Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Man, nu vrei sa înțelegi niște aspecte elementare.

O dai cu citate din regulamentele din UK, dar eu nu vorbeam de regulamentele din Ro, cu pe unde am fost eu și anumiți amici de-ai mei. În speță Ungaria și Cehia. La track day te dai cum vrei și cu ce deții, fără sa fii obligat sa dai nimic jos. Înțelegi? Tu locuiești în UK sau te dai în UK de dai exemple de acolo?

Doi la mana,eu ma dădeam cu racetrack k3,k2,supercorsa pro, Michelin Power one, și pe strada și pe circuit. Tu consideri ca ma dădeam în oricare din cele doua situații un-safe?

Trei la mana, desi explic și eu și @pepsz raționamentul îmbunătățirilor tu o tot ții pe-a ta cu ss-uri race only and shit. Sesizezi?

Și nu în ultimul rand, mai insiști pe o chestie, degeaba:ca dacă vrei mai performant and shit iei mai nou. Ți-a explicat @pepsz ce vrea de la motor. Ca tu vrei sa iti dam toți dreptate pt ca nu ești de acord cu gândirea noastră, asta e alta mâncare de peste.

Încă ceva și închei discuția ca e lunga și inutila deja. Nu cred ca știi tu ce skill-uri am eu, dar te pot asigura ca o Viespe stoc o duc peste cat e ea gândită, fără sa intru în belele. Ia-o cum vrei, lauda de sine, îngâmfare, figuri în cap dar las-o balta cu încercarea de impunere a teoriilor tale legate de mersul la risc pe strada sau de chestiile legate de mersul mai agresiv, pe strada sau pe pista. Nu de alta, dar suntem fiecare liber sa gândim și sa acționăm singuri asumându-ne alegerile făcute.

Iar dacă spui ca o Viespe nu își poate arata limitele pe strada dacă e întreținută corespunzător și are consumabilele la zi, înseamnă că într-o zi s-ar putea sa ramai uimit. Și aici ma poți contrazice cat vrei, nu e problema.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu sunt și am fost calm toată discuția. Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. 😊 se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc!

Ps:cat despre skillz, mi se cam termina când dau de chestii scumpe pe care mi-e tarsa sa le dau de Terra. 😁

» Post actualizat in 12 Jan 2016 15:35

Ps2:de parca nu mi-ai cunoaste atitudinea de atâția ani, dar uneori am impresia ca dorești să-ți impui punctul de vedere cu toporul iar dacă lumea nu e de acord cu tine o ții la nesfârșit într-o singura direcție și nu mai pricepi esențialul.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. și da, eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa?iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz?

Foarte corect George, suntem pe aceeasi lungime de unda ca si gandire in ceea ce priveste investitiile in viespie date conditiile, modul si durata in care le folosim. Gandirea asta este data de stilurile de mers pe care le avem, restrictiile pe care le simtim incepand cu depasirea unor limite si nu in ultimul rand, dorinta de a avea cea mai buna versiune de viesp.

 

Chiar e pacat ca se ajunge la dispute cand nu-si au rostul. E ca si cum tie iti plac merele si fortezi si pe altcineva sa le manance in conditiile in care celuilalt ii plac perele. Sunt gusturi/opinii diferite, nu sunt gresite ci doar diferite. Chiar nu inteleg comportamentul asta intr-o situatie banala ca asta.

 

@Vallach, chiar nu vreau sa intru in vreun conflict cu tine pentru ca nu am de ce, iti respect opinia si vad punctul tau de vedere insa George a explicat foarte bine situatia si sunt perfect de acord cu el. La fel ca si el, m-am confruntat cu limitarile viespiei chiar si pe strada (EU am patit-o, nu insinuiez nici o clipa ca tu ai merge intr-un fel sau ceva, sa nu reiasa un alt conflict inutil). Am repetat-o si eu si George, ca ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB.

Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB.

Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior.

 

Manualele in limba engleza pentru toate versiunile de Hornet le gasesti -> AICI

 

Ca fapt divers, o alternativa buna de cloud storage este site-ul ce l-am folosit pt manualele respective: MEGA

» Post actualizat in 13 Jan 2016 08:42

Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc!

 

ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari.

 

Corect si corect.

 

Personal apreciez mai mult versiunile stock la orice masinarie, nu sunt mare fan de upgrade-uri decat la computere, probabil de aici si diferenta de opinie. Pentru mine Horneta este inca in regula asa cum o am in acest moment, practic doar toba, oglinzile si semnalizarile sunt modificate fata de stock, iar pe viitor voi trece cel mai probabil la ceva sport-touring care sa vina din fabrica cu tot ce am nevoie.

 

Raman in continuare de parere ca pentru track days ideal este sa ai o motocicleta pregatita special pentru asa ceva, dar fiecare procedeaza dupa cum este mai potrivit pt el.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal pt track day este un motor race only, evident. Dar nu neapărat. 😊 e bine ca de ajungem sa realizam ca orice discuție de genul asta e productiva. We agree to disagree. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

detin un Hornet pc36, 2005, sta la iernat in casa :) ca n-am garaj :).

Intrebarea este, pt ca ma voi muta inapoi in Bucuresti, se tin intalniri intre posesorii de hornet-uri ?

 

 

 

post-19375-0-54858700-1453786611_thumb.jpg

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este poza la cateva zile dupa achizitie ... :) acum este intoarsa ... m-a costat coada spate :) era deja deformata de caldura de la achizitie... dar am gasit-o in uk, este pe drum, cum a ajunge o si vopsesc, toata...

 

de ce ai montat toba finala invers?

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 poze recente, sper ca se observa toba in jos :D, revin dupa ce termin proiectul de vopseala cu Claudiu Albu :), o sa schimb si oglinzile pt ca nu vad nimic in ele :) si sunt si urate, vopsit galerie si tobe negru mat, probabil doua culori mate pe ea, titaniu grey si negru, jante, are gume noi dunlop care asteapta montaj ...

Am gasit coada in uk ... m-a dus 100 lire cu transport, muulllttt, dar este singura intreaga pe care am gasit-o in 4 luni ...

post-19375-0-00253600-1454217597_thumb.jpg

post-19375-0-21648200-1454217932_thumb.jpg

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum functioneaza in principiu. Cum a gandit Honda sistemul ABS combinat e alta treaba. Nu stiu daca vreo variabila schimbata aduce probleme, si tinand cont ca nu pot returna un lant + pinioane dupa montare, nu vreau sa raman cu un produs scump pe care nu-l pot folosi.

 

De asta si intreb, poate a facut cineva modificarea asta, sau s-a documentat pe modelul asta, si imi poate spune la ce sa ma astept.

 

In plus, ceea ce nu stiu este cat de OK va mai fi la o viteza de autostrada. Turatiile stau pana la ~7000, daca nu ma insel, pana pe la 130.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea raportului la transmisie nu aduce modificări funcționarii abs-ului Viespii. Asa știu eu. Cat despre viteza pe autostrada,sau turațiile aferente, stai liniștit. Atâta timp cât nu pui ceva raport (cuvant urat) de stunt, diferentele sunt minore. Been there done that, still doing it. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...