acalin Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Am mai observat ca se mai aprinde si cand ii pun cricul dupa ce se incalzeste. Daca misc cricul mai licareste asa, dar nu vrea sa stea aprins. O singura data am reusit sa-l fac sa ramana aprins, tot prin miscarea cricului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Schimba-l si gata. Daca se defecteaza de tot nu mai sta motorul pornit cat timp esti cu crickul in pozitia de jos. E deranjant daca vrei sa il lasi sa se incalzeasca fara a fi pe moto sau in diverese situatii in care lasi moto pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Unde e poziționat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 undeva in zona marcata cu rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cergutza Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Multumesc! O sa trebuiască sa l schimb si eu ca are licareli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florian Yfl Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 30 de lei am dat pe senzor de netru. Aveam aceleasi simptome ca alea tale, la cald nu mai indica neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 Salut, are cineva un releu pentru semnal, sa.l probez, pentru un Hornet 2006, ca nu mai stiu de ce naiba i.ar nu.mi merg semnalele.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 La 19.08.2019 la 11:51, Florian Yfl a spus: 30 de lei am dat pe senzor de netru. Aveam aceleasi simptome ca alea tale, la cald nu mai indica neutru. un link sau ne poti spune de unde ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florian Yfl Postat August 22, 2019 Share Postat August 22, 2019 La 20.08.2019 la 12:05, Psycho87 a spus: un link sau ne poti spune de unde ai luat ? https://www.autoemarket.ro/piesa-auto-senzor-releu-nus-102 L-am comandat la un magazin de piese auto, NUS102 este codul senzorului si este facut de cei de la TOURMAX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat August 22, 2019 Share Postat August 22, 2019 Ms. Cu tot cu transport ajung tot la pretul cu care l-am gasit local in Cluj-Napoca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mukiki Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste. Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea. Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile. Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia. Update, la rece a pornit. Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca. Update 2 :)) nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 "releul de încărcare" ce zice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Dupa 4-5 ani de MOTUL 7100 am incercat MOTUL 5100 ... (mie imi place 7100) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 La 23.08.2019 la 12:05, mukiki a spus: Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste. Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea. Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile. Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia. Update, la rece a pornit. Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca. Update 2 :)) nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla. O chestie pe care am patit-o la un 2006, o borna de baterie se slabise si nu mai facea fata sa tina necesarul de putere pentru pornire. Cand dadeam la automat tacanea si se stingea tot bordul. Releul de incarcare se blocheaza pe inchis - nu mai alimenteaza bateria, se goleste bateria si... ioc curent sau pe deschis... caz in care iti incarca bateria pana o distruge... din nou ... ioc curent. Vezi ce si cum. Verifica bornele si ... poate scapi ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 2, 2019 Share Postat Septembrie 2, 2019 (editat) On 26.08.2019 at 12:12, winky said: Dupa 4-5 ani de MOTUL 7100 am incercat MOTUL 5100 ... (mie imi place 7100) 7100 are o culoare atragatoare si un buchet asa de fructe, dar e cam sintetic On 23.08.2019 at 12:05, mukiki said: nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla. Exact cum au zis si colegii mai sus, as incepe cu verificarea incarcarii si a bateriei. Chiar daca e noua, bateria la Hornet are o capacitate foarte mica 6-7 Ah si daca nu se incarca corect in timpul mersului ramai fara curent rapid. Editat Septembrie 2, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian123 Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Salut!As dori sa cumpar un Hornet din 2002 pe carburatie...intrebarea mea,poate stupida pentru unii...este mare diferenta la consum intre injectie si carburatie?Nu de alta,dar as dori sa tin mult timp aceasta motocicleta si daca as mai strange ceva timp niste bani as putea sa imi iau si pe injectie dar nu stiu daca chiar se merita pentru atata lucru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Ia injectie daca iti permiti, simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristiaNNNw0w Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Si eu zic sa mai strangi cat e nevoie si sa-ti iei cu injectie. Diferenta nu e doar de consum. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian123 Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 Acum 53 minute, CristiaNNNw0w a spus: Si eu zic sa mai strangi cat e nevoie si sa-ti iei cu injectie. Diferenta nu e doar de consum. Spor ma intereseaza strict consumul pe partea asta...vreun posesor de asa ceva daca mi-ar da info ar fi perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 6, 2019 Share Postat Septembrie 6, 2019 (editat) Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. Editat Septembrie 6, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 (editat) On 07.09.2019 at 0:09, john17 said: Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. Eu am Hornet pe carburatie de 9 ani (moto e fabricata in 2000) si nu m-au mancat carburatoarele inca O singura data le-am curatat/sincronizat si nu pt ca era nevoie ci pt ca am facut o revizie generala a motocicletei. Ca si costuri de intretinere este mai ieftina varianta carburatoarelor. Un avantaj dpdv practic al motorului pe injectie este intr-adevar faptul ca pornirea este fara bataie de cap pe orice vreme. Dar nici carburatoarele nu mi-au facut figuri, tragi socul, o lasi 2 min si esti gata. Consumul meu mediu este de 5.6L / 100km. In plus bag benzina de unde apuc, nu ma stresez, merge cu orice Btw, am fost cu Hornet pe Transalpina de multe ori (Pasul Urdele -> 2.145 m, cea mai inalta sosea din RO) si nu am avut nici o problema datorita motorului pe carburatie. Ca fapt divers, daca ai probleme cu injectoarele cat costa branza? Concluzie: eu as alege un motor pe injectie, pentru ca e o tehnologie mai noua, pentru ca cine stie ce regulamente mai apar privind emisiile samd, insa sa nu aruncam cu pietre in modelele pe carburatie, si-au facut si isi fac treaba foarte bine. @Adrian123, daca esti incepator poti lua in calcul si o investitie mai mica intr-un Hornet pe carburatie. Preturile sunt cam 1600-2000 EUR, pe cand modelul pe injectie este 3000+ EUR. Edit: inca un articol interesant: https://www.revzilla.com/common-tread/why-things-are-fuel-injection Editat Septembrie 9, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 N-am aruncat cu pietre! Am expus dezavantajele carburației pt un începător nepriceput în ale mecanicii. Probleme cu injectoarele? Prea rar se întâmplă! Mai degrabă pompa sau vreun senzor. La carburatoare ai întreținere periodică și reglaje, la injecție nu prea faci nimic, deci costuri de întreținere 0 de cele mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Consumul este cam acelasi. Vorbesc de PC34 2001 si PC42. Cu niciuna din ele nu am avut niciodata probleme cu pornirea, udarea bujiilor, etc. Consumul este 5,5 + sau - in functie de cum conduci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 (editat) 51 minutes ago, einstein1984 said: si cate juma de ora ai stat la 2000 de metri? Nu inteleg intrebarea.. Eu mi-am vazut de drum si nu m-am oprit sa fac poze pt ca mi se decoloreaza geaca de la tras in chipuri Am ramas o data peste noapte la Ranca (1600m), moto a pornit a doua zi fara probleme. 51 minutes ago, einstein1984 said: Sa zici ca un carburator e la fel d ebun ca inectia Nu am zis asta. Pentru comparatie intre cele doua sisteme vezi link-urile ce le-am pus, se explica destul de bine acolo avantajele si dezavantajele. Si hai sa nu pornim nebunia aici, topic-ul asta e ca si cel cu uleiuri si anvelope.. neverending story 41 minutes ago, mad.alin said: Consumul este cam acelasi. Vorbesc de PC34 2001 si PC421. Cu niciuna din ele nu am avut niciodata probleme cu pornirea, udarea bujiilor, etc. Consumul este 5,5 + sau - in functie de cum conduci. Fixed https://de.wikipedia.org/wiki/Honda_CB_600_F_Hornet Editat Septembrie 9, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Septembrie 9, 2019 Share Postat Septembrie 9, 2019 Ai dreptate...le-am incurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.