Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Eu am folosit mereu metoda "clasica". Sunt multe tutoriale pe net (

) daca e prima oara cand o faci. Lichid nou, o cheie (de 8mm parca era la Hornet) si un furtunas care sa iti intre pe mustiucul de la valva si un recipient mic in care sa colectezi lichidul vechi este tot ce ai nevoie.

Ai grija sa nu bagi aer in instalatie - sa nu lasi maneta pana nu inchizi valva de aerisire si in acelasi timp sa ai grija sa nu ramai fara lichid in rezervor ca sa nu bagi aer pe sus. Pompezi, tii stransa maneta, dai drumul la valva, inchizi valva.Pompezi din nou, tii stransa maneta...si tot asa. Pe masura ce iti curge lichidul pe jos, completezi sus cu lichid nou. Pana cand vezi ca lichidul ce a inceput sa curga este curat.

E foarte usor de facut. Top Tip: Daca ai un prieten care sa traga si sa elibereze maneta in timp ce tu inchizi/deschizi valva este si mai usor. Tip 2: acopera cu o carpa zonele alaturate lichidului de frana - nu vrei sa ajunga DOT4 pe vreo piesa vopsita.

Pentru spate este acealsi lucru simplu de facut doar ca de data asta folosesti (evident) pedala de frana in loc de maneta de frana.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutare. Cum aş putea coborî un Hornet din 2006 cu 1-2-3 cm? Se poate face aşa ceva modificând şaua?

Este bine ca mai ceri pareri, insa ti-am raspuns pe primul topic pe care l-ai deschis legat de problema asta. Saua se poate modifica, mai ales daca se ingusteaza putin si nu trebuie sa mai stai cu picioarele asa departate inca de la nivelul bazinului. INSA, nu castigi foarte mult si in mod clar pierzi din confort. Am facut asa ceva, deci nu vorbesc din auzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc. În acel topic ceream o părere pentru achiziționare. Am cerut ștergerea lui.

 

Ups.

 

Ti-am raspuns acolo.. link

Relax, topic-urile pe motosicli.ro nu se sterg decat cu interventie divina ;)

» Post actualizat in 11 Dec 2017 17:41

Este bine ca mai ceri pareri, insa ti-am raspuns pe primul topic pe care l-ai deschis legat de problema asta. Saua se poate modifica, mai ales daca se ingusteaza putin si nu trebuie sa mai stai cu picioarele asa departate inca de la nivelul bazinului. INSA, nu castigi foarte mult si in mod clar pierzi din confort. Am facut asa ceva, deci nu vorbesc din auzite.

 

Mi se pare mai comoda o șa ingusta. Modelele ce au tot felul de minuni pe lateral sau sunt prea late ma jeneaza, deoarece la drum lung o sa te resimti, in special in zona de contact cu saua.

 

As vrea totusi sa o modific si pe a mea, dar in idea de a mai adauga material pentru a o face mai confortabila si pentru pasager.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata prinde daca tin apasat in partea de semnalizare in care vreau sa dau. O sa incerc prima data cu niste spray de contacte.

» Post actualizat in 12 Dec 2017 11:37

Pt orice eventualitate. Stie cineva unde este pozitionat releul? Sa il curat si pe el.. multumesc! am horent pc34

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata prinde daca tin apasat in partea de semnalizare in care vreau sa dau. O sa incerc prima data cu niste spray de contacte.

 

 

Chiar voiam sa mentionez ca WD40 e spray degripant, probabil e mai indicat sa folosesti spray de contacte electrice.

» Post actualizat in 12 Dec 2017 11:46

Stie cineva unde este pozitionat releul? Sa il curat si pe el.. multumesc! am horent pc34

 

Releul e sub sa, pe partea stanga a motocicletei.

 

Cauta ceva similar cu releul din imaginea de AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc. Eu imca nu am bagat mobra la garaj. Stau la tara si cum dau de un pâlc de caldura o pornesc si dau o tura. O sa ziceti ca nu se incalzesteee darrf i.am pus o bucata de carton intre radiator si protectie si apa sta exact pe jumatate😂😂😂

» Post actualizat in 12 Dec 2017 19:33

Problema rezolvata... am desfacut comanda din stanga apoi amat cu niste wd 40. Am lasat putin sa patrunda apoi am bagat compresorul si la sfarsit am dat cu niste spray cu unsoare fara teflon. Niste repsol din ala portocaliu. Merge muult mai bine

 

 

Daar mai am o problema.. in fiecare zi eu trebuie sa umflu roata spate.... ma gandeam oare functioneaza sprayurile acelea pe care le bagi in anvelopa apoi cand mergi cu ea substanta se plimba pe acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, mai mult rau faci ca ieși le temperaturi atat de scăzute. Motivele ti le poate spune oricine, de la sanatate pana la parte mecanica. Ca se incalzeste apa ca la Dacie e degeaba.

Anvelopa e pe duca daca iti pierde aer de la o zi la alta sau ai alte pierderi(ventil,pana,janta indoita, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...