Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

 

Nu e contradicţie între cele două sau faptul că ai nişte căsuţe goale la 0, 1k, 6k km. Informaţiile sunt aceleaşi la orice dealer Honda inclusiv Intermotorcycle. Prima revizie e la 1000 km restul la 6000 km. - in cartea in ro scrie clar 'se inlocuieste la fiecare 6000km sau 12luni' in dreptul uleiului din motor

Dar uleiul se schimbă la 12000km. - asa scrie in cartea in engleza La 6000km de ex se verifică doar furtunul de scurgere a apei din corp filtru de aer să nu fie înfundat - nu vorbim decat strict de schimbatul uleiului din motor, nu de alte verificari

 

 

Acelaşi răspuns şi la tine. Nu e la jumătate ci e fix la recomandarea producătorului : vizita la service se face la 6000km.

Dacă nu respecţi programul de revizii pierzi garanţia.

Eu nu am scăpat de chestia asta ( şi nici nu am vrut ) pt că în garanţia de 2 ani am trecut de la 500km (cât avea mobra) la peste 20000km deci am fost la ei de vreo 4 ori (1k, 6k, 12k, 18k km)- si nu ai schimbat si uleiul la intervalele astea?

CAre ii faza cu uleiul de la diferential ? Aadica unde ii uleiul respectiv ? (poate suna prostesc, da eu chiar nu stiu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In orice carte de la masina scrie ca

Chestie de logică : dacă o singură mașină nu are chestia asta scrisă în carte atunci afirmația e falsă. "Guess what", sunt mai multe !

 

La multe masini noi sunt senzori ce masoara vascozitatea uleiului, si guess what, am avut o astfel de masina si in 3.000km pe autostrada s-a uzat uleiul cat pentru 700km de Bucuresti.

Acelasi lucru se intampla si la motocicleta, uleiul se uzeaza diferint in functie de regimul de mers al motocicletei, mult diferit.

Daca consideri asta balarii, probabil nu are rost sa continuam o discutie tehnica..

Vezi să nu confuzezi mașina aia a ta (probabil vreun Audi pre - 2012 am ghicit sau mai încerc ?) cu vreo navetă spațială (F1).

La multe mașini ( nu zic toate :nono: ) se utilizează "engine load" pt a se estima uzura uleiului și se ajustează calculul intervalului service (monitorizarea se face pe baza datelor ECM, PCM și nu făcând "sampling" la ulei ). Încă de prin anii 80 se folosea ( și ) ajustarea int service în funcție de combustibilul total consumat, dar nu în funcție de vâscozitatea uleiului.

Ți-a scăzut intervalul service de 4 ori mai repede estimându-se o uzură de 4 ori mai mare. Este corect ! Așa cum este corect și faptul că se consideră uzura întregului ansamblu motor, mașină, cauciucuri și nu doar ulei + filtru.

Mecanicul va spune însă să schimbi inclusiv filtrul de particule la proxima revizie. Părerea ta: este necesar ?

De curiozitate zi-mi și mie mașina aia cu senzor de vâscozitate.

Îți reamintesc că suntem pe aria Hornet și nu pe Chevrolet sau Hyundai în ce privește relevanța acelor linkuri.

 

Care dunt dimensiunile maxime pentru baterie pentru un Hornet 2010+?

 

Am cumparat in fuga un acumulator care are cam 150x85x130 - mi-e teama ca nu prea incape.

 

E prea înaltă, o să atingă în șa. Dacă încape pusă mai înclinat va trebui să prelungești și cureaua de cauciuc care o ține.

A mea e mai înaltă - 105-110 în loc de 93 și se vede puțin atins sub șa. Și eu aș fi vrut una de capacitate mai mare.

