SonykSpeed10 Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Salut ! Am si eu nevoie de o parere in legatura cu Honda Hornet... Deci de 2 zile, nu-mi mai porneste decat cu acceleratie,iar dupa ce a pornit prima oara, merge . Daca il las 3 ore iar imi porneste decat cu acceleratie si nu imi pot da seama,de ce . Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 guma nu era noua da era foarte buna , era uzata normal. presiune am avut 2.7 , am fost singur si am avut un topcase cu putine lucruri...poate guma e prea moale ...metzeler sportec m5 Nu era guma prea moale,aia e guma nota 10 de Viespe.intrebam starea si presiunea pt ca banuiam ca presiunea era mare(lucu confirmat de tine) si guma pe sfarsit de viata(infirmat).eu am mers cu Metzler raceteck k3(mai moale decat sportecul) si plecasem in concediu cu 50% carne si m-am intors acasa dupa 1800km(din care doar 400km autostrada) cu aprox 30% carne...cu presiune 2,4 spate. » Post actualizat in 04 Aug 2014 07:43 Salut ! Am si eu nevoie de o parere in legatura cu Honda Hornet... Deci de 2 zile, nu-mi mai porneste decat cu acceleratie,iar dupa ce a pornit prima oara, merge . Daca il las 3 ore iar imi porneste decat cu acceleratie si nu imi pot da seama,de ce . Mersi ! 1)la mecanic cu ea. 2)parerile vor fi impartite.cauza la ce spui tu,la prima vedere,ar putea fi bujiile pe sfarsit de viata...sau altele,la o verificare mai amanuntita,de aceea un mecanic iti va spune sigur ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Salut, daca intereseaza pe cineva un Hornet... /index.php?/topic/716555-vand-honda-hornet-600-2003-pc36/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Salutare, am o mica problema cu un Hornet 2008 si sunt curios daca a mai patit-o careva, imi taie gazul din senin, in mers fara nici o avertizare, dau sa accelerez si e ca si cum e rezervorul gol; opresc motorul si dupa cateva minute e ca si cum nu ar avea nimic. Mi s-a întâmplat prima data acum o saptamana, am zis ca e de la benzina (luasem de la Gazprom sau cam asa) dupa ce am facut plinul nu a mai dat nici un semn pana azi, am lasat-o pe seama benzinei, dar se pare ca nu e cazul. De fiecare data cand a facut figuri: avea suficienta benzina, nu se aprindea nici un bec sau vr-un cod de eroare pe bord, temperatura eram in jur de 80, nu am umbla la motor, a fost in service acum cateva luni pt o verificare (o am din februarie) de atunci am facut cel putin 500 km pana se sa intample prima oara. Numai stiu ce detalii sa va dau, o sa o duc la service cu prima ocazie, o sa scriu rezolvarea. Salut, baieti, am rezolvat cu problema, mizerie in rezervor! Am dat-o afara si sper ca totul merge bine de acum. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 vezi ce mult conteaza locul de unde alimentezi. am si eu o intrebare, banuiesc ca din ce moment ai avut mizerie in rezervor trebuie sa sti. Horneturile PC41, 2007 incoace, au filtru de benzina? cineva zicea ca nu au dar eu ma gandesc ca ar trebui sa fie » Post actualizat in 10 Aug 2014 15:13mai am o intrebare. de ceva vreme patesc ca nu imi intra motorul in viteza. accelerez sa dau treapta superioara si imi ramane undeva intre viteze cred si incepe sa caraie cand las ambreiajul. de ce?:| probleme la cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 vezi ce mult conteaza locul de unde alimentezi. am si eu o intrebare, banuiesc ca din ce moment ai avut mizerie in rezervor trebuie sa sti. Horneturile PC41, 2007 incoace, au filtru de benzina? cineva zicea ca nu au dar eu ma gandesc ca ar trebui sa fie » Post actualizat in 10 Aug 2014 15:13 mai am o intrebare. de ceva vreme patesc ca nu imi intra motorul in viteza. accelerez sa dau treapta superioara si imi ramane undeva intre viteze cred si incepe sa caraie cand las ambreiajul. de ce?:| probleme la cutie? Daca au filtru de benzina, eu nu l-am vazut. Bine, recunosc ca nici nu l-am cautat. Ce ulei ai si de cati km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Motul 7100 10w40, cam 5000 km facuti cu uleiul, schimbat la sfarsitul lui Martie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Salutare,M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005.La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Salutare, M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005. La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM. Asfalt uscat! Cauti o ureche de prindere doar?sau o codita?nu mai bine mergi la un meserias si iti faci una(tabla,placbanda,fibra,etc)?la urechiusa ma refer;) bafta la motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Motul 7100 10w40, cam 5000 km facuti cu uleiul, schimbat la sfarsitul lui Martie In locul tau, eu m-as gandi sa il schimb in curand. Si ridica mai fortos de schimbator, nu-l mangaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 acuma da-l incolo de ulei. is 5000 km in 4 luni. unde sa il schimb. ma gandesc si eu sa nu cumva sa ridic schimbatorul prea putin. altceva nu stiu ce ar putea fi. daca era o problema facea mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 stiti careva de unde pot cumpara un suport de numar pt hornet 2004 aftermarket sau codita originala cu tot cu undertail si suport numar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 In locul tau, eu m-as gandi sa il schimb in curand. Si ridica mai fortos de schimbator, nu-l mangaia De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k... Da,ar trebui sa traga de levierul ala serios,nu atins usor ca un bibelou.@cristirus:n-are nimic cutia,pune tu si fii mai ferm:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 si atunci la cati km sa il schimbe la 20.0000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 mitul uleiului:schimbatul lui la 5k... La PC41 se schimba la 6k, deci mult nu mai are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) si atunci la cati km sa il schimbe la 20.0000 ? Nu la 20k.intrebarea era concreta si clara:de ce sa schimbe uleiul la 5k?tu poti raspunde?@cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta.16% mai are cristi(daca schimba dupa manual uleiul),deci mai poate schimba viteze linistit inca 1000km:P Editat August 12, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape Editat August 12, 2014 de cristirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Salutare, M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005. La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM. Asfalt uscat! Incearca aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14 » Post actualizat in 12 Aug 2014 06:55 stiti careva de unde pot cumpara un suport de numar pt hornet 2004 aftermarket sau codita originala cu tot cu undertail si suport numar? Vezi aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Experienta spune ca daca vrei sa te bucuri de fier trebe sa ai grija de el ( respectand reviziile dupa manual oficial, nu dupa ureche). habar nu am din cap la fiecare model la cati km se schimba, dar pentru toate astea exista google » Post actualizat in 12 Aug 2014 07:55casca viitorului sau ce ? http://jontech.ro/2014/08/skully-ar-1-este-cea-mai-inteligenta-casca-din-lume/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta. Da, 6k scrie la carticica, la 2008. Si mie mi se pare f mare diferenta fata de PC25 sau PC36, dar nu am idee de la ce o fi (poate pt ca la PC41 motorul este cel de RR, desi cu mai putine ture si mai putine injectoare. parca si la 600RR are tot 6k are). Dar si mai ciudat mi se pare ca la 2009 intervalul e dublu. Eu stiam ca nu ar fi nicio diferenta intre propulsoare (2008 vs 2009). 2009 tot PC41 e? Eu aici as fi si mai curios sa aflu de ce e dif asa de mare :-) In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape Ca idee, eu am avut 4 schimburi de Motul 7100 (cat a fost in garantie), apoi un schimb cu Bardhal, apoi 3 schimburi cu Motorex TopSpeed, de fiecare data 10W40. Nu am simtit absolut nicio diferenta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. Editat August 12, 2014 de Pan_Ku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. 6-7k rpm din 12-14k rpm disponibile...moto2-3k rpm din 5-6k rpm disponibile...masina 90cp/180kg...moto 90cp/1500kg...masina Exemplele ar putea continua la nesfarsit. Ring a bell? Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence! Editat August 12, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 La Hornet din 2005 tot la 12000 cred ca se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence! Dar oare ce ar trebui sa simti/intelegi in plus pentru a schimba uleiul cu tipul si la intervalul recomandat de producator? PC34 -> SAE 10W40 + filtru / 12000 km API Oil Motor Guide Acum, desigur ca API SE, SF sau SG sunt deja depasite, insa daca Honda recomanda acest tip de ulei si intervalul de mai sus, de unde atata filozofie si atatea povesti ca daca nu schimbi la 5000 si neaparat cu un brand de ulei exotic, eventual cu particule sintetice din spatiul cosmic, ai busit motorul? Pana mea, parca s-au dilit toti la cap. Ce ziceti de baietii ce pun ulei auto in Bandit si mere motorul ceas? Consider ca e corect sa faci un schimb de ulei la fiecare inceput de sezon, si asa intr-un an, pe drumurile din Romania nu cred ca face cineva mai mult de 12000 sau nici macar aproape de cifra asta. Similar discutia legata de gume, fara GP Racer nu ai voie sa respiri, iar daca nu ai placute CL SBK5 esti pur si simplu sinucigas! o.O Ha! Si daca si alimentezi de la Lukoil, clar, nu esti motosicli adevarat frate! Editat August 12, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.