george05 Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Mulțam @Pepsz de răspuns. Eram curios dacă pe Viespe se simt altfel SM2-urile.se pare ca mi se confirma încă o data, dacă era cazul, ca Dunlop-urile, de orice fel nu te avertizează când urmează sa te dea de pământ. îmi aduc aminte cu placere pe Amck când intrasem, de câteva ori bune, cu fel de fel de gume, cu Viespe și singurele gume care îmi dădeau fiori erau Dunlop-urile. Pe miar aceeași poveste, nimic deosebit. Doar ca intrau în over-heat mult mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 imi cam face cu ochii un Hornet,acum am un Suzuki Freewind,si desi nu mai am voie pe motocicleta....parca as schimba-o pe un Hornet! acum trei ani am vrut printre altele si Hornet,insa la capitolul DESIGN mi-a placut mai mult atunci Freewind-ul! ma rog,fiecare joaca in liga ei dar am citit atunci ca ar fi avand cateva BUBE.....la Hornet ma refer! CARE SUNT BUBELE astea in general? Lantul de distributie? se F.U.T mai usor supapele decat la alte mobre? i se rupe cutia in 2 ??? ) vreau sa stiu si eu cam ce probleme a-ti avud DVS cu ele de-a lungul vremii daca nu sunt indiscret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 Salut, daca vrei sa-ti iei Hornet sa stii nu ca nu vei da gres. Este un naked exemplar, fiabil, aratos si destul de performant. In sase ani de zile nu am avut probleme majore. Nu are nicio problema cu supapele iar zdranganitul de la lantul de distributie ( apare de obicei la rulaj de peste 50 mii km) este de fapt zdranganitul intinzatorului... care se pote schimba . Mergand cam 90% din timp in oras am folositu cutia de viteze destul de consistent, nicio problema. Pe partea de racire am mai avut o "buba" dar s-a rezolvat la service fara prea multi bani si timp pierdut. Recomandarea ar fi sa te uiti la modele incepand cu 2003 (PC36), diferentele fata de modelul mai vechi fiind destul de semnificative. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 Recomandarea ar fi sa te uiti la modele incepand cu 2003 (PC36), diferentele fata de modelul mai vechi fiind destul de semnificative. Succes! Ești sigur? Din ce știi tu care ar fi? » Post actualizat in 31 Dec 2015 08:12 Același propulsor, aceeași suspensie, același cadru, aceleași frâne, etc...pana în 2005. » Post actualizat in 31 Dec 2015 08:19 Întinzător nu se aude, el e doar un arc care se auto-întinde mecanic odată cu uzura lanțului. Lanțul e cel care bate când arcul intinzatorului e la maxim și uzura maxima a lanțului. @Danut:Hornetul nu are probleme tehnice "din fabrica". Dacă e întreținut funcționează o viata de om. Go for IT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 (editat) Sunt foarte sigur, diferentele dintre modele le poate gasi oricine, informatiile sunt disponibile. Daca le considera semnificative sau nu in decizia de a cumpara un model sau altul asta e treaba lui. Eu doar mi-am exprimat opinia din punctul de vedere al unuia care foloseste Hornet si apreciaza o rota de 17 inci pe fata in loc de una de 16, de exemplu. Referitor la intinzator eu am o alta parere, nu zic ca a ta e gresita, nu stiu peste ce situatii ai dat, dar in cazul meu zdranganitul se auzea de la intinzator. Editat Decembrie 31, 2015 de RazvanLNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 Eu am 2001 fratemiu are 2003. E diferenta mare cum stai pe ea. Parca 2003 e mai manevrabila la viteze mici ma refer ocolit gropi capace de canal parca e mai usor, stai mai in ea are saua mai scobita nu stiu ce sa zic dar e altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 (editat) @razvanlni:roata pe 16 e pe 98-99,din 2000 are roata pe 17.cat despre diferențele precizate de tine, ele nu exista. Decât stilistic difera cele doua modele. legat de distribuție, întreabă un mecanic care știe ce vorbește și ai sa vezi ca intinzatorului e o piesa fixa,cu arc mecanic, care nu bate. Iar situațiile peste care