danny_nt Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Mersi, Inseamna ca nu se potriveste. Eu totusi am sa incerc - daca se potriveste va zic. Nu intreb de ce sa nu pun "altceva decat cel original" ca intram iar intr-o discutie ca aia cu uleiul. Treaba e foarte simpla, daca nu pui ce e recomandat(cum zici tu original) nu primesti garantie. Daca nu te doare capul de garantie poti sa pui una de tractor, legata in spate cu sfoara. Dar din experienta iti zic ca cei de la "garantie" abia asteapta sa se lege de ceva ca sa iti refuze garantia, in caz ca ai vreo problema cu bateria. Concluzie personala e ca majoritatea bateriilor au o rata de defectare foarte mare si ei abia asteapta sa se spele pe maini sa-ti refuze inlocuirea lor. De exemplu faptul ca ai montata o alarma pe motocicleta cika se considera ca pierzi garantia. Nu mai detaliez de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Ventilatorul din cate stiu eu are mai multe trepte de viteza. Porneste in jur de 80 de grade. Pe la 90 schimba viteza si deabea pe la 103-104 merge la viteza maxima si se face auzit Are o singură treaptă de viteză adică merge tot timpul la maxim. La PC41 motorul nu mai e comandat direct de senzor ci printr-un releu de către ECU şi porneşte de test pe la 60 şi 80 grd C pt câteva secunde - tot la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Treaba e foarte simpla, daca nu pui ce e recomandat(cum zici tu original) nu primesti garantie. Daca nu te doare capul de garantie poti sa pui una de tractor, legata in spate cu sfoara. Dar din experienta iti zic ca cei de la "garantie" abia asteapta sa se lege de ceva ca sa iti refuze garantia, in caz ca ai vreo problema cu bateria. Concluzie personala e ca majoritatea bateriilor au o rata de defectare foarte mare si ei abia asteapta sa se spele pe maini sa-ti refuze inlocuirea lor. De exemplu faptul ca ai montata o alarma pe motocicleta cika se considera ca pierzi garantia. Nu mai detaliez de ce. Lasa-ma sa inteleg - tu zici ca daca eu pun o baterie de 10A pe Hornet nu o sa imi faca garantia pentru ca ce? ca nu e exact de 9.1 Ah Yuasa neagra cu pete albe? Pe de alta parte - de unde stie ala 'de la garantie': 1. Pe ce am pus eu bateria 2. Cati CCA are nevoie motorul meu? 3. Daca am incarcat-o la timp sau nu? etc etc etc Hai sa intelegi si tu cum functioneaza: Cand pe o baterie scrie XAh (X*12 CCA) inseamna ca ea, daca e incarcata si in stare buna va decarca acei XAh (X*12 CCA) la -18 grade celsius. La +25 grade cand merg eu cu motorul, cand motorul porneste in 0.25 sec, Cati Ah crezi tu de fapt ca e nevoie? Am testat personal: Hornetul meu porneste cu o baterie Li-PO de 11.1v (3s) 2.2 Ah 30c (66 CCA) si nu o descarca nici pe jumate. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Lasa-ma sa inteleg - tu zici ca daca eu pun o baterie de 10A pe Hornet nu o sa imi faca garantia pentru ca ce? ca nu e exact de 9.1 Ah Yuasa neagra cu pete albe? Pe de alta parte - de unde stie ala 'de la garantie': 1. Pe ce am pus eu bateria 2. Cati CCA are nevoie motorul meu? 3. Daca am incarcat-o la timp sau nu? etc etc etc Hai sa intelegi si tu cum functioneaza: Cand pe o baterie scrie XAh (X*12 CCA) inseamna ca ea, daca e incarcata si in stare buna va decarca acei XAh (X*12 CCA) la -18 grade celsius. La +25 grade cand merg eu cu motorul, cand motorul porneste in 0.25 sec, Cati Ah crezi tu de fapt ca e nevoie? Am testat personal: Hornetul meu porneste cu o baterie Li-PO de 11.1v (3s) 2.2 Ah 30c (66 CCA) si nu o descarca nici pe jumate. Spor. Nu te ambala, era doar un sfat. Cand cumperi bateria de la vreun magazin specializat ei iti vor monta chestia sau te vor trimite intr-un service de-al lor pentru montaj. Cand se face montajul se masoara incarcarea bateriei si daca nu e in parametri iti va recomanda sa remediezi defectul inainte sa-ti completeze fisa de garantie. Apoi ca sa fie ok trebuie sa te duci odata la 6 luni ca sa se verifice incarcarea si sa-ti stampileze iar fisa aia. Daca apar probleme ar trebui sa te prezinti cu fisa factura si bateria sa ti-o schimbe\repare. Cam asta ar fi varianta oficiala. Neoficial poate sa-ti faca oricine fisa aia sa zica ca ti-a verificat incarcarea si alte chestii. Iar pe spatele fisei de garantie, daca imi aduc bine aminte scrie ca una din conditiile de refuzare a garantiei este sa pui alt model decat cel recomandat de producator (cu alte specificatii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 si ii normal sa ajunga la 100 de grade si sa nu porneasca ? totusi ii fierbe apa in el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 si ii normal sa ajunga la 100 de grade si sa nu porneasca ? totusi ii fierbe apa in