Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

 

Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005.

 

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

 

Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005.

 

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

 

Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil.

 

Spor

 

Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005

 

Treaba dubioasa. Eu unul nu m-as baga la asa ceva decat daca proprietarul ii face toate acele la RAR, dar si asa cu oarecare retineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Sunt proaspat detinator de Hornet 900 din 2003. Ar trebui sa stiu ceva in mod deosebit despre acest model ?

Are probleme specifice sau totul tine de intretinerea corespunzatoare ?

Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul are dreptate, la suruburile astea, mai bine cumperi cele originale. Eu am patit deja cu suruburile ieftine, care au ruginit dupa 2-3 luni.

 

 

Oh, my bad, am citit in graba.

 

In cazul asta ai nevoie de: 64528-KV3-000

Chiar daca sunt mai scumpe piesele originale, macar stii ca e exact ce ai nevoie si nu iti bati capul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

 

La motorul meu am o toba LeoVince SBK1200, nu am niciun act care sa ateste ca e omologata, doar o placuta pe spatele tobei (spre roata) cu ceva inscriptii. Bine, la ITP puteam fi si cu toba goala, c anu i-a interesat. Daca faceam la RAR, dadeam de belea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost la identificare in Voluntari prin martie. Nu mi-a dat identificarea decat dupa ce am schimbat toba sport pe care o aveam cu una oroginala, a spus pe spatele raportului ca au fost aduse modificari la sistemul de evacuare. Dupa ce am revenit cu toba originala nu a mai verificat nimic la motoreta.M-au intarziat cateva zile pentru toba sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce becuri aveți pe mobre? Nu de alta, dar mi s a ars faza lungă..

» Post actualizat in 22 May 2016 18:16

Am varePC36

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva

 

H cat? Ca eu mi-am comandat H4 (intelesesem ca asta ar fi), dar cand sa il montez am observat ca am h11..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e H4

Si ce model de Hornet ai? Tot Philips +100% comandasem si eu, dar am avut o mica surpriza cand am vrut sa il schimb :) SI nici nu prea gasesc H11, doar H4 si H7 :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pe varianta PC36 sunt h7 faza lungă și h4 faza scurta?

» Post actualizat in 23 May 2016 13:33

Așa am găsit pe Louis.de

» Post actualizat in 23 May 2016 13:33

Așa am găsit pe Louis.de

» Post actualizat in 23 May 2016 13:33

Deci pe varianta PC36 sunt h7 faza lungă și h4 faza scurta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un pc41 2008 si sambata trecuta am ramas fara benzina sau asa am crezut, in sensul ca aveam foarte putina benzina in rezervor si imi murea motorul in mers (nu mai tragea si murea). Dupa ce opream, miscam un pic mobra, apasam buton pornire, pompa isi facea treaba ei, imi pornea din nou si mergeam cam 1 km pana sa imi faca la fel. Am ajuns in cele din urma la o benzinarie si mi-a bagat 16 litri. Mai mult nu incapea. Rezervorul meu stiu ca e de 19L, iar cand miscam de mobra, se mai auzea ceva benzina inauntru. Nu prea multa, dar era.

M-am uitat, n-am gasit nici un buton pe la motor unde era switch-ul pe modelele inainte de pc41.

Din cate stiu eu modelul meu nu are robineti sau rezerve, asa e ?

Restul de benzina din rezervor de ce nu a vrut sa o foloseasca si murea in mers ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba dubioasa. Eu unul nu m-as baga la asa ceva decat daca proprietarul ii face toate acele la RAR, dar si asa cu oarecare retineri.

Intr-adevar. Dat fiind faptul ca e si revopsit ... ma gandesc sa nu fie un proiect facut din componente de pe mai multe motoare donator. Daca e din pasiune... inseamna ca sunt numai piese super. Daca e facut ca urmare a unui incident... atunci a fost considerabil incidentul. Si eu caut in momentul de fata pentru tatal meu un hornet (cam de 2001 - 2003) si am dat de anuntul respectiv. Nu m-am deranjat sa sun. Dar... daca se cumpara as fi curios de cateva pareri.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu viespea din 2003.

Problema am observat-o din 2010 de cand am motoreta.

 

Cand merg pe ploaie (chiar si dupa ce o scot de la spalatorie) puterea motorului scade drastic. Dupa ce o scot de la spalatorie se rezolva repede dar cand ploua (chiar si cand nu mai ploua dar este apa pe jos) este foarte greu de mers cu ea. Trebuie sa trag de gaz mult mai mult ca sa plec de pe loc (motorul se tureaza mult mai greu).

Cineva mi-a zis ca se face un condens la senzorul de clapeta si ca de aia nu mai merge.

Am cautat pe net dar nu am gasit pe nimeni cu problema asta, daca ar fi o chestie generala (cum mi s-a dat de inteles, ar fi trebuit sa fie afectate mai multe motoare).

 

A mai intampinat cineva genul asta de comportament ?

 

Merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu viespea din 2003.

Problema am observat-o din 2010 de cand am motoreta.

 

Cand merg pe ploaie (chiar si dupa ce o scot de la spalatorie) puterea motorului scade drastic. Dupa ce o scot de la spalatorie se rezolva repede dar cand ploua (chiar si cand nu mai ploua dar este apa pe jos) este foarte greu de mers cu ea. Trebuie sa trag de gaz mult mai mult ca sa plec de pe loc (motorul se tureaza mult mai greu).

Cineva mi-a zis ca se face un condens la senzorul de clapeta si ca de aia nu mai merge.

Am cautat pe net dar nu am gasit pe nimeni cu problema asta, daca ar fi o chestie generala (cum mi s-a dat de inteles, ar fi trebuit sa fie afectate mai multe motoare).

 

A mai intampinat cineva genul asta de comportament ?

 

Merci anticipat

 

Sincer, si eu am observat ceva ciudat atunci cand merg pe ploaie/dupa ce a plouat: parca trage mai greu, vibreaza mai tare si se aude mai infundat. Ma gandeam ca poate e doar in capul meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SwatGurad @iaco

E foarte posibl ca problema de care ziceti voi sa aiba legatura cu modul cum setate carburatoarele. Nu stiu sa va dau detalii tehnice dar aparent sunt setate sa mearga mai ok pe vreme calduroasa si implicit merg mai prost pe ploaie / frig.

La mine de exemplu e invers. Merge mai bine la rece si mai rau cand e cald motorul si cald afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu viespea din 2003.

Problema am observat-o din 2010 de cand am motoreta.

 

Cand merg pe ploaie (chiar si dupa ce o scot de la spalatorie) puterea motorului scade drastic. Dupa ce o scot de la spalatorie se rezolva repede dar cand ploua (chiar si cand nu mai ploua dar este apa pe jos) este foarte greu de mers cu ea. Trebuie sa trag de gaz mult mai mult ca sa plec de pe loc (motorul se tureaza mult mai greu).

Cineva mi-a zis ca se face un condens la senzorul de clapeta si ca de aia nu mai merge.

Am cautat pe net dar nu am gasit pe nimeni cu problema asta, daca ar fi o chestie generala (cum mi s-a dat de inteles, ar fi trebuit sa fie afectate mai multe motoare).

 

A mai intampinat cineva genul asta de comportament ?

 

Merci anticipat

 

Aprindere, fise ...? Merge mai neregulat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...