Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut

Bordul nu are cip in el.
Eu cat îl aveam desfacut bucati porneam motorul mergea perfect cu bordul ( ceasuri ) dat jos.
Probabil că ai o lipitura la rece care nu este buna.
Sfatul meu este sa dai bordul jos ai vreo 9 șuruburi și să îl duci la un electronist la tine in oras.
Pe mine ma costat 30 Ron și merge și la 0 grade bordul

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 19 ore, andri77 a spus:

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

Mama cum arata anvelopele. Frigut, ah? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.12.2019 la 18:04, benilika a spus:

Salut

Bordul nu are cip in el.
Eu cat îl aveam desfacut bucati porneam motorul mergea perfect cu bordul ( ceasuri ) dat jos.
Probabil că ai o lipitura la rece care nu este buna.
Sfatul meu este sa dai bordul jos ai vreo 9 șuruburi și să îl duci la un electronist la tine in oras.
Pe mine ma costat 30 Ron și merge și la 0 grade bordul

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
 

Mulțumesc frumos. O sa incerc . Fostul proprietar a zis că nu a avut niciodată probleme ...și a făcut vreo 20000 cu el...probabil nu la 5 Gr🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 15.12.2019 la 16:26, andri77 a spus:

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

Sal. Si mie mi se opreste hornetul in mers si mi se aprinde pe bord Fi, dar dupa 2 sec se stinge si functioneaza normal. Mie mi s-a intamplat de 3 ori anul acesta la accelerari mai agresive. Cel mai naspa cand se intampla e in depasire. 🤣 Totul am legat de carburant (calitatea sau anumiti aditivi din benzina). Eu nu mi-am facut probleme. Poate si la tine e aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calitatea benzinei nu aprinde simbolul FI in bord! Este o problema pe sistemul electric/electronic al motocicletei. Un test diagnoza va arata codurile stokate in memorie in felul acesta vei afla de unde provine problema.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, TNG a spus:

Calitatea benzinei nu aprinde simbolul FI in bord! Este o problema pe sistemul electric/electronic al motocicletei. Un test diagnoza va arata codurile stokate in memorie in felul acesta vei afla de unde provine problema.

Succes!

Sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate. Poate oprirea motorului la accelerari bruste are alta cauza.🤔 Fi se aprinde deoarece mi se opreste motorul si se stinge cand reporneste.E ca si cum bag cheia in contact si pun contactul pe On. Mi-ai dat idei.🤯 Acu am de mesterit.🔨🔧🔩⚙ Multumesc👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intra in diagnoza,daca nu ai disponibilitatea unui tester, si pune codul aici,si vedem despre ce este vorba. Ca si intrebare: Dupa ce sa aprins FI si se opreste motorul...daca apesi butonul de start,motorul porneste? Sau porneste doar dupa ce iei contactul si-l pui la loc?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.01.2020 la 20:18, TNG a spus:

Intra in diagnoza,daca nu ai disponibilitatea unui tester, si pune codul aici,si vedem despre ce este vorba. Ca si intrebare: Dupa ce sa aprins FI si se opreste motorul...daca apesi butonul de start,motorul porneste? Sau porneste doar dupa ce iei contactul si-l pui la loc?

Sal. Scuze de intarziere. Reporneste singur, fara sa-i fac nimic. Se opreste doar pentru 2-3 secunde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Prin noiembrie dupa o ploaie mi-a cazut motorul pe partea cu cricul si mi s-a indoit rezervorul. Se poate repara la un tinichigiu sau trebuie sa inlocuiesc rezervorul ?

E chiar pe cantul ala, si a sarit si vopseaua in locul ala. A cazut pe ciment.

Mi s-a zgariat si carena spate destul de urat, plus semnalizari rupte, fata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa rezervorul asa, e prea mare bataia de cap, si tine numai pana data viitoare. Ai grija unde o parchezi, vezi ca vara se infunda si in asfalt cricul, pune mereu ceva sub el.

Da-te cu mobra si fa km! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.12.2019 la 16:26, andri77 a spus:

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

 

Eu pateam asta de la o borna de baterie slaba. In mers era suficient sa tina bobina and all dar daca ii dadeam socuri / denivelar / accelerari bruste samd... pentru o clipa pierdeam curentul. Basca, puneam contactul, faceau ceasurile circuitul si cand apasam butonul starter se inchidea bordul si murea tot. Moment in care trebuia sa dau jos carena neagra de sub rezervor si sa misc borna putin. Mobra era un pc36 2006

 

Poate scapi repede de buba si fara costuri semnificative

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Un clip foarte bun si amuzant despre cum se verifica incarcarea la Hornet, urmata de inlocuirea releului si a bateriei:

 

 

Mi-e teama ca ma lasa si pe mine releul.

Vineri am avut mai multe drumuri scurte de facut prin oras si, dupa aprox. 8-9 porniri.. am ramas fara curent.

 

Weekend-ul asta urmeaza sa verific incarcarea. Anul trecut era ok, dar cine stie.. o fi luat COVID releul intre timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

UPDATE

 

Am avut noroc, problema a fost cauzata de mufa dintre stator si releu.

Cablurile au fost sertizate individual, incarcarea e ok.

 

Pentru cei cu Hornet din prima generatie, va recomand sa verificati mufa respectiva la fiecare inceput de sezon si sa curatati cu spray de contacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Exact.

 

Hornet din prima generatie sunt afectate de problema asta, mai devreme sau mai tarziu.

