george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 @calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata". @p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Am schimbat gumele (D211 GP Racer pe fata si D212 pe spate). Am o alta motocicleta acum, e exact ceea ce mi-am dorit! Usor si rapid in schimbarea directiei stg-drt. Am facut astazi o tura impreuna cu Cristi si inca un prieten pe Tihuta-Mestecanis-Rarau. Au asfaltat cei 15 km de la Pojorata la Rarau, e un traseu ce merita facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 ...afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock. Unii cred doar dupa ce li se demonstreaza practic,nu teoretic;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock.Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu? @calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata". @p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? Nu știam, dar iti urez sa experimentezi tu, sa ne zici din experienta după aia. Editat Mai 24, 2014 de p_mihai_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) george..suspensia sigur nu e stricata , e prea dura, mi-a zis si un prieten care a mers cu ea. presiunea in roti cred ca e buna 2,4 fata 2,7 spate...recunosc ca nu ma prea stiu eu pe curbe , da aia de 600 nu se comporta asa ciudat mihai...am si arcurile originale o sa le pun alea sa vad Editat Mai 24, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu? Nu știam, dar iti urez sa experimentezi tu, sa ne zici din experienta după aia. Tu daca nu esti si fudul nu esti ... destul.1)afla ca NVS lucreaza cu motoare cate nu ai vazut tu. 2)urarile de genul asta bagati-le undeva si fii om,pana una alta nu ti-am dorit rau pana acum. 3)experienta pe Hornet si pe curbe am mai multa probabil decat vei avea tu in multe sezoane ce vor urma. 4)cauta in manualul motorului tau si AFLA ca nu ai furca(interne) stock. george..suspensia sigur nu e stricata , e prea dura, mi-a zis si un prieten care a mers cu ea. presiunea in roti cred ca e buna 2,4 fata 2,7 spate...recunosc ca nu ma prea stiu eu pe curbe , da aia de 600 nu se comporta asa ciudat Presiunea e o idee cam marisoara(ce gume ce dot ai?).parerea mea e ca ar trebui sa o duci la un mecanic inainte de a face orice modificare sau schimbare. Editat Mai 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 gumele sunt metzeler sportec m5 dot 2010, ce presiune ar trebui dupa parerea ta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 gumele sunt metzeler sportec m5 dot 2010, ce presiune ar trebui dupa parerea ta ? Pe metz sportec m3 mergeam cu 2,2 cu 2,4 si tare bine le placea:) grija doar la dot,un pic batranele si se prea poate sa fie ai putin "plasticate".o presiune mai mica decat ce folosesti acum te-ar ajuta putin sa nu fie gumele saltarete sau alunecoase.my 2 cents! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate. Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ? @calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata". @p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici. Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu? Da, m-am inselat in privinta ultimului model de Hornet, de dupa 2011, care are furca reglabila. Dar asta inseamna ca nu stii ce an este Hornetul tau , pentru ca ai zis 2010. De aici si ceea ce am zis, pentru ca din 1998 si pana in 2010 Hornetul nu a avut furca reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ? Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici. Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe. Yep,evident ca poate vobla oriunde(eram retorico-ironic evident);)daca simte chatterul ca voblaj dar nu stie exact ce simte,e de bine:)pe viitor ii va fi mai usor sa-si da seama de comportamentul motorului gasind totodata si rezolvarile:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Grija cu ce masurati presiunea din anvelope. Cum dupa ce m-am intors de la mare nu am mai verificat-o, am zis ieri seara, hai sa o fac si pe asta. Am luat mini-compressorul fratelui, cumparat anul trecut din Cora (parca) si m-am pus pe verificat. Roata spate mi-a iesit 3.7 iar fata 3.3, mi s-a parut putin dubios insa am zis ca poate de la caldura a crescut. Am mai dezumflat putin rotile, am lasat 2.4 spate 2.2 fata am acoperit-o cu husa si am lasat-o. Astazi dimineata cand am plecat spre munca, nici nu o puteam tine pe strada, am incercat sa o culc putin, nimic, la countersteering se ducea in toate partile. Am trecut pe la o vulcanizare si am rezolvat (partial) problema pentru ca anvelopele erau deja incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal... o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal... o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata 1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm? 2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu? 3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența. Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept. Metz sportec m5,michelin pilot power 2ct,dunlop sportsmart,pirelli angel st...ar fi primele mele optiuni:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate? Mersi. se aude fain toba sport la pc41...citisem ca e degeaba daca nu anulezi catalizatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate? Mersi. se aude fain toba sport la pc41...citisem ca e degeaba daca nu anulezi catalizatorul? Arcul in functie de greutate first of all si in al doilea rand dupa stilul tau de pilotaj si cerintele personale(dupa parerea mea,la fel de important) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Am inteles.....dar cum ?????????? se invarte prostia aia???? trebuie ridicata??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Am inteles.....dar cum ?????????? se invarte prostia aia???? trebuie ridicata??????? Aaaaa....fizic intrebai cum.sorry.dap,daca ai cheia din trusa,e ca un cioc si vine fix in locasul de pe amortizor.si efeciv invarti de cheie si face clic si urca sau coboara depinde cum vrei tu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silv.cond Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) @george05 Viespea nu se comportă bine si cu un Continental Sport Attack? Editat Mai 26, 2014 de silv.cond Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 @george05 Viespea nu se comportă bine si cu un Continental Sport Attack? Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.