mau Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) Deci ai magazin de consumabile ;) De aia recomanzi schimbul de ulei la 5000 km si al bujiilor la 10.000. Ai citit manualul Hornetului?In rest, de acord cu tine! ai dreptate ... cred ca am ramas blocat de la supersport (am avut inainte 2 si cam astea erau intervalele de schimb al uleiului) la hornet 600 2002 scrie in manual schimb ulei la 12.000 km la bujii scrie verificare la 12.000 si schimb la 24.000 (aici intradevar este mai nasol pentru cei care circula mult in oras sau zone cu praf si astfel infunda mult mai usor filtrul de aer => viata mai scurta pentru bujii) PS - am un client nebun cu un CBR600 2008 care face schimbul la 3000 km (cred ca o sa ii fac o oferta cand il vinde ) Editat Iunie 2, 2009 de mau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 in carte arata ca circuitul uleiului ..... pleaca de la pompa, intra prin gaurile din afara ale filtrului, prin filtru si dupa merge prin gaura diin interiorul filtrului (cel pe care se insurubeaza) ... deci ar trebui sa bag ulei pe gaurile exterioare ...... pana la urma motorul porneste sau nu? daca nu porneste de nici un chip, mai multe pot fi cauzele, nicidecum pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 motorul de hornet e tot motor de supersport futa-l dumnezo! cum scrie in manual se poate schimba uleiul in italia sau in japonia! la noi daca il schimbi la 12000km si mergi cu grupuri cu vitezane cum merg eu bagi (cuvant urat) in motor in 2 ani! ca sa te tii de grup cand deschid aia gazul intr-a 6a tre sa treci intr-a patra! asa k ii dau uleiul care ii place la 5500-6000 km si nu imi fac griji! ps: anul asta sunt la al doilea schimb de ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 motorul de pornit porneste fara nici o problema ..... l-am pornit a doua zi dupa ce a fost culcat ..... doar ca sta aprins becul rosu de ulei ...... si am dedus ca nu poate fi decat pompa dezamorsata (ca doar cu o zi inainte de a se rasturna nu avea nimic) ... si cand s-a rasturnat nu s-a lovit, a cazut pe crash pad ..... am incercat sa bag ieri cu siringa ulei, dar nu prea am reusit, curge inapoi .... l-am pornit si tot era becul rosu ...... am intrebat un mecanic de masini si zicea ca pompa ii dezamorsat si ca trebuie sa bag pe undeva ulei sa ajunga in pompa sa se amorseze ...... varianta ultima ar fi sa dau baia de ulei jos si sa o amorsez manual ..... dar nu vreau sa ajung pana acolo ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 o mica rectificare 1. MetalWarrior + prietena 2. rookie22 3. serbi 4. george05 5. arlequin 6. danny_nt + prietena 7. cristigh 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena 10. candea_cipri + sotia 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ? ( daca n-o taiem in Atena la o nunta - sper sa nu ) 14. hornet_basic + prietena 15. thea + prieten/prietena (depinde de mood) La mine va fi prietenul;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 motorul de pornit porneste fara nici o problema ..... l-am pornit a doua zi dupa ce a fost culcat ..... doar ca sta aprins becul rosu de ulei ...... si am dedus ca nu poate fi decat pompa dezamorsata (ca doar cu o zi inainte de a se rasturna nu avea nimic) ... si cand s-a rasturnat nu s-a lovit, a cazut pe crash pad ..... am incercat sa bag ieri cu siringa ulei, dar nu prea am reusit, curge inapoi .... l-am pornit si tot era becul rosu ...... am intrebat un mecanic de masini si zicea ca pompa ii dezamorsat si ca trebuie sa bag pe undeva ulei sa ajunga in pompa sa se amorseze ...... varianta ultima ar fi sa dau baia de ulei jos si sa o amorsez manual ..... dar nu vreau sa ajung pana acolo ..... [/quote Eu zic sa verifici daca cumva nu e problema de la bulbul de ulei sau daca nu s-a rupt cumva firul de la bulb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Joia asta? A fost bun frappe-ul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Joia asta? A fost bun frappe-ul ala. I'm game, vin sigur si joia asta daca mai defilam prin oras sa umplem strada de zumzaiala:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salutare! imi recomanda si mie cineva un mecanic bun...si ieftin am ceva probleme cu franele; pare ca raman pistonasele blocate si se aud niste sunete destul de ciudate, in special cand o misc in spate la intalnirea de saptamana trecuta a incercat cineva sa-mi recomande un meserias dar nu am dus discutia pana la capat...cred ca era @GRIGU (PLM) ... asa ca daca esti "pe receptie" omule, m-ar ajuta un contact al tipului merci anticipat sal, pe om il cheama iulica iar nr lui de tel e 0723788101. daca vrei adauga-ma pe mess si mergem pana la el intr-o zi. cristigrig13 e idul meu. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 PROPUN plimbarica joia asta pana in bikers otopeni. stam aoclo in curte la terasa. plecare la 8.30 din piata constitutiei. cine nu ajunge ne vedem direct acolo. (aveti alte idei mai bune, veniti cu propuneri) mie mi-a placut la nebunie scurtul drum pana la arc. am mai mers in grup dar nu de hornetisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 PROPUN plimbarica joia asta pana in bikers otopeni. stam aoclo in curte la terasa.plecare la 8.30 din piata constitutiei. cine nu ajunge ne vedem direct acolo. (aveti alte idei mai bune, veniti cu propuneri) mie mi-a placut la nebunie scurtul drum pana la arc. am mai mers in grup dar nu de hornetisti. DAAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Aham, subscriu si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 aham, mergem pe acolo. cu cat vom fi mai multi cu atat o sa ocupam mai mult DNul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TitiX88 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salut tuturor De mult nu am mai scris in acest topic si vreau sa va anunt..ca am avut de ales acum 2 luni intre hornet si conserva. Si dupa multe sfaturi(avantaje/dezavantaje de ambele parti) am ales conserva, mai exact Nissan-ul Primera care acum este masina personala Insa dragostea pt motociclete ramane si sper sa imi pot permite si un motor. Multumesc tuturor de sfaturi si in continuare ma documentez. PS Nu mai o sa am ocazia sa ma invat pe KTM pentru ca fratele meu a avut o cazatura destul de serioasa cu scuterul (care este cam praf) iar parintii mei nu ii cumpara alt motor pana nu mai creste (are 15 ani) Bye! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) doamnelor si domnilor....maine voi merge sa evaluez un viespe si sper sa pot deveni si noul proprietar..... asa ca va rog sa imi urati noroc la negociere .....si daca puteti sa imi spuneti cum se procedeaza cand cumperi un motor adus din afara si nu e inmatriculat.....e adus din italia si cam atat.... cica in acte voi fi eu si italianul...in fine poate ati trecut careva prin asta si imi puteti relata sa stiu ce trebuie sa fac ( eu sunt varza) de emotii ! Editat Iunie 2, 2009 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Am o veste proasta si multi nervi. Tocmai ce m-am intors de jos, de unde mi-am ridicat motorul cazut. Furtuna de afara a desprins o mare pancarda publicitara de tabla care a aterizat pe motorul meu si l-a doborat. Mi s-a spart carena de la codita pe partea stanga, in rest nu am mai vazut alte daune. Ramane sa mai vad maine pe zi. De certat nu cred ca am cu cine sa ma cert, si despagubire cam greu de obtinut asa ca o sa trebuiasca sa scot niste bani din buzunar pentru reparatie. Trist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 hai frate! te certi cu firma care a pus panoul acolo! simplu! daca sunt imbecili si nu sunt in stare sa construiasca un panou publicitar...sa plateasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nuxu Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) doamnelor si domnilor....maine voi merge sa evaluez un viespe si sper sa pot deveni si noul proprietar..... asa ca va rog sa imi urati noroc la negociere .....si daca puteti sa imi spuneti cum se procedeaza cand cumperi un motor adus din afara si nu e inmatriculat.....e adus din italia si cam atat....cica in acte voi fi eu si italianul...in fine poate ati trecut careva prin asta si imi puteti relata sa stiu ce trebuie sa fac ( eu sunt varza) de emotii ! Salut, Trebuie sa ii faci omologare + identificare RAR : 260 RON (trebuie sa aiba de toate, semnale, frane , stop , cauciucuri OK, etc... altfel s-ar putea sa strambe din nas cei e la RAR) Traducere legalizata a contractului + legalizare la notar cred cam 150 RON. --Iti trebuie la fisc. Asigurare ~ 100 RON Numrele nu mai stiu exact parca vre-o 60 RON Ordinea ar fi asa: -Programare la RAR (te programeaza cam intr-o zi maxim 2 la ce ora vrei tu.) -Inscrierea motorului la fisc. (La circa financiara de care apartii) -facut asiguarare RCA -mers la politie cu toate actele de pana acum si in aceeasi zi daca mergi de dimineatza sau a doua zi daca ai ajuns mai tarziu ai tablele. (Politia este in Pipera vis a vis de United Motors) Daca faci contract direct cu proprietarul din RO scapi de: - problema cu notar si tradus (am inteles ca poti sa scapi si daca te intelegi bine cu tantile de la fisc, eu nu am reusit). Traducerea e cam greu de gasit si mie mi s-a zis unde am intrebat ca ar dura cam o sapt. -RAR-ul este cu vre-o 100 de Roni mai ieftin daca ii face el omologarea inainte. Si eu mi-am luat-o acum 3 sapt dar pentru ca in lupta cu sitemul am clacat...i-am facut vanzatorului procura imputernicindu-l sa faca toate actele pentru motor in numele meu (costa 50 RON la notar). A facut toate actele, i-am platit chitantele pentru ce a cheltuit si mi-a dat motorul cu numere. Multa bafta si te asteptam la intalniri. ---------------- PS 4 MetalWarrior: Nasoala treaba ... insanatosire grabnica motoului tau. Editat Iunie 2, 2009 de nuxu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Am gasit pe louis un topcase givi..imi place cum arata dar din pacate nu au decat pentru modelul 2007. Ce parere aveti se poate pune oare si pe un model 2001? Are cineva top case de la givi? sunt curios cum vin prinderile alea. http://www.louis.de/_4048ea0d5c5a982799e4d...tnr_gr=10023552 Am vorbit si cu baietii sa-mi faca unul din fier si diferenta nu e prea mare de asta givi ... parca as prefera sa-mi cumpar unul. Voi ce ziceti sa-l iau cu tot cu topcase sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 hai frate! te certi cu firma care a pus panoul acolo! simplu! daca sunt imbecili si nu sunt in stare sa construiasca un panou publicitar...sa plateasca! azi o sa dau cateva telefoane, dar nu vad cum as reusii sa dau de acea firma de publicitate. o sa vad cine are zona aia, sectorul 2. de dimineata am facut o poza la panoul respectiv si la carena sparta, dar deocamdata nu am cum sa le descarc. ciudat este ca motorul nu are alte zgarieturi sau probleme, a pornit din prima de dimineata, becul de ulei a stat cam 10 secunde aprins si apoi s-a stins, este in regula. asigurarea mea nu ma ajuta la nimic din cate stiu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Am o veste proasta si multi nervi. Tocmai ce m-am intors de jos, de unde mi-am ridicat motorul cazut. Furtuna de afara a desprins o mare pancarda publicitara de tabla care a aterizat pe motorul meu si l-a doborat. Mi s-a spart carena de la codita pe partea stanga, in rest nu am mai vazut alte daune. Ramane sa mai vad maine pe zi.De certat nu cred ca am cu cine sa ma cert, si despagubire cam greu de obtinut asa ca o sa trebuiasca sa scot niste bani din buzunar pentru reparatie. Trist! plm, super naspa ! si eu ma uitam ieri la ale mele ca zburau tablele de pe blocuri picand la cativa metri de motorete. sigur nu se poate lipi cu fibra ? d'aia e bun cascao... imi pare sincer rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 plm, super naspa ! si eu ma uitam ieri la ale mele ca zburau tablele de pe blocuri picand la cativa metri de motorete. sigur nu se poate lipi cu fibra ? d'aia e bun cascao... imi pare sincer rau se repara fara probleme, cu fibra si revopsita, dar costa bani si nu prea sunt in buzunarul meu in perioada asta. si tocmai ce am dat ieri ceva banuti pe un kit de lant, care urmeaza sa-l schimb. o sa merg o perioada asa, asta in cazul in care nu dau de firma aia de publicitate si sa le dau cu panoul in cap. cat duce o vopsire, pt cei care au vopsit de curand motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Am gasit pe louis un topcase givi..imi place cum arata dar din pacate nu au decat pentru modelul 2007. Ce parere aveti se poate pune oare si pe un model 2001? Are cineva top case de la givi? sunt curios cum vin prinderile alea. http://www.louis.de/_4048ea0d5c5a982799e4d...tnr_gr=10023552 Am vorbit si cu baietii sa-mi faca unul din fier si diferenta nu e prea mare de asta givi ... parca as prefera sa-mi cumpar unul. Voi ce ziceti sa-l iau cu tot cu topcase sau fara? Nu cred ca se potriveste cel