Psycho87 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 o intrebare la voi: la plecarea de pe loc sau chiar si in mers , sub 3mii ture 'se ineaca'. Care ar fi cauza?! mersi Si eu am acceasi problema. Am inteles ca are legatura cu amestecul aer / benzina. Voi incerca sa remediez problema saptamana aceasta. Te anunt cum am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Si eu am acceasi problema. Am inteles ca are legatura cu amestecul aer / benzina. Voi incerca sa remediez problema saptamana aceasta. Te anunt cum am rezolvat mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Cateva observatii legate de un subiect ce a mai fost dezbatut pe forum: benzina Lukoil. Am auzit tot felul de pareri, insa, in special, majoritatea considera benzina de la ei de calitate mai slaba. Se face insa ca in apropriere de garaj exista doar o benzinarie Lukoil si, de multe ori, alimentez de acolo inainte sa plec in ture, iar asta de cand am avut prima motocicleta. Pana acum nu am avut nici o problema, insa sezonul asta am sesizat o vibratie suspecta pe la 5000-5500 rpm, in special in frana de motor. In plus se aude si un zornait puternic si initial am crezut ca s-au slabit suruburile pe la far sau bord, am verificat insa totul e in regula. Interesant ca pe traseu alimentez de la alte statii, in ultima vreme de la Petrom, si.. vibratia dispare. Cred ca este si o diferenta de putere in functie de benzina cu care alimentez (doar 95, insa de la statii diferite), dar nu asa de sesizabila, insa vibratia respectiva ma dispera! Saptamana trecuta, in timp ce alimentam de la Lukoil, desi sunt foarte atent la treaba asta, am patit sa picure putina benzina pe rezervor. Am sters imediat insa au ramas niste urme suspecte in zona respectiva. Mi s-a intamplat si cu alte ocazii sa mai pice 1-2 picaturi de benzina pe vopsea, insa fara urmari. Ce mama dreq pun astia de la Lukoil in benzina (pe langa apa)? Anul trecut a mai fost un eveniment interesant la o alta statie Lukoil de langa Cluj: http://www.mediafax.ro/social/cluj-benzinarie-lukoil-amendata-cu-20-000-lei-dupa-ce-mai-multe-masini-au-alimentat-cu-apa-in-loc-de-benzina-14668980 O sa fac tot posibilul ca de acum inainte sa evit compania asta, numai sa nu imi ceara Petrom sa imi dau casca jos ca fac cu nervii Editat Mai 30, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Si eu am acceasi problema. Am inteles ca are legatura cu amestecul aer / benzina. Voi incerca sa remediez problema saptamana aceasta. Te anunt cum am rezolvat Astept cu mare interes, am si eu fix aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Ieri am facut schimb de mobre cu un prieten care este posesor de hornet 2002. Am condus-o intre Campina si Sinaia. Trebuie sa recunosc ca spre deosebire de FZ6 cutia de viteze de la Honda este net superioara. Foarte bine se schimba vitezele indiferent de turatie. Mi-a placut cuplul de jos, respectiva mobra raspundea instant la rotirea acceleratiei. Comparat cu FZ6 care incepe sa traga dupa 7k rpm. Ce nu mi-a placut este pozitia in sa , prea in spate scatitele,nu ma avantaja pozitia . Iar ghidonul parca prea ingust pt gusturile mele. Sau poate sunt eu prea obisnuit cu FZ6. Una peste alta mi-a placut cum se conduce. Imi pare rau ca n-am testat cum trebuie pe Posada. Am preferat sa conduc precaut nefiind obisnuit cu bicicleta Hornetului. Editat Mai 30, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Astept cu mare interes, am si eu fix aceeasi problema ce le-au palit pe toate, fratilor?! e al 5-lea sezon si nu tin minte sa mai fi avut problema asta. Editat Mai 30, 2016 de nergal25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 ce le-au palit pe toate, fratilor?! e al 5-lea sezon si nu tin minte sa mai fi avut problema asta. A mea face asa de cand am luat-o, trage in "suturi" sub 3k ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 ce le-au palit pe toate, fratilor?! e al 5-lea sezon si nu tin minte sa mai fi avut problema asta. Nici eu nu am intampinat problema descrisa de colegi. In schimb Horneta mea face figuri la pornire, in sensul ca trebuie soc daca ai oprit motorul