am dat în cei peste 50k km făcuți pe Viespe, sunt aproape toate situațiile posibile. Și da, am schimbat și distribuția. @tm96ufo:diferențele de ciclistica nu exista intre cele doua modele, la tine și la fratelo sunt probabil diferențe de uzura interna(furca, amortizor spate) și gume. Editat Decembrie 31, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 Daca cumva te consideri un "mecanic care stie ce vorbeste" in legatura cu intinzatorul de la hornet PC36 sa stii ca prefer sa nu te intreb. Dar daca vrei insa sa te documentezi despre problemele legate de zdranganeala de care vorbeam gasesti informatii peste tot, inclusiv pe forumuri internationale de CBR si Hornet. Acolo vei descoperi ca nu este intotdeauna necesar sa fie schimbata distributia. Schimband sau chiar reparand intinzatorul problema dispare. Eu cam atat am avut de spus despre aces subiect. Sa inchei totusi prin a-i sublinia lui Danut ca oricare model Hornet il va atrage nu va regreta. Bani sa fie La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 Merci pt raspunsuri baieti! cam asta citisem despre Hornet si acum 3 ani! insa ca sa-l inhat pe Dl Hornet,trebe s-o marit p-a mea! bani sa fie! La Multi Ani si Asfalt Uscat Oricand,Oriunde,Oricui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 (editat) @razvan:nope,nu sunt nici pe departe un mecanic care stie ce vorbeste,nu sunt in stare sa strang nici un surub. la modul cel mai serios vorbesc.sunt doar un mega impatimit de Viespe,de care m-am bucurat mai bine de 50k km.eu inteleg ce spui tu,numai ca e o mica chestie.daca e dus intinzatorul lantul bate pt ca nu mai tine tensiunea arculu intinzatorului si lantul devine larg.intinzatorul in sine nu bate,el e cauza bataii doar.eu spuneam ca am schimbat si distributia ca sa intelegi ca nu vorbesc din carti si stiu ce e inauntru.stiu forumurile de specialitate din UK in special si stiu ce spunea lumea pe acolo.la un moment dat ajunsesem sa avem vizitatori din afara pe forumul hondahornet.ro(daca mai tii minte) cu care am schimbat pareri ulterior si baietii aia majoritatea stiu ce vorbesc. sanatate maxima Viespari si o iarna cat mai scurta va dorec! @danut:marita motoreta ta si apoi ia impacat Hornet,jucaria asta e ceva care intra la suflet. Editat Decembrie 31, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 La multi ani dragi bondari Sanatate, energie oportunitati placute si mii de km cu viespul din dotare. @George05, nu am o experienta foarte vasta cu gumele, ce feedback ti-au dat alte marci inainte de supra-incalzire ? Pe un ss/miar, la un mers mai alert mai ales pe circuit se preteaza alte gume ceva mai moi, mai scumpe dar si mai putin durabile (d211, d212, k1/k2/k3, etc) In schimb pentru potentialul viespului SM2-ul/2CT-urile/M7 sunt mai mult decat suficiente, zic eu. Acum intr-adevar daca iti petreci timpul doar pe circuit, gumele de mai sus sunt mult mai potrivite dar personal nu cunosc vreun posesor de viesp de genul @Danut, mergi cu incredere pe hornet. La fel cum spuneau si baietii mai sus, este o motocicleta care te tine o viata daca o ingrijesti corespunzator. Simpla ca si mecanica, robusta, bicicleta superba, frane decente, un pachet exceptional pentru clasa ei. Singura problema mai grava pe care am avut-o in peste 2 ani au fost garniturile de la racitorul de ulei care au cedat si mi-au facut o "frisca" superba in sistemul de racire ) Oricum, avand in vedere conditiile de exploatare si vechimea mobrei, au avut dreptul sa cedeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 (editat) @pepsz...pe miar nu ma exprim aici ca e relativ irelevant, dar îți pot spune din experientele pe Viespe pe Amckart , destule, și pe strada . Timpul meu se situa undeva la 1.11+/- 1-2 secunde în funcție de dispoziția mea. 1)Conti sport attack: când se supra-incalzesc simțeai un ușor slide, ca mai apoi sa alunece de tot fata+spate dar nu brutal. 