Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? :moron:

e rezerva diferența.ar trebui sa ai sub rezervor un robinet on - off - res.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e rezerva diferența.ar trebui sa ai sub rezervor un robinet on - off - res.

 

Imi explici te rog ce inseamna respectivele stari? Care trebuie sa fie default-ul? Cand comut dintr-o stare in alta? Obisnuit fiind cu masina nu inteleg logica asta cu rezerva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi explici te rog ce inseamna respectivele stari? Care trebuie sa fie default-ul? Cand comut dintr-o stare in alta? Obisnuit fiind cu masina nu inteleg logica asta cu rezerva...

 

ON - mers in regim normal (consuma bezina pana ajunge la nivelul rezervei) -> ideal e sa lasi comutatorul pe ON

RES - consuma toata benzina ramasa, deci daca lasi mereu pe RES si nu alimentezi la timp, motocicleta va consuma tot carburantul (daca lasi pe ON si nu alimentezi, se va opri cand ajunge la nivelul rezervei, apoi comuti pe RES si cauti o benzinarie, e un fel de backup)

OFF - pentru perioada cand motocicleta este oprita mai mult timp (de exemplu iarna). Eu comut pe OFF insa de fiecare data cand las motorul la garaj

 

Atentie sa nu uiti pe OFF si sa pleci.. o sa consume benzina din carburatoare (pentru cine are) si apoi surpriza!

 

Informatiile de mai sus sunt generale, valabile la orice motocicleta cu acest sistem, nu sunt sigur insa ca PC41 are acelasi sistem de rezerva ca si PC34.

 

La mine e simplu, nu am indicator, nu am LED, nu am nimic, doar comutatorul de ON - OFF - RES,

dar m-am obisnuit, se poate schimba si din mers ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati putin, omu' a zis ca are modelul 2007, deci n-ar trebui sa aiba ON/OFF/RES.

Cand incepe sa licareasca inseamna ca a intrat pe rezerva, deci ar trebui sa mai aiba (parca) 5 litri in rezervor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati putin, omu' a zis ca are modelul 2007, deci n-ar trebui sa aiba ON/OFF/RES.

Cand incepe sa licareasca inseamna ca a intrat pe rezerva, deci ar trebui sa mai aiba (parca) 5 litri in rezervor :)

 

Parca asa stiam si eu, ca PC41 nu are comutator de benzina.

Ai grija la indicatorul pentru nivelul de combustibil si la atentionarea de rezerva, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca asa stiam si eu, ca PC41 nu are comutator de benzina.

Ai grija la indicatorul pentru nivelul de combustibil si la atentionarea de rezerva, atat.

Nici PC36 cu bord electronic nu are comutator, iti arata nivelul tot timpul (fata de F4i spre ex - care are acelasi bord dar iti indica doar cand ai intrat pe rezerva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de explicatii. Concluziile trase de mine pana acum ar fi ca pe modelul meu nu am switch-ul pentru rezerva (nu am cum sa verific acum) iar in momentul in care ultima liniuta licareste, trec automat pe rezerva si mai am cam 5 litri. O sa caut si un manual pe net sa vad daca scrie ceva legat de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? :moron:

Mobra ta PC41 nu are comutator On Off Res, ultima liniuţă începe să clipească mai repede (nu la 5l cum ar fi normal ), atunci când mai ai vreo 6-7 litri. Rezervorul are 19l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am nevoie de un sfat, suportul scaritei pasagerului (nu stiu care este denumirea exacta) de pe partea stanga este putin inestetic, are vopseaua luata si as vrea sa-l vopsesc.

Ma gandeam sa nu cumpar unul sh ci sa-l remediez pe asta.

Nu prea stiu cum, as vrea sa iasa la culoare si nu-mi dau seama daca e vopsit electrostatic sau vopsea normala.

Se ocupa cineva cu asa ceva si poate sa ma ajute?

 

Are in mijloc un plastic negru care la mine lipseste, are cineva asa ceva de vanzare?