A pus cineva releu pe switch-ul de la cric prin care să taie farurile la pornire? (sunt pe o aceeași siguranță de 20A ) . Teoretic nu e greu, practic ECM se închide la masă prin side switch și nu știu impedanța (dacă merge releu direct sau comandat printr-un tranzistor de ex) . Ca să nu mai avem nevoie de baterii mari

 

CAre ii faza cu uleiul de la diferential ? Aadica unde ii uleiul respectiv ? (poate suna prostesc, da eu chiar nu stiu)

Cum unde ? În diferențial. Era o întrebare retorică. Cine poate ști de unde au tradus ei checklistul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa. Am inca o intrebare la ce temperatura ar trebui sa porneasca venitlatorul de la radiator ? Am atins si 98 de grade prin oras si nimic... am dat jos ventilatoru si l-am pus pe direct la baterie si functioenaza insa bulbu din radiator nu am cum sa il verific...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu verifici așa. Scoți papucul de la switch, pui contactul și măsori între firul ventilatorului (ăla scos) și masă. Trebuie să ai 12 v iar dacă pui firul la masă ventilatorul trebuie să pornească .

Dacă nu pornește e siguranța sau un fir de pe traseul care vine de la + contact, dacă pornește atunci e defect switch-ul.

Cred că pe la 100-102 pornește

 

La Horneta >2007 ventilatorul e comandat de ECM rezistența senzorului de temp este 2.1 - 2.6 kΩ la 80 grade Celsius și 0.65 - 0.73 kΩ la 120 grade Celsius.

Termostatul trebuie să deschidă la 80-84 grd C și complet deschis la 95 grd C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatorul porneste peste 100 de grade. Stai linistit.

 

Bun asa. Am inca o intrebare la ce temperatura ar trebui sa porneasca venitlatorul de la radiator ? Am atins si 98 de grade prin oras si nimic... am dat jos ventilatoru si l-am pus pe direct la baterie si functioenaza insa bulbu din radiator nu am cum sa il verific...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am in vedere achizitionarea unei Honda Hornet , daca puteti sa-mi dati niste sfaturi as fi recunoscator . Eu am 1.86 si 85 kg , incap bine pe acest motor ? Am gasit pana acum 2 modele , unul din 2003 la 2000 euro si unul din 2005 la 2400 euro , cel din 2005 avand furca upside-down si toba sport ( posibile probleme la rar) . Fiind incepator ,care credeti ca ar fi mai potrivit ? Ceva bube specifice modelelor la care ar trebui sa fiu atent ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am in vedere achizitionarea unei Honda Hornet , daca puteti sa-mi dati niste sfaturi as fi recunoscator . Eu am 1.86 si 85 kg , incap bine pe acest motor ? Am gasit pana acum 2 modele , unul din 2003 la 2000 euro si unul din 2005 la 2400 euro , cel din 2005 avand furca upside-down si toba sport ( posibile probleme la rar) . Fiind incepator ,care credeti ca ar fi mai potrivit ? Ceva bube specifice modelelor la care ar trebui sa fiu atent ?

Salut,

Eu tot ca incepator mi-am luat Horneta (PC34 din 2001) si pot sa zic ca a fost blanda cu mine la toate prostioarele de incepator pe care le-am facut (si inca mai fac); avantajul e ca nu isi arata toti coltii pana pe la 6-7000 si deci mai ai mic loc de erori. Nu stiu cum se comporta modelele mai noi insa. Deasemenea nu stiu cum stai tu pe ea fiind mai inalt, aici trebuie sa faci o proba. Pune-i crashpad-uri ca sigur te inghesuie vreun taximetrist in bordura si ...benzina sa fie.

 

Drumuri bune,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand modelul 2005. Arata mai bine cu furca inversata. Legat de RAR. Eu l-am facut in aprilie tot cu toba sport si nu sa legat nimeni de ea. Bine ca am catalizatorul pe ea inca. Eu am 1.72 si uneori simt ca trebe sa fiu mai inalt. Bine ca eu am modelul PC41 dar nu cred sa fie diferenta mare. Hornetul ii o motocicleta foarte buna si fiabila. Buna si pt incepatori. Eu sa fiu in locu tau as lua 2005u

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu tot ca incepator mi-am luat Horneta (PC34 din 2001) si pot sa zic ca a fost blanda cu mine la toate prostioarele de incepator pe care le-am facut (si inca mai fac); avantajul e ca nu isi arata toti coltii pana pe la 6-7000 si deci mai ai mic loc de erori. Nu stiu cum se comporta modelele mai noi insa. Deasemenea nu stiu cum stai tu pe ea fiind mai inalt, aici trebuie sa faci o proba. Pune-i crashpad-uri ca sigur te inghesuie vreun taximetrist in bordura si ...benzina sa fie.

