Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Meh,daca tot discutam despre transmisie.. deci,vreau sa fac o nefacuta, versiunea ieftinache,am mai intrebat eu cate ceva pe aici,dar am citit mai mult de la fratii mei de alta natie si ei pareau de acord cu chestia asta..

 

Deci vreau sa bag +3 pe foaia din spate,ideea e ca asta e singura chestie pe care vreau sa o cumpar,lantu are doar vreo 5000 de km deci as vrea sa il pastrez,solutia ar fi sa ma duc -1 pe pinionu din fata,doar ca o sa imi manance lantu groaznic,asa ca m-am apucat de calculat..

 

Din poza rezulta ca lantul o sa fie cam cu 2.5 cm mai lung= 2 zale in plus, si citind altundeva ar muta axul cu 1 centimetru si un pic mai in fata..

 

Teoria e teorie,si loc sa mut axul tot sa am vreo 2 cm,dar oare sa ma incumet?

post-71618-0-87556400-1454343333_thumb.jpg

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@fadetoblack:uiti un aspect foarte important. Puterea maxima nu e la aceeași turație cu cuplul maxim și nu au aceeași curba. Ca ai pus niște calcule e una, dar practic îți spun eu cum sta treaba. Regimul de turații în general la Viespe e pe la mijlocul bordului sa zicem asa. Tu acolo vei câștiga cuplu suplimentar cu foaia mai mare, pe când caii mai sus în ture. Curba de putere nu va coincide cu curba de cuplu decât pt perioade scurte. Dacă mergi normal în general și pus foaie mai mare e degeaba. Dacă tragi de Viespe de să-i sara capacele, atunci teoriile tale se aplica. Pana atunci, nu neapărat.

» Post actualizat in 01 Feb 2016 17:40

@hypnotech:de ce spui ca un - 1 îți va manca lanțul groaznic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, nu am uitat de chestia aia. Exemplul meu a fost generic, se aplică la orice turație. E o diferență de 1500 de ture intre cuplu maxim și putere maximă la mine. Cu pinion mai mare ajungi mai repede la plajele respective.

Ce ai zis tu are sens. Dacă tragi la fel de tare de accelerație se duce mai repede, dacă nu accelerezi la fel nu se simte diferența.

 

Hypotech, un amic la care mă duc cu motorul mi-a zis că modificarea lungimii lanțului, ceea ce ai face tu schimbând pinioane, ar cauza probleme. Nu a explicat mai mult, dar cred că ar cauza o anumită întindere înainte să schimbi, și după s-ar modifica. Gen s-ar accelera întinderea dacă ajungi să ai nevoie de mai multe zale. Poate vorbesc prostii totuși :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) modificat lungimea lantului gen sa ii mai prind eu 2 zale,asta da,probabil ca nu ar avea viata prea lunga,dar faptul ca pun un lant nou de 112 in loc de 110 chiar nu cred sa aibe vreo treaba.. sau tu te referi daca as lasa tot lantul asta de 110 si doar sa dau axu mai in fata,ceea ce si intentionez sa fac.

 

George: E simplu, raza mai mica,cu cat e mai mic pinionu,cu atat se invarte mai repede ca sa miste la fel roata si un numar mai mic de dinti intalneste acelasi numar de zale,adica o sa faca munca si a dintelui ala in minus


» Post actualizat in 01 Feb 2016 18:58

Intreba cineva pe forumu din UK daca trebuie sa schimbe si lantu pt +3 pe spate si baietii au zis ca nu,dar na,parca m-ar fi convins mai tare un romanas de-al nostru,nu stiu de ce :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi, eu gândesc problema în felul ăsta. Lanțul tău e deja lungit și zalele se pupă bine acum cu dinții de la pinion. Au îmbătrânit împreună, s-au deformat împreună.

 

Pasul la zale e mai mare față de scobitura la pinion, dacă pui unul nou. Să nu aibă joc mai mult, gen când calcă zala pe dinte să nu fie joc acolo. Sper că înțelegi ce vreau să zic. (În alte cuvinte, e posibil să nu calce bine lanțul pe pinion, că e ceva uzură până acum.)

 

Băieții din UK zic multe chestii acolo, dar ei jonglează cu alți bani.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefule,in teorie ai dreptate..daca as fi schimbat tot kitu hahahha, studentie bajeti, vrei sa faci facultate si sa te dai si pe doua roti,hobby scump.. lantul ti-am zis are doar vreo 5000 de km,restu kitului cine stie,20k? :)))) oricum am inteles la ce te refereai.. in concluzie 140 de lei n o sa ma falimenteze si in caz ca nu se potriveste, fac vreo combinatie cu kitu vechi mai pun un ban si iau tot setu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat ca e forum de gramatica limbii romane si daca faci putina caterinca atat ti-a fost..ma scuzi,noroc ca la medicina a fost admiterea grila si n a trebuit sa scriu de la mine ceva =)

 

I like this guy :)

» Post actualizat in 02 Feb 2016 09:09

Da, am vazut si la tine. Parerea mea este ca schimba complet look-ul motoretei. Este mai atragatoare.

 

Mie imi place mai mult cu toba sus, asa cum e modelul original.

 

Dpmdv, cel mai frumos Hornet:

 

Honda_Hotnet_Kitracing_2006_06_1024x768.

 

 

Daca as fi cautat pozitia clasica a evacuarii mi-as fi luat altceva, exemplu Bandit.

