Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut ! Am si eu nevoie de o parere in legatura cu Honda Hornet... Deci de 2 zile, nu-mi mai porneste decat cu acceleratie,iar dupa ce a pornit prima oara, merge . Daca il las 3 ore iar imi porneste decat cu acceleratie si nu imi pot da seama,de ce . Mersi ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

guma nu era noua da era foarte buna , era uzata normal. presiune am avut 2.7 , am fost singur si am avut un topcase cu putine lucruri...poate guma e prea moale ...metzeler sportec m5

Nu era guma prea moale,aia e guma nota 10 de Viespe.intrebam starea si presiunea pt ca banuiam ca presiunea era mare(lucu confirmat de tine) si guma pe sfarsit de viata(infirmat).eu am mers cu Metzler raceteck k3(mai moale decat sportecul) si plecasem in concediu cu 50% carne si m-am intors acasa dupa 1800km(din care doar 400km autostrada) cu aprox 30% carne...cu presiune 2,4 spate.

» Post actualizat in 04 Aug 2014 07:43

Salut ! Am si eu nevoie de o parere in legatura cu Honda Hornet... Deci de 2 zile, nu-mi mai porneste decat cu acceleratie,iar dupa ce a pornit prima oara, merge . Daca il las 3 ore iar imi porneste decat cu acceleratie si nu imi pot da seama,de ce . Mersi ! :(

1)la mecanic cu ea.

2)parerile vor fi impartite.cauza la ce spui tu,la prima vedere,ar putea fi bujiile pe sfarsit de viata...sau altele,la o verificare mai amanuntita,de aceea un mecanic iti va spune sigur ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mica problema cu un Hornet 2008 si sunt curios daca a mai patit-o careva, imi taie gazul din senin, in mers fara nici o avertizare, dau sa accelerez si e ca si cum e rezervorul gol; opresc motorul si dupa cateva minute e ca si cum nu ar avea nimic. Mi s-a întâmplat prima data acum o saptamana, am zis ca e de la benzina (luasem de la Gazprom sau cam asa) dupa ce am facut plinul nu a mai dat nici un semn pana azi, am lasat-o pe seama benzinei, dar se pare ca nu e cazul.

De fiecare data cand a facut figuri: avea suficienta benzina, nu se aprindea nici un bec sau vr-un cod de eroare pe bord, temperatura eram in jur de 80, nu am umbla la motor, a fost in service acum cateva luni pt o verificare (o am din februarie) de atunci am facut cel putin 500 km pana se sa intample prima oara.

Numai stiu ce detalii sa va dau, o sa o duc la service cu prima ocazie, o sa scriu rezolvarea.

Salut, baieti, am rezolvat cu problema, mizerie in rezervor! Am dat-o afara si sper ca totul merge bine de acum.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ce mult conteaza locul de unde alimentezi. am si eu o intrebare, banuiesc ca din ce moment ai avut mizerie in rezervor trebuie sa sti. Horneturile PC41, 2007 incoace, au filtru de benzina? cineva zicea ca nu au dar eu ma gandesc ca ar trebui sa fie


» Post actualizat in 10 Aug 2014 15:13

mai am o intrebare. de ceva vreme patesc ca nu imi intra motorul in viteza. accelerez sa dau treapta superioara si imi ramane undeva intre viteze cred si incepe sa caraie cand las ambreiajul. de ce?:| probleme la cutie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ce mult conteaza locul de unde alimentezi. am si eu o intrebare, banuiesc ca din ce moment ai avut mizerie in rezervor trebuie sa sti. Horneturile PC41, 2007 incoace, au filtru de benzina? cineva zicea ca nu au dar eu ma gandesc ca ar trebui sa fie

» Post actualizat in 10 Aug 2014 15:13

mai am o intrebare. de ceva vreme patesc ca nu imi intra motorul in viteza. accelerez sa dau treapta superioara si imi ramane undeva intre viteze cred si incepe sa caraie cand las ambreiajul. de ce?:| probleme la cutie?

 

Daca au filtru de benzina, eu nu l-am vazut. Bine, recunosc ca nici nu l-am cautat.

Ce ulei ai si de cati km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005.

La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005.

 

La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM.

 

Asfalt uscat!

