george05 Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 (editat) Man, nu vrei sa înțelegi niște aspecte elementare. O dai cu citate din regulamentele din UK, dar eu nu vorbeam de regulamentele din Ro, cu pe unde am fost eu și anumiți amici de-ai mei. În speță Ungaria și Cehia. La track day te dai cum vrei și cu ce deții, fără sa fii obligat sa dai nimic jos. Înțelegi? Tu locuiești în UK sau te dai în UK de dai exemple de acolo? Doi la mana,eu ma dădeam cu racetrack k3,k2,supercorsa pro, Michelin Power one, și pe strada și pe circuit. Tu consideri ca ma dădeam în oricare din cele doua situații un-safe? Trei la mana, desi explic și eu și @pepsz raționamentul îmbunătățirilor tu o tot ții pe-a ta cu ss-uri race only and shit. Sesizezi? Și nu în ultimul rand, mai insiști pe o chestie, degeaba:ca dacă vrei mai performant and shit iei mai nou. Ți-a explicat @pepsz ce vrea de la motor. Ca tu vrei sa iti dam toți dreptate pt ca nu ești de acord cu gândirea noastră, asta e alta mâncare de peste. Încă ceva și închei discuția ca e lunga și inutila deja. Nu cred ca știi tu ce skill-uri am eu, dar te pot asigura ca o Viespe stoc o duc peste cat e ea gândită, fără sa intru în belele. Ia-o cum vrei, lauda de sine, îngâmfare, figuri în cap dar las-o balta cu încercarea de impunere a teoriilor tale legate de mersul la risc pe strada sau de chestiile legate de mersul mai agresiv, pe strada sau pe pista. Nu de alta, dar suntem fiecare liber sa gândim și sa acționăm singuri asumându-ne alegerile făcute. Iar dacă spui ca o Viespe nu își poate arata limitele pe strada dacă e întreținută corespunzător și are consumabilele la zi, înseamnă că într-o zi s-ar putea sa ramai uimit. Și aici ma poți contrazice cat vrei, nu e problema. Editat Ianuarie 12, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Încă ceva și închei discuția ca e lunga și inutila deja. Cel mai bine, atat timp cat nu putem discuta pe un ton calm. Spor la upgrade-uri si +100 la skillz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 (editat) Eu sunt și am fost calm toată discuția. Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc! Ps:cat despre skillz, mi se cam termina când dau de chestii scumpe pe care mi-e tarsa sa le dau de Terra. » Post actualizat in 12 Jan 2016 15:35 Ps2:de parca nu mi-ai cunoaste atitudinea de atâția ani, dar uneori am impresia ca dorești să-ți impui punctul de vedere cu toporul iar dacă lumea nu e de acord cu tine o ții la nesfârșit într-o singura direcție și nu mai pricepi esențialul. Editat Ianuarie 12, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. și da, eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa?iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz? Foarte corect George, suntem pe aceeasi lungime de unda ca si gandire in ceea ce priveste investitiile in viespie date conditiile, modul si durata in care le folosim. Gandirea asta este data de stilurile de mers pe care le avem, restrictiile pe care le simtim incepand cu depasirea unor limite si nu in ultimul rand, dorinta de a avea cea mai buna versiune de viesp. Chiar e pacat ca se ajunge la dispute cand nu-si au rostul. E ca si cum tie iti plac merele si fortezi si pe altcineva sa le manance in conditiile in care celuilalt ii plac perele. Sunt gusturi/opinii diferite, nu sunt gresite ci doar diferite. Chiar nu inteleg comportamentul asta intr-o situatie banala ca asta. @Vallach, chiar nu vreau sa intru in vreun conflict cu tine pentru ca nu am de ce, iti respect opinia si vad punctul tau de vedere insa George a explicat foarte bine situatia si sunt perfect de acord cu el. La fel ca si el, m-am confruntat cu limitarile viespiei chiar si pe strada (EU am patit-o, nu insinuiez nici o clipa ca tu ai merge intr-un fel sau ceva, sa nu reiasa un alt conflict inutil). Am repetat-o si eu si George, ca ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
