gombocka Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 auzi mah!!!!cu riscul de a imi lua cine stie ce de la admin.......ala era copilashul meu si a plecat recent dintre noi!!!pt afirmatia asta sa te fereasca sfantu ca vreodata sa dam nas in nas!!!!!am scris aici ca sa nu zica nimeni ca nu am curaj sa vada toata lumea ce zic!!!!stai tu linistit ca nu stau io numa aici in oraselul meu si pt faptul ca te-ai legat gratuit de catelul meu,iti platesc io vorbele tale!!!!!!!!!! Am si eu un catelus, super "agitat" si jucaus de felul lui, curios la orice. E ca si un copilas, dar ii e frica de hornet, de orice sunet de motor de altfel. In schimb pot spune ca ma saluta deja cand ajung in fata portii, il aud, deci recunoaste sunetul viespei numai din auzite. Alte motoare nu sunt in apropiere, numai masini. La masina iara la fel, saluta numai cand aude ca vin, la alte masini nici o reactie. Deci sa nu ma intrebati ce au cateii ce nu avem noi ca nu stiu. Dar ce avem noi motociclistii si poate altii nu, sa nu lasam sa se piarda: sa nu ne certam, din moment ce fiecare numai da cu parerea. Viespa e un motor super reusit, care are nevoie de atentie. Eu am comandat ulei Procycle de la Louis. Tot am citit pareri despre fel de fel de uleiuri, insa nimic despre Procycle. In motorul precedent am folosit numai aceasta marca, am fost multumit. Deci, fiecare e liber sa dea cu parerea, nu ma supar (sa nu va legati de membrii de familie, e f josnic!!). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cica filtru de ulei e f important. Majoritatea filtrelor pot retine particule pana la 50 microni, dar daca pui un filtru mai bun care retine particule si mai mici, de pana la 40 de microni se protejeaza uzura motorului cu 50% mai mult. Printr-un filtru mai bun, se pot extinde perioadele de schimbare a uleiului f mult. Asa ca data viitoare, sa luam un filtru mai bun. Este chiar o carte foarte populara: "The motor oil bible - the 3000 miles oil change myth" ...adica mitul schmbarii uleiului la 5000 de km... E super tare cartea. Contine tot ce vrei sa stii despre ulei, mineral, sintetic, filtrare, auto vs moto, aditivi, stil de condus si efectele acestuia asupra uleiului, vascozitate, cum se strica uleiul, teste. Numa vreme de citit trebe. oil_bible.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 azi am luat ulei de furca 10w motorex si semering atena maine as incerca sa schimb uleiul si semeringurile de la furca ca dupa cumparaturile facute 1400 lei nu mai am nici bani de wc public. nu imi mai permit sa dau 100 lei pe schimb la service. daca ati mai facut careva schimbu si aveti sugestii sau sfaturi le ascult bucuros sa nu fac vreo tampenie. daca imi reuseste schimbu si simt vreo diferenta am sa postez. salut! eu am schimbat de curand simeringurile si sincer a fost mai usor decat m-am asteptat, tinand cont ca nu sunt de domeniu, cum a zis cineva intr-un post mai sus, trebuie doar sa fii atent, mai ales cand bagi simeringul nou sa nu zgarii metalul sau sa deteriorezi simeringul. bafta! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Ma minunez cand citesc pe hornet.it la forum si vad ca aproape toata lumea zice ca schimba uleiul la viespi la 12.000 de km, in afara de cei care se dau pe circuit. Pe circuit cica folosesc uleiuri racing care se schimba f repede, 3-4000 km. Unu zice ca are la Hornet 140.000 de km cu compresia la motor verificata si in regula si ca a urmat exact manualul. Altu cica are 230.000 de km, da nu mai stiu daca Hornet sau alta Honda. Zice unu ca Honda inainte sa scrie in manual testeaza motoarele la greu si 12.000 de km intre schimburi e limita inferioara, chiar si la 20.000 neavand nimic motorul. Insa si acolo, vanzatorii recomanda schimbul de ulei la 