Sorin128 Postat Noiembrie 1, 2017 Share Postat Noiembrie 1, 2017 Eu am folosit mereu metoda "clasica". Sunt multe tutoriale pe net ( ) daca e prima oara cand o faci. Lichid nou, o cheie (de 8mm parca era la Hornet) si un furtunas care sa iti intre pe mustiucul de la valva si un recipient mic in care sa colectezi lichidul vechi este tot ce ai nevoie.Ai grija sa nu bagi aer in instalatie - sa nu lasi maneta pana nu inchizi valva de aerisire si in acelasi timp sa ai grija sa nu ramai fara lichid in rezervor ca sa nu bagi aer pe sus. Pompezi, tii stransa maneta, dai drumul la valva, inchizi valva.Pompezi din nou, tii stransa maneta...si tot asa. Pe masura ce iti curge lichidul pe jos, completezi sus cu lichid nou. Pana cand vezi ca lichidul ce a inceput sa curga este curat. E foarte usor de facut. Top Tip: Daca ai un prieten care sa traga si sa elibereze maneta in timp ce tu inchizi/deschizi valva este si mai usor. Tip 2: acopera cu o carpa zonele alaturate lichidului de frana - nu vrei sa ajunga DOT4 pe vreo piesa vopsita. Pentru spate este acealsi lucru simplu de facut doar ca de data asta folosesti (evident) pedala de frana in loc de maneta de frana. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Noiembrie 1, 2017 Share Postat Noiembrie 1, 2017 Am o cutie de lichid de frana bosch dar are 1 an , 1 an si ceva , mai e bun sau iau altul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Noiembrie 1, 2017 Share Postat Noiembrie 1, 2017 Daca nu a fost desfacut merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat Noiembrie 1, 2017 Share Postat Noiembrie 1, 2017 L am desfacut , ca am avut nevoie. In cazul asta sa inteleg ca trebuie sa iau altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Daca dupa ce ai luat din el l.ai inchis bine nu cred ca e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 E problema. Nu exista "inchis bine si depozitat un an". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 caut toba ptr un hornet 2007 originala sau sport . oferte pe PM ..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Noiembrie 9, 2017 Share Postat Noiembrie 9, 2017 Va salut. Stie cineva in cadranul cu kilometrajul la hornet 2001 pc 34 cate becuri pt iluminarea lor sunt? Mi se pare ca e numai unul mai sus si fata de turometru e mai putin luminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 E posibil ca un bec sa fie mai puternic, eu asa am patit ca nu am mai gasit fix ca cele originale. Sincer numarul lor nu-l mai tin minte de cand am desfacut bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian. Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 Salutare. Cum aş putea coborî un Hornet din 2006 cu 1-2-3 cm? Se poate face aşa ceva modificând şaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 Mi se pare ca se poate regla amortizorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 Salutare. Cum aş putea coborî un Hornet din 2006 cu 1-2-3 cm? Se poate face aşa ceva modificând şaua? Este bine ca mai ceri pareri, insa ti-am raspuns pe primul topic pe care l-ai deschis legat de problema asta. Saua se poate modifica, mai ales daca se ingusteaza putin si nu trebuie sa mai stai cu picioarele asa departate inca de la nivelul bazinului. INSA, nu castigi foarte mult si in mod clar pierzi din confort. Am facut asa ceva, deci nu vorbesc din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian. Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 Mulțumesc. În acel topic ceream o părere pentru achiziționare. Am cerut ștergerea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 La pagina 20, sectiunea Vanzari o sa gasesti poze cu Hornetul. In luna Februarie 2017 l-am scos la vanzare, iar in poze se poate vedea foarte bine saua modificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian. Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 Îţi mulţumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 11, 2017 Share Postat Decembrie 11, 2017 (editat) Mulțumesc. În acel topic ceream o părere pentru achiziționare. Am cerut ștergerea lui. Ups. Ti-am raspuns acolo.. link Relax, topic-urile pe motosicli.ro nu se sterg decat cu interventie divina » Post actualizat in 11 Dec 2017 17:41 Este bine ca mai ceri pareri, insa ti-am raspuns pe primul topic pe care l-ai deschis legat de problema asta. Saua se poate modifica, mai ales daca se ingusteaza putin si nu trebuie sa mai stai cu picioarele asa departate inca de la nivelul bazinului. INSA, nu castigi foarte mult si in mod clar pierzi din confort. Am facut asa ceva, deci nu vorbesc din auzite. Mi se pare mai comoda o șa ingusta. Modelele ce au tot felul de minuni pe lateral sau sunt prea late ma jeneaza, deoarece la drum lung o sa te resimti, in special in zona de contact cu saua. As vrea totusi sa o modific si pe a mea, dar in idea de a mai adauga material pentru a o face mai confortabila si pentru pasager. Editat Decembrie 11, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Baieti am o problema cu comanda semnalizarilor. Dau sem alizare si porneste semnalul dupa 3 4 secunde.. e foarte incomod... ce sa fac? Multumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Posibil sa fie de la releul de semnalizare. Daca ai posibilitatea, imprumuta de la cineva un releu si vezi daca se comporta la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Baieti am o problema cu comanda semnalizarilor. Dau sem alizare si porneste semnalul dupa 3 4 secunde.. e foarte incomod... ce sa fac? Multumesc.. Patit la fel, dat un pic de WD40 la butonul de semnalizare si merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 It's worth a shot La mine chiar s-a dus releul si am fost nevoit sa il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Cateodata prinde daca tin apasat in partea de semnalizare in care vreau sa dau. O sa incerc prima data cu niste spray de contacte. » Post actualizat in 12 Dec 2017 11:37 Pt orice eventualitate. Stie cineva unde este pozitionat releul? Sa il curat si pe el.. multumesc! am horent pc34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Cateodata prinde daca tin apasat in partea de semnalizare in care vreau sa dau. O sa incerc prima data cu niste spray de contacte. Chiar voiam sa mentionez ca WD40 e spray degripant, probabil e mai indicat sa folosesti spray de contacte electrice. » Post actualizat in 12 Dec 2017 11:46 Stie cineva unde este pozitionat releul? Sa il curat si pe el.. multumesc! am horent pc34 Releul e sub sa, pe partea stanga a motocicletei. Cauta ceva similar cu releul din imaginea de AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Va multumesc. Eu imca nu am bagat mobra la garaj. Stau la tara si cum dau de un pâlc de caldura o pornesc si dau o tura. O sa ziceti ca nu se incalzesteee darrf i.am pus o bucata de carton intre radiator si protectie si apa sta exact pe jumatate » Post actualizat in 12 Dec 2017 19:33 Problema rezolvata... am desfacut comanda din stanga apoi amat cu niste wd 40. Am lasat putin sa patrunda apoi am bagat compresorul si la sfarsit am dat cu niste spray cu unsoare fara teflon. Niste repsol din ala portocaliu. Merge muult mai bine Daar mai am o problema.. in fiecare zi eu trebuie sa umflu roata spate.... ma gandeam oare functioneaza sprayurile acelea pe care le bagi in anvelopa apoi cand mergi cu ea substanta se plimba pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 In primul rand, mai mult rau faci ca ieși le temperaturi atat de scăzute. Motivele ti le poate spune oricine, de la sanatate pana la parte mecanica. Ca se incalzeste apa ca la Dacie e degeaba. Anvelopa e pe duca daca iti pierde aer de la o zi la alta sau ai alte pierderi(ventil,pana,janta indoita, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 12, 2017 Share Postat Decembrie 12, 2017 Salutare are cineva montat tank grip , pc 41? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.