de mai bine de cateva ore. In cazul in care nu pornesti cu soc ai noroc daca o ia sau daca nu o lasi sa se incalzeasca si pleci, nu are putere deloc si cand vrei sa accelerezi se opreste. Asta e, carburatoare.. i-am invatat figura si nu am treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Hornet-urile sunt motociclete ce au personalitati diferite. Daca ar fi toate la fel, cu aceleasi probleme, ne-am plictisi repede de ele Editat Mai 30, 2016 de Psycho87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Salut, Are cineva vreun releu de incarcare care nu il mai foloseste, pentru un Hornet din 2000 ? Contracost binenteles. Multumesc, » Post actualizat in 30 May 2016 16:47 Salut, Are cineva vreun releu de incarcare care nu il mai foloseste, pentru un Hornet din 2000 ? Contracost binenteles. Multumesc, Problema se manifesta in felul urmator, azi dimineata a pornit fara probleme, acu cand am vrut sa pornesc nema baterie. masurata 11.16, pusa pe bateria la masina incarca trece de 12,4 mai ales cand e turata creste simtitor. Sa fie alta problema si nu releul de incarcare ? » Post actualizat in 30 May 2016 16:54 Salut, Are cineva vreun releu de incarcare care nu il mai foloseste, pentru un Hornet din 2000 ? Contracost binenteles. Multumesc, » Post actualizat in 30 May 2016 16:47Problema se manifesta in felul urmator, azi dimineata a pornit fara probleme, acu cand am vrut sa pornesc nema baterie. masurata 11.16, pusa pe bateria la masina incarca trece de 12,4 mai ales cand e turata creste simtitor. Sa fie alta problema si nu releul de incarcare ? Nu am mai pornit-o de vreo 2 saptamani, sa se fi descarcat bateria ? Desi bateria are undeva la o luna si jumatate de cand e luata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seiceanu Florin Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Salutare, Stie cineva cu ce bujii originale vine Hornet 2003? Probabil NGK, dar este posibil sa vina si cu Denso? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Salutare, Stie cineva cu ce bujii originale vine Hornet 2003? Probabil NGK, dar este posibil sa vina si cu Denso? In manual (Honda Hornet 2003 - 2006) scrie: NGK CR9EH-9 DENSO W27FER9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) Salut, Are cineva vreun releu de incarcare care nu il mai foloseste, pentru un Hornet din 2000 ? Contracost binenteles. Multumesc, » Post actualizat in 30 May 2016 16:47 Problema se manifesta in felul urmator, azi dimineata a pornit fara probleme, acu cand am vrut sa pornesc nema baterie. masurata 11.16, pusa pe bateria la masina incarca trece de 12,4 mai ales cand e turata creste simtitor. Sa fie alta problema si nu releul de incarcare ? » Post actualizat in 30 May 2016 16:54 Nu am mai pornit-o de vreo 2 saptamani, sa se fi descarcat bateria ? Desi bateria are undeva la o luna si jumatate de cand e luata. Inainte sa schimbi releul de ce nu ii faci o verificare? Ai grija sa masori incarcarea si dupa ce dai o tura prin oras, sa fie motorul incins (problema clasica cu releul de incarcare). Ce baterie ai? Ai redresor? Ai incercat sa incarci bateria data jos de pe moto? Ai cumva alarma pe moto? (daca da, in 2 sapt iti omoara bateria): http://jumperone.com/2012/08/motorcycle-alarm-teardown/ Alarma mea consuma tot 8mAh, ca si cea din articol, iar pt o bateria asa mica ca cea de pe Hornet, este un consum mare, asadar am anulat alarma. Cred ca am mai pus informatiile acestea cu cateva pagini in urma. Battery and charging test: 1. check voltage with engine and lights Off -> should be between 12.4 - 12.9V - if >12.8V => OK - if 11.5 - 12.8V => charge 5-10h - if <11.5 => charge 20h 2. start engine -> should not drop below 9.6V 3. check voltage with engine and lights ON -> should be between 13.8 - 14.4V After charging battery: 1. leave battery for 30 min 2. check voltage - if >12.6V => OK - if 12 - 12.6V => insufficient charging - if <12V => battery malfunction » Post actualizat in 31 May 2016 13:40 In manual (Honda Hornet 2003 - 2006) scrie: NGK CR9EH-9 DENSO W27FER9 In manualul pt PC34 sunt trecute: NGK CR9EH-9 DENSO U27FER-9 Ca si pret sunt aproape identice ~35 RON la dealerii online. Editat Mai 31, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 ce le-au palit pe toate, fratilor?! e al 5-lea sezon si nu tin minte sa mai fi avut problema asta. Si la mine sunt probleme doar ca se manifesta uneori. Am verificat bujiile si arata foarte ok. Ultimele luni pun numai benzina 100 de la OMV si tot asa face, ma pacaleste ca intra pe rezerva, bag rezerva si apoi merge ok. E vreun filtru de benzina prin rezervor sa il curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seiceanu Florin Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Multumesc de raspunsuri. Intrebarea mea era: cu ce bujii vine in original, nu ce recomanda producatorul. (daca a prins cineva una asa veche cu bujiile cu care a plecat din fabrica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Unele erau echipae cu Denso iar altele cu NGK. De ce vrei sa stii marca bujiei? Multumesc de raspunsuri. Intrebarea mea era: cu ce bujii vine in original, nu ce recomanda producatorul. (daca a prins cineva una asa veche cu bujiile cu care a plecat din fabrica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Si la mine sunt probleme doar ca se manifesta uneori. Am verificat bujiile si arata foarte ok. Ultimele luni pun numai benzina 100 de la OMV si tot asa face, ma pacaleste ca intra pe rezerva, bag rezerva si apoi merge ok. E vreun filtru de benzina prin rezervor sa il curat? din cate stiu hornetul nu are filtru de benzina, cel putin nu prima generatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Inainte sa schimbi releul de ce nu ii faci o verificare? Ai grija sa masori incarcarea si dupa ce dai o tura prin oras, sa fie motorul incins (problema clasica cu releul de incarcare). Ce baterie ai? Ai redresor? Ai incercat sa incarci bateria data jos de pe moto? Ai cumva alarma pe moto? (daca da, in 2 sapt iti omoara bateria): http://jumperone.com/2012/08/motorcycle-alarm-teardown/ Alarma mea consuma tot 8mAh, ca si cea din articol, iar pt o bateria asa mica ca cea de pe Hornet, este un consum mare, asadar am anulat alarma. Cred ca am mai pus informatiile acestea cu cateva pagini in urma. Battery and charging test: 1. check voltage with engine and lights Off -> should be between 12.4 - 12.9V - if >12.8V => OK - if 11.5 - 12.8V => charge 5-10h - if <11.5 => charge 20h 2. start engine -> should not drop below 9.6V 3. check voltage with engine and lights ON -> should be between 13.8 - 14.4V After charging battery: 1. leave battery for 30 min 2. check voltage - if >12.6V => OK - if 12 - 12.6V => insufficient charging - if <12V => battery malfunction » Post actualizat in 31 May 2016 13:40 In manualul pt PC34 sunt trecute: NGK CR9EH-9 DENSO U27FER-9 Ca si pret sunt aproape identice ~35 RON la dealerii online. am încărcat-o, cu motorul oprit are 13,5v, când aprind farul si cu motorul pornit are undeva la 12.7v...inca nu am apucat sa fac o tura sa vad daca mai scade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 mersi fain. Astept cu mare interes, am si eu fix aceeasi problema Sambata dupa masa cu ajutorul unui prieten care a lucrat ca si mecanic moto am incercat sa rezolvam problema cu "trage innecat" sub 3000 ture. Nu am demontat mai nimic de pe moto, doar micile carene laterale. Explicatia lui a fost ca i-a miscsorat debitul de benzina la relanti si in ture mici. Reglajul se face din ceva suruburi de sub carburatoare. Cel din dreapta de langa intinzatorul lantului de distributie este cel mai tricky de accesat. O surublenita cu cardan ar fi ajutat enorm. Sper sa va ajute si pe voi aceasta explicatie mai mult sau mai putin tehnica. Ca o paranteza inainte de acest "quick fix" m-am dat cateva zile fara filtrul de aer (K&N sport ce era la spalat) si se simtea o imbunatatire reala in performante plus ca nu mai tragea innecat deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) m-am dat cateva zile fara filtrul de aer (K&N sport ce era la spalat) si se simtea o imbunatatire reala in performante plus ca nu mai tragea innecat deloc. Am folosit doar Hiflo HFA1602, schimbat filtrul dupa 3 sezoane (cred ca ar mai fi mers inca 