6000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Insa si acolo, vanzatorii recomanda schimbul de ulei la 6000 km. OOOO oare de ce? Ziceati ceva de filtre de ulei mai bune care sa retina particule mai mici, ce marci sau ce modele s-ar incadra? Eu am folosit pina acum doar champion, de fapt n-am gasit altul mai bun, mai era parca hilfo dar n-am incercat. pare interesanta cartea pe care ai pus-o o sa ma uit prin ea cand am timp. Am gasit o chestie pe situl valvoline despre uleiul de motor: http://www.valvoline.com.ro/default.asp?op...tart&idp=16 ndicativele API Putin dupa al II lea Razboi mondial, Institutul American de Uleiuri (API) a pus bazele unui sistem care a stabilit trei nivele de baza pentru uleiurile de motor: obisnuite, premium si de mare putere. In mod normal, trei nivele nu puteau acoperi toata paleta de aplicatii de la un vehicul obisnuit la camioane de mare tonaj. API a realizat intr-un final ca si alte variabile trebuia luate in considerare, cum ar fi tipul de motor si uzura sa. In 1952, API a lansat sistemul de clasificare. Sistemul API se raporteaza la doua clasificari generale : S pentru Service ( automobile clasice si camionete) si C pentru aplicatii comerciale ( echipament diesel clasic ). Subdiviziile lui "S" sunt : SA: Acesta este un ulei mineral simplu care nu contine aditivi inclus in lubrifiantii de inalta tehnologie astazi. Acest ulei a fost folosit prima data in 1920 si azi nu mai e folosit . SB: Uleiuri care contin inhibatori de uzura si oxidare pe langa inhibatori de coroziune. Acest ulei a fost folosit inainte de 1964 si a fost creat pentru automobile care faceau fata unor conditii moderate de mediu. Nu se mai foloseste astazi. SC: Aceasta clasificare a fost recomandata initial pentru automobilele din 1964-67 . Contine aditivi care controleaza rugina, uzura, coroziunea si depunerile in motor. De asemenea nu se mai foloseste SD: Lubrifiantii SD au fost recomandati pentru automobilele din anii 1968-70 si pentru vehicule de pasageri de dupa 1970. Acesta are acelasi pachet de aditivi ca si SC si il poate inlocui. SD nu mai este folosit astazi SE: Acesta categorie este recomandata pentru anumite automobile in 1971 si majoritatea celor din 1972. Acesta oferea mai multa protectie decat SD si era folosit si pentru motoare puternice. In timp a inlocuit SD, dar nu mai este folosit. SF: Recomandat in 1988 si pentru vehicule vechi. Acest ulei are proprietati anti-uzura puternice si mai multa stabilitate impotriva oxidarii decat SE. De asemenea nefolosit astazi. SG: Incadrarea SG a fost introdusa in 1989 si a combinat performantele lui CC (ulei folosit pentru motoare diesel turbo utilizate intens in conditii grele). A fost facut pentru motoare din 1993 si mai vechi; de asemenea nefolosit astazi. SH: Acum neexistent, a fost creat pentru motoare din 1996 si mai vechi. SJ: Introdus in 1996, aceasta clasificare este pentru toate motoarele automobilelor din 2001 si cele inca pe piata. SL: aceasta clasificare este pentru motoarele pe benzina functionale in prezent. Uleiurile SL siunt facute pentru temperaturi inalte, pentru a controla depunerile si a micsora consumul de combustibil. Unele sunt denumite si „conservatoare de energie’. In curand va aparea si categoria SM. Ei zic ca "cika" de asemenea nefolosit astazi,dar toate uleiurile lor de motociclete au acest indicativ. Pina la urma cum e? O fi facut articolul asta la misto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Din cate stiu eu filtrul se da cu un ulei special e care il gasiti in kiturile de curatat speciale. Nu mai stiu exact cum se cheama dar stiu ca am citit despre asta,asa ca nu va faceti griji! Cat despre mers si fara e normal sa merga ! @cipri-ce marca e filtrul tau ala din poza? Intreb pt ca aproape asa arata si al meu dar era KN si doar l-am curatat pus la loc si la drum! nu stiu asa am luat motorul cu el am cautat codu pe net dar nu am gasit nimikk codul e HMKL8-LF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Salut , revin la intrebarea pe care am pus-o mai inainte , este cineva care a schimbat ulei, numai ulei in furca? ce ulei ati pus si cam de unde se incepe toata operatia ? ce se demonteaza si ce nu? Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Salut , revin la intrebarea pe care am pus-o mai inainte , este cineva care a schimbat ulei, numai ulei in furca? ce ulei ati pus si cam de unde se incepe toata operatia ? ce se demonteaza si ce nu? Asfalt uscat. Intreb si eu daca ptr suma de 100 ron, merita sa te muncesti atat de mult. Nu mai bine merg eu la unul care face zilnic treaba asta si atunci termina si mai repede si tu nu faci decat sa stai;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 OOOO oare de ce? Ziceati ceva de filtre de ulei mai bune care sa retina particule mai mici, ce marci sau ce modele s-ar incadra? Eu am folosit pina acum doar champion, de fapt n-am gasit altul mai bun, mai era parca hilfo dar n-am incercat. pare interesanta cartea pe care ai pus-o o sa ma uit prin ea cand am timp. Am gasit o chestie pe situl valvoline despre uleiul de motor: http://www.valvoline.com.ro/default.asp?op...tart&idp=16 Ei zic ca "cika" de asemenea nefolosit astazi,dar toate uleiurile lor de motociclete au acest indicativ. Pina la urma cum e? O fi facut articolul asta la misto? Si eu tot Champion am folosit si ma gandesc ca e de calitate normala, nu nustiuce, la 35 de lei cat face. Pare-mi-se ca filtrul original Honda e vreo 30 de euro, dar nu stiu daca e cu mult mai performant sau doar platesti pt ca e original Honda. Oricum, la cat de fiabil si de laudat e motorul de CB600F, adica Hornetul nostru, nu are rost sa ne cacam atata pe noi, ca si asa dupa 2-3 ani ne luam altele mai mari, de-om fi si om trai. Se zice ca motorul asta e bulletproof...antiglont. Multe trec suta de mii de km (da la vanzare nu au mai mult de 30.000 ) cu intretinere normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 auzi mah!!!!cu riscul de a imi lua cine stie ce de la admin.......ala era copilashul meu si a plecat recent dintre noi!!!pt afirmatia asta sa te fereasca sfantu ca vreodata sa dam nas in nas!!!!!am scris aici ca sa nu zica nimeni ca nu am curaj sa vada toata lumea ce zic!!!!stai tu linistit ca nu stau io numa aici in oraselul meu si pt faptul ca te-ai legat gratuit de catelul meu,iti platesc io vorbele tale!!!!!!!!!! Prietene, tu nu stii de gluma? Daca stii, da-mi un PM si-ti dau adresa mea sa bem o bere, si-ti povestesc si eu despre fostul meu caine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Are careva nevoie de un radiator nou pt bondar? PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Salut , revin la intrebarea pe care am pus-o mai inainte , este cineva care a schimbat ulei, numai ulei in furca? ce ulei ati pus si cam de unde se incepe toata operatia ? ce se demonteaza si ce nu? Asfalt uscat. Am pus un link cu o pagina inainte in care arata cu poze operatiunea.E in italiana dar te lamureste. @vladut 50 Ala cu 230 000 km e un CBR mai vechi ,dar motorul parca-i tot la fel ca la hornet. Toate bune. Editat Aprilie 17, 2009 de flea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Prietene, tu nu stii de gluma?Daca stii, da-mi un PM si-ti dau adresa mea sa bem o bere, si-ti povestesc si eu despre fostul meu caine. nu stiu de gluma in legatura cu catelul meu.nu las pe nimeni sa zica asa ceva!mai bine las-o balta....am io cu cine bea bere. legat de radiator,am vazut sapt asta pe ebay.co.uk unu la 40 de lire daca nu gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 va doresc tuturor viesparilor un paste fericit alaturi de cei dragi!stiu ca e putin cam intarzaiata urarea,dar nu a mers netu..sa va aiba dumnezeu in paza pe toti!!!asfalt uscat,curat si drumuri bune fara incidente!doamne ajuta sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 cum se comporta hornetul cu pasager? pasagerul are o pozitie comoda? se poate tine de rezervor sau doar de manerul din spate? ma gandesc sa achizitionez un hornet in iarna care vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 pasagerul se poate tine si de manerul din spate si se poate "propti" si de rezervor - oricum; motocicletele sunt jucarii egoiste; nu prea sunt pentru 2 persoane.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Hornetul are una dintre cele mai proaste pozitii pt. pasager dintre naked-uri! are rezervorul foarte jos fata de saua pasagerului iar intre saua pilotului si cea a pasagerului este diferenta mare de nivel! dar...este destul de confortabil la poponetz pt. pasageri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 din cate stiu de la prietena mea ...cica e ok ,u s-a plans niciodata ca ar fi incomod! nu e nici lux da nici rau! e adevarat ca ii vine mai greu sa se tina de rezervor ca vine peste mine dar pana acum nu s-a plans! am observat ca de obicei adopta o pozitie neutra intre rezervor si manerul spate adica o mana pe maner si una pe dupa mijlocul meu si cand franez mai tare se propteste in rezervor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Eu as spune ca hornetul e comod pentru pasager (in afara orasului) dar cu pauze pe la 70-100 km max. Am mers pasager destul pe el si pe la 70 km amortesc genunchii si *curu. Dar, am pasager care va poate contesta acest fapt, pentru ca doarme bine merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salut, Sunt in cautari de piese pentru un prieten care si-a avariat motocicleta - un Hornet 05-06. Intampin cateva probleme in cautari, asa ca vreau sa apelez la voi pentru ajutor si informatii. Mi-ar trebui un ansamblu de far cu cadrul de prindere, bordul, cu ansamblul de prindere, roata fata, posibil furca, parbriz, ghidon, plastice laterale si radiatorul. Caut piese SH in stare buna, aftermarketuri sau, de ce nu, si OEM. As dori sa aflu si cateva din variantele populare de accesorii aftermarket pentru ghidon, far (cu o forma cat mai apropiata de de cea originala, fara aberatii cycopls sau streetfighter) si panou de instrumente. As mai dori sa stiu si o descriere cat mai exacta a pieselor/modalitatii in care bordul si farul se prind/monteaza, intrucat nu am reusit sa gasesc o schema detaliata, sau un catalog/manual de service, pentru a ma ajuta in cautari. Evident, daca detineti piese din lista mentionata si doriti sa va despartiti de ele, as fi bucuros sa va ofer un pret bun pentru a ma scuti de asteptari si cautari Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaki_san Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 salut - am si eu de curand o Hornetica frumusica foc , si vreau sa va rog pe cei cu experienta de aici sa-mi ziceti la ce sa fiu atent la ea ca de abia am cumparat-o , e primul meu motor si nu stiu ce ar trebui schimbat din prima obligatoriu (ma refer la consumabile , ulei , filtru , etc .... ) Ce ulei , filtre , placute de frana , etc .....recomandati voi - ce parbriz recomandati pentru ea , eu vazusem modelul asta pe Louis si mi-a facut cu ochiul http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...8&anzeige=0 - la fel un crash bar tot de pe Louis http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...x=0&cmd.y=0 - ce cauciucuri mai moi cu aderenta buna v-ati pus voi , ca ala al meu pe spate e destul de uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 salut- am si eu de curand o Hornetica frumusica foc , si vreau sa va rog pe cei cu experienta de aici sa-mi ziceti la ce sa fiu atent la ea ca de abia am cumparat-o , e primul meu motor si nu stiu ce ar trebui schimbat din prima obligatoriu (ma refer la consumabile , ulei , filtru , etc .... ) Ce ulei , filtre , placute de frana , etc .....recomandati voi - ce parbriz recomandati pentru ea , eu vazusem modelul asta pe Louis si mi-a facut cu ochiul http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...8&anzeige=0 - la fel un crash bar tot de pe Louis http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...x=0&cmd.y=0 - ce cauciucuri mai moi cu aderenta buna v-ati pus voi , ca ala al meu pe spate e destul de uzat in legatura cu cauciucurile michelin pilot power sunt suuuper cauciucuri doar ca sunt cam scumpe! numa c am cumparat eu si am iesit in total cu ele la vreo 1250 lei! ulei repsol sau motul (10w40 sau 10w50)! filtrul de ulei de la k&n costa vreo 60 lei deci nu are rost sa faci economie la el; vezi sa fie lichidul de racire la nivel si sa iti porneasca termocupla! in rest asfalt uscat si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaki_san Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 cum verific lichidul de racire si termocupla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 ai vasul in care se pune lichidul de racire acolo sub sa (scrie pe capac "coolant") si ai reprezentat pe el cu 2 liniute nivelul! lichidul trebuie sa fie la liniuta de sus! iar cu termocupla: lasi motorul pornit stand pe loc si inainte de liniuta rosie de temperatura trebuie sa il auzi cum incepe sa sufle aer pe radiator(daca nu porneste cel mai probabil defect este sa fie sarita siguranta-sunt sigurante micute de 10A)! e important zic eu sa fie astea in regula pentru ca e un motor care se incinge foarte tare prin oras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 legat de radiator,am vazut sapt asta pe ebay.co.uk unu la 40 de lire daca nu gresesc Baga si tu link-ul daca vrei sa te creada cineva. Prietene, nu mai da sperante desarte oamenilor. Pt cei interesati de radiator NOU: OEM Honda (Inter Moto...Romania) = 425E + TVA (pare-se 7zile transportul) variante eBay: http://motors.shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_...p;_osacat=14780 sau cautati in italia sau luati unul busit cum va recomanda pretenu' : http://motors.shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_...p;_osacat=14780 Salut,Sunt in cautari de piese pentru un prieten care si-a avariat motocicleta - un Hornet 05-06. Intampin cateva probleme in cautari, asa ca vreau sa apelez la voi pentru ajutor si informatii. Mi-ar trebui un ansamblu de far cu cadrul de prindere, bordul, cu ansamblul de prindere, roata fata, posibil furca, parbriz, ghidon, plastice laterale si radiatorul. Caut piese SH in stare buna, aftermarketuri sau, de ce nu, si OEM. As dori sa aflu si cateva din variantele populare de accesorii aftermarket pentru ghidon, far (cu o forma cat mai apropiata de de cea originala, fara aberatii cycopls sau streetfighter) si panou de instrumente. As mai dori sa stiu si o descriere cat mai exacta a pieselor/modalitatii in care bordul si farul se prind/monteaza, intrucat nu am reusit sa gasesc o schema detaliata, sau un catalog/manual de service, pentru a ma ajuta in cautari. Evident, daca detineti piese din lista mentionata si doriti sa va despartiti de ele, as fi bucuros sa va ofer un pret bun pentru a ma scuti de asteptari si cautari Multumesc Pt manual de service da un PM daca nu l-ai gasit deja, sau vezi aici: http://pdftown.com/Honda-Hornet-600-W-Service-Manual.html Pretenu e ok? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.