Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

eram in ultima treapta, viteza era constanta ( 140 ), iar la un moment dat am vrut sa depasesc si cand am intors acceleratorul am constatat ca se ducea cursa la maneta pana la capat dar nu avea nici-un efect asupra motorului....ca si cum ai accelera cu motorul oprit....dar ideea e ca intamplarea asta s-a petrecut pentru foarte scurt timp...intre 5- 10 secunde...apoi si-a revenit. Problema e sa nu mai apara cand mi-o fi lumea mai draga sa ma trezesc ca nu am "gaz", de aceea incerc sa deslusesc problema, ca sa o si rezolv.

 

 

In fine....am sa caut prin Titan pe cineva care se pricepe la motoare...poate gaseste problema intr-un fel sau altul. Va multumesc oricum pentru ajutor..

5-10 secunde nu e putin deloooooc!asta ca fapt divers,putin ar fi o secunda...maxim.vezi la un mecanic,din ce spui tu pot fi destule cauzele.mecanici sunt destui in bucuresti,nu ar trebui sa iti fie greu sa gasesti unul ok;) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc....

model pc36, 2003!

cine ma poate ajuta si pe mine?

merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc....

model pc36, 2003!

cine ma poate ajuta si pe mine?

merci mult

Salut, am furtunul de care ai nevoie, mai multe bucati... ai PM.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit.

Manual de PC41 am eu. Cu resetul nu prea pricep ce se/nu se intampla la tine sau poate nu m-am mai jucat eu de mult cu butoanele alea.

Daca imi spui ce cauti pot poza/scana paginile respective din manual si ti le trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41

 

de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi.

Carene ce se monteaza pe radiator pt pc41 si bugspoiler, am eu daca te intereseaza, provin de la firma Ermax.

De altfel confectionez mai multe accesorii pt Honda Hornet din 1998 pana in 2006, iar pt modelele mai noi, decamdata am doar side panels si bugspoiler.

0740.899.579 0721.340.445

Multumesc!

 

Am revenit cu poze, inca nu am poze cu exact piesele ce le confectionez eu, dar sunt identice.

 

post-73036-0-28349500-1400590055_thumb.jpgpost-73036-0-66043400-1400590061.jpgpost-73036-0-88285700-1400590063_thumb.jpgpost-73036-0-96750300-1400590065_thumb.jpgpost-73036-0-43657200-1400590074_thumb.jpgpost-73036-0-34323000-1400590077_thumb.jpg

Editat de doua.roti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41

 

de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi.

Am eu o toba finala de vanzare - Nu e de firma dar suna foarte frumos, Eu m-as intoarce la stock (sa mai recuperez din banii pe care i-am dat pe motor).

 

Daca esti interesat, vb pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima tranta!

din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase".

Frana fata+roata virata = asfalt

Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu.

Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta.

Asfalt uscat si liber de prosti!

 

PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri!

Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere :)

Editat de kronnos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit.

Intrebarea mea este: cand apesi scurt pe RESET, ceasul se schimba la 00:00 si apoi creste, dar aparent nu are legatura cu timpul.

Este cronometru pentru ce ai tu chef.

Nu e chiar indicat sa il folosesti la facut ture de circuit, dar daca vrei sa vezi cate ore ai mers intr-o anume zi, e bun.

Parca cronometreaza doar cata vreme e motorul pornit si merge pana la maxim 12 si 59, pe urma o ia de la 0.

 

PS Eu am gasit cartea pe net pt PC41, dar e in PORTUGHEZA. Daca va ajutati de un Google Translate, ceva e ok. Daca vrea cineva postez un link.

Am scris celor de la Honda pentru o carte, dar nu am primit raspuns...

Editat de Dab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima tranta!

din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase".

Frana fata+roata virata = asfalt

Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu.

Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta.

Asfalt uscat si liber de prosti!

 

PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri!

Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere :)

ah…bine ca esti ok man...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima tranta!

din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase".

Frana fata+roata virata = asfalt

Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu.

Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta.

Asfalt uscat si liber de prosti!

 

PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri!

Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere :)

 

Foarte bine ca ai purtat echipament, totusi sunt situatii cand nu te poti echipa full.

 

De exemplu ieri a fost necesar sa fac un drum cu motorul inainte sa ajung la birou si am luat doar o geaca Louis, fara protectii, manusile si casca.

