Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou.

Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca s-a mai discutat, dar sunt aproape 700 de pagini asa ca intreb din nou.

Imi recomandati un parbiz (eventual si de unde as putea cumpara, daca e si in zona Clujului ar fi inca un plus)? in oras e ok, dar afara la peste 110 km/h devine enervant vantul, mai ales daca e o distanta mai lunga.

 

Pentru modelul meu din 05-06 am luat http://www.motomus.ro/accesorii/parbrize/parbriz-moto-scooter/Parbriz-fumuriu-Honda-Hornet-600-05-06-A305 . Te fereste de vant si gâze in zona pieptului, dar o sa simti vantul in zona castii ceva mai puternic, pentru ca deviaza o parte din flux in sus, spre capul pilotului. Overall e o investitie buna mai ales ca la viteze mari te apleci putin si cobori cu casca sub zona "de bataie" a vantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator.

 

Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect.

 

Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva.

 

De unde poate fi problema ?


» Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41

Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult.

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator.

 

Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect.

 

Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva.

 

De unde poate fi problema ?

» Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41

 

Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult.

Cand deschizi busonul se aude ceva vaccum sau presiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai RES. Nu e suficient? 3L în rezerva, și pana acolo încă 13.mai exact? Faci plinul dupa care il scoti tot. Stii consumul, faci aritmetica de baza si VOILA!

daaaa fireste dar asa te fura peisajul de te trezesti undeva pe niciunde cu o benzinarie cea mai apropriata la 200km .....si atunci te gandesti ..la naiba de unde alimentez oare cat mai am de mers ???...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am o problema la bondarul din dotare care se manifesta in felul urmator.

 

Alimentez, rezervorul e plin, dupa aproximativ 100 Km da in nas, si incepe sa moara motorul.Dupa ce trec pe rezerva si il las cateva secunde merge perfect.

 

Cand ma duc sa alimentez intra undeva la 7-8 litri deci nu ar fi fost cazul sa intre pe rezerva.

 

De unde poate fi problema ?

» Post actualizat in 05 Apr 2017 15:41

Plus ca mi se pare ca imi consuma foarte mult.

Asa patesc si eu. banuiesc ca vinovatul ar fi busonul care schimba pe ON|RES

Dar pina acu nu l-am demontat sa vad cum e garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paste Fericit tuturor! Se pare ca Hornet-elul meu s-a decis sa-mi faca o surpriza de Paste, anume, a ramas fara semnale... Problema se manifesta in felul urmator: pornit motor - semnale&avarii merg, plecat, plimbat 15-20 min - semnal&avarii merg, dupa inca aprox. 5 min. semnale&avarii NU mai merg deloc (nici stanga-dreapta, fata-spate, nici avarii). Mentiuni: motorul l-am luat cu semnale schimbate, model cu led, tip China. Din teste, cand motorul e rece, merg. Doar dupa ce umblu o perioada un pic mai lunga, nu mai merg X-( . Butonul de avarii este pe dreapta - alta comanda fata de cea de semnale, deci inclin sa cred ca nu este de la comanda problema...

 

Orice sfat este binevenit si multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa aia cand incep sa mearga cand se raceste motorul complet?

 

Ceva asemanator am patit si eu, cand se incalzea motorul, releul nu mai incarca bateria. Masuram incarcarea cu motorul rece era perfecta, cand se incingea scadea sub 10. La mine a fost releul de incarcare defect, cand se incingea nu mai functiona corect.

 

Nu stiu daca la tine poate fi tot de la releu, dar asta imi vine in minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia dupa ce sta motorul ceva timp (gen peste noapte), in 8 din 10 incercari, incep sa mearga iar. Daca ma opresc si astept o ora, tot nu merg. S-a intamplat sa nu mearga nici a 2-a zi, dar mai rar... Inclin sa cred ca de la releu este problema. O sa-l schimb sa vad daca se rezolva, daca nu, mai cautam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat pana la urma problema de mai sus... Dupa ce am schimbat releul si facea la fel, m-am apucat sa verific temeinic tot circuitul de semnalizare si am descoperit ca un fir de la unul din semnale era dezlipit si facea cateodata contact cum trebuie, cateodata facea scurt in semnal si nu se mai aprindea niciunul... Am dat releul inapoi si am cumparat un set de semnale noi, inlocuit semnalul cu probleme si acum merge perfect.

 

Multumesc oricum pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt curios daca si-a pus cineva pe Hornet baterie mai mare de 6Ah. Bateria mea se cam apropie de final si as vrea daca gasesc la aceleasi dimensiuni sa pun una mai mare gen 7-8 Ah.

Daca stiti vreun model va rog sa-mi recomandati. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, ce antigel se baga in hornet?

Recomand Hepu G12 facut 1/1. Cureti foarte bine sistemul, te asiguri ca n-ai urme de ulei in el (horneturile mai vechi au un dar al naibii de bun de a face suprize de genul :rusinica: ) pui antigelul nou si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt garniturile de la termoflot care cedeaza in timp. Toate garniturile te ajung undeva la 120 lei, luate de la reprezentanta. Pretul asta include toate garniturile aferente sistemului de racire, care trebuiesc schimbate daca vrei ca treaba sa fie facuta cum trebuie.

Personal recomand operatiunea asta tuturor celor care isi achizitioneaza/au un hornet al carui istoric este incert in privinta asta. Am experiementat problema asta la un drum de 600 km intr-o zi torida de august, insa norocul a facut sa "cedeze" cand mai aveam 60 de km pana la destinatie asa ca am putut sa controla situatia.

Operatiunea nu este una dificila, daca ai scule, un garaj/curte si chef de surubaiala o poti face tu. Daca o faci dupa ce lichidele s-au combinat, deja treaba se complica, deoarece este foarte greu sa cureti tot sistemul, si pe termen lung trebuie facute cateva schimburi de antigel pentru a fi "impecabil".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...