danny_nt Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 am reusit sa schimb cablurile de acceleratie dar am dat jos rezervorul, air box-ul si carburatoarele. si sincer tor m-am chinuit putin... dar conteaza ca s-au schimbat. nu ma asteptam sa se demonteze toate asa usor. am ramas surprins ca nu mi-au ramas si piese "in plus" la final )) Daca nu raman piese in plus e bine Danny,si tu ai fara carene si scapi mai usor:P Eu stiu sigur ca aveam acea membrana pe care am dat-o jos cand l-am facut full-carbon:) mai este o rezolvare:"scoica"(protectie pt anumite sporturi) si sigur nu se mai incalzesc oole:P Ei nu se intampla prea des asa ca nu-i panica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Salut, cum dau jos acul de la turometru si cel al temperaturii apei de pe bordul unui hornet din 2001, mi-e frica sa le trag prin forta ca poate se rupt. Nu se mai aprinde bordul de la turometru si banuiesc ca s-au ars becurile. Help pls !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Pai ca sa schimbi becurile nu trebuie sa dai acele jos, nici macar nu trebuie sa umbli acolo. Trebuie doar sa dai jos carcasa bordului si in spate sunt soclurile si becurile, parca trebuie sa demontezi cablul de kilometraj. Editat Mai 31, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Salut. Era un baiat pe forum care vindea crash paduri homemade. A pus si o poza cu un hornet parca. Nu reusesc sa gasesc topicul. As vrea sa cumpar o pereche de la el. Ati putea sa ma ajutati cu un link ceva. Caut de vreo zile si nu gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) domnilor, nu uitati ca vand o toba arrow pentru hornet prima generatie. e completa cu cot, adica bolt-on, fara modificari. are si silencer. 100 oiro. la cei din bucuresti sau imprejurimi, asigur si montaj moca. iata si poza cum arata agatata de agregat Editat Mai 31, 2014 de COObra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Pai ca sa schimbi becurile nu trebuie sa dai acele jos, nici macar nu trebuie sa umbli acolo. Trebuie doar sa dai jos carcasa bordului si in spate sunt soclurile si becurile, parca trebuie sa demontezi cablul de kilometraj. Deci am desfacut bordul azi si chiar nu mi-am dat seama cum sa shimb becurile de la bord. Eu ma refer la cel de sub cartonul de la turometru, nu la cele de neutru, semnal etc. Nu ma uit eu la turometru, insa dupa lasarea serii e foarte enervant pt mine cel putin, sa merg si sa-mi bata doar pe o parte luminile rosii de la vitezometru. Despre becurile astea vorbesc, uite ce ciudat pare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Pai da de alea zic si eu..odata ce dai capacul ala jos din poza de am pus-o eu nu ai cum sa nu le nimeresti. Daca esti din Bucuresti poate vin maine o fuga sa le schimbam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 trebuie sa dai jos capacul din spate (cel cromat) si apoi ajungi la becuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 De unde reglez relantiul la Hornet PC41? dar cablul de acceleratie se poate intinde?am un lag cand trag de maneta...chiar jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) cum te uiti sub carburatoare vezi o stea galbena si invarti de aia. la cablu tur de la acceleratie ai un reglaj in fata la maneta. LE: scuze. asa e la pc36 pe carburatie. acum am vazut ca ai pc41 dar banuiesc ca tot pe langa cablu de acceleratie trebuie sa te uiti Editat Iunie 2, 2014 de Sandu Marian Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Deci la maneta sunt doua pipe....oare la care dintre ele se face reglajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 in teorie ala de sus.la mine unu are reglaj doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Ralantiul trebuie să fie aprox 2000 rpm la pornire iar apoi tot scade până ajunge la 75 grade celsius la 1350 rpm (+/- 100) și nu se poate regla. Ce ai cu el ? Nu am văzut PC41 cu ralatiul dereglat. Jocul la accelerație normal este 2-6 mm se reglează în limite mici de sus, tubul de deasupra ce iese din manetă unde se termină are o contrapiuliță sau jos dacă jocul e mare. Capitolul 3-6 manual în italiană (că în engleză nu avem). Nu ai manualul ? Editat Iunie 3, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Nu am manualul..... relantiul sta la 1350 cam asa....as fi vrut sa-l pun la 1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Hai sa intreb si eu de o problemuta.... Cu motorul cald (in special dupa ce am mers), daca accelerez brusc de la ralanti, pare ca are o ezitare, ca si cum primul cilindru nu s-ar mai aprinde. Mentionez ca motorul mege brici in rest, si are sub 400 Km, uleiul schimbat la zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Nu am manualul..... relantiul sta la 1350 cam asa....as fi vrut sa-l pun la 1500 Pentru ce ai face asta ? Al meu stă la 1300 rpm chiar 1250 dacă apa trece de 100 grade. Caută mai sus, era cineva care urcase manualul italian. Hai sa intreb si eu de o problemuta.... Cu motorul cald (in special dupa ce am mers), daca accelerez brusc de la ralanti, pare ca are o ezitare, ca si cum primul cilindru nu s-ar mai aprinde. Mentionez ca motorul mege brici in rest, si are sub 400 Km, uleiul schimbat la zi. Cred că e din acelea cu "așa fac toate" La peste 100 grade așa face și a mea, pare că "dă în nas". Așa face de nouă, iar fenomenul cred că era și mai pronunțat când o luasem și băgam doar benzină de 98. După primii 1000km am trecut la 95 și parcă face mai puțin. Posibil să fie din cauză că la temperatură mare cifra octanică crește cu 2-3 grade. Editat Iunie 3, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Am scris gresit... are 4000 km. Si da, pun gaz cu cifra octanica