 

Drumuri bune,

 

Eu am 1.86 si 90 kg,sunt putin mai solid..stau foarte bine pe motor,in oras e bine ca vad peste masini fiind mai inalt,singurul dezavantaj la viteze mai mari,daca esti inalt te comporti ca un parapet:))

» Post actualizat in 27 Aug 2014 18:18

Bun asa. Am inca o intrebare la ce temperatura ar trebui sa porneasca venitlatorul de la radiator ? Am atins si 98 de grade prin oras si nimic... am dat jos ventilatoru si l-am pus pe direct la baterie si functioenaza insa bulbu din radiator nu am cum sa il verific...

 

pe la 100 grade porneste si la mine..pc36 din 2004

Editat de ovidiu22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea din 2003 are 28000 km , cea din 2005 are 50.000 , nu pot baga mana in foc pentru niciuna ca-s reali . Ambele arata bine . Cam cat tin motoarele astea pana incep sa apara problemele , in caz ca sunt intretinute corespunzator ?

Editat de vasiledintomis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta alege 2003. Desi poate fi in stare mai buna cea cu 50k km. Cunksc pe cineva cu un CBR motor de pe care este luat motorul la hornet cu 80k km facuti. Mai stiu pe cineva cu un cb500 care ultima data avea 82k km. Chiar nu stiu cat tine un motor. Daca il intretii calumea, ii dai totul la timp si nu il incorzi toata ziua poate,poate se apropie de 100k. Dar nu cred ca merge mai mult. Multa lume fuge deja de motoare care au peste 30k km. Daca iei de dincolo sigur va avea mai putini km dar si mai sigur sunt dati inapoi

» Post actualizat in 27 Aug 2014 18:46

Parere personala tot postul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta alege 2003. Desi poate fi in stare mai buna cea cu 50k km. Cunksc pe cineva cu un CBR motor de pe care este luat motorul la hornet cu 80k km facuti. Mai stiu pe cineva cu un cb500 care ultima data avea 82k km. Chiar nu stiu cat tine un motor. Daca il intretii calumea, ii dai totul la timp si nu il incorzi toata ziua poate,poate se apropie de 100k. Dar nu cred ca merge mai mult. Multa lume fuge deja de motoare care au peste 30k km. Daca iei de dincolo sigur va avea mai putini km dar si mai sigur sunt dati inapoi

» Post actualizat in 27 Aug 2014 18:46

Parere personala tot postul

Gresit!motoarele astea duc mult si bine daca sunt servisate la timp si intretinute cu grija.pe vremea cand ma documentam zilnic despre Viespe,gasisem pe un topic din italia cateva povesti frumoase cu motoare de peste 150.000km iar "taticul" lor avea 330.000km pe o viespe din 2000.cat despre 23.000km la o viespe din 2003,cine crede asa ceva e cel putin naiv.

 

Am luat si eu acum 7 ani viespea la 24.000km si am dat-o acum 3 ani la peste 60.000km.in stare perfecta!am tras de ea de dracii au luat-o,dar am siservisat-o complet cu tot ce era mai bun si de mai multe ori pe an...si in afara de distributie schimbata la aproape 55.000km si kit de lant la 40.000km nu a avut nici cea mai mica problema.sincronizari cate 2 pe an,uleiuri schimbate si de 3 ori pe an,etc etc...luati una in mintile ei si ingrijit-o ca pe un copil mic,si va tine de nu va vor tine genunchii;)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, Inseamna ca nu se potriveste. Eu totusi am sa incerc - daca se potriveste va zic.

 

Nu intreb de ce sa nu pun "altceva decat cel original" ca intram iar intr-o discutie ca aia cu uleiul.

Treaba e foarte simpla, daca nu pui ce e recomandat(cum zici tu original) nu primesti garantie. Daca nu te doare capul de garantie poti sa pui una de tractor, legata in spate cu sfoara.

Dar din experienta iti zic ca cei de la "garantie" abia asteapta sa se lege de ceva ca sa iti refuze garantia, in caz ca ai vreo problema cu bateria.