Cauti o ureche de prindere doar?sau o codita?nu mai bine mergi la un meserias si iti faci una(tabla,placbanda,fibra,etc)?la urechiusa ma refer;) bafta la motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 7100 10w40, cam 5000 km facuti cu uleiul, schimbat la sfarsitul lui Martie

 

In locul tau, eu m-as gandi sa il schimb in curand. Si ridica mai fortos de schimbator, nu-l mangaia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In locul tau, eu m-as gandi sa il schimb in curand. Si ridica mai fortos de schimbator, nu-l mangaia :)

De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k...

 

Da,ar trebui sa traga de levierul ala serios,nu atins usor ca un bibelou.@cristirus:n-are nimic cutia,pune tu si fii mai ferm:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si atunci la cati km sa il schimbe la 20.0000 ?

Nu la 20k.intrebarea era concreta si clara:de ce sa schimbe uleiul la 5k?tu poti raspunde?

@cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta.16% mai are cristi(daca schimba dupa manual uleiul),deci mai poate schimba viteze linistit inca 1000km:P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape

Editat de cristirus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005.

 

La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM.

 

Asfalt uscat!

Incearca aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14

» Post actualizat in 12 Aug 2014 06:55

stiti careva de unde pot cumpara un suport de numar pt hornet 2004 aftermarket sau codita originala cu tot cu undertail si suport numar?

Vezi aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta spune ca daca vrei sa te bucuri de fier trebe sa ai grija de el ( respectand reviziile dupa manual oficial, nu dupa ureche). habar nu am din cap la fiecare model la cati km se schimba, dar pentru toate astea exista google


» Post actualizat in 12 Aug 2014 07:55

casca viitorului sau ce ? http://jontech.ro/2014/08/skully-ar-1-este-cea-mai-inteligenta-casca-din-lume/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta.

 

Da, 6k scrie la carticica, la 2008. Si mie mi se pare f mare diferenta fata de PC25 sau PC36, dar nu am idee de la ce o fi (poate pt ca la PC41 motorul este cel de RR, desi cu mai putine ture si mai putine injectoare. parca si la 600RR are tot 6k are).

 

Dar si mai ciudat mi se pare ca la 2009 intervalul e dublu. Eu stiam ca nu ar fi nicio diferenta intre propulsoare (2008 vs 2009). 2009 tot PC41 e?

 

Eu aici as fi si mai curios sa aflu de ce e dif asa de mare :-)

 

In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape

 

Ca idee, eu am avut 4 schimburi de Motul 7100 (cat a fost in garantie), apoi un schimb cu Bardhal, apoi 3 schimburi cu Motorex TopSpeed, de fiecare data 10W40. Nu am simtit absolut nicio diferenta intre ele.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi

Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. :moron:

Editat de Pan_Ku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. :moron:

6-7k rpm din 12-14k rpm disponibile...moto

2-3k rpm din 5-6k rpm disponibile...masina

 

90cp/180kg...moto

90cp/1500kg...masina

 

Exemplele ar putea continua la nesfarsit.

 

 

Ring a bell?

 

Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence!

 

Dar oare ce ar trebui sa simti/intelegi in plus pentru a schimba uleiul cu tipul si la intervalul recomandat de producator?

 

PC34 -> SAE 10W40 + filtru / 12000 km

 

API Oil Motor Guide

 

Acum, desigur ca API SE, SF sau SG sunt deja depasite, insa daca Honda recomanda acest tip de ulei si intervalul de mai sus, de unde atata filozofie si atatea povesti ca daca nu schimbi la 5000 si neaparat cu un brand de ulei exotic, eventual cu particule sintetice din spatiul cosmic, ai busit motorul? Pana mea, parca s-au dilit toti la cap. Ce ziceti de baietii ce pun ulei auto in Bandit si mere motorul ceas?

 

Consider ca e corect sa faci un schimb de ulei la fiecare inceput de sezon, si asa intr-un an, pe drumurile din Romania nu cred ca face cineva mai mult de 12000 sau nici macar aproape de cifra asta.

 

Similar discutia legata de gume, fara GP Racer nu ai voie sa respiri, iar daca nu ai placute CL SBK5 esti pur si simplu sinucigas! o.O Ha! Si daca si alimentezi de la Lukoil, clar, nu esti motosicli adevarat frate!

 

 

 

panamea-alb.png

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...