Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ralantiul trebuie să fie aprox 2000 rpm la pornire iar apoi tot scade până ajunge la 75 grade celsius la 1350 rpm (+/- 100) și nu se poate regla. Ce ai cu el ? Nu am văzut PC41 cu ralatiul dereglat.

Jocul la accelerație normal este 2-6 mm se reglează în limite mici de sus, tubul de deasupra ce iese din manetă unde se termină are o contrapiuliță sau jos dacă jocul e mare.

Capitolul 3-6 manual în italiană (că în engleză nu avem). Nu ai manualul ?

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa intreb si eu de o problemuta....

 

Cu motorul cald (in special dupa ce am mers), daca accelerez brusc de la ralanti, pare ca are o ezitare, ca si cum primul cilindru nu s-ar mai aprinde.

Mentionez ca motorul mege brici in rest, si are sub 400 Km, uleiul schimbat la zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am manualul.....

 

relantiul sta la 1350 cam asa....as fi vrut sa-l pun la 1500

Pentru ce ai face asta ? Al meu stă la 1300 rpm chiar 1250 dacă apa trece de 100 grade. Caută mai sus, era cineva care urcase manualul italian.

 

Hai sa intreb si eu de o problemuta....

 

Cu motorul cald (in special dupa ce am mers), daca accelerez brusc de la ralanti, pare ca are o ezitare, ca si cum primul cilindru nu s-ar mai aprinde.

Mentionez ca motorul mege brici in rest, si are sub 400 Km, uleiul schimbat la zi.

Cred că e din acelea cu "așa fac toate"

La peste 100 grade așa face și a mea, pare că "dă în nas". Așa face de nouă, iar fenomenul cred că era și mai pronunțat când o luasem și băgam doar benzină de 98.

După primii 1000km am trecut la 95 și parcă face mai puțin. Posibil să fie din cauză că la temperatură mare cifra octanică crește cu 2-3 grade.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris gresit... are 4000 km. Si da, pun gaz cu cifra octanica doar 99 sau 100 (cred ca ii face bine, la compresia aia de 12:1).

Nu crezi ca s-ar putea rezolva cu niste bujii mai bune?

A mea are bujii Denso, bune, dar dacă a făcut așa de la nou nu mi-am bătut capul. Poate dacă am pune niște iridium (înțeleg că pe horneta mai veche nu merg f bine).

Am mers inițial f puțin cu benzină de 95 apoi doar cu 98 și mi s-a părut că are consum mai mare și trage mai prost așa că am revenit la 95. Oricum e mult peste ce recomandă manualul - cifră octanică 91 sau peste. Pe hornet.co.uk ăia ziceau tot așa că nu-i place peste 95.

Mai e o chestie pe care o găsești doar la PC41 am verificat-o pe 2 mobre: Dacă imediat după pornire o accelerezi tare, nu doar că dă în nas mult dar se și accelerează mult și necontrolat ceva de genul 1000-4000 rpm și o ține așa până dai drumul accelerației (cu atât mai rău face cu cât motorul e mai rece).

E greu să faci experimentul dar nu imposibil. Vezi o mașină departe, zici că ai timp să ieși, pornești și nu o lași o jumătate de sec să cadă ralantiul ci în momentul când pornește deja turat ai și accelerat tare să ieși în față. Trece în modul "bezmetic" iar dacă mai ești și virat - succes aproape garantat.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are bujii Denso, bune, dar dacă a făcut așa de la nou nu mi-am bătut capul. Poate dacă am pune niște iridium (înțeleg că pe horneta mai veche nu merg f bine).

Am mers inițial f puțin cu benzină de 95 apoi doar cu 98 și mi s-a părut că are consum mai mare și trage mai prost așa că am revenit la 95. Oricum e mult peste ce recomandă manualul - cifră octanică 91 sau peste. Pe hornet.co.uk ăia ziceau tot așa că nu-i place peste 95.

Mai e o chestie pe care o găsești doar la PC41 am verificat-o pe 2 mobre: Dacă imediat după pornire o accelerezi tare, nu doar că dă în nas mult dar se și accelerează mult și necontrolat ceva de genul 1000-4000 rpm și o ține așa până dai drumul accelerației (cu atât mai rău face cu cât motorul e mai rece).

E greu să faci experimentul dar nu imposibil. Vezi o mașină departe, zici că ai timp să ieși, pornești și nu o lași o jumătate de sec să cadă ralantiul ci în momentul când pornește deja turat ai și accelerat tare să ieși în față. Trece în modul "bezmetic" iar dacă mai ești și virat - succes aproape garantat.

Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau.

In plus am observat ca e mai mare consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine consumul e mai mare la benzina 98, dar am observat si ca motorul trage mai ciudat.

Bujiile iridium sunt ok. Le-am pus in primavara si se comporta bine.

Ai PC41? Mai da in nas cand accelerezi de la ralanti la cald? Stii exact ce model e?

 

Din cate am mai citit asta de 98-100 are un randament mai bun in motoarele mai noi pe injectie..la astea pe carburatie ca al meu nu ar fi nici o diferenta, dar nici nu il face sa mearga mai rau.

In plus am observat ca e mai mare consumul.

 

Benzina cu cifra octanica mai mare are o putere calorica mai mica decat cea cu cifra octanica mai mica (vedeti Wiki), deci daca vrei consum mic, baga 91 :). Ca idee motorina are undeva la 55.