el.... In circuit inchis fierbe mai sus de 100 grade..asa ii gandita instalatia..ii ok:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Am vazut amandoua modelele. ... Cel din 2003 arata bine ,la 28000 km, a fost scapat pe ambele parti cu zgarieturi minore. Nu are plasa de protectie la radiator . Discurile sunt ok si cauciucurile de pe leviere . Motorul merge rotund, nu scoate fum , insa culoarea uleiului este maronie , la doar 200 km cat zice ca a facut proprietarul dupa schimbul lui. Cel din 2005 ,la 52000 km a fost scapat si el, cu 2 indoituri mici pe rezervor , codita zgariata , si capacul motor stanga inlocuit , cica de la crashpadul care s-a indoit si a intrat in capac. Discurile sunt mai uzate decat la modelul 2003 si cauciucurile de pe leviere sunt uzate. Motorul nu merge chiar asa de rotund ca la modelul 2003 , dar uleiul pare nou, proprietarul zice ca are cam 100km de la schimb. Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Motorul nu va merge asa rotund ca si motorul unei masini. Legat de ulei. Motul 5100 parca ii maroniu. Uleiul uzat se inegreste. Din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samy_91 Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 am si eu o intrebare.. detin o Honda 600RR si am avut un accident cu ea, la accident a sarit chipul din singura cheie, cealalta ramanand la firma de leasing de care nu mai pot da.... ce pot sa fac in cazul asta? se poate face alt cip dupa ECU? stiti pe cineva care poate face asta? daca da, imi poteti da si un numar de telefon? va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 (editat) Am vazut amandoua modelele. ... Cel din 2003 arata bine ,la 28000 km, a fost scapat pe ambele parti cu zgarieturi minore. Nu are plasa de protectie la radiator . Discurile sunt ok si cauciucurile de pe leviere . Motorul merge rotund, nu scoate fum , insa culoarea uleiului este maronie , la doar 200 km cat zice ca a facut proprietarul dupa schimbul lui. Cel din 2005 ,la 52000 km a fost scapat si el, cu 2 indoituri mici pe rezervor , codita zgariata , si capacul motor stanga inlocuit , cica de la crashpadul care s-a indoit si a intrat in capac. Discurile sunt mai uzate decat la modelul 2003 si cauciucurile de pe leviere sunt uzate. Motorul nu merge chiar asa de rotund ca la modelul 2003 , dar uleiul pare nou, proprietarul zice ca are cam 100km de la schimb. Voi ce spuneti? Plasa nu e scumpa si gasesti la dezmembrari o gramada. Uleiul la motocicleta trece prein ambreiaj. dupa cateva porniri deja e maro. Plus ca culoarea uleiului nu este normata. Grosimea discurilor desi in general e direct proportionala cu nr de kilometri, e mai mult proportionala cu stresul la care a fost suspusa motocicleta (franari dese probabil inainte de accelerari dese). Asta in ipoteza ca la primul motor nu au fost schimbate. Dac anu ai pe cineva care sse pricepe la motoare ia-o pe cea care ti se pare mai buna, fa abstractie totala de kilometrajul din bord caci la un motor de 10 ani este absolut irelevant. Editat Septembrie 1, 2014 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 am si eu o intrebare.. detin o Honda 600RR si am avut un accident cu ea, la accident a sarit chipul din singura cheie, cealalta ramanand la firma de leasing de care nu mai pot da.... ce pot sa fac in cazul asta? se poate face alt cip dupa ECU? stiti pe cineva care poate face asta? daca da, imi poteti da si un numar de telefon? va multumesc anticipat. Am văzut pe net mulți polonezi care se ocupă cu treaba asta, aici un exemplu, or mai fi și alții și la prețuri mai bune: http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CBR-600-RR-1000-RR-VFR-800-1200-CBF-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-immo-KEYS-/321490395032?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ada521f98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Am vazut amandoua modelele. ... Cel din 2003 arata bine ,la 28000 km, a fost scapat pe ambele parti cu zgarieturi minore. Nu are plasa de protectie la radiator . Discurile sunt ok si cauciucurile de pe leviere . Motorul merge rotund, nu scoate fum , insa culoarea uleiului este maronie , la doar 200 km cat zice ca a facut proprietarul dupa schimbul lui. Cel din 2005 ,la 52000 km a fost scapat si el, cu 2 indoituri mici pe rezervor , codita zgariata , si capacul motor stanga inlocuit , cica de la crashpadul care s-a indoit si a intrat in capac. Discurile sunt mai uzate decat la modelul 2003 si cauciucurile de pe leviere sunt uzate. Motorul nu merge chiar asa de rotund ca la modelul 2003 , dar uleiul pare nou, proprietarul zice ca are cam 100km de la schimb. Voi ce spuneti? Da-mi pm daca inca mai cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 A montat cineva quick shifter si dynojet pe hornet? modelul pana in 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpleGuy Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Are cineva vreo idee unde pot sa gasec un "Owners Manual" si / sau "Service/Repair Manual" pentru modelul de 2007+? Am cautat o zi pe net, fara succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 cati km mai merge motorul dupa ce apare ce dispare de pe bord si ultima "treapta" de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 cati km mai merge motorul dupa ce apare ce dispare de pe bord si ultima "treapta" de benzina? La a mea zici? 30 de km minim. Atat am facut eu odata cand nu mi-am socotit bine ruta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Dupa o pauza de motociclism din cauza unui accident stupid, vreau sa reiau pasiunea de unde am lasat-o. Dar pe ceva mai mic de oras ca inca nu m-am refacut complet. Viespea pare perfecta de oras, putere suficienta, dimensiuni ok, consum in grafic. La ce bube ar trebui sa mai uit cand achizitionez una? Era pe forum un topic foarte detaliat cu ce trebuie sa verifici la achizitionarea unei motociclete, dar nu-l mai gasesc. Totusi, e mai bine sa o verifice un mecanic. Eu am un Hornet din 2004 pe care il vand, daca esti interesat, aici gasesti toate informatiile despre el: /index.php?/topic/715559-vand-honda-hornet-2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Era pe forum un topic foarte detaliat cu ce trebuie sa verifici la achizitionarea unei motociclete Cred ca despre acest topic este vorba: Ghid verificare moto Pe langa aspectele tehnice prezentate acolo, eu personal as cere si o lista cu operatiunile de intretinere sau service, consumabile schimbate din ultimii ani. Orice motociclist care isi ingrijeste corespunzator motorul ar trebui sa aiba o astfel de lista, plus devizele de la atelierele service unde au fost efectuate operatiunile. Din Romania nu as mai cumpara motor second decat daca proprietarul poate oferi aceste informatii. Atentie si la firmele ce importa motoare din afara si apoi le vand in tara cu "garantie". Daca nu ai suficiente cunostinte mecanice, ideal ar fi sa apelezi la un mecanic sa te insoteasca la verificarea motocicletei. » Post actualizat in 08 Sep 2014 11:36 La ce bube ar trebui sa mai uit cand achizitionez una? La ce generatie de Hornet te-ai gandit? Editat Septembrie 8, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Dupa o pauza de motociclism din cauza unui accident stupid, vreau sa reiau pasiunea de unde am lasat-o. Dar pe ceva mai mic de oras ca inca nu m-am refacut complet. Viespea pare perfecta de oras, putere suficienta, dimensiuni ok, consum in grafic. La ce bube ar trebui sa mai uit cand achizitionez una? Releul de încărcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Dupa o pauza de motociclism din cauza unui accident stupid, vreau sa reiau pasiunea de unde am lasat-o. Dar pe ceva mai mic de oras ca inca nu m-am refacut complet. Viespea pare perfecta de oras, putere suficienta, dimensiuni ok, consum in grafic.La ce bube ar trebui sa mai uit cand achizitionez una? Daca ai in calcul si modelul anterior, tot cu furca upside-down si bord digital, o am pe a mea la vanzare. Se poate vedea, proba, verifica etc etc in Brasov sau Bucuresti. Modelul asta insa e pe carburatie, consum mediu 5.5 scos de mine. http://olx.ro/oferta/vand-honda-hornet-gold-rims-ID2hJSH.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Releul de încărcare. gasesti la nr asta de tel la 200 lei,originalul: 0756 235 216 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 are cineva un bord hornet 98-02 oferte pm ,merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AleX_id Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Salut baieti, am nevoie de urmatoarele pentru o Honda Hornet PC36 din 2005: bord, far, suportul de fier pentru far si semnalizarile de pe partea stanga. Daca are cineva de vanzare sau daca ma puteti indruma spre un vanzator, mi-ati fi de mare ajutor. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Salut baieti, am nevoie de urmatoarele pentru o Honda Hornet PC36 din 2005: bord, far, suportul de fier pentru far si semnalizarile de pe partea stanga. Daca are cineva de vanzare sau daca ma puteti indruma spre un vanzator, mi-ati fi de mare ajutor. Multumesc Salut, am la dezmembrat un Hornet din 2006 si foarte multe altele din anii anteriori. Deocamdata far nu mai am, insa cu restul pieselor te pot ajuta. Wekend placut! 0721.340.445 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 are cineva o aripa fata Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.