CuPrilejul Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Nu nu nu am niciun secret. E o honda hornet pc41 an fabricatie 2007 fara abs negru, fara aripa spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 stie cineva codul oem al intinzatorului de la lantul de distributie?...si eventual de unde as putea sa-l cumpar la un pret decent..(.hornet 600 din 2005)..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu stiu codul,dar magazine si online si nu numai sunt destule.OEM sau aftermarket,de ce conteaza sa fie pret decent ca si criteriu de alegere?sunt motoare,sunt scumpe,la fel intretinerea.oare de ce trebuie sa va ganditi unii sa fie musai ieftin?nu inteleg si nici n-am inteles vreodata.criteriu ar trebui sa fie calitatea,nu pretul.asta in ideea in care toti ar tine la motoare si la intretinerea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar. Multumesc Nu cred ca vrei sa pui apa oxigenata, as recomanda apa distilata (demineralizata). Iar cantitatea totala parca era 3 litri, cel putin la modelul meu(2 in motor+radiator si restul in instalatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu cred ca vrei sa pui apa oxigenata, as recomanda apa distilata (demineralizata). Iar cantitatea totala parca era 3 litri, cel putin la modelul meu(2 in motor+radiator si restul in instalatie). Merci de info, am scris gresit, la apa distilata ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Stiti cumva ce cantitate de antigel trebuie sa cumpar ca sa schimb lichidul de racire? Am gasit in manual ca trebuie 1:1 antigel cu apa oxigenata, dar nu stiu ce cantitate de antigel sa cumpar. Multumesc La PC34 intra fix 2L. Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia. Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit. Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12. Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand. Editat August 16, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 La PC34 intra fix 2L. Eu am cumparat antigel concentrat 1L si un bidon de apa distilata de 5L, am golit instalatia, apoi umplut doar cu apa distilata si golit din nou (repetat de 2 ori). In ultima faza am amestecat antigelul cu 1L apa si am incarcat instalatia. Ai grija la aerisirea instalatiei, eu m-am chinuit putin si abia dupa o tura mai lunga a iesit tot aerul de pe circuit. Am folosit antigel G12 insa ceva fabricat in Romania, daca vrei sa pui ceva mai smecher, desi nu cred ca ar face o diferenta, pe forum tot vb lumea de Hepu G12. Intre timp am mai luat un bidon de antigel si am preparat amestecul sa il am la indemana pt ca am observat ca in timp imi tot dispare din lichidul din vasul de expansiune, asa ca mai completez cate putin din cand in cand. Multumesc pentru informatii, suna bine ideea umplerii doar cu apa distilata de cateva ori pentru a mai curata din reziduuri, daca e cazul. Gasisem asta: http://motodiscount.ro/Lichid-racire-G12-4MAX--35C-Ready-to-use dar nu am reusit sa gasesc informatii pe net despre el (si mi se pare si cam ieftin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Un tutorial bun despre schimbul de antigel, chiar daca nu e realizat pe Hornet, procedura este identica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 George,am zis decent,nu cel mai ieftin...am vazut acelesi produse la preturi diferite,oem ambele,si diferenta nu era deloc neglijabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Daca e acelasi produs la preturi diferite,evident se ia media.din punctul meu de vedere.ieftin si bun nu este,dar scump si prost da.my 2 cents! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danezu01 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 ...in fine,trebuie sa l schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 A desfacut cineva robinetul de la rezervor? Cand dau pe rezerva merge ca naiba...parca sta in 3 pistoane. Ma gandesc ca o fi infundata partea cu rezerva sau ruginita ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 14520-MBZ-C50 stie cineva codul oem al intinzatorului de la lantul de distributie?...si eventual de unde as putea sa-l cumpar la un pret decent..(.hornet 600 din 2005)..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergal25 Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 (editat) Salut. Am curent dar nu invarte si caraie in zona releului de pornire (sper sa nu gresesc). Cel in forma patrata ,nu cel de metal .Solutii, idei? Mersi. Editat August 21, 2016 de nergal25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Bateria muci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NOF Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Salut , am o problema cu termocupla -pornire ventilator hornet 2006 in vremurile bune pornea ventilatorul la 106 grade, acum porneste la peste 112 grade. ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Sa cauti o termocupla care deschide mai devreme, in general pe la auto, o duci pe cea de pe moto si pe cea cumparata la un strungar sa iti rezolve filetul la cea noua si o montezi pur si simplu. Sau buton de on/off la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Salut , am o problema cu termocupla -pornire ventilator hornet 2006 in vremurile bune pornea ventilatorul la 106 grade, acum porneste la peste 112 grade. ce imi recomandati? Schimbă termocupla. Sa cauti o termocupla care deschide mai devreme, in general pe la auto, o duci pe cea de pe moto si pe cea cumparata la un strungar sa iti rezolve filetul la cea noua si o montezi pur si simplu. Sau buton de on/off la radiator. Nu are rost. Dacă la temperatura aia tebuie să meargă motorul, acolo trebuie să meargă. Pornind mai jos doar chinuieşti ventilatorul mai mult, degeaba. Editat August 22, 2016 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Pornind mai jos doar chinuieşti ventilatorul mai mult, degeaba. Decat motorul, mai bine ventilatorul In aglomeratie, oras, e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VictorVic Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Salut, S-a mai discutat in cele 681 de pagini din subiectul "Honda Hornet" despre ghidonul de Hornet. Am citit paginile in care aparea cuvatul ghidon, dar nu am gasit raspunsul la intrebarea urmatoare: Se gasesc ghidoane (handlebar) de Hornet PC41 (2007) care sa nu fie originale (am inteles ca respectiva bara costa undeva la 100+ euro) dar care sa aiba aceeasi dimensiune/curburi? Daca raspunsul este da, puteti sa-mi spuneti va rog unde ar trebui sa caut (as vrea ceva nou - m-as feri de dezmembrari) Daca raspunsul este negativ, care dintre ghidoanele generale sunt cele mai apropaite ca "feeling" de cele originale. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 dar care sa aiba aceeasi dimensiune/curburi? trebuie sa stii masuratorile celui original si functie de el (lungime, inaltimea curburii, etc) gasesti pe net. Daca raspunsul este da, puteti sa-mi spuneti va rog unde ar trebui sa caut (as vrea ceva nou - m-as feri de dezmembrari) pe google. Ghidon moto 22" si sunt multe siteuri unde iti arata masuratorile. Cred ca si la baietii astia gasesti: http://www.metricmotion.ro/, era userul mexicanu parca, cel care se ocupa de comenzi (odata). Parerea mea e ca poti gasi ceva decent pe la un 200-250 lei maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Decat motorul, mai bine ventilatorul In aglomeratie, oras, e mai bine. N-ai înţeles: motorul tot la temperatura aia stă din cauza termostatului, chiar dacă ventilatorul merge mai de jos ( dampulea ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 ( dampulea ). Ca postul tau Incearca practic si vei vedea diferenta intre ventilator pornit mai devreme si ventilator pornit tarziu. Scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Ca postul tau Incearca practic si vei vedea diferenta intre ventilator pornit mai devreme si ventilator pornit tarziu. Scurt. Bă da nu te duci tu în (cuvant urat) mătii acolo unde ai tu mobra aia din profil şi să le dai la ăia sfaturi ? Că poate e răcită cu ventilatorul de 5v de sub tastatură ! @NOF Temperatura motorului o ţine termostatul ( în primul rând trebuie verificat ăla dacă deschide târziu ). Apoi verifică termocupla şi eventual schimb-o dacă porneşte prea sus. Nu te lua după toţi habarniştii cu butoane şi eventual gheaţă pe motor, motorul e făcut să meargă la temperatura aia, nu-l ajuţi dacă îi pui o pungă cu gheaţă în cap ! Dacă totuşi vrei să pui buton, pune-l în paralel pe termocuplă şi îl porneşti când crezi tu că e nevoie ( niciodată ) O nelămurire am: Horneta 2006 afişează temperatura digital sau cum ştii tu aşa precis că e 106 sau 112 ? Dacă temp e arătată de un ac şi pe o cursă foarte scurtă zic să nu-ţi baţi capul degeaba. Sau să ţi-l baţi şi mai rău: ia un termometru digital de pe aliexpress ! Lumea care pune butoane pe la termocuplă o face de obicei din 2 motive : a. prostie combinată cu ignoranţă ca mai sus sau b. garnitură arsă, caz în care fierbe motorul, dă lichidul de răcire afară şi ca măsură de urgenţă până la reparaţie scoţi termostatul şi pui buton pe termocuplă, dar asta e deja altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.