doar 99 sau 100 (cred ca ii face bine, la compresia aia de 12:1). Nu crezi ca s-ar putea rezolva cu niste bujii mai bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Asa face si a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Asa face si a mea. inseamna ca suntem toti pe aceeasi pagina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Am scris gresit... are 4000 km. Si da, pun gaz cu cifra octanica doar 99 sau 100 (cred ca ii face bine, la compresia aia de 12:1). Nu crezi ca s-ar putea rezolva cu niste bujii mai bune? A mea are bujii Denso, bune, dar dacă a făcut așa de la nou nu mi-am bătut capul. Poate dacă am pune niște iridium (înțeleg că pe horneta mai veche nu merg f bine). Am mers inițial f puțin cu benzină de 95 apoi doar cu 98 și mi s-a părut că are consum mai mare și trage mai prost așa că am revenit la 95. Oricum e mult peste ce recomandă manualul - cifră octanică 91 sau peste. Pe hornet.co.uk ăia ziceau tot așa că nu-i place peste 95. Mai e o chestie pe care o găsești doar la PC41 am verificat-o pe 2 mobre: Dacă imediat după pornire o accelerezi tare, nu doar că dă în nas mult dar se și accelerează mult și necontrolat ceva de genul 1000-4000 rpm și o ține așa până dai drumul accelerației (cu atât mai rău face cu cât motorul e mai rece). E greu să faci experimentul dar nu imposibil. Vezi o mașină departe, zici că ai timp să ieși, pornești și nu o lași o jumătate de sec să cadă ralantiul ci în momentul când pornește deja turat ai și accelerat tare să ieși în față. Trece în modul "bezmetic" iar dacă mai ești și virat - succes aproape garantat. Editat Iunie 3, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 se poate ridica putin codita asta de hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 A mea are bujii Denso, bune, dar dacă a făcut așa de la nou nu mi-am bătut capul. Poate dacă am pune niște iridium (înțeleg că pe horneta mai veche nu merg f bine). Am mers inițial f puțin cu benzină de 95 apoi doar cu 98 și mi s-a părut că are consum mai mare și trage mai prost așa că am revenit la 95. Oricum e mult peste ce recomandă manualul - cifră octanică 91 sau peste. Pe hornet.co.uk ăia ziceau tot așa că nu-i place peste 95. Mai e o chestie pe care o găsești doar la PC41 am verificat-o pe 2 mobre: Dacă imediat după pornire o accelerezi tare, nu doar că dă în nas mult dar se și accelerează mult și necontrolat ceva de genul 1000-4000 rpm și o ține așa până dai drumul accelerației (cu atât mai rău face cu cât motorul e mai rece). E greu să faci experimentul dar nu imposibil. Vezi o mașină departe, zici că ai timp să ieși, pornești și nu o lași o jumătate de sec să cadă ralantiul ci în momentul când pornește deja turat ai și accelerat tare să ieși în față. Trece în modul "bezmetic" iar dacă mai ești și virat - succes aproape garantat. Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau. In plus am observat ca e mai mare consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si la mine consumul e mai mare la benzina 98, dar am observat si ca motorul trage mai ciudat. Bujiile iridium sunt ok. Le-am pus in primavara si se comporta bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si la mine consumul e mai mare la benzina 98, dar am observat si ca motorul trage mai ciudat. Bujiile iridium sunt ok. Le-am pus in primavara si se comporta bine. Ai PC41? Mai da in nas cand accelerezi de la ralanti la cald? Stii exact ce model e? Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau. In plus am observat ca e mai mare consumul. Benzina cu cifra octanica mai mare are o putere calorica mai mica decat cea cu cifra octanica mai mica (vedeti Wiki), deci daca vrei consum mic, baga 91 . Ca idee motorina are undeva la 55. Performanta mai mare cu cifra octanica mai mare se obtine din avansul la aprindere, pe care motorul ar trebui sa il mareasca (asa stiu eu, nu bag mana in foc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Benzina cu cifra octanica mai mare are o putere calorica mai mica decat cea cu cifra octanica mai mica (vedeti Wiki), deci daca vrei consum mic, baga 91 . Ca idee motorina are undeva la 55. Performanta mai mare cu cifra octanica mai mare se obtine din avansul la aprindere, pe care motorul ar trebui sa il mareasca (asa stiu eu, nu bag mana in foc). De fapt cifra octanica ar indica rezistenta la autoaprindere si nu are treaba cu puterea calorica. Si motorina are 50-55 dar nu e Cifra Octanica (CO) ci Cifra Cetanica (CC). Sunt diferite total in sensul ca CO inseamna rezistanta combustibilului la autoaprindere si CC inseamna usurinta combustibilului la autoaprindere. Asta din cauza diferentei de aprindere la motoarele cu aprindere prin scanteie fata de cele prin compresie plus ca si modul de masurare este diferit si substantele etalon folosite sunt diferite (heptan vs cetan). O benzină cu CO mai mare permite realizarea unor rapoarte de comprimare mai mari, deci motoare cu randament indicat mai mare și, la aceeași cilindree, cu puteri mai mari.[3] La un motor cu raport de comprimare dat, folosirea unei benzine cu CO mai mică decât cea prevăzută prin proiect deformează diagrama indicată, micșorând randamentul indicat, și determină apariția detonației, distrugând motorul. Folosirea unei benzine cu CO mai mare decât cea prevăzută prin proiect deformează și ea diagrama indicată, micșorând de asemenea randamentul indicat, ducând la o risipă inutilă. Cifra octanică nu este legată de cantitatea de căldură degajată prin ardere, adică de puterea calorifică a combustibilului, deci o benzină cu o CO mai mare nu e „mai bună” în acest sens. . Editat Iunie 5, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.