Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Mai jos de 140km/h nici nu iau in calcul sa selectez treapta 6.

 

Baietii merg probabil la consum, altfel nu imi explic de ce ar merge cu treapta a 6-a la 100km/h. N-a fost unul pana acum care sa nu ma intrebe cat consuma mobra. Nu stiu insa niciodata sa le raspund, nu am luat-o sa ma uit la consum, ci sa ma plimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Sonyc:Hai mah serios? Nu ai facut niciodata consumul? Hai sa lasam povestile astea. Pe toti ne interesează consumul(mare, mic, irelevant) atunci cand mergem mai mult de 100km.

 

@treapta a 6a la 100kmh e pe la 2500-3000rpm daca mai retin bine, nu? Si apoi urca pe la 140kmh in zona 5000+ parca. Au trecut niste ani, nu mai retin exact.

» Post actualizat in 13 Jan 2018 20:47

@cristiroland:pai daca nu vrei sa urle de ce nu ai lasat toba stock? Nu era mai simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach, 120 km/h intr-a 5-a pe PC34? Hai sa nu exageram. Am avut Hornet PC34 mai bine de 4 ani si am mers cu toate tipurile de rapoarte, inclusiv cel stock.

Hornetul in treapta a 6-a la 5000 rpm are fix 105 km/h pe bord. Nu incep discutia despre viteza din bord vs cea reala ca nu isi are sensul.

 

Ideea e simpla, hornetul merge foarte bine, intr-a 6 a la 100 km/h in "modul touring" fara a avea nici cea mai mica problema in ceea ce priveste fiabilitatea. Fun nu e for sure, dar cum spune si George, cand sunt planuite distante mai mari, consumul devine o variabila importanta.

 

Daca vreti sa va jucati cu rapoartele si sa vedeti totodata km/h in raport cu calcatura stock sau diferite rpm, folositi: http://www.gearingcommander.com Informatiile de acolo sunt corecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, eu eram semi-ironic, nu am zis nici o secunda sa-i dai pe coaja. :) Horneta la 5000rpm(parca) are un soi de vibratie in orice treapta.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sonyc:Hai mah serios? Nu ai facut niciodata consumul? Hai sa lasam povestile astea. Pe toti ne interesează consumul(mare, mic, irelevant) atunci cand mergem mai mult de 100km.

 

Nu am "obsesii" din astea. Repet, am cumparat mobra pentru plimbari, pentru sufletul meu. Nu ma doare nici in cot cat consuma. Cand observ in bord doua liniute, caut benzinarie, simplu.

 

In orice caz, avand in vedere stilul meu de condus, stiu de la bun inceput ca nu voi putea parcurge 200 de km cu un plin de rezervor, indiferent de tipul drumului, national/european/autostrada.

 

Si cum nu o folosesc in oras, turele mele sunt de regula mult peste 100 de km.

Editat de SONYC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach, 120 km/h intr-a 5-a pe PC34? Hai sa nu exageram.

Hornetul in treapta a 6-a la 5000 rpm are fix 105 km/h pe bord.

 

De ce consideri ca exageram?

 

Am spus foarte clar, eu merg de regula in treapta 5 cu 120km/h touring-mode iar turometru indica ~5000rpm.

Treapta 6 ii dau doar cand sunt pe autostrada sau pe o linie dreapta lunga si fara trafic, altfel nu are rost sa aud motorul cum se chinuie la 100km si 3-4k rpm.

Voi faceti cum vreti, e doar o discutie..

 

Ar mai fi de mentionat si faptul ca Horneta are rapoarte scurte (sper ca ma exprim corect), in sensul ca la fiecare viraj, la fiecare schimbare pe traseu, trebuie sa fiu in treapta corecta asa ca tot mestec in cutie 3-4-5-4-5-4-3-2-4-5 samd..

Fix treapta 6 imi lipsea..