efreet Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB. Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB. Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior. Manualele in limba engleza pentru toate versiunile de Hornet le gasesti -> AICI Ca fapt divers, o alternativa buna de cloud storage este site-ul ce l-am folosit pt manualele respective: MEGA » Post actualizat in 13 Jan 2016 08:42 Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc! ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari. Corect si corect. Personal apreciez mai mult versiunile stock la orice masinarie, nu sunt mare fan de upgrade-uri decat la computere, probabil de aici si diferenta de opinie. Pentru mine Horneta este inca in regula asa cum o am in acest moment, practic doar toba, oglinzile si semnalizarile sunt modificate fata de stock, iar pe viitor voi trece cel mai probabil la ceva sport-touring care sa vina din fabrica cu tot ce am nevoie. Raman in continuare de parere ca pentru track days ideal este sa ai o motocicleta pregatita special pentru asa ceva, dar fiecare procedeaza dupa cum este mai potrivit pt el. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Ideal pt track day este un motor race only, evident. Dar nu neapărat. e bine ca de ajungem sa realizam ca orice discuție de genul asta e productiva. We agree to disagree. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Salut, detin un Hornet pc36, 2005, sta la iernat in casa ca n-am garaj . Intrebarea este, pt ca ma voi muta inapoi in Bucuresti, se tin intalniri intre posesorii de hornet-uri ? Editat Ianuarie 26, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 de ce ai montat toba finala invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) este poza la cateva zile dupa achizitie ... acum este intoarsa ... m-a costat coada spate era deja deformata de caldura de la achizitie... dar am gasit-o in uk, este pe drum, cum a ajunge o si vopsesc, toata... de ce ai montat toba finala invers? Editat Ianuarie 26, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Haha! Ma gândeam ca e deformata. Cine a montat-o asa cred ca nu prea știa ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Cica e ultima fita asta la Hornet, sa pui toba invers ca sa topesti codita Stia omul ce stia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Sunt curios ce fumase înainte de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Cred ca a fost montata pe vremea cand erau etnobotanicele in floare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 ceva tare asta clar daca as fi avut hornet asa mi-as fi montat toba. e o poza luata de aici de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Asa am pus si eu la toate 4 proiectele de Hornet, mi-a placut aspectul "clean" al coditei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Da, am vazut si la tine. Parerea mea este ca schimba complet look-ul motoretei. Este mai atragatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 (editat) Asa il am si eu, arata mai bine! Editat Ianuarie 29, 2016 de winky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 arunc o minge la fileu:daca stiti pe careva dispus la un schimb Hornet 2005-2006 cu R1 2002-2003 anuntati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 (editat) 2 poze recente, sper ca se observa toba in jos , revin dupa ce termin proiectul de vopseala cu Claudiu Albu , o sa schimb si oglinzile pt ca nu vad nimic in ele si sunt si urate, vopsit galerie si tobe negru mat, probabil doua culori mate pe ea, titaniu grey si negru, jante, are gume noi dunlop care asteapta montaj ... Am gasit coada in uk ... m-a dus 100 lire cu transport, muulllttt, dar este singura intreaga pe care am gasit-o in 4 luni ... Editat Ianuarie 31, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 A schimbat cineva pinioalele cu pinioane cu nr de dinti diferit pe un Hornet 07-10 cu ABS? Daca da, cum afecteaza ABS-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Stiu cum citeste sistemul ABS viteza de rotatie a rotii. Intrebam daca a facut cineva chestia aia. Nu ma apuc de aruncat cu bani ca sa aflu ca nu se pupa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 (editat) Stiu cum functioneaza in principiu. Cum a gandit Honda sistemul ABS combinat e alta treaba. Nu stiu daca vreo variabila schimbata aduce probleme, si tinand cont ca nu pot returna un lant + pinioane dupa montare, nu vreau sa raman cu un produs scump pe care nu-l pot folosi. De asta si intreb, poate a facut cineva modificarea asta, sau s-a documentat pe modelul asta, si imi poate spune la ce sa ma astept. In plus, ceea ce nu stiu este cat de OK va mai fi la o viteza de autostrada. Turatiile stau pana la ~7000, daca nu ma insel, pana pe la 130. Editat Ianuarie 31, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Schimbarea raportului la transmisie nu aduce modificări funcționarii abs-ului Viespii. Asa știu eu. Cat despre viteza pe autostrada,sau turațiile aferente, stai liniștit. Atâta timp cât nu pui ceva raport (cuvant urat) de stunt, diferentele sunt minore. Been there done that, still doing it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Și tu ce modificare recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.