2)Pilot Power :se supra-incalzesc cam devreme și spatele începe sa alunece din ce în ce mai tare. Cu guma fata nu am avut niciodată probleme. 3)metz raceteck k3:o singura data am reușit sa le supra-incalzesc, cred ca erau 40+ de grade afara și a fost chiar fun. Simțeam cu țopăie spatele când era prea mare aderenta. 4)metz m5:simplu și eficient. Semănau bine cu Conti-urile. 5)Dunlop sport-smart:nu te anunță nimic ca urmează sa o dai de pământ, la fel ca majoritatea Dunlop-urile, aici includ și gp-urile. Mie personal nu-mi plac Dunlop, le iau doar când le prind la oferta. Sunt fan declarat Metz. 6)supercorsa pro sc2:nu am reușit sa le supra-incalzesc niciodată indiferent de situație. Mergeam pe strada și cu d211 și am avut și o perioada scurta gp pro pe Viespe și era haos, rupeam gazul pana aluneca prima data de aveam impresia ca o sa sar naibii peste garduri, și apoi ma linișteam. Știi cu ce gume e mișto pe Viespe? Slick-uri. Ma înfunda rasul cu ele, zici ca era nebuna Viespea.dar țin sa precizez ca jumătate din cei peste 50k km cu Viespe i-am făcut având partea fata(furca, frâne, roata) completa de gsxr1000. Editat Ianuarie 2, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Si a midificat careva saua in felul asta ,la moto_dan. Ma intereseaza daca merita sa fac modificarea ,e o diferenta sesizabila? Stiu ca omul e foarte serios si profesionist mi am retapitar saua acum doi ani dar fara sa ii fac modificari. Multumesc Ce misto arata. Cat ajunge costul? » Post actualizat in 03 Jan 2016 14:58 Ai fost multumit de ele? imi recomanzi ? Michelin Pilot Power 2 CT vreau sa comand si eu Acu sa-ti zic sincer, nu m-as mai intoarce la ele. N-au fost rele da Metzeler astea sunt mult mai misto. Cu Michelin nu prea ma simteam bine pe ploaie, eram cam crispat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Pt. touring la viespe, ce ati recomanda voi, stiu ca nu este un motor de drumuri lungi, dar eu asta fac cu el in fine, eu ma-am gindit la bt 023 ar merge ? 2 persoane + bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Merci @danny_nt ,pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Ai fost multumit de ele? imi recomanzi ? Michelin Pilot Power 2 CT vreau sa comand si eu Alti colegi pe forum se plang de 2CT si nu recomanda modelul acesta ci PP simplu. Ideea e ca 2CT are aceeasi compozitie pe laterale ca si PP, insa un compus mai dur, deci mai putin aderent, pe centru, ceea se va simti la o frana mai serioasa. » Post actualizat in 04 Jan 2016 08:57 Acu sa-ti zic sincer, nu m-as mai intoarce la ele. N-au fost rele da Metzeler astea sunt mult mai misto. Cu Michelin nu prea ma simteam bine pe ploaie, eram cam crispat. Spre sfarsitul sezonului 2015 m-a prins o ploaie pe la Simleu de m-a rupt, am lasat-o mai incet si nu am avut nici o problema (momentan folosesc Michelin Pilot Power). Oricum nu era posibil sa merg mai tare din cauza vizibilitatii foarte reduse, spray de la masini pe viziera, plus ca era foarte frig o data ce s-a imbibat costumul de piele cu apa. In plus, o mare bucurie a fost cand am intrat in Zalau si renumitele gropi din asfalt erau pline cu apa, moment in care am descoperit ca roata fata arunca toata apa in laterale direct pe varful cizmelor (desi scaritele la Hornet sunt pozitionate mult mai sus decat la Bandit, de exemplu). Sincer, nu inteleg unde e placerea sa te dai cu moto pe ploaie.. Editat Ianuarie 4, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Altcineva mi-a recomandat Michelin Pilot Road 4,cica sunt mai potrivite ptr.touring si ar fi peste Michelin Pilot Power 2 ct, diferenta dintre cele doua ca si pret fiind de 100 ron .Ramane sa ma hotarasc,sper sa fac alegerea potrivita ptr.viespe Merci @vallach ptr.raspuns Editat Ianuarie 4, 2016 de Hornet H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 Pt touring Pilot Road. Țin mai mult. În rest, e doar o guma touring si nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 @George05 Multam' fain pentru informatii, extrem de valoroase si foarte bine de stiut pentru viitor. Am fost foarte tentat sa merg pe k3 sau d211/gp pro dar mi-a fost frica ca nu voi putea face nimic cu ele la temperaturi mai scazute si mai ales pe umezeala combinata cu temperaturi scazute. Sezonul meu are cam 10 luni si pana nu da zapada nu ma linistesc, asa ca am nevoie de o guma mai polivalenta care sa fie buna atat la mers mai agresiv cand temperatura permite cat si la mers normal dar in conditii mai putin prietenoase. Grea decizie ) Esti primul de care aud cu slickuri pe viesp, imi imaginez ca distractia este maxima. Cu incalzitul cum faceai ? Foloseai ceva incalzitoare inainte de scandal ? Te-a prins vreo ploaie cu ele, cum a fost ? Cat au tinut ? Foarte bun timpul pe Amckart, nu credeam ca un hornet poate sa coboare atat de jos. In varianta stock 1.14/1.15 mi se pare maximul care se poate scoate din el. Ce calcatura ai avut ? Vreau sa umblu putin la rapoarte sa-l mai "dezmortesc" pe iesirea din viraj. Poti, te rog, sa-mi povestesti putin despre conversia fata pe care ai facut-o ? Au fost nevoie de modificari majore ? Furca s-a inteles bine cu cadrul ? Lungimea/diametrul a fost ce trebuie ? Pe franare sunt sigur ca diferenta a fost de la cer la pamant, insa ca si ciclistica cum a fost ? Merita conversia implicit investitia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Slick-urile abia le încălzeam, fără încălzitoare. Avem aici lângă oraș serpentine(vreo 300 curbe în 15km) și doar acolo reușeam sa le încălzesc. În rest nu prea aveam unde. Când ma întorceam de la "joaca" o singura data a început sa picure și eram și eu "ud". de ținut nu știu, ca le-am ținut puțin,doar câteva zile de joaca. Făceam și mult touring și nu ma puteam pune la drum cu ele. Pe vremea aia era ieftina benzina și gumele, schimbam și 2 seturi noi pe an... Of, ce vremuri. În legătură cu modificările,eu am avut noroc, a fost plug'n'play. Doar ceva rulment în jugul superior l-am avut de schimbat. Am avut noroc și cu un mecanic harnic și dornic de proiecte noi(modificasem și cadrul la codita-r6 2007,anulat scărițe pasager) . Ciclistica era mult mai buna decât stoc, mai stabila și cu feedback foarte bun. Se simțea mult mai fin orice manevra, probleme au fost doar cand a început sa cedeze amortizorul spate:fata era ca pe sine și spatele cam barca. Dar e alt motor. Pe Amck cu el stock eram la 1.14 constant, nici o secunda sub. Frânarea era demențiala, foloseam și carbon lorraine,cu care se împaca tare bine Viespea. Aveam o vorba:la frânarea de urgenta îmi sarea carbonul de pe ea jos(era acoperita toată în carbon, nu imitatie) . calcatura era +4 pe spate și era suficient Vroiam sa ma bag și pe -1 pe fata, dar ținând cont touringul nu era neapărat pont. Parerea mea e ca merita investita doar dacă vrei sa ții Viespea for good,toată conversia te duce sigur pe la vreo 500eur(aproximez eu), bani pe care nu-i mai scoți. Dacă ar fi sa o repet, as repeta-o, dar de data asta as schimba și amortizorul spate. Editat Ianuarie 5, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Pt. touring la viespe, ce ati recomanda voi, stiu ca nu este un motor de drumuri lungi, dar eu asta fac cu el in fine, eu ma-am gindit la bt 023 ar merge ? 2 persoane + bagaje. Editat Ianuarie 5, 2016 de DIU 46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 @George Tot pe la pretul asta ma gandeam si eu ca ar ajunge modificarea. Date fiind ultimele 3 sezoane, varietatea de drumuri si stiluri de mers pe care le-am abordat, pot spune ca m-am indragostit de viesp. Desi sunt constient ca pentru progres simtitor pe circuit este nevoie de o motocicleta proiectata pentru asta, inca nu sunt pregatit sa renunt la varietate si touring avand in vedere ca circuitul/mersul agresiv nu intra in rutina zilnica. Din cele povestite, te-ai confruntat si tu cu aceeasi