajutorul vostru,

 

sunt noua si incepatoare. am carnet de 10 ani-dar de atunci n-am mai condus motocicleta, numai masina, insa acum vreau sa-mi cumpar un moto. M-am gandit la un hornet din 2000-2001, dar nu stiu daca pot sa conduc confortabil/in siguranta, am numai 160cm inaltime. de exemplu suzuki sv 650 si transalpul e prea mare pentru mine, gs 500 e ok, dar as dori un hornet, daca ajung cu 160 cm ai mei. nu am posibilitatea sa probez, cunoscutii mei apropiati nu au hornet, dar imi recomanda. desigur o sa stau pe ea, inainte s-o cumpar, dar n-as vrea sa traversez tara pentru un moto dupa care sa vad ca nu sunt destul de inalta pentru acest tip.

multumesc!

 

 

buna, eu am hornet 2007 si daca vrei sa te asezi pe ea putem vorbi sa ne intatalnim si vezi cum iti place.

 

PS: si eu sunt incepator si deja iubesc motorul asta. am doar 1300km pe el de cand l-am cumparat acum o saptamana dar pot sa-ti spun ca este extrem de bine manevrabil, in oras e un deliciu si la viteze se tine bine dar de pe la 160km/h in sus te cam ia vantul. (am doar mini parbrizul ala optional din fabrica)

 

 

PPS: nu m-am prins din ce oras esti, eu sunt din bucuresti.

Editat de vang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, multumesc pentru raspunsul prompt si pentru oferta. problema este ca sunt departe de Bucuresti. Nici google nu imi mai e prieten si incep sa ma indragostesc de Horneturi, dar as dori sa stiu daca este posibil sau nu, dat cel mai jos ajung cu tot 160 de cm ai mei la pamant indeajuns sa conduc in siguranta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, multumesc pentru raspunsul prompt si pentru oferta. problema este ca sunt departe de Bucuresti. Nici google nu imi mai e prieten si incep sa ma indragostesc de Horneturi, dar as dori sa stiu daca este posibil sau nu, dat cel mai jos ajung cu tot 160 de cm ai mei la pamant indeajuns sa conduc in siguranta?

 

 

hmmm eu am 170 si ajung cu ambele talpi pe pamant.

nu este necesar sa ai ambele talpi lipite de pamant sa fii in siguranta si persoane de aceiasi inaltime au lungimea piciarelor diferita, cel mai bine ar fi sa te urci pe un hornet.

 

mentioneaza orasul in care esti sau poti sa ajungi si poate cineva de acolo te va ajuta.

 

multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu borbim cu bembeistii :P

@csz intra si pe zona de brasov si vezi care are hornet pe acolo .. sigur sunt cativa ..sau daca mai trec anul asta cu a mea pe la bv te anunt

Editat de Roxynel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Ma intereseaza modelul din imaginea de mai jos de bugspoiler (belly pan) si vreau sa stiu daca e cineva pe aici care confectioneaza asa ceva sau care are de vanzare.

(belly pan hornet cup)

Salut.eu confectionez bugspoiler,dar nu exact modelul acesta.e ceva asemanator,tot asa colturos.daca esti interesat,anunta-ma si rezolvam.poze gasesti pe honhahormet.ro sau daca nu,anunta-ma si-ti trimit un mail eventual.noroc

 

Buna, multumesc pentru raspunsul prompt si pentru oferta. problema este ca sunt departe de Bucuresti. Nici google nu imi mai e prieten si incep sa ma indragostesc de Horneturi, dar as dori sa stiu daca este posibil sau nu, dat cel mai jos ajung cu tot 160 de cm ai mei la pamant indeajuns sa conduc in siguranta?