Singurul dezavantaj al evacuarii pozitionate mai sus este faptul ca echipamentul pasagerului se imbacseste de la gazele de esapament (in special daca ai toba putin mai scurta).

 

Interesante oricum toate modificarile ce le faceti la Horneta, insa, pe de alta parte imi pare putin rau ca modelul a ajuns un Golf al motocicletelor.

» Post actualizat in 02 Feb 2016 09:14

Fiind cat de cat rational imi dau seama ca nu am nevoie de mai multa putere de la motor. Pot foarte repede sa imi pierd carnetul in afara localitatilor si cu pinionul standard

 

Sunt de aceeasi parere, in plus, consider ca pinionul mai mare pe spate te ajuta in cazul in care circuli mai mult in regim urban, nu la drumuri lungi.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, urat! Dar se face usor la oricare priceput in ale fibrei de sticla :). Vezi fostul meu Hornet :D

» Post actualizat in 02 Feb 2016 09:32

 

Am omis o chestie, in cazul in care se schimba pozitia tobei, golul ce ramane sub codita in partea dreapta (deoarece codita la PC34/36 nu e simetrica) este absolut oribil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ce zice Vallach,la asta ma gandeam si eu cu codita si eram curios daca se poate umple cu fibra,am primit si raspunsul. Nu zic ca nu e absolut superba toba pusa sub scarita pasagerului,dar parca toba sub sa e ceva aparte a hornetului.. Nu e cea mai buna comparatie,dar asa cum vezi pe strada R1 cu doua tobe si stii ca e R1,asa si la hornet,nu ca nu ti-ai da seama ca ala e R1,dar ati inteles ideea :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat ca e forum de gramatica limbii romane si daca faci putina caterinca atat ti-a fost..ma scuzi,noroc ca la medicina a fost admiterea grila si n a trebuit sa scriu de la mine ceva =)

nu e forum de gramatica,dar e plin de agramati si ageamii.catch my drift?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-ai fi uitat pe vreun forum din afara ai fi vazut ca atitudinile de genul ala nu-si au locul. Indiferent cat de experimentati sunt utilizatorii sau cat de bine ar scrie, nu apare unul sa se planga ca, vai, e gramatica la pamant sau sunt noobi aia.

Poate si din cauza asta forumul asta e, din punct de vedere calitativ, la pamant. Greseste unul, sau spune ceva nepotrivit, trebuie sa ii sara in cap un "expert". Fix atitudine de roman, care stie el mai bine, si el e cel mai destept si frumos, si restul is varza.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag un pic, poate offtopic, dar na, mai intru pe aici ca am avut si eu horneata.

FadeToBlack, pe forumurile de afara in primul rand e toata lumea atenta la exprimare si la gramatica. si stii de ce? pentru ca respect pentru ala de la care ceri sfaturi. de aia nu e politie pe gramatica. ca nu e nevoie. umblu pe forumuri din cele mai diferite domenii (moto, knifemakeri, diy, modelism feroviar, drone, etc) si singura data cand se inghit greseli gramaticale, sunt posturile care se incheie cu "sorry, but english is not my native language", moment in care esti apreciat ca te straduiesti sa te exprimi in limba lor. cum e Falkenberg la noi (sper sa nu ii fi stalcit nick-ul).

scuze de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ma, ca nici americanii si nici britanicii nu stiu sa foloseasca corect "you're", "your", "it's" sau "its", printre altele. Asta se observa si in publicatiile lor moto, nu doar pe formuri.

Nu sunt neaparat mai buni decat noi la capitolul asta, doar ca oamenii nu se agita din cauza greselilor gramaticale pentru ca e pierdere de timp.

 

In ziua de azi, cand ai tastaturi care ofera predictii in limba romana de iti pui mainile in cap si cand multi acceseaza de pe mobil, sunt o gramada de greseli aparute fara ca utilizatorul sa isi dea seama.

 

Nu zic ca nu exista si oameni care nu stiu sa scrie corect. Ma amuza cumva ca pe vremuri unii aveau probleme in a pune cratime, acum vad prea multe.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man,ție ți se pare ca am atras atenția asupra faptului ca @hypnotech a folosit ceva greșit? Nope, doar unele cuvinte care denota un anume grad de cultura. Tu ești mai necăjit decât el pe vorbele mele. Nu ma dau expert, nu sunt atoatestiutor, dar baga de seama ca încercam sa ajut pana în momentul în care mi-au sărit în ochi anumite "manelisme". Iar faza cu tastaturi care dau autocorectii anapoda, las-o balta. Eu scriu DOAR de pe telefon, și chiar te rog sa cauți în posturile mele dacă am vreo greseala gen "bajeti". Get over it and get real!

 

Ps:dacă observi eu am citat 3 cuvinte și nimic mai mult. Sau tu ești apărătorul celor care scriu de pe telefon cu tastatura prostuta? 😉

Vorba cuiva:nu sunt analfabet, scriu de pe telefon.

» Post actualizat in 02 Feb 2016 17:53

Gata? Super. Sa revenim. :)

Gata! Sorry, u know me. 😊

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu. E o imbunatatire fata de stock pentru ca poti sa le reglezi dupa masura mainii tale.

Cea mai mare imbunatatire dpdv confort la drum lung la capitolul ghidon eu o gasesc a fi bucata aia de plastic ca sa poti folosi podul palmei sa tii acceleratia constanta....parca "cramp buster" ii zice...

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...