Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

In locul tau, eu m-as gandi sa il schimb in curand. Si ridica mai fortos de schimbator, nu-l mangaia :)

De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k...

 

Da,ar trebui sa traga de levierul ala serios,nu atins usor ca un bibelou.@cristirus:n-are nimic cutia,pune tu si fii mai ferm:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si atunci la cati km sa il schimbe la 20.0000 ?

Nu la 20k.intrebarea era concreta si clara:de ce sa schimbe uleiul la 5k?tu poti raspunde?

@cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta.16% mai are cristi(daca schimba dupa manual uleiul),deci mai poate schimba viteze linistit inca 1000km:P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape

Editat de cristirus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005.

 

La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM.

 

Asfalt uscat!

Incearca aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14

» Post actualizat in 12 Aug 2014 06:55

stiti careva de unde pot cumpara un suport de numar pt hornet 2004 aftermarket sau codita originala cu tot cu undertail si suport numar?

Vezi aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta spune ca daca vrei sa te bucuri de fier trebe sa ai grija de el ( respectand reviziile dupa manual oficial, nu dupa ureche). habar nu am din cap la fiecare model la cati km se schimba, dar pentru toate astea exista google


» Post actualizat in 12 Aug 2014 07:55

casca viitorului sau ce ? http://jontech.ro/2014/08/skully-ar-1-este-cea-mai-inteligenta-casca-din-lume/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta.

 

Da, 6k scrie la carticica, la 2008. Si mie mi se pare f mare diferenta fata de PC25 sau PC36, dar nu am idee de la ce o fi (poate pt ca la PC41 motorul este cel de RR, desi cu mai putine ture si mai putine injectoare. parca si la 600RR are tot 6k are).

 

Dar si mai ciudat mi se pare ca la 2009 intervalul e dublu. Eu stiam ca nu ar fi nicio diferenta intre propulsoare (2008 vs 2009). 2009 tot PC41 e?

 

Eu aici as fi si mai curios sa aflu de ce e dif asa de mare :-)

 

In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape

 

Ca idee, eu am avut 4 schimburi de Motul 7100 (cat a fost in garantie), apoi un schimb cu Bardhal, apoi 3 schimburi cu Motorex TopSpeed, de fiecare data 10W40. Nu am simtit absolut nicio diferenta intre ele.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi

Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. :moron:

Editat de Pan_Ku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. :moron:

6-7k rpm din 12-14k rpm disponibile...moto

2-3k rpm din 5-6k rpm disponibile...masina

 

90cp/180kg...moto

90cp/1500kg...masina

 

Exemplele ar putea continua la nesfarsit.

 

 

Ring a bell?

 

Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence!

 

Dar oare ce ar trebui sa simti/intelegi in plus pentru a schimba uleiul cu tipul si la intervalul recomandat de producator?

 

PC34 -> SAE 10W40 + filtru / 12000 km

 

API Oil Motor Guide

 

Acum, desigur ca API SE, SF sau SG sunt deja depasite, insa daca Honda recomanda acest tip de ulei si intervalul de mai sus, de unde atata filozofie si atatea povesti ca daca nu schimbi la 5000 si neaparat cu un brand de ulei exotic, eventual cu particule sintetice din spatiul cosmic, ai busit motorul? Pana mea, parca s-au dilit toti la cap. Ce ziceti de baietii ce pun ulei auto in Bandit si mere motorul ceas?

 

Consider ca e corect sa faci un schimb de ulei la fiecare inceput de sezon, si asa intr-un an, pe drumurile din Romania nu cred ca face cineva mai mult de 12000 sau nici macar aproape de cifra asta.

 

Similar discutia legata de gume, fara GP Racer nu ai voie sa respiri, iar daca nu ai placute CL SBK5 esti pur si simplu sinucigas! o.O Ha! Si daca si alimentezi de la Lukoil, clar, nu esti motosicli adevarat frate!

 

 

 

panamea-alb.png

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar oare ce ar trebui sa simti/intelegi in plus pentru a schimba uleiul cu tipul si la intervalul recomandat de producator?

