hypnotech24 Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Acum,n am cautat prea mult si nu stiu cat costa exact transportul,dar asa ca sa stii ca exista pe undeva si piesa asta ) http://www.ebay.com/itm/TELAIETTO-ANTERIORE-FRONT-FRAME-HONDA-HORNET-600-98-02-/121823167868?hash=item1c5d3a057c:g:wEoAAOSw8-tWVD2p http://www.ebay.com/itm/TELAIETTO-ANTERIORE-FRONT-FRAME-HONDA-HORNET-600-98-02-/112341649091?hash=item1a281586c3:g:D54AAOSwAKxWU0Xn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner® Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 La https://www.motorteam.ro/ ai încercat ? Eu de la ei comand piese pt Hornet, nu știu dacă pot aduce și piesa pe care o vrei tu, dar merita încercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanielc Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou. Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou. Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga. Pentru modelul meu din 05-06 am luat http://www.motomus.ro/accesorii/parbrize/parbriz-moto-scooter/Parbriz-fumuriu-Honda-Hornet-600-05-06-A305 . Te fereste de vant si gâze in zona pieptului, dar o sa simti vantul in zona castii ceva mai puternic, pentru ca deviaza o parte din flux in sus, spre capul pilotului. Overall e o investitie buna mai ales ca la viteze mari te apleci putin si cobori cu casca sub zona "de bataie" a vantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 pentru doritori PM multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 (editat) Salutari, Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator. Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect. Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva. De unde poate fi problema ? » Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult. Editat Aprilie 5, 2017 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Salutari, Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator. Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect. Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva. De unde poate fi problema ? » Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41 Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult. Cand deschizi busonul se aude ceva vaccum sau presiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Oare ce am putea face acestui model incat sa vedem cantitatea de benzina mai exact ....rau fara indicator de rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutare De unde as putea lua un kit de coborare pt Hornet 2007,la pret bun Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA! daaaa fireste dar asa te fura peisajul de te trezesti undeva pe niciunde cu o benzinarie cea mai apropriata la 200km .....si atunci te gandesti ..la naiba de unde alimentez oare cat mai am de mers ???... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Pai nu e problema ca nu ai indicator de benzina în acest caz, problema e alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Salutari, Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator. Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect. Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva. De unde poate fi problema ? » Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41 Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult. Asa patesc si eu. banuiesc ca vinovatul ar fi busonul care schimba pe ON|RES Dar pina acu nu l-am demontat sa vad cum e garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lambda_dryver Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Paste Fericit tuturor! Se pare ca Hornet-elul meu s-a decis sa-mi faca o surpriza de Paste, anume, a ramas fara semnale... Problema se manifesta in felul urmator: pornit motor - semnale&avarii merg, plecat, plimbat 15-20 min - semnal&avarii merg, dupa inca aprox. 5 min. semnale&avarii NU mai merg deloc (nici stanga-dreapta, fata-spate, nici avarii). Mentiuni: motorul l-am luat cu semnale schimbate, model cu led, tip China. Din teste, cand motorul e rece, merg. Doar dupa ce umblu o perioada un pic mai lunga, nu mai merg . Butonul de avarii este pe dreapta - alta comanda fata de cea de semnale, deci inclin sa cred ca nu este de la comanda problema... Orice sfat este binevenit si multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Si dupa aia cand incep sa mearga cand se raceste motorul complet? Ceva asemanator am patit si eu, cand se incalzea motorul, releul nu mai incarca bateria. Masuram incarcarea cu motorul rece era perfecta, cand se incingea scadea sub 10. La mine a fost releul de incarcare defect, cand se incingea nu mai functiona corect. Nu stiu daca la tine poate fi tot de la releu, dar asta imi vine in minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lambda_dryver Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Abia dupa ce sta motorul ceva timp (gen peste noapte), in 8 din 10 incercari, incep sa mearga iar. Daca ma opresc si astept o ora, tot nu merg. S-a intamplat sa nu mearga nici a 2-a zi, dar mai rar... Inclin sa cred ca de la releu este problema. O sa-l schimb sa vad daca se rezolva, daca nu, mai cautam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Zici de releul de semnalizare? Ar putea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lambda_dryver Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Am rezolvat pana la urma problema de mai sus... Dupa ce am schimbat releul si facea la fel, m-am apucat sa verific temeinic tot circuitul de semnalizare si am descoperit ca un fir de la unul din semnale era dezlipit si facea cateodata contact cum trebuie, cateodata facea scurt in semnal si nu se mai aprindea niciunul... Am dat releul inapoi si am cumparat un set de semnale noi, inlocuit semnalul cu probleme si acum merge perfect. Multumesc oricum pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu_f Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Salutare tuturor, Cine ma poate ajuta,am nevoie ptr un Hornet din 2000 de bord,oglinzi-cu tot cu suport,far!! Multumesc anticipat Mihai 0727644455 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salut, sunt curios daca si-a pus cineva pe Hornet baterie mai mare de 6Ah. Bateria mea se cam apropie de final si as vrea daca gasesc la aceleasi dimensiuni sa pun una mai mare gen 7-8 Ah. Daca stiti vreun model va rog sa-mi recomandati. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Salutari, ce antigel se baga in hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Orice antigel,atata timp cat speli bine instalatia inainte a il.pui.pe cel nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Salutari, ce antigel se baga in hornet? Recomand Hepu G12 facut 1/1. Cureti foarte bine sistemul, te asiguri ca n-ai urme de ulei in el (horneturile mai vechi au un dar al naibii de bun de a face suprize de genul ) pui antigelul nou si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 Ii vreo garnitura, care e suspect la a nu-si face treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Da, sunt garniturile de la termoflot care cedeaza in timp. Toate garniturile te ajung undeva la 120 lei, luate de la reprezentanta. Pretul asta include toate garniturile aferente sistemului de racire, care trebuiesc schimbate daca vrei ca treaba sa fie facuta cum trebuie. Personal recomand operatiunea asta tuturor celor care isi achizitioneaza/au un hornet al carui istoric este incert in privinta asta. Am experiementat problema asta la un drum de 600 km intr-o zi torida de august, insa norocul a facut sa "cedeze" cand mai aveam 60 de km pana la destinatie asa ca am putut sa controla situatia. Operatiunea nu este una dificila, daca ai scule, un garaj/curte si chef de surubaiala o poti face tu. Daca o faci dupa ce lichidele s-au combinat, deja treaba se complica, deoarece este foarte greu sa cureti tot sistemul, si pe termen lung trebuie facute cateva schimburi de antigel pentru a fi "impecabil". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.