Userul @ionutz-bv e din brasov.vezi daca te poti intelege cu el sa vezi hornetul lui.cu suspensia spate setata pe minin,vei ajunge cu ambele varfuri de la picioare pe jos,in mod cert.bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu borbim cu bembeistii :P

@csz intra si pe zona de brasov si vezi care are hornet pe acolo .. sigur sunt cativa ..sau daca mai trec anul asta cu a mea pe la bv te anunt

no hai nu-mi spune ca erai tu si nu m-am oprit la un pupat, o vorba o tigare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viespari, vroiam sa va povestesc, pe scurt, off-ul meu cu hornetzik (zic yo, inca noua)...care chiar inainte sa o duc la hibernare, am observat ca in bord imi tot facea figuri led-ul ala "HISS", in sensul k atunci cand scoteam cheia el trebuia sa clipaie si-n schimb statea aprins si atat, sau dak puneam contactul el trebuia sa nu se mai aprinda, insa la unele socuri, in mers la gropi mici sau denivelari se aprindea si cateodata ramanea asa :wacko: ...dar intreband, am inteles ca poate fi de la spalatorie, ca firele nu mai fac contactul corect de la presiunea jetului de apa...cert este ca acum dupa aproape o luna de stat nu mai porneste, pesemne k a murit bateria :baldy: a mai patit careva ceva de genul? o sa scot bateria sa merg cu ea la verificat, daca mai e buna pt la anu' , daca nu aia e, iau una noua si stiu sigur ca voi face o orpire si la un electrician bun sa nu cumva sa stric iar bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viespari, vroiam sa va povestesc, pe scurt, off-ul meu cu hornetzik (zic yo, inca noua)...care chiar inainte sa o duc la hibernare, am observat ca in bord imi tot facea figuri led-ul ala "HISS", in sensul k atunci cand scoteam cheia el trebuia sa clipaie si-n schimb statea aprins si atat, sau dak puneam contactul el trebuia sa nu se mai aprinda, insa la unele socuri, in mers la gropi mici sau denivelari se aprindea si cateodata ramanea asa :wacko: ...dar intreband, am inteles ca poate fi de la spalatorie, ca firele nu mai fac contactul corect de la presiunea jetului de apa...cert este ca acum dupa aproape o luna de stat nu mai porneste, pesemne k a murit bateria :baldy: a mai patit careva ceva de genul? o sa scot bateria sa merg cu ea la verificat, daca mai e buna pt la anu' , daca nu aia e, iau una noua si stiu sigur ca voi face o orpire si la un electrician bun sa nu cumva sa stric iar bateria.

 

Buna Ank, eu cred ca problema la tine este de la HISS. HISS ala este sistemul de recunoastere a cipului din cheie, din cate stiu eu tu ai modellul 2011, atunci sigur ai chip in cheie. Problema este ca daca tie nu iti recunoaste chipul nu mai porneste. Problema este ca eu nu prea am inteles exact ce ti se intampla tie acum. Cand pui contactul si vrei sa dai la automat invarte motorul? dar pompa de benzina se aude cum se amorseaza? Daca nu se intampla nici una din astea este posibil sa fie bateria, sa nu mai aiba deloc putere (ceea ce nu cred ca a murit intr-o luna). Daca ar fi bateria atat de moarta incat sa nu aibe putere sa invarta motorul chiar nici sa amorseze pompa atunci nici farul nu cred ca s-ar mai aprinde.

In concluzie, eu cred ca este de la HISS lucru pe care ti-l recomand sa il rezolvi la Honda dealers dupa o eventuala verificare a firelor pe acolo prin bord.

 

Totusi ce se intampla ? Ii pui contactul sta aprins HISS? merge sa dai la automat? Incearca si cu cheia de rezerva poate s-a bulit ceva prin cheie(sanse minime)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare viespari, vroiam sa va povestesc, pe scurt, off-ul meu cu hornetzik (zic yo, inca noua)...care chiar inainte sa o duc la hibernare, am observat ca in bord imi tot facea figuri led-ul ala "HISS", in sensul k atunci cand scoteam cheia el trebuia sa clipaie si-n schimb statea aprins si atat, sau dak puneam contactul el trebuia sa nu se mai aprinda, insa la unele socuri, in mers la gropi mici sau denivelari se aprindea si cateodata ramanea asa :wacko: ...dar intreband, am inteles ca poate fi de la spalatorie, ca firele nu mai fac contactul corect de la presiunea jetului de apa...cert este ca acum dupa aproape o luna de stat nu mai porneste, pesemne k a murit bateria :baldy: a mai patit careva ceva de genul? o sa scot bateria sa merg cu ea la verificat, daca mai e buna pt la anu' , daca nu aia e, iau una noua si stiu sigur ca voi face o orpire si la un electrician bun sa nu cumva sa stric iar bateria.