1 sezon), nu am avut nici o problema pana in acest moment. Editat Iunie 8, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Am folosit doar Hiflo HFA1602, schimbat filtrul dupa 3 sezoane (cred ca ar mai fi mers inca 1 sezon), nu am avut nici o problema pana in acest moment. Tu ai modelul '05 care e un fel de unicorn printre Horneturi Noi restul "muritorilor" avem variantele pe care Honda sa zicem ca si-a facut mana pana sa il produca pe al tau. Sunt sanse foarte mari ca probleme intalnite de noi, la tine sa fi fost fixate de producator. Cat despre filtrul de aer cred ca e o fitza sa pui unul sport pe acest model de bike. Avantajul ar fi ca il speli, il dai cu ceva ulei special si il pui inapoi. Nu trebuie schimbat. Motorul meu asa a venit cu cel sport si nu am vazut rostul sa cumpar unul standard. #numazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Tu ai modelul '05 care e un fel de unicorn printre Horneturi Sunt curios de unde ai scos informatia asta? Modelul meu este CB600 F Y PC34 | 2000 » Post actualizat in 08 Jun 2016 08:25 Cat despre filtrul de aer cred ca e o fitza sa pui unul sport pe acest model de bike. Asa consider si eu. Mai era un coleg pe aici ce recomanda si filtre de ulei mult mai scumpe argumentand ca "se merita". Cand am cerut mai multe informatii s-a facut nevazut.. Din experienta ce am avut-o pana acum cu filtrele Hiflo, ma declar multumit de cele ce le-am folosit: Air filter: Hiflo HFA1602 Oil filter: Hiflo HF303 Consider ca este mai avantajos sa schimb un filtru de aer ce costa ~60 RON o data la 3 sezoane, decat sa tot spal cu Ariel un filtru de ~300 RON #pentrucapantofi Editat Iunie 8, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Eu am filtru ulei "sport", varianta cu piulita sudata pe carcasa. Se scoate mult mai usor cu o cheie de 15, si poti sa-l montezi cu cheie dinamometrica. La performanta nu pot sa spun nimic, doar ca la schimb, uleiul MOTUL 7100 era inca rosu.#ihaveanunicorn Sunt curios de unde ai scos informatia asta? Modelul meu este CB600 F Y PC34 | 2000 » Post actualizat in 08 Jun 2016 08:25 Asa consider si eu. Mai era un coleg pe aici ce recomanda si filtre de ulei mult mai scumpe argumentand ca "se merita". Cand am cerut mai multe informatii s-a facut nevazut.. Din experienta ce am avut-o pana acum cu filtrele Hiflo, ma declar multumit de cele ce le-am folosit: Air filter: Hiflo HFA1602Oil filter: Hiflo HF303 Consider ca este mai avantajos sa schimb un filtru de aer ce costa ~60 RON o data la 3 sezoane, decat sa tot spal cu Ariel un filtru de ~300 RON #pentrucapantofi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Sambata dupa masa cu ajutorul unui prieten care a lucrat ca si mecanic moto am incercat sa rezolvam problema cu "trage innecat" sub 3000 ture. Nu am demontat mai nimic de pe moto, doar micile carene laterale. Explicatia lui a fost ca i-a miscsorat debitul de benzina la relanti si in ture mici. Reglajul se face din ceva suruburi de sub carburatoare. Cel din dreapta de langa intinzatorul lantului de distributie este cel mai tricky de accesat. O surublenita cu cardan ar fi ajutat enorm. N-am inteles exact daca s-a rezolvat problema cu reglatul debitului de benzina Air filter: Hiflo HFA1602 Oil filter: Hiflo HF303 Hiflo recomanda 303 pt hornet 98-02 si 204 pt 03-06, just saying Eu am filtru ulei "sport", varianta cu piulita sudata pe carcasa. Se scoate mult mai usor cu o cheie de 15, si poti sa-l montezi cu cheie dinamometrica. La performanta nu pot sa spun nimic, doar ca la schimb, uleiul MOTUL 7100 era inca rosu. #ihaveanunicorn Din ce m-am documentat, filtrul de ulei sport nu are nimic in plus, doar o piulita pentru a putea fi scos si montat mai usor (poate ma insel) Editat Iunie 8, 2016 de iaco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Sunt curios de unde ai scos informatia asta? Modelul meu este CB600 F Y PC34 | 2000 In poza de profil apare un bike cu furca upside down. Mea culpa ca m-am lasat inselat, dar la info profil nu ai completate detaliile de gen pc34 Acum observ ca @iaco e norocusul cu '05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.