Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Am si eu o intrebare de incepator. Am un hornet PC34 din 2000 si ma gandeam in cazul in care incercarea de pornire la rece esueaza si motorul se ineaca, care e procedura de a-l "scoate la mal" ? La dacie tin minte ca daca o lasai 10-20 de minute si incercai iarasi, o lua. (poate depinde si de dacie). Cu siguranta nu se aplica si la motoare. Ce e de facut in cazul asta ?

Ai doua optiuni, ori cum ai zis tu astepti 10-20 de minute ori o impingi si sari pe ea :06Biker: (adica o bagi in a doua tii ambreiajul iei viteza sari si dai drumul la ambreiaj)

Eu de obicei fac a doua treaba, ca n-am rabdare sa stau atat, dar grija mare cand porneste sa nu cazi cu ea.

Inca ceva..o pornesc de fiecare data cu socul, chiar si vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai doua optiuni, ori cum ai zis tu astepti 10-20 de minute ori o impingi si sari pe ea :06Biker: (adica o bagi in a doua tii ambreiajul iei viteza sari si dai drumul la ambreiaj)

Eu de obicei fac a doua treaba, ca n-am rabdare sa stau atat, dar grija mare cand porneste sa nu cazi cu ea.

Inca ceva..o pornesc de fiecare data cu socul, chiar si vara.

 

Citeam intr-un alt topic cu pornirea la rece ca majoritatea s-au pus de accord pe ideea sa tragi socul la 75% sa o tii cam 1 minut, si treptat sa bagi socul inapoi cu o accelerare usoara. (asta daca e mai frig, cum e perioada asta, sub 15 grade dimineata). Iar cand da vara, socul sa fie undeva la 50-60% iar timpul de asteptare un pic mai scurt.

 

Oricum e bine de stiut si ideea cu impinsul :)

 

multumesc de info ! :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeam intr-un alt topic cu pornirea la rece ca majoritatea s-au pus de accord pe ideea sa tragi socul la 75% sa o tii cam 1 minut, si treptat sa bagi socul inapoi cu o accelerare usoara. (asta daca e mai frig, cum e perioada asta, sub 15 grade dimineata). Iar cand da vara, socul sa fie undeva la 50-60% iar timpul de asteptare un pic mai scurt.

 

Oricum e bine de stiut si ideea cu impinsul :)

 

multumesc de info ! :thanks:

N-ai pt ce.

Am mai auzit de la niste colegi, in cazul in care nu e vale, ca pun roata din spate pe o bordura ca sa-si faca vant, da n-am incercat niciodata asa.

Cat priveste socul fiecare are probabil metoda lui, eu il trag de tot plec si dupa 1 minut il imping la loc in mers.

 

Deci pana la urma George are dreptate. M-am uitat acu in manual si zice la Saiba(Sealing Bolt) Check if it is in good condition, replace if necessary.

Se schimba doar daca se deformeaza rau. Nu-mi mai bat capul, daca nu pierde ulei.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu am apucat inca sa ii fac vreo poza (si am luat-o cea din anunt) acesta este de astazi Hornetul meu. Este motorul pe care am pus ochii din primele zile si care un an mai tarziu am reusit sa mi-l iau. :)
Sunt incepator la primul motor ... si sper sa ma primiti si pe mine in grupul viesparilor, sa imi iertati intrebarile stupide, evidente sau enervante pe care probabil le voi avea. :) ... Si sper sa ne vedem zumzaind pe strazi :D

post-74511-0-30493100-1393102104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana la urma George are dreptate. M-am uitat acu in manual si zice la Saiba(Sealing Bolt) Check if it is in good condition, replace if necessary.

Se schimba doar daca se deformeaza rau. Nu-mi mai bat capul, daca nu pierde ulei.

Nu şi la modelul după 2007 unde se cere schimbată indiferent - vezi paragraful 3-15

 

 

 

Sunt incepator la primul motor ... si sper sa ma primiti si pe mine in grupul viesparilor, sa imi iertati intrebarile stupide, evidente sau enervante pe care probabil le voi avea. :) ... Si sper sa ne vedem zumzaind pe strazi :D

Bun venit în cuib, s-o stăpâneşti sănătos ! Şi stai liniştit că noi punem întrebări stupide şi după 6 ani !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În format electronic este doar varianta italiană a manualului. A apărut un manual Haynes în engleză pe la 1 mil pe Ebay (http://www.ebay.co.uk/itm/Haynes-Manual-Honda-CB600-Hornet-CBF600-CBR600F-2007-2012-NEW-5572-/151225416230?pt=UK_CarParts_Vehicles_Manuals_Litterature_ET&hash=item2335bcba26 ) dar mie ăla nu'mi place, am cerut câteva pagini scanate de pe hornet.co.uk şi mi s'a părut mai prost decât originalul (Honda Office Manual care era 2 mil) care nu se mai găseşte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Mersi. O sa iau legatura cu el

 

Legat de ulei. 10w40 singetic trebuie nu?

si de la ce producator? Motul sau Repsol? Am vazut ca sunt si echipamente cu Honda si Repsol. Ba chear sunt si CBRuri cu REPSOL pe ele.

voi ce ulei folositi? Hornet PC41

eu anul trecut am pus repsol 15w50. am gasit la 35 lei litru. merge super...pe cutia de viteze iti dai seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un PC 41 insa in cartea tehnica scrie sa nu pui ulei conservator de energie adica API SM, Bardahlul XTC-C60 10w50 are aceasta specificatie. Acuma nu stiu ce sa zic,eventual pareri de la cei care au folosit la viespe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

API SM nu inseamna ca e conservator de energie, standardul API SM vine dupa SL. E un standard nou.