Chiar nu as putea sa ma duc cu motorul la munca, in fiecare zi, echipat full, tocmai de aceea nici nu o fac ci ma duc cu bicicleta :)

 

Fara echipament insa este riscant. Traficul este absolut infect la orele de varf. Pe o singura portiune de drum de doar 1-2km am avut parte de 3 evenimente ce se puteau sfarsi cu accident (iar in acea dimineata cel putin 10 in total):

 

1. camion cu remorca, trece de pe banda 2 pe banda 1, eu pe banda 2, il depasesc incet (fiind in oras, dar linie dreapta, aveam putin peste 60 km/h). Nu apuc sa trec de el cand soferul franeaza brusc si claxoneaza. Abia am apucat sa vad botul unei masini care intrase pe banda 1 de pe o straduta laturalnica, desi venea ditamai camionul pe aceeasi banda!!! Am avut noroc ca s-a oprit inainte sa intre pe banda 2, pt ca eu nu aveam vizibilitate in directia aceea si chiar nu ma asteptam ca un imbecil sa se infiga in fata la TIR sa faca stanga

 

2. la nici 50m dupa zona respectiva, ma trezesc cu o duba lata cat 2 benzi, de-a latul soselei pe contrasens, blocand evident traficul pt ca tocmai iesise de pe o straduta si voia sa faca stanga in directia mea de mers. A vazut ca vin si tot s-a bagat pe banda 2 la cativa m in fata mea. Am redus si am trecut pe 1, noroc ca nu erau masini parcate cum se intampla de obicei pe acea banda sau ca nu a venit un taximetrist smecher pe 1 sa ma depaseasca pe dreapta chiar in acel moment.

 

3. inca 100m, aproape de capatul strazii (C.Coposu, Cluj), in fata mea 2 masini. Subit, asa cum le place soferilor sa faca de obicei.. prima masina franeaza pt ca voia sa faca stanga si sa intre pe o straduta laturalnica. A doua masina frana brusc, eu la fel. Nu putem face dreapta sa intram pe 1 pt ca altii din spate deja ne depaseau cu viteza. M-am oprit la cativa cm de bara din spate, desi nu aveam mai mult de 50 km/h si pastrasem ceva distanta intre mine si masina din fata.

 

Haosul din trafic este incredibil. Daca te strecori printre benzi la semafor, esti injurat sau blocat de alte masini. Daca stai pe banda ta, tot se gaseste un destept sa intre in acelasi rand cu tine si sa te oblige sa o iei printre benzi.

 

Mai avem mult malai de mancat, ca si natie, pana cand soferii vor respecta si la noi biciclistii si motociclistii asa cum am observat in Londra, de exemplu.

 

Keep safe si sa speram ca nu tragem batul scurt la urmatoarea iesire :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine :)

Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine :)

Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate.

Craspad!din experienta proprie pe ultimele doua motoare detinute din care unul Hornet.la o cazatura minora sau medie iti vor salva relativ motorul.iar daca se rup surubele nu e nici o poblema,prinderile in motor nu ti le va rupe nici un crashpad ori surub.daca ajung sa se rupa prinderile inseamna ca ai facut buba mare si prea putin mai conteaza motorul!in schimb am vazut hornete cu crashcage care la aceleasi accidente minore/medii au tensionat prea mult alte componente ale Viespii.parerea mea e ca un crashpad isi va face datoria cu riscuri minime pt motor pe cand crashcage-ul cu riscuri mai ridicate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la crashpad-uri eu mi-am comandat de pe ebay si sunt multumit de ele cel putin estetic. Fuctional nu stiu ca n-am dat cu ea de pamant.

Costul de livrare 5 lire.

In total ~ 150 de lei.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Crash-Protectors-for-Honda-CB600-Hornet-98-06-Frame-Sliders-Mushrooms-/281328606899?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41807ddeb3

 

 

 

Salutare,

As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine :)

Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Cum pot sa reglez arcul spate la un Hornet 2006 si de ce anume trebuie sa tin cont? Mentionez ca am 1.76 inaltime si ~80 kg. Nu prea merg cu pasager.

Salut

 

Iti trebuie o cheie care arata ca asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuSSdriigU4H9Xmsi0fSlmPusD8ju7p99_VSvrAfR4o5TLJKFmiQ . Cel mai probabil e in trusa de scule la motocicleta (daca o ai), se face din 2 piese (te prinzi singur)

 

Ideal, cand te urci pe ea in pozitie/echipament de mers, motocicleta trebuie sa se lase in suspensii 2-3 cm (se cheama sag in engleza). Important: in ambele (fata/spate) sa se lase la fel de mult. Cel mai probabil va trebui sa o faci mai tare, recomandat e sa nu umbli la rebound daca nu stii ce faci.

Eu am facut urmatoarele:

- Dus motorul pe o suprafata dreapta

- Reglat suspensia fata (pre-load) pana mi s-a parut mie ca e destul de tare (cam cum era la R6)

- Reglat suspensia spate pana motocicleta se lasa la fel de mult in fata si in spate cand m-am urcat pe ea.

 

Ideal e sa reglezi suspensia in 2 oameni, ca cel care te ajuta sa poata masura cat se lasa in fata/spate dupa ce te urci pe ea.

 

Spor si tine-ne la curent.

 

Mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...