 

Ca fapt divers, Banditul colegului merge cu a 4-a mai tot timpul si nu are nici o treaba :)

 

Uite amu ni ma uit la o filmare ce am facut-o pe TA anul trecut:

 

Treapta 1 (plecare de pe loc) -> pana la 40km/h @ 5500 rpm

Treapta 2 -> pana la 70 km/h @ 6000 rpm

Treapta 3 -> tinut in treapta 3 pe la 80-90km/h @ 5500-6000 rpm

Treapta 4 -> peste 100 km/h @5000-5500 rpm

 

Treptele 5 si 6 nu am avut unde sa le folosesc pe TA in zona cu serpentine unde am filmat.

 

Alt exemplu, in oras:

Treapta 1 -> pana la 35 kmh @4000 rpm

Treapta 2 -> pana la 60 km/h @ 5000 rpm

Treapta 3 -> in trafic 50 km/h @4500 (nu prea ii place la Horneta) apoi constant 70 km/h @ 5000+ rpm (iesire din oras), pana la 80+ km/h @6000 rpm (peste 100 km/h @7000 rpm)

Treapta 4 -> constant 100 km/h @5500 rpm, pana la 110 km/h @6000 rpm (120 km/h @7000 rpm)

Treapta 5 -> constant 110 km/h @5000 rpm (usor inclinat drumul, pe urcare), accelerare pana la 120 km/h @6000 rpm apoi constant 120 km/h @5000-5500 rpm (140 km/h @7000rpm)

Treapta 6 -> nu am folosit pe traseul respectiv.

» Post actualizat in 14 Jan 2018 08:55

Am avut Hornet PC34 mai bine de 4 ani si am mers cu toate tipurile de rapoarte, inclusiv cel stock.

 

Eu am PC34 din 2010, am folosit doar raportul standard, nu am modificat nimic ce tine de performanta motocicletei, doar am intretinut-o.

» Post actualizat in 14 Jan 2018 09:03

Ah, era sa uit, am folosit treapta 6 pe autostrada unde am dus Horneta pana la 240km/h prin 2011, insa nu am mai repetat experienta.

 

Am scapat fara amenda si am avut noroc ca era foarte liber, insa nu e comod absolut deloc pe Hornet peste 150km/h si oricum e o tampenie sa ii dai sa vezi cat duce.

Asa e cand esti young and restless.

 

Ce ar fi de retinut e ca am facut plinul la intrarea pe "autostrada" (sector de 50km, deci da.. autostrada), dus-intors si mai ca am ramas fara benzina.

Horneta nu mai urca peste 150km/h asa ca am lasat-o moale si m-am dus cu 50 pana la benzinarie altfel ramaneam in drum.

Calculati si voi consumul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stii ca nu poti parcurge nici 200km cu un plin inseamna ca stii cat consuma. :))))))

 

Mult? :))))))

 

Habar n-am, dar nici nu ma intereseaza.

 

nu e comod absolut deloc pe Hornet peste 150km/h

 

Ce zici tu acolo? O tin la 190km/h pe autostrada de n-am treaba, nu ma deranjeaza absolut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici tu acolo? O tin la 190km/h pe autostrada de n-am treaba, nu ma deranjeaza absolut nimic.

Deja o dai in balarii.

» Post actualizat in 14 Jan 2018 12:17

Eu folosesc treapta1 numai sa plec de pe loc. Max 20 30 la ora.

 

In acest caz verifica-ti mai des lantul de transmisie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja o dai in balarii.

 

Crezi ce vrei, dar nu am motive sa o dau in "balarii". Am gasit o pozitie care este foarte confortabila, pentru mine evident, la drum drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este bine lantul. Uns si intins corect. De ce mi.ai zis asta?

Plecand de pe loc cu a 1a si schimband la 20-30kmh esti "taximetrist". Lucru care probabil, impreuna cu alte schimbari subturate, iti va produce uzura prematura si inegala a lantului de transmisie. Asta cu alte neplaceri, pe termen lung evident.

» Post actualizat in 14 Jan 2018 20:19

 

Crezi ce vrei, dar nu am motive sa o dau in "balarii". Am gasit o pozitie care este foarte confortabila, pentru mine evident, la drum drept.

Reinventarea rotii nu functioneaza. In schimb ne putem minti frumos pe noi înșine cu rezultate remarcabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reinventarea rotii nu functioneaza. In schimb ne putem minti frumos pe noi înșine cu rezultate remarcabile.

