ovidiu22 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 stiti careva de unde pot cumpara un suport de numar pt hornet 2004 aftermarket sau codita originala cu tot cu undertail si suport numar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 In locul tau, eu m-as gandi sa il schimb in curand. Si ridica mai fortos de schimbator, nu-l mangaia De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k... Da,ar trebui sa traga de levierul ala serios,nu atins usor ca un bibelou.@cristirus:n-are nimic cutia,pune tu si fii mai ferm:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 si atunci la cati km sa il schimbe la 20.0000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 mitul uleiului:schimbatul lui la 5k... La PC41 se schimba la 6k, deci mult nu mai are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) si atunci la cati km sa il schimbe la 20.0000 ? Nu la 20k.intrebarea era concreta si clara:de ce sa schimbe uleiul la 5k?tu poti raspunde?@cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta.16% mai are cristi(daca schimba dupa manual uleiul),deci mai poate schimba viteze linistit inca 1000km:P Editat August 12, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape Editat August 12, 2014 de cristirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Salutare, M-am inscris si eu in clubul Hornetistilor, cu un CB600F din 2005. La codita am o ureche rupta, caut una neagra in stare ok. Potriveste numai de pe modelul din 2005. Daca are cineva sa-mi lasa un PM. Asfalt uscat! Incearca aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14 » Post actualizat in 12 Aug 2014 06:55 stiti careva de unde pot cumpara un suport de numar pt hornet 2004 aftermarket sau codita originala cu tot cu undertail si suport numar? Vezi aici /index.php?/topic/703004-dezmembrez-honda-hornet-98-2006/page-14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Experienta spune ca daca vrei sa te bucuri de fier trebe sa ai grija de el ( respectand reviziile dupa manual oficial, nu dupa ureche). habar nu am din cap la fiecare model la cati km se schimba, dar pentru toate astea exista google » Post actualizat in 12 Aug 2014 07:55casca viitorului sau ce ? http://jontech.ro/2014/08/skully-ar-1-este-cea-mai-inteligenta-casca-din-lume/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 @cataaa:asa zice manualul la pc41?daca da,mama ce diferenta fata de pc25 sau pc36(12k sau 12 luni)...sunt curios de unde si de ce diferenta asta. Da, 6k scrie la carticica, la 2008. Si mie mi se pare f mare diferenta fata de PC25 sau PC36, dar nu am idee de la ce o fi (poate pt ca la PC41 motorul este cel de RR, desi cu mai putine ture si mai putine injectoare. parca si la 600RR are tot 6k are). Dar si mai ciudat mi se pare ca la 2009 intervalul e dublu. Eu stiam ca nu ar fi nicio diferenta intre propulsoare (2008 vs 2009). 2009 tot PC41 e? Eu aici as fi si mai curios sa aflu de ce e dif asa de mare :-) In manual si pe siteul de la motul scrie clar 12000 km sau 12 luni. Am bagat special 7100 full sintetic pt ca cica tine mai multi km. Data viitoare o sa bag 5100 si il schimb de 2 ori pe sezon daca chiar o sa observ ca da semne de uzura uleiul. 5100 ii la jumatate pret aproape Ca idee, eu am avut 4 schimburi de Motul 7100 (cat a fost in garantie), apoi un schimb cu Bardhal, apoi 3 schimburi cu Motorex TopSpeed, de fiecare data 10W40. Nu am simtit absolut nicio diferenta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. Editat August 12, 2014 de Pan_Ku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. 6-7k rpm din 12-14k rpm disponibile...moto2-3k rpm din 5-6k rpm disponibile...masina 90cp/180kg...moto 90cp/1500kg...masina Exemplele ar putea continua la nesfarsit. Ring a bell? Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence! Editat August 12, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 La Hornet din 2005 tot la 12000 cred ca se schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Fiecare schimba la cat si cum il taie capul oricum,si prea putini simt/inteleg ceva din tot ce fac.no offence! Dar oare ce ar trebui sa simti/intelegi in plus pentru a schimba uleiul cu tipul si la intervalul recomandat de producator? PC34 -> SAE 10W40 + filtru / 12000 km API Oil Motor Guide Acum, desigur ca API SE, SF sau SG sunt deja depasite, insa daca Honda recomanda acest tip de ulei si intervalul de mai sus, de unde atata filozofie si atatea povesti ca daca nu schimbi la 5000 si neaparat cu un brand de ulei exotic, eventual cu particule sintetice din spatiul cosmic, ai busit motorul? Pana mea, parca s-au dilit toti la cap. Ce ziceti de baietii ce pun ulei auto in Bandit si mere motorul ceas? Consider ca e corect sa faci un schimb de ulei la fiecare inceput de sezon, si asa intr-un an, pe drumurile din Romania nu cred ca face cineva mai mult de 12000 sau nici macar aproape de cifra asta. Similar discutia legata de gume, fara GP Racer nu ai voie sa respiri, iar daca nu ai placute CL SBK5 esti pur si simplu sinucigas! o.O Ha! Si daca si alimentezi de la Lukoil, clar, nu esti motosicli