De aceea recomand sa o verificati periodic sau sa o eliminati de tot, cablurile se pot sertiza individual si se elimina problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inlocuit-o cand am schimbat releul anul trecut. Se comporta mai bine cu modelul asta dar vara cu ventilatorul si toti consumatorii porniti scade pe la 13.0 uneori.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ooof,

Ma aflu, dragii mei, intr-o incurcatura teribila. Am uitat ca tre sa fac ITP-ul acum, in iunie. Drept urmare, la prima tangenta cu un echipaj de politie, mi-a fost oprit talonul Hornetului.
Acum, mare buba, sa zic ca nu e, asta e, imi asum uitarea. Partea proasta este ca pentru a-mi obtine talonul inapoi trebuie sa fac verificarea ITP la RAR, iar eu necumparand motocicleta cu toba originala, am fost respins cu brio.

 

Nu stiu exact cum sa formulez, dar am nevoie de ajutor, macar pana trec de ITP de o finala originala. As putea gasi intelegere pentru cateva ore in Bucuresti? Sunt in stare si sa platesc, de cinstit, cat curpinde!

Poate sa postez rugamintea mea de ajutor si in alta parte a forumului? Sau unde as putea gasi lumina salvatoare?

 

Multam mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 29.06.2020 at 20:10, mithry said:

ooof,

Ma aflu, dragii mei, intr-o incurcatura teribila. Am uitat ca tre sa fac ITP-ul acum, in iunie. Drept urmare, la prima tangenta cu un echipaj de politie, mi-a fost oprit talonul Hornetului.
Acum, mare buba, sa zic ca nu e, asta e, imi asum uitarea. Partea proasta este ca pentru a-mi obtine talonul inapoi trebuie sa fac verificarea ITP la RAR, iar eu necumparand motocicleta cu toba originala, am fost respins cu brio.

 

Nu stiu exact cum sa formulez, dar am nevoie de ajutor, macar pana trec de ITP de o finala originala. As putea gasi intelegere pentru cateva ore in Bucuresti? Sunt in stare si sa platesc, de cinstit, cat curpinde!

Poate sa postez rugamintea mea de ajutor si in alta parte a forumului? Sau unde as putea gasi lumina salvatoare?

 

Multam mult!

 

Incearca si pe grupurile de FB, pe aici nu prea mai e multa activitate, din pacate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.06.2020 la 20:10, mithry a spus:

ooof,

Ma aflu, dragii mei, intr-o incurcatura teribila. Am uitat ca tre sa fac ITP-ul acum, in iunie. Drept urmare, la prima tangenta cu un echipaj de politie, mi-a fost oprit talonul Hornetului.
Acum, mare buba, sa zic ca nu e, asta e, imi asum uitarea. Partea proasta este ca pentru a-mi obtine talonul inapoi trebuie sa fac verificarea ITP la RAR, iar eu necumparand motocicleta cu toba originala, am fost respins cu brio.

 

Nu stiu exact cum sa formulez, dar am nevoie de ajutor, macar pana trec de ITP de o finala originala. As putea gasi intelegere pentru cateva ore in Bucuresti? Sunt in stare si sa platesc, de cinstit, cat curpinde!

Poate sa postez rugamintea mea de ajutor si in alta parte a forumului? Sau unde as putea gasi lumina salvatoare?

 

Multam mult!

Daca spui si ce model de hornet ai sigur o sa te ajute cineva. Eu te pot ajuta cu finala stock de hornet 2007(PC41).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Vallach a spus:

 

Incearca si pe grupurile de FB, pe aici nu prea mai e multa activitate, din pacate..

ok, incerc, multam!

 

Acum 20 minute, mad.alin a spus:

Daca spui si ce model de hornet ai sigur o sa te ajute cineva. Eu te pot ajuta cu finala stock de hornet 2007(PC41).

am 2002, PC36 :S

multam oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Aici e slabă activitatea pt că Hornetele nu se prea strică. Are cineva alarmă Acumen pe mobră? Am nevoie (pt procedura de reiniţializare a cheii) de procedura "pin override" iar situl Acumen.co.uk s-a închis. Mersi

Am găsit prin mailurile din 2009 cu un tehnician Acumen, întreaga procedură.

Pentru doritori, vă pot da pe mess şi poza cum se şuntează alarma în caz de urgenţă

 

Acumen Cat 1 TRANSMITTER CODING

THE ALARM CAN ONLY KNOW 2 TRANSMITTERS AT ANY ONE TIME

If you don't have a key fob and you don't know the PIN

1. Trigger the alarm by switching on the ignition and leaving it on

NOTE! If the siren does not sound (i.e. - it has already triggered 10 times for an 'ignition on' reason) then click HERE

2. While the alarm is sounding, remove the system fuse and connect both anti-tamper switch wires
         to the bike battery positive terminal

3. Wait until the siren stops sounding

4. In the quiet period, before the alarm sounds again (10 seconds) replace the system fuse

5. The alarm will give 1 beep and the indicators will flash once

6. Press transmitter 'key' button once - you will hear 1 beep

7. Press transmitter 'key' button again - you will hear 3 beeps

(you will keep both anti-tamper switch wires all the time until here, if not learning will not complete)
(You may not hear these because the alarm may be sounding again by this time)

THE SYSTEM HAS NOW LEARNED THIS NEW TRANSMITTER

 

Secţiunea HERE  (performing a PIN dump)

1.Ignition ON  2. put the PIN dump for 5 sec to the ground  3. remove the PIN dump from ground  4. put both anti-tamper switch wire to 12V 5. remove both wire anti-tamper from 12v 6. Ignition OFF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...