situatie cu care ma confrunt eu acum si ai abordat varianta cu care cochetez si eu de ceva vreme si anume modificarea fetei si schimbul amortizorului spate. Fata de la ce model de gixer si din ce an este ? Stii cumva si alte fete de sportive care s-ar potrivi la hornet ? Calcatura cu +4 spate ti-a marit semnificativ consumul ? Ai avut nevoie de amortizor de ghidon dupa schimbarea raportului ? Presupun ca ai nevoie cam de un link de zale in plus dupa schimbare, nu ? Eu sunt intre +3 si +4 si nu pot sa ma hotarasc. @Diu 46, Pentru touring ai la dispozitie o gama variata. Desi nu am folosit pe hornet, recomand Metzeler z8. Sunt niste gume absolut superbe pentru touring, care au dus "sub ochii mei" 35.000 si inca nu au ajuns la markeri iar pe ploaie sunt absolut dementiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 @George Tot pe la pretul asta ma gandeam si eu ca ar ajunge modificarea. Date fiind ultimele 3 sezoane, varietatea de drumuri si stiluri de mers pe care le-am abordat, pot spune ca m-am indragostit de viesp. Desi sunt constient ca pentru progres simtitor pe circuit este nevoie de o motocicleta proiectata pentru asta, inca nu sunt pregatit sa renunt la varietate si touring avand in vedere ca circuitul/mersul agresiv nu intra in rutina zilnica. Din cele povestite, te-ai confruntat si tu cu aceeasi situatie cu care ma confrunt eu acum si ai abordat varianta cu care cochetez si eu de ceva vreme si anume modificarea fetei si schimbul amortizorului spate. Fata de la ce model de gixer si din ce an este ? Stii cumva si alte fete de sportive care s-ar potrivi la hornet ? Calcatura cu +4 spate ti-a marit semnificativ consumul ? Ai avut nevoie de amortizor de ghidon dupa schimbarea raportului ? Presupun ca ai nevoie cam de un link de zale in plus dupa schimbare, nu ? Eu sunt intre +3 si +4 si nu pot sa ma hotarasc. @Diu 46, Pentru touring ai la dispozitie o gama variata. Desi nu am folosit pe hornet, recomand Metzeler z8. Sunt niste gume absolut superbe pentru touring, care au dus "sub ochii mei" 35.000 si inca nu au ajuns la markeri iar pe ploaie sunt absolut dementiale. Am notat mersi ! p.s. totusi, pe ce mobra au dus atitia km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Pe o Honda Deauville de 650, cu bagaje pasager si tot tacamul la drumurile lungi si utilizare zilnica munca/casa in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 @pepsz:daca esti pregatit financiar si tii Viespea,go for it.eu am folosit toata partea fata completa de la gsxr1000 `99,dar din ce tin minte poti pune aproape orice fata completa cu minimum de modificari.nu e rocket science,doar un mecanic care stie sa moasoare si sa faca mici adaptari. am cunoscut la un moment dat 2 baieti,unul pusese fata de cbr1000 rr 2005 parca,altul cbr 954rr.si mai vazusem parca pe aici pe forum unul care a pus de r1 2000.ideea la mine a fost ca am avut noroc cu fata aia de gixer,care s-a si potrivit si si internele erau tipla.legat de consum:stiu ca circula mituri si zvonuri cu calcatura mai mare consum urias si pierderea top speed-ului.iti zic sincer,pe masurate:la mers touring consumul era acelasi,nici cea mai mica diferenta.la tras maxim pe Viespe maxim mi-a ocnsumat 12L,dar am abuzat de ea de am crezut ca o sa crape.top speed-ul nu stiu daca a scazut ca nu aveam bord:))) dar nici nu=mi pasa mie in general de top speed.in schimb +4le ala ma scotea din orice belele,trage mai repede si mai de jos.eu luasem lantul RK+pinioane JT si au mers direct,nu mai tin minte ce model exact.cat despre amortizor de ghidon,un mare NU!desi multi imi sar la gat si ma intreaba de ce nu imi plac deloc,eu nu am pus pe VIespe pt ca in general un am stil de pilotat foarte cursiv si smooth,dar si cand a fost sa vobleze(foarte rar) ma distram teribil.nici pe r1 acum nu am si nici nu am de gand sa pun.old school me is. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.