Concluzie personala e ca majoritatea bateriilor au o rata de defectare foarte mare si ei abia asteapta sa se spele pe maini sa-ti refuze inlocuirea lor.

De exemplu faptul ca ai montata o alarma pe motocicleta cika se considera ca pierzi garantia. Nu mai detaliez de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatorul din cate stiu eu are mai multe trepte de viteza. Porneste in jur de 80 de grade. Pe la 90 schimba viteza si deabea pe la 103-104 merge la viteza maxima si se face auzit

Are o singură treaptă de viteză adică merge tot timpul la maxim. La PC41 motorul nu mai e comandat direct de senzor ci printr-un releu de către ECU şi porneşte de test pe la 60 şi 80 grd C pt câteva secunde - tot la maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e foarte simpla, daca nu pui ce e recomandat(cum zici tu original) nu primesti garantie. Daca nu te doare capul de garantie poti sa pui una de tractor, legata in spate cu sfoara.

Dar din experienta iti zic ca cei de la "garantie" abia asteapta sa se lege de ceva ca sa iti refuze garantia, in caz ca ai vreo problema cu bateria.

Concluzie personala e ca majoritatea bateriilor au o rata de defectare foarte mare si ei abia asteapta sa se spele pe maini sa-ti refuze inlocuirea lor.

De exemplu faptul ca ai montata o alarma pe motocicleta cika se considera ca pierzi garantia. Nu mai detaliez de ce.

 

Lasa-ma sa inteleg - tu zici ca daca eu pun o baterie de 10A pe Hornet nu o sa imi faca garantia pentru ca ce? ca nu e exact de 9.1 Ah Yuasa neagra cu pete albe?

Pe de alta parte - de unde stie ala 'de la garantie':

1. Pe ce am pus eu bateria

2. Cati CCA are nevoie motorul meu?

3. Daca am incarcat-o la timp sau nu?

etc etc etc

 

Hai sa intelegi si tu cum functioneaza:

Cand pe o baterie scrie XAh (X*12 CCA) inseamna ca ea, daca e incarcata si in stare buna va decarca acei XAh (X*12 CCA) la -18 grade celsius. La +25 grade cand merg eu cu motorul, cand motorul porneste in 0.25 sec, Cati Ah crezi tu de fapt ca e nevoie?

 

 

Am testat personal:

Hornetul meu porneste cu o baterie Li-PO de 11.1v (3s) 2.2 Ah 30c (66 CCA) si nu o descarca nici pe jumate.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-ma sa inteleg - tu zici ca daca eu pun o baterie de 10A pe Hornet nu o sa imi faca garantia pentru ca ce? ca nu e exact de 9.1 Ah Yuasa neagra cu pete albe?

Pe de alta parte - de unde stie ala 'de la garantie':

1. Pe ce am pus eu bateria

2. Cati CCA are nevoie motorul meu?

3. Daca am incarcat-o la timp sau nu?

etc etc etc

 

Hai sa intelegi si tu cum functioneaza:

Cand pe o baterie scrie XAh (X*12 CCA) inseamna ca ea, daca e incarcata si in stare buna va decarca acei XAh (X*12 CCA) la -18 grade celsius. La +25 grade cand merg eu cu motorul, cand motorul porneste in 0.25 sec, Cati Ah crezi tu de fapt ca e nevoie?

 

 

Am testat personal:

Hornetul meu porneste cu o baterie Li-PO de 11.1v (3s) 2.2 Ah 30c (66 CCA) si nu o descarca nici pe jumate.

 

Spor.

Nu te ambala, era doar un sfat.

Cand cumperi bateria de la vreun magazin specializat ei iti vor monta chestia sau te vor trimite intr-un service de-al lor pentru montaj.

Cand se face montajul se masoara incarcarea bateriei si daca nu e in parametri iti va recomanda sa remediezi defectul inainte sa-ti completeze fisa de garantie.

Apoi ca sa fie ok trebuie sa te duci odata la 6 luni ca sa se verifice incarcarea si sa-ti stampileze iar fisa aia. Daca apar probleme ar trebui sa te prezinti cu fisa factura si bateria sa ti-o schimbe\repare.