 

Salutare, vezi sa nu mai ai o alta cheie cu chip pe la tine (de la masina de exemplu) ar putea sa dea si ea "interferente".

Nu stiu pe cat de mult poate perturba o cheie "straina" pornirea motorului insa eu am avut probleme cand am incerat sa

atasez o cheie noua si nu reuseam. Era din cauza ca aveam la mine (in buzunar) o alta cheie cu chip de la o Toyota Yaris. Iar dupa

ce am lasat cheia mai departe totul a mers brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a pornit si a mers super ok, chiar si cu problema asta ce parea sa fie o chestie superficiala, insa din cate stiu orice led din bord si nu numai e conectat la baterie, ceea ce a determinat probabil "consumarea bateriei" sau nush nici eu exact, doar atat stiu k ala in loc sa clipeasca, ramanea blocat pornit desi cheia nu era in contact si poate cateva zile nici nu mergeam cu motorul...motocicleta e inca noua, si asta mi se pare dubios, doar dupa 2 sezoane deja sa ma lase bateria? sau e vina mea k am ignorat ledu ala din bord care probabil ma anunta k trebuie o vizita la electrician... :(



Salutare, vezi sa nu mai ai o alta cheie cu chip pe la tine (de la masina de exemplu) ar putea sa dea si ea "interferente".

Nu stiu pe cat de mult poate perturba o cheie "straina" pornirea motorului insa eu am avut probleme cand am incerat sa

atasez o cheie noua si nu reuseam. Era din cauza ca aveam la mine (in buzunar) o alta cheie cu chip de la o Toyota Yaris. Iar dupa

ce am lasat cheia mai departe totul a mers brici.

am doar telecomanda de la alarma, ca si breloc la cheia d contact.... si acum dak nu-mi mai porneste motorul, nu mai am cum sa incerc cheia de rezerva, decat dupa ce rezolv cu bateria, ori merge "inviata" asta pe care o am acum, ori una noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, bateria te lasă și după un sezon, depinde cât de proastă este. La tine nu pare să fie bateria.
E simplu, pui contactul, trebuie să se aprindă HISS pt 2 secunde apoi se stinge ( dacă totul e normal HISS-transponder cheie) dacă învârte dar nu pornește atunci bateria e bună iar HISS (trasponder cheie, posibil defect).
Dacă HISS e defect atunci ledul rămâne aprins 10 secunde după care clipește într-un anume fel care îți spune eroarea. Scrie în manual la pct 21.6 din păcate am doar măgăria aia de manual în italiană. Nu cumva acum ceva ani când ți-ai luat mobra te-am întrebat (și pe tine) dacă ție ți-au dat manual ? </p>
Ai două chei ? Face cu ambele la fel ?</p>
După ce oprești motorul ledul HISS poate să stea stins permanent sau poate fi activat așa încât să clipească timp de 24 ore la 2 sec.</p>
După cele 24 ore se oprește și rămâne stins, va clipi din nou abia după o nouă pornire sau dacă schimbi bateria.</p>
Icirc;ncearcă și chestia asta, să dezactivezi clipitul ledului HISS deși nu cred că are importanță dar măcar vezi dacă HISS răspunde la comenzi.</p>Scrie cum în owner's manual: pui contactul, apeși și ții apăsat pe SEL mai mult de 2 sec, HISS începe să clipească  și poi să iei contactul, funcția s-a activat.</p>
Pt dezactivarea funcție faci la fel. Cum a zis cineva, vezi să nu mai ai altă cheie cu cip pe lângă ea și încearcă să păstrezi telecomanda alarmei separat până vezi ce și cum.</p>
<p>Baftă</p>

PS Eu merg acum cu o baterie moartă aproape complet (m-a ținut 2 ani), dimineața abia se aprinde bordul, acul turometrului nu își face cursa, pornesc mobra împinsă intr-a doua, pornește instant (ca nessul) singura problemă este că nu-și poate face testele la pornire și merge relantiul prost și dă eroare de ABS. După circa 5 min de mers încet apăs ambreiajul, opresc motorul în mers, pun contactul și de data asta își face testele de pornire, dau drumul la ambreiaj și o pornesc în viteză și gata, ready to go. Dar probleme de HISS nu am nici măcar cu bateria asta care are 5V dimineața.</p>

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...