 

Multumesc!

post-18212-0-85135500-1475005195_thumb.jpg

Editat de alxcristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi dau seama daca e vopsit electrostatic sau vopsea normala.

 

Ea am apelat la o vopsitorie auto pt suportii de scarite, iar, dupa 2-3 ture deja mi s-a luat vopseaua in zona unde ghetele ating metalul. Cu siguranta le-au vopsit la pistol.

 

Ma gandesc sa incerc si electrostatic, sau poate nu.. deja nu m-am obisnuit cu ele asa :)

» Post actualizat in 28 Sep 2016 09:54

Are in mijloc un plastic negru care la mine lipseste, are cineva asa ceva de vanzare?

 

Incearca pe la colegii ce se ocupa cu dezmembrari moto. Userul @doua.roti

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

vopsea electrostatica obligatoriu,daca vrei sa te tina!eu le-am facu electro,si in 30k km nici urma de "uzura".;)oricine iti va spune ca si vopsitul "la pistol" tine,vorbeste prostii.nu tine nici un sezon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vopsea electrostatica obligatoriu,daca vrei sa te tina!eu le-am facu electro,si in 30k km nici urma de "uzura".;)oricine iti va spune ca si vopsitul "la pistol" tine,vorbeste prostii.nu tine nici un sezon!

Merci, asa ma gandeam si eu. O sa o demontez saptamana viitoare si o duc la vopsit electrostatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am patit o chestie mega ciudata zilele trecute: am ajuns la garaj si am vazut ca imi lipsea complet "chestia" care regleaza roata pe partea dreapta. Habar nu am cum s-au desfiletat ambele piulite si a cazut si "tablita" prin care intra filetul respectiv.

Intrebare: cum se numeste pisea respectiva?

Potriveste si de la modele mai vechi ? Al meu e din 2005.

 

Mersi,

 

post-70592-0-27053400-1475848382_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am o mica problema cu bondarul din dotare.

 

Am senzatia ca nu trage motorul cum tragea inainte, in sensul ca turatia creste dar am senzatia ca nu si viteza, parca mai mult face galagie decat merge.

 

Ceva idei ce ar putea sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am patit o chestie mega ciudata zilele trecute: am ajuns la garaj si am vazut ca imi lipsea complet "chestia" care regleaza roata pe partea dreapta. Habar nu am cum s-au desfiletat ambele piulite si a cazut si "tablita" prin care intra filetul respectiv.

Intrebare: cum se numeste pisea respectiva?

Potriveste si de la modele mai vechi ? Al meu e din 2005.

 

Mersi,

 

Codul piesei respective pentru PC36 este:

40546-MBZ-G00

 

$_35.JPG

 

Incearca la colegii ce se ocupa cu dezmembrari moto sau comanda-ti piesa noua.

 

Pentru PC34 este un alt cod:

40546-KEA-000

 

s-l300.jpg

 

Ambele placute par similare, insa nu am idee daca se potrivesc atat la PC34 cat si la PC36.

 

Horneta mea a avut o placuta lipsa si montat ceva confectionat dupa ureche. Am inlocuit-o cu una originala, de atunci nu am avut probleme sa se miste.

Ai intins cumva lantul recent si nu ai strans piulitele respective? Altfel nu imi dau seama cum de a picat..

» Post actualizat in 08 Oct 2016 08:35

Uite asa mi-am modificat eu saua si dupa un drum de 300 KM Iasi - Sovata nu am simtit nici un disconfort.

 

Daca vrei dai iti dau un PM cu numarul de telefon al persoanei care mi-a modificat mie saua.

 

M-a ajuns 250 de ron toata afacerea, si crede-ma ca au fost cei mai bine investiti 250 de lei din viata mea :D

 

Ma intereseaza si pe mine sa modific saua la Hornet.

 

Recunosc ca te resimti dupa o tura mai lunga, insa ma descurc, pasagerului in schimb ii este foarte incomod.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...