 

 

Stai linistit,nu e de simtit si priceput,pt majoritatea;)

 

Daca erai atent la primul meu post poate pricepeai unde bat...

 

"De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k...

"

 

Repet,fiecare face si pricepe cat stie.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai imi fac griji pt uzura uleiului si a motorului eu nu mai bag ulei, Folosesc lubrifianti de la sex shop si fac un schimb cam atunci cand simt ca nu mai este umeda toba. Evident folosesc lubrifianti cu aroma de motorina ca imi consuma mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta spune ca daca vrei sa te bucuri de fier trebe sa ai grija de el ( respectand reviziile dupa manual oficial, nu dupa ureche). habar nu am din cap la fiecare model la cati km se schimba, dar pentru toate astea exista google

Trebuie să te iei după manual, nu după Gugle

 

 

Da, 6k scrie la carticica, la 2008.

Nu cred, arată-mi și mie cartea aia. La toate PC41 e la fel 12000KM, vezi atach

 

Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi

Schimbă cf manualului nu la 5000km - vezi attach. De restul iei benzină

 

Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. :moron:

"Faza" cu 12000km e recomandarea producătorului ( care poți să fii sigur că s-a gândit mai întâi la producătorii de uleiuri și abia la tine). La mașină schimbi tot după ureche la 10000km ? Pt exemplificare ți-am pus tabelul de la Peugeot 206 1.4 HDI la care se schimbă la 20000km

 

Concluzie : filtrul și uleiul se schimbă cf manualului la 12000 km

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie să te iei după manual, nu după Gugle

 

Nu cred, arată-mi și mie cartea aia. La toate PC41 e la fel 12000KM, vezi atach

 

Schimbă cf manualului nu la 5000km - vezi attach. De restul iei benzină

 

"Faza" cu 12000km e recomandarea producătorului ( care poți să fii sigur că s-a gândit mai întâi la producătorii de uleiuri și abia la tine). La mașină schimbi tot după ureche la 10000km ? Pt exemplificare ți-am pus tabelul de la Peugeot 206 1.4 HDI la care se schimbă la 20000km

 

Concluzie : filtrul și uleiul se schimbă cf manualului la 12000 km

 

hornet.jpg peugeot.jpg

Good post!+1 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 10 Aug 2014 15:13

 

mai am o intrebare. de ceva vreme patesc ca nu imi intra motorul in viteza. accelerez sa dau treapta superioara si imi ramane undeva intre viteze cred si incepe sa caraie cand las ambreiajul. de ce?:| probleme la cutie?

Schimbatorul poate avea mai multe pozitii in functie de marimea piciorului, merge pozitionat mai sus sau mai jos. Daca simti ca nu schimbi bine vitezele inseamna ca trebuie sa il lasi o linie mai jos si o sa fie mai ferma schimbarea vitezelor.

Arunca o privire la schimbator si o sa intelegi ce zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k...

 

Da,ar trebui sa traga de levierul ala serios,nu atins usor ca un bibelou.@cristirus:n-are nimic cutia,pune tu si fii mai ferm:D

 

Din experienta mea cu mobra mea, deci o chestie pur personala, prostiile de genul asta s-au rezolvat subit dupa schimbul de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din experienta mea cu mobra mea, deci o chestie pur personala, prostiile de genul asta s-au rezolvat subit dupa schimbul de ulei.

Dupa 5 ani si peste 50k km pe Viespe,tot din experienta personala iti garantez ca daca nu iti schimba ca lumea dupa 4k km cu un ulei bun,problema principala nu e uleiul,ci pilotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine, desi ma indoiesc ca devin eu un pilot mai bun dupa ce schimb uleiul si brusc mobra incepe sa mearga.

In fine, intre noi fie vorba, eu am spus ca ar putea sa se gandeasca la asta, nu i-am zis sa il schimbe, asa ca nu vad de unde a plecat ideea asta cu 4kkm-5kkm... 12kkm. Fiecare schimba uleiul cand il taie capul si cu ce il taie capul, ca doar el stie ce a facut cu mobra si cat de mult tine la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...