 

Nu o sa intru intr-o polemica fara de sfarsit. Esti liber sa crezi ce doresti, eu am spus adevarul, lucru care poate fi confirmat cu usurinta de colegii mei de drum.

 

Este insa desigur mai usor sa judeci fara sa cunosti. E ok, nu-i bai, noi sa fim sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de aia am intrat aici..sa invat fara sa stric ceva la mobra.. am observat ca daca ii dau mai tare cu tr1 de pe loc si schimb 2 in ture mai mari trosneste.... si imi e mila de ea... si inca ceva... doar hornetul mereu are o huruiala la ambreiaj atunci cand nu e calcat? Mentionez ca debraiaza bine si nu patineaza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu o sa intru intr-o polemica fara de sfarsit. Esti liber sa crezi ce doresti, eu am spus adevarul, lucru care poate fi confirmat cu usurinta de colegii mei de drum.

 

Este insa desigur mai usor sa judeci fara sa cunosti. E ok, nu-i bai, noi sa fim sanatosi.

Nu e polemica, e common sense sa zic asa. Sa zici ca e ok pe un naked la 190kmh e ca si cum ai spune ca u GLT1600 se preteaza pe circuit. Nu trebuie sa te cunosc pe tine sa judec, e vorba de un naked. Urca pe orice motor carenat si ai sa vezi ca de fapt pe Hornet e un chin la vitezele mentionate de tine. Fara termen de comparatie poti spune, in schimb, orice.

» Post actualizat in 15 Jan 2018 05:34

Eu de aia am intrat aici..sa invat fara sa stric ceva la mobra.. am observat ca daca ii dau mai tare cu tr1 de pe loc si schimb 2 in ture mai mari trosneste.... si imi e mila de ea... si inca ceva... doar hornetul mereu are o huruiala la ambreiaj atunci cand nu e calcat? Mentionez ca debraiaza bine si nu patineaza..

Renumitul "huruit" al ambreiajului, nu-ți bate capul. Nu are absolut nimic. Cat despre trosneala, poate fi de la mai multi factori, in principal, zic eu, modul in care schimbi. Evident ca nu spun eu(doar nu-s etalon un materie) sa ii rupi norma drag-race style, dar nici sa schimbi vitezele ca la camioane. :) Cat despre mila, ai ramane uimit cat de bine le place Viespilor sa fie "trase putin de urechi". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este prima mobra ,,mare" sa zic asa. Pe viteze m-am initiat pe un minsk apoi am avut yamaha tzr si aprilia rs... dar asta fiind mai mandru de ea incerc sa ma bucur de ea fara sa patesc eu ceva sau ea. Va multumesc mult pentru sfaturi si astept sa vina caldura sa o scot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e polemica, e common sense sa zic asa. Sa zici ca e ok pe un naked la 190kmh e ca si cum ai spune ca u GLT1600 se preteaza pe circuit. Nu trebuie sa te cunosc pe tine sa judec, e vorba de un naked. Urca pe orice motor carenat si ai sa vezi ca de fapt pe Hornet e un chin la vitezele mentionate de tine. Fara termen de comparatie poti spune, in schimb, orice.

 

Repet, este foarte usor sa judeci fara sa cunosti datele problemei.

 

Honda PanEuropean ti se pare suficient de "carenata"? Am testat-o pe A2. Desi ducea sensibil mai mult, am incercat sa nu depasesc 170km/h, nefiind mobra mea. Pluteam, asta e cuvantul care descrie cel mai bine senzatia. Curentul nu se simtea absolut deloc. Apoi am revenit pe a mea, din nou 170km/h, simteam desigur curentul, dar altfel niciun fel de problema si nici vorba de "chin".

 

Honda Transalp e alta mobra cu care am mers, are si ea o protectie sensibil mai buna la vant fata de viespea mea.

 

Te grabesti sa judeci, chiar daca nu cunosti pe deplin situatia. Esti setat pe o idee si nu iti iese din cap orice ar fi, caz in care nu are sens sa insist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Repet, este foarte usor sa judeci fara sa cunosti datele problemei.