adevarat frate! Editat August 12, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Corect!!!! Editat August 12, 2014 de Pan_Ku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Dar oare ce ar trebui sa simti/intelegi in plus pentru a schimba uleiul cu tipul si la intervalul recomandat de producator? Stai linistit,nu e de simtit si priceput,pt majoritatea;) Daca erai atent la primul meu post poate pricepeai unde bat... "De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k... " Repet,fiecare face si pricepe cat stie. Editat August 12, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Eu schimb uleiul imediat dupa pornire...da' apoi nu prea mai raman bani de bere si benzina...hic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Ca sa nu mai imi fac griji pt uzura uleiului si a motorului eu nu mai bag ulei, Folosesc lubrifianti de la sex shop si fac un schimb cam atunci cand simt ca nu mai este umeda toba. Evident folosesc lubrifianti cu aroma de motorina ca imi consuma mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Experienta spune ca daca vrei sa te bucuri de fier trebe sa ai grija de el ( respectand reviziile dupa manual oficial, nu dupa ureche). habar nu am din cap la fiecare model la cati km se schimba, dar pentru toate astea exista google Trebuie să te iei după manual, nu după Gugle Da, 6k scrie la carticica, la 2008. Nu cred, arată-mi și mie cartea aia. La toate PC41 e la fel 12000KM, vezi atach Eu am o carte in italiana si scrie 12000 km. Eu am zis ca bag 5100 in loc de 7100 de acuma pt ca ii la jumatate pret si il schimb la 5000. Amandoua is bune pt hornet. Atata ca unu ii full sintetic si alalalt semi Schimbă cf manualului nu la 5000km - vezi attach. De restul iei benzină Am vazut si eu faza cu 12.000 km sau in fiecare an, dar sincer mi se pare o aberatie. Eu unul schimb uleiul la masina la 10.000 de km., cum sa schimb la 12.000 km la un motor care merge in medie undeva la 6-7000 rpm. "Faza" cu 12000km e recomandarea producătorului ( care poți să fii sigur că s-a gândit mai întâi la producătorii de uleiuri și abia la tine). La mașină schimbi tot după ureche la 10000km ? Pt exemplificare ți-am pus tabelul de la Peugeot 206 1.4 HDI la care se schimbă la 20000km Concluzie : filtrul și uleiul se schimbă cf manualului la 12000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Trebuie să te iei după manual, nu după Gugle Nu cred, arată-mi și mie cartea aia. La toate PC41 e la fel 12000KM, vezi atach Schimbă cf manualului nu la 5000km - vezi attach. De restul iei benzină "Faza" cu 12000km e recomandarea producătorului ( care poți să fii sigur că s-a gândit mai întâi la producătorii de uleiuri și abia la tine). La mașină schimbi tot după ureche la 10000km ? Pt exemplificare ți-am pus tabelul de la Peugeot 206 1.4 HDI la care se schimbă la 20000km Concluzie : filtrul și uleiul se schimbă cf manualului la 12000 km hornet.jpg peugeot.jpg Good post!+1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 » Post actualizat in 10 Aug 2014 15:13 mai am o intrebare. de ceva vreme patesc ca nu imi intra motorul in viteza. accelerez sa dau treapta superioara si imi ramane undeva intre viteze cred si incepe sa caraie cand las ambreiajul. de ce?:| probleme la cutie? Schimbatorul poate avea mai multe pozitii in functie de marimea piciorului, merge pozitionat mai sus sau mai jos. Daca simti ca nu schimbi bine vitezele inseamna ca trebuie sa il lasi o linie mai jos si o sa fie mai ferma schimbarea vitezelor. Arunca o privire la schimbator si o sa intelegi ce zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
billabong Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Salutare Vreau sa achizitionez un hornet 600 2002 - 2003 si vreau sa vin si eu la o intalnire . Sunt intalniri saptamana asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 De ce ar trebui sa schimbe uleiul?aceeasi poveste nesfarsita,mitul uleiului:schimbatul lui la 5k... Da,ar trebui sa traga de levierul ala serios,nu atins usor ca un bibelou.@cristirus:n-are nimic cutia,pune tu si fii mai ferm:D Din experienta mea cu mobra mea, deci o chestie pur personala, prostiile de genul asta s-au rezolvat subit dupa schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Din experienta mea cu mobra mea, deci o chestie pur personala, prostiile de genul asta s-au rezolvat subit dupa schimbul de ulei. Dupa 5 ani si peste 50k km pe Viespe,tot din experienta personala iti garantez ca daca nu iti schimba ca lumea dupa 4k km cu un ulei bun,problema principala nu e uleiul,ci pilotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Sunt de acord cu tine, desi ma indoiesc ca devin eu un pilot mai bun dupa ce schimb uleiul si brusc mobra incepe sa mearga. In fine, intre noi fie vorba, eu am spus ca ar putea sa se gandeasca la asta, nu i-am zis sa il schimbe, asa ca nu vad de unde a plecat ideea asta cu 4kkm-5kkm... 12kkm. Fiecare schimba uleiul cand il taie capul si cu ce il taie capul, ca doar el stie ce a facut cu mobra si cat de mult tine la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.