Cam asta ar fi varianta oficiala. Neoficial poate sa-ti faca oricine fisa aia sa zica ca ti-a verificat incarcarea si alte chestii.

Iar pe spatele fisei de garantie, daca imi aduc bine aminte scrie ca una din conditiile de refuzare a garantiei este sa pui alt model decat cel recomandat de producator (cu alte specificatii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ii normal sa ajunga la 100 de grade si sa nu porneasca ? totusi ii fierbe apa in el....

 

In circuit inchis fierbe mai sus de 100 grade..asa ii gandita instalatia..ii ok:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut amandoua modelele. ...

Cel din 2003 arata bine ,la 28000 km, a fost scapat pe ambele parti cu zgarieturi minore. Nu are plasa de protectie la radiator . Discurile sunt ok si cauciucurile de pe leviere . Motorul merge rotund, nu scoate fum , insa culoarea uleiului este maronie , la doar 200 km cat zice ca a facut proprietarul dupa schimbul lui.

 

Cel din 2005 ,la 52000 km a fost scapat si el, cu 2 indoituri mici pe rezervor , codita zgariata , si capacul motor stanga inlocuit , cica de la crashpadul care s-a indoit si a intrat in capac. Discurile sunt mai uzate decat la modelul 2003 si cauciucurile de pe leviere sunt uzate. Motorul nu merge chiar asa de rotund ca la modelul 2003 , dar uleiul pare nou, proprietarul zice ca are cam 100km de la schimb.

 

Voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.. detin o Honda 600RR si am avut un accident cu ea, la accident a sarit chipul din singura cheie, cealalta ramanand la firma de leasing de care nu mai pot da.... ce pot sa fac in cazul asta? se poate face alt cip dupa ECU? stiti pe cineva care poate face asta? daca da, imi poteti da si un numar de telefon? va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut amandoua modelele. ...

Cel din 2003 arata bine ,la 28000 km, a fost scapat pe ambele parti cu zgarieturi minore. Nu are plasa de protectie la radiator . Discurile sunt ok si cauciucurile de pe leviere . Motorul merge rotund, nu scoate fum , insa culoarea uleiului este maronie , la doar 200 km cat zice ca a facut proprietarul dupa schimbul lui.

 

Cel din 2005 ,la 52000 km a fost scapat si el, cu 2 indoituri mici pe rezervor , codita zgariata , si capacul motor stanga inlocuit , cica de la crashpadul care s-a indoit si a intrat in capac. Discurile sunt mai uzate decat la modelul 2003 si cauciucurile de pe leviere sunt uzate. Motorul nu merge chiar asa de rotund ca la modelul 2003 , dar uleiul pare nou, proprietarul zice ca are cam 100km de la schimb.

 

Voi ce spuneti?

Plasa nu e scumpa si gasesti la dezmembrari o gramada.

Uleiul la motocicleta trece prein ambreiaj. dupa cateva porniri deja e maro. Plus ca culoarea uleiului nu este normata.

Grosimea discurilor desi in general e direct proportionala cu nr de kilometri, e mai mult proportionala cu stresul la care a fost suspusa motocicleta (franari dese probabil inainte de accelerari dese). Asta in ipoteza ca la primul motor nu au fost schimbate.

Dac anu ai pe cineva care sse pricepe la motoare ia-o pe cea care ti se pare mai buna, fa abstractie totala de kilometrajul din bord caci la un motor de 10 ani este absolut irelevant.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.. detin o Honda 600RR si am avut un accident cu ea, la accident a sarit chipul din singura cheie, cealalta ramanand la firma de leasing de care nu mai pot da.... ce pot sa fac in cazul asta? se poate face alt cip dupa ECU? stiti pe cineva care poate face asta? daca da, imi poteti da si un numar de telefon? va multumesc anticipat.

Am văzut pe net mulți polonezi care se ocupă cu treaba asta, aici un exemplu, or mai fi și alții și la prețuri mai bune: http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CBR-600-RR-1000-RR-VFR-800-1200-CBF-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-immo-KEYS-/321490395032?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ada521f98

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...