 

Performanta mai mare cu cifra octanica mai mare se obtine din avansul la aprindere, pe care motorul ar trebui sa il mareasca (asa stiu eu, nu bag mana in foc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina cu cifra octanica mai mare are o putere calorica mai mica decat cea cu cifra octanica mai mica (vedeti Wiki), deci daca vrei consum mic, baga 91 :). Ca idee motorina are undeva la 55.

 

Performanta mai mare cu cifra octanica mai mare se obtine din avansul la aprindere, pe care motorul ar trebui sa il mareasca (asa stiu eu, nu bag mana in foc).

 

De fapt cifra octanica ar indica rezistenta la autoaprindere si nu are treaba cu puterea calorica.

Si motorina are 50-55 dar nu e Cifra Octanica (CO) ci Cifra Cetanica (CC).

Sunt diferite total in sensul ca CO inseamna rezistanta combustibilului la autoaprindere si CC inseamna usurinta combustibilului la autoaprindere.

Asta din cauza diferentei de aprindere la motoarele cu aprindere prin scanteie fata de cele prin compresie plus ca si modul de masurare este diferit si substantele etalon folosite sunt diferite (heptan vs cetan).

 

O benzină cu CO mai mare permite realizarea unor rapoarte de comprimare mai mari, deci motoare cu randament indicat mai mare și, la aceeași cilindree, cu puteri mai mari.[3]

La un motor cu raport de comprimare dat, folosirea unei benzine cu CO mai mică decât cea prevăzută prin proiect deformează diagrama indicată, micșorând randamentul indicat, și determină apariția detonației, distrugând motorul. Folosirea unei benzine cu CO mai mare decât cea prevăzută prin proiect deformează și ea diagrama indicată, micșorând de asemenea randamentul indicat, ducând la o risipă inutilă.

Cifra octanică nu este legată de cantitatea de căldură degajată prin ardere, adică de puterea calorifică a combustibilului, deci o benzină cu o CO mai mare nu e „mai bună” în acest sens.

.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să citiți și ce spun americanii pe forumuri despe CO (tot privind Honda 599 PC 35-41, nu alte motoare ): la ei întrebarea este să bag de 87 sau de 93 ? Ăia nu au auzit nici de 95, darămite de 98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să citiți și ce spun americanii pe forumuri despe CO (tot privind Honda 599 PC 35-41, nu alte motoare ): la ei întrebarea este să bag de 87 sau de 93 ? Ăia nu au auzit nici de 95, darămite de 98.

Am citit si despre faza asta, cica e o diferenta la unitatea de masura, dar calitatea ar fi de fapt la fel.

 

În Europa și Australia cifra octanică afișată la pompele de benzină este CO/R. În SUA și Canada cifra octanică afișată este media CO/R și CO/M, așa-numita „cifră octanică la pompă” (engleză Pump Octane Number) (PON), cea ce face ca valorile afișate să fie cu 4 – 5 unități mai mici. Benzina CO95 din Europa este echivalentă cu CO90 din SUA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti..am si eu o problema ...am facut pana prostului dar na...din cauza bordului ca nu indica cat combustibil mai am ...norocul meu era ca ma duceam sa alimentez si eram f aproape...in fine am alimentat a pornit a functionat normal motorul dupa 5 km s.a oprit motorul in mers. Am.tras p dreapta am incercat sa il pornesc..nimik. am tras socu maxim am pornit.o dar murea treptat....simptomele sunt exact ca si cand raman fara benzina si trec pe rezerva...stie cineva ce poate sa aibe?

In momentul de fata nu mai porneste :( pls heeelp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate a tras mizerie sau apa din rezervor fiindca ai mers pana la ultima picatura ! lasa sa mearga mai mult cu socul tras , poate se desfunda sau elimina apa din instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti..am si eu o problema ...am facut pana prostului dar na...din cauza bordului ca nu indica cat combustibil mai am ...norocul meu era ca ma duceam sa alimentez si eram f aproape...in fine am alimentat a pornit a functionat normal motorul dupa 5 km s.a oprit motorul in mers. Am.tras p dreapta am incercat sa il pornesc..nimik. am tras socu maxim am pornit.o dar murea treptat....simptomele sunt exact ca si cand raman fara benzina si trec pe rezerva...stie cineva ce poate sa aibe?

In momentul de fata nu mai porneste :( pls heeelp

 

Si eu am avut problema asta. Probabil s-a infundat robinetul. La mine s-a rezolvat de la sine la primul plin de rezervor. Eventual agita un pic rezervorul dupa ce umpli pe jumatate. Nu garantez ca o sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o am dus-o ;a service….cei de la service au spus ca nu mai aveam benzina in carburatoare si aveam ceva uleios,..cand am iesit cu moto dupa ce am facut revizii si schimb cauciucuri etc am luat o solutie de curatat p acolo prin rezervor si eu tind sa cred ca de la ala..asa ca aveti mare grija ce bagati in rezervoare …ms oricum baieti

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau un sfat...ce casca recomandati pentru drumuri mai lungi. sa fie comoda si sa nu sufle vantul prin ea...ca pret...pana in 200 de euro

 

Pentru mine confortabila = forma corecta. Sa nu sufle vantul prin ea DELOC nu se poate, ca s-ar aburi viziera. (in cazul unora ca mine care poarta ochelari sub casca e foarte important sa fie ventilata corect).

Citeste aici pentru forma capului: http://www.webbikeworld.com/motorcycle-helmets/motorcycle-helmet-shapes.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...