 

GASOLINE ENGINES
Category Status Service
For all automotive engines currently in use. Introduced in 2004, SM oils are designed to provide improved oxidation resistance, improved deposit protection, better wear protection, and better low-temperature performance over the life of the oil. Some SM oils may also meet the latest ILSAC
specification and/or qualify as Energy Conserving.
SM Current
SL Current For 2004 and older automotive engines.
SJ Current For 2001 and older automotive engines.
SH Obsolete For 1996 and older engines.
SG Obsolete For 1993 and older engines.
SF Obsolete For 1988 and older engines.
SE Obsolete CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1979.
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1971. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SD Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1967.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SC Obsolete
CAUTION:Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1951.
Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm. SB Obsolete
SA Obsolete CAUTION: Contains no additives. Not suitable for use in gasoline-powered automotive engines built after 1930. Use in more modern engines may cause unsatisfactory performance or equipment harm.


Atat timp cat are JASO MA, e compatibil mai cu toate motocicletele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un PC 41 insa in cartea tehnica scrie sa nu pui ulei conservator de energie adica API SM, Bardahlul XTC-C60 10w50 are aceasta specificatie. Acuma nu stiu ce sa zic,eventual pareri de la cei care au folosit la viespe.

Sorinm is right;)

Am mers pe bardahl cu Viespea cand inca nu il gaseai pe piata decat in vreo 2 locuri..acum ceva ani.RECOMAND!am incercat cam toate tipurile de ulei si topul ar fi cam asa...top parere personala dupa comportamenul viespii(cutie-motor) in peste 50.000km si uzura verificata.

1-bel ray

2-bardahl

3-motorex

etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu motul 7100 10w60, era ok vara, problema aparea la rece cand pe la 2..3 grade abia invartea motorul, chit ca e 10w, tot e mai gros decat 10w40. Am bagat Motul 7100 10w40 si cutia era un dezastru, agata la schimbari, schimbarea trebuia facut lent altfel trosnea si agata. Am mers pe xtc c60 pe 600rr, mai bun ca ala nu am gasit iar acum am bagat in viespe. Ca fapt divers, cu motul 7100 10w40 rulat vreo 4000 Km, motorul se incingea foarte tare chiar si la temperaturi de 10 grade, sarea de la 80 la 110 grade in cateva minute, avea frecarile foarte mari in motor, cu bardahl temperatura a revenit la normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu motul 7100 10w60, era ok vara, problema aparea la rece cand pe la 2..3 grade abia invartea motorul, chit ca e 10w, tot e mai gros decat 10w40. Am bagat Motul 7100 10w40 si cutia era un dezastru, agata la schimbari, schimbarea trebuia facut lent altfel trosnea si agata. Am mers pe xtc c60 pe 600rr, mai bun ca ala nu am gasit iar acum am bagat in viespe. Ca fapt divers, cu motul 7100 10w40 rulat vreo 4000 Km, motorul se incingea foarte tare chiar si la temperaturi de 10 grade, sarea de la 80 la 110 grade in cateva minute, avea frecarile foarte mari in motor, cu bardahl temperatura a revenit la normal.

Incearca pe viitor un bel ray 15w50(daca tragi tare de viespe) sau un 10w40/50 daca mergi normal-sportiv:) pana la bel ray am consideray bardahl-ul cea mai buna optiune pt viespe.legat de motul,ai zis perfect "simptomele" hornet-ului(aceleasi chestii le pateam si eu)..desi te vor contrazice destui:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc in viitor, probabil o sa stau tot la 10w50 deoarece eu merg si cand e mai rece cu motoreta, 15w pare mai gros la rece. Am vrut sa iau belray dar am citit ca sta bine la toate capitolele in afara de foaming, face nu stiu ce spuma sau nu stiu ce nu mi-a convenit. O sa incerc totusi.



Sa ma contrazica, 10w40 7100 motul e cea mai mare porcarie pe care o poti baga in motocicleta, cutia am crezut ca s-a defectat cand am vazut cum schimba. Prima mie de km a fost parca ok, dupa aia a inceput sa se degradeze.



Acum, dupa bardahl, parca e cutia de la VW, intra precis, tac, tac :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si atunci in Hornet 2009 ce sa bag?

Ce vrei tu:) parerile sunt impartite oricum,discutia e oricum vesnica..hehe...eu imi dau cu parerea dupa multi muuuuuti km cu viespea,peste 10 schimburi de ulei si utilizare in toate modurile posibile:)...personal acum sunt fan Bel Ray si anti-Motul!daca tot e discutia despre uleiuri,am bagat acum in Yamaha actuala Yamalube fortat de anumite imprejurari.o mareeee porcarie.desi e recomandat de manual..deci...fiecare pe barba lui:) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca is mai incepator. M-ai cam incurcat cu faza cu cutia de viteza? Ce ai vrut sa zici cu asta?

uleiul care-l bagi in motor e si la cutie...si am zis ca nu am avut probleme cu schimbatul vitezelor. cu un ulei slab cand schimbi vitezele troncane de zici ca-i defecta cutia

 

Sunati la importatorul oficial Bardahl din Satu Mare, Total Oil Service, am luat XTC-C60 10w50 cu 33-34 lei litrul.

ai un numar de telefon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...