Psycho87 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Las Hornetul asa cum e, poate il vand si merg spre un Ducati din asta. Aparent daca ai scrambler iti merge cam asa de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 (editat) Poate am imbatranit si suntem prea conservatori ..insa ii dau dreptate lui George si nu as face o astfel de modificare motocicletei cu care ies pe drumurile publice. Daca bugetul iti permite si vrei sa iti faci de cap sigur ca ar fi interesant sa te dai cu un naked pe coclauri, indiferent de cat de naspa se simt suspensiile si cat de praf vei face motocicleta in cele din urma. cred ca am imbatranit prea devreme in acest sens. stii care e problema pe care nu o inteleg unii care vor sa-si transforme naked-urile sau ss-urile in off-roadere?e timpul de utilizare pana la "damage complet".isi inchipuie ca o sa mearga linistiti ei pe off-road sezoane bune.nmimic mai gresit.o sa aiba surpriza vietii lor dupa o perioada incredibil de scurta. aproape nimeni nu se gandeste la faptul ca: -suspensiile nu au fost gandite sa "si-o ia in freza" din doi in doi metri -cadrul de asemenea -cutia de viteze nu e gandita sa lucreze in regim de 2-3-4 k ture constant -cuplul in turele necesare unui soft-enduro e aproape inexistent -transmisia utilizata in regim enduro va duce la uzura prematura si lista ar putea continua dar mi-e lene. Editat Noiembrie 24, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Eu tot trebuie sa imi cumpar anvelope. Asa ca am gasit 2 "superoferte". Daca a folosit cineva pe hornet si ma ajuta cu pro and cons ar fi perfect. Precizez ca in momentul de fata am un set Pirelli Corsa 2 de care am abuzat 2 sezoane (peste 12000 km). S-au comportat exemplar chiar daca au DOT 2011. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/pirelli-diablo-strada-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9131 sau http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-qualifier-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Poate am imbatranit si suntem prea conservatori Baietii astia sigur se distreaza: ..insa ii dau dreptate lui George si nu as face o astfel de modificare motocicletei cu care ies pe drumurile publice. Daca bugetul iti permite si vrei sa iti faci de cap sigur ca ar fi interesant sa te dai cu un naked pe coclauri, indiferent de cat de naspa se simt suspensiile si cat de praf vei face motocicleta in cele din urma. hai sa zicem realitatea:baietii astia se dau pe "macadamul" ala caer e mai neted decat multe din DN-urile noastre.))) ala e drum neted cu pietris doar,nu off-road:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 (editat) In Finlanda si drumurile neasfaltate sunt civilizate Imi aduce aminte de o patanie de acum cativa ani.. Ma indreptam spre Brasov si, in ideea de a mai schimba peisajul ca m-am plictisit de ruta Tg.Mures - Sighisoara - Rupea - Brasov, m-a pus necuratu' si de la Sighisoara am luat-o spre Agnita, iar aici: https://goo.gl/maps/1e8DW8u5iM42 ..am luat-o la stanga, Fagaras 36 Km. La inceput, nimic special, drum judetean de 2 lei, eram obisnuit, incet incet insa se degrada din ce in ce mai mult. Am oprit si am intrebat un gospodar de prin zona daca se poate circula pana la Fagaras pe drumul respectiv. Nu o sa uit niciodata.."da, sigur, cu motoreta nu ai nici o problema". Mno.. imi vad de drum tot inainte pana cand ma trezesc pe drum forestier inconjurat de oi. Deja eram prea departe de Sighisoara sa ma mai intorc, am zis ca ma chinui putin, trec de zona fara asfalt si cu asta basta. Sectiunea fara asfalt insa a tinut ~10 km intre Retis - Barcut - Soars, din care o bucata buna prin padure. Dezastru, am mers numai in treapta 2, motorul incins la maxim tot traseul. Asa am tinut de ghidon de nu mai imi simteam mainile, permanent aveam impresia ca ma imprastii pe pietrisul ala, plus baltoace, lemne uscate si alte prostii pe jos.. Noroc ca nu a plouat!!! Ma gandesc ca si guma spate m-a ajutat putin atunci. Pe fata aveam Pirelli Dragon Supercorsa, iar pe spate IRC ProTech SP11 sport-touring, de 190 (se poate vedea pe pagina urmatoare: http://www.ridermagazine.com/gear/touring-sport-touring-motorcycle-tire-buyers-guide.htm#attachment_16237 ) Asa suna toba sport de pe Horneta prin mijlocul padurii de numa, la un moment dat erau pe margine niste unii de taiau busteni, saracii cred ca s-au crucit si s-au amuzat in draci la cat de imbecil pot sa fiu de am luat-o pe acolo In cele din urma am dat din nou de asfalt si am ajuns la Fagaras, iar dupa cativa km in care mi-a sarit tot pamantul de pe gume, am tinut-o numai blana pana la Brasov.. O experienta pe care nu vreau sa o mai repet veci! De atunci evit cu maxima strictete sa mai intru cu Horneta pe drumuri neasfaltate. PS: scuze daca am mai povestit treaba asta. insa mi s-a parut potrivita in contextul discutiei de mai sus. » Post actualizat in 24 Nov 2015 12:55 Eu tot trebuie sa imi cumpar anvelope. Asa ca am gasit 2 "superoferte". Daca a folosit cineva pe hornet si ma ajuta cu pro and cons ar fi perfect. Precizez ca in momentul de fata am un set Pirelli Corsa 2 de care am abuzat 2 sezoane (peste 12000 km). S-au comportat exemplar chiar daca au DOT 2011. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/pirelli-diablo-strada-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9131 sau http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-qualifier-set-120-70-180-55-17-dot-2015-9132 De Strada am auzit ca sunt foarte durabile, insa aderenta lasa de dorit, iar de Qualifier cum ca ar fi decente, insa se uzeaza destul de rapid. Anul trecut am incaltat-o cu Pilot Power si ma declar foarte multumit atat de pretul anvelopelor cat si de performanta. Horneta si stilul meu de mers se impaca foarte bine cu PP. Despre uzura nu pot spune inca nimic pt ca le-am folosit 1 sezon, alti motoristi se lauda ca au facut si peste 10k cu ele. Editat Noiembrie 24, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Sal, Si-a montat careva bagaje laterale rigide nu textil ? De unde le-ati luat ca pe louis nu gasesc unele compatibile cu Hornet PC34.Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 cumpar hornet model 2007(model pc41) in sus , pret in functie de stare , km, an , nu doresc oferte cu mobre supraevaluate ,astept oferte ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian2311 Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Salutare, Vreau sa stiu daca se poate monta pe hornet 600 pc34, o codita de pe hornet de 900cc? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Vreau sa schimb anvelopele la Hornet in primavara ,nu stiu ce sa aleg,acum am Dunlop Qualifier II Voi ce-mi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 cumpar hornet model 2007(model pc41) in sus , pret in functie de stare , km, an , nu doresc oferte cu mobre supraevaluate ,astept oferte ms. am luat un gsr 600 cu ABS ,ms tuturor ptr oferte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 (editat) Salutare, Vreau sa stiu daca se poate monta pe hornet 600 pc34, o codita de pe hornet de 900cc? Multumesc Nu fara modificari. Altfel cu un pic de vointa si imaginatie se poate rezolva. S-au vazut si modificari mai "drastice" de-atat .» Post actualizat in 07 Dec 2015 17:12 Vreau sa schimb anvelopele la Hornet in primavara ,nu stiu ce sa aleg,acum am Dunlop Qualifier II Voi ce-mi recomandati? Pe vremuri am fost cel mai multumit de un set de Metzeler (M3 era atunci modelul,acum cred ca M5 e cel actual). Depinde foarte mult de stilul tau de mers si ce vrei de la gumele alea. Editat Decembrie 7, 2015 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Nu fara modificari. Altfel cu un pic de vointa si imaginatie se poate rezolva. S-au vazut si modificari mai "drastice" de-atat . » Post actualizat in 07 Dec 2015 17:12 Pe vremuri am fost cel mai multumit de un set de Metzeler (M3 era atunci modelul,acum cred ca M5 e cel actual). Depinde foarte mult de stilul tau de mers si ce vrei de la gumele alea. Modificari drastice?unde? Metz m7rr ar fi azi "the shit" pt o Viespe touring cu valente sportive.parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian2311 Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Nu fara modificari. Altfel cu un pic de vointa si imaginatie se poate rezolva. S-au vazut si modificari mai "drastice" de-atat . » Post actualizat in 07 Dec 2015 17:12 Pe vremuri am fost cel mai multumit de un set de Metzeler (M3 era atunci modelul,acum cred ca M5 e cel actual). Depinde foarte mult de stilul tau de mers si ce vrei de la gumele alea. Merci Sorin128 pt raspuns, o sa incerc sa vad ce iasa.. Daca imi iasa o sa ii fac si o prezentare mobrei sa fie si ea cunoscuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 13, 2015 Share Postat Decembrie 13, 2015 Si a midificat careva saua in felul asta ,la moto_dan. Ma intereseaza daca merita sa fac modificarea ,e o diferenta sesizabila? Stiu ca omul e foarte serios si profesionist mi am retapitar saua acum doi ani dar fara sa ii fac modificari. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Decembrie 14, 2015 Share Postat Decembrie 14, 2015 Si a midificat careva saua in felul asta ,la moto_dan. Ma intereseaza daca merita sa fac modificarea ,e o diferenta sesizabila? Stiu ca omul e foarte serios si profesionist mi am retapitar saua acum doi ani dar fara sa ii fac modificari. Multumesc asa am eu saua modificata la suzuki gsr la moto-dan si iti pot spune ca este mare diferenta fata de stock atat legat de confort cat si de aspect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Decembrie 14, 2015 Share Postat Decembrie 14, 2015 Multumesc pt raspuns. Poate reusesc luna viitoare sa o refac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Modificari drastice?unde? Metz m7rr ar fi azi "the shit" pt o Viespe touring cu valente sportive.parerea mea. Sunt foarte multumit de ele. Nu ca as face cine stie ce, da la o frana serioasa se simte diferenta, fata de ce aveam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Sunt foarte multumit de ele. Nu ca as face cine stie ce, da la o frana serioasa se simte diferenta, fata de ce aveam. Ce gume ai folosit inainte de M7 RR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 MICHELIN Pilot Power 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 MICHELIN Pilot Power 2CT Ai fost multumit de ele? imi recomanzi ? Michelin Pilot Power 2 CT vreau sa comand si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 2CT-urile pe Viespe sunt o alegere absolut inspirata.raport pret-calitate foarte bun și își fac treaba ireproșabil și pe ud și pe uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 2CT-urile pe Viespe sunt o alegere absolut inspirata.raport pret-calitate foarte bun și își fac treaba ireproșabil și pe ud și pe uscat. Multumesc frumos ptr.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Ai fost multumit de ele? imi recomanzi ? Michelin Pilot Power 2 CT vreau sa comand si eu Totodata, daca esti deschis si la alte variante iti recomand cu caldura Dunlop Sportsmart 2. Le am de un sezon si pot spune ca sunt gumele perfecte. Le-am folosit in absolut toate conditiile (circuit, mers agresiv, commuting - 30 km zilinic in oras, ploaie/mazga si chiar gheata/polei) am adunat putin peste 12.000 de km din care ultimii 3000 au fost in perioada asta rece si nu au dat niciodata senzatia de nesiguranta. Am avut cateva franari de urgenta pe asfalt rece unde chiar nu credeam ca o guma poate tine asa. Ca si uzura, sunt deasemenea foarte bune, dupa toti km astia cred ca sunt cu ele la jumatate si sunt convins ca vor mai tine si sezonul viitor in conditii asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Le-am folosit in absolut toate conditiile (circuit, mers agresiv Pe Amck ai intrat cu ele? Sau Tg Secuiesc? Cam în cat timp și în ce fel se supra-incalzesc și cum reacționează când ajung acolo? Sunt curios cum sunt pe Viespe, ca le-am încercat pe un SS de 1000 doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Da, doar pe Amckart am intrat cu ele, nu am apucat Secuiescul sezonul asta iar Adancata ramane regretul sezonului, s-au aliniat planetele in asa fel incat sa nu prind nici un trackday, sunt un norocos ) Din zecile de sesiuni petrecut pe circuit doar o data am reusit sa le supraincalzesc si nu a fost prea placut, s-a intamplat intr-o dupa-amiaza calduroasa de iulie, erau 30 + in aer si eu foarte hotarat sa scad timpii. Toata sesiunea (prelungita) am mers destul de agresiv pentru viesp, 1.16/1.17 constant si in ultima tura cand eram pe tur rapid, guma supraincalzita + suspensia slaba a hornetului a dus la pierderea aderentei pe fata pe viraj stanga. Feedbackul nu a fost tocmai evident, s-a manifestat printr-un sunet mai ciudat si o mica pierdere de aderenta dar pe care n-am luat-o in seama. Consider ca atunci asfaltul foarte fierbinte si turele rapide au inchis guma, fiind si singurul caz de supra-incalzire. In restul anului, pe ture chiar mai agresive nu am avut nici cea mai mica problema/ezitare pe franare sau iesirea din viraj. Gumele astea chiar mi-au dat un boost enorm si progresul a fost pe masura iar pt viesp si performantele lui le consider mai mult decat suficiente. Tie cum ti s-au parut, care a fost experienta cu ele pe miar ? Pareri pro/contra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.