 

Honda PanEuropean ti se pare suficient de "carenata"? Am testat-o pe A2. Desi ducea sensibil mai mult, am incercat sa nu depasesc 170km/h, nefiind mobra mea. Pluteam, asta e cuvantul care descrie cel mai bine senzatia. Curentul nu se simtea absolut deloc. Apoi am revenit pe a mea, din nou 170km/h, simteam desigur curentul, dar altfel niciun fel de problema si nici vorba de "chin".

 

Honda Transalp e alta mobra cu care am mers, are si ea o protectie sensibil mai buna la vant fata de viespea mea.

 

Te grabesti sa judeci, chiar daca nu cunosti pe deplin situatia. Esti setat pe o idee si nu iti iese din cap orice ar fi, caz in care nu are sens sa insist.

Se intrevede un tipar la tine. Peste tot le stii tu cel mai bine pe toate. Dar nah, cine suntem noi sa te contrazicem? Ce situatie nu cunosc pe deplin oare? Ai impresia ca esti singurul care merge/a mers pe Hornet? Repet, te poti minti linistit singur in continuare, eu nu am nici o problema. Doar ca iti garantez ca esti singurul care sustine ca la 190kmh e ok/acceptabil pe Viespe. Ma opresc cu discuția aici, oricum tu stii intotdeauna cel mai bine totul.

» Post actualizat in 15 Jan 2018 12:36

Daca o avea 1.50 m incaltat...

Cu tocuri de 12cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intrevede un tipar la tine. Peste tot le stii tu cel mai bine pe toate. Dar nah, cine suntem noi sa te contrazicem? Ce situatie nu cunosc pe deplin oare? Ai impresia ca esti singurul care merge/a mers pe Hornet? Repet, te poti minti linistit singur in continuare, eu nu am nici o problema. Doar ca iti garantez ca esti singurul care sustine ca la 190kmh e ok/acceptabil pe Viespe. Ma opresc cu discuția aici, oricum tu stii intotdeauna cel mai bine totul.

 

Ehh hai, nu pune botic acum. Vorbesti fara sa stii, apoi tot tu esti cel ce se supara. Imi "recomandai" sa merg pe o carenata, ca sa am termen de comparatie, corect? Ei bine, facusem deja acest lucru, altfel nu as fi deschis subiectul. Dar tu ai presupus, fara sa ai macar idee, ca eu n-am mai mers pe alta mobra. Situatia asta nu o cunosti pe deplin. Pentru ca presupui.

 

Nu sunt singurul care a mers pe Hornet, si nu despre asta e discutia, nu incerca sa muti subiectul. Daca a spune adevarul inseamna ca "ma mint singur" atunci asa sa fie. Greseala oricum imi apartine, o recunosc si mi-o asum. Daca tie ti-a fost candva incomod pe Hornet la o anumita viteza, automat si altuia trebuie sa ii fie la fel, ca doar ala n-are 3 bijuterii de familie, ce dreaqu. Din nou, presupui, fara sa cunosti datele situatiei.

 

Te las sa iti dai in petec, imi pierd timpul de pomana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)daca ai mers pe Pan ai vazut ce inseamna protectie la vant si lejeritate la viteze mari. Daca sustii ca pe Viespe e ok/acceptabil, comparativ cu Pan-ul, vorbesti prostii.

2)eu nu ma supar pe forum, stai linistit. Cu atat mai mult cu oameni care le stiu pe toate. Cu atât mai mult cu incepatori care le stiu pe toate peste tot.

3)tocmai ca e vorba despre faptul ca majoritatea covarsitoare a celor care merg sau au mers pe Viespe sustin ca e un chin peste 120-30-140kmh, si vii tu si sustii contrariul. Ia vezi, iti da cu plus? Daca da, atunci in mod cert mingea e in terenul tau si te joci singur.

4)si da, in cei peste 55k km pe Viespe cred ca vorbesc in cunostinta de cauza. Si nu, nu m-am plans niciodata de Viespe, dar nici nu i-am atribuit parti bune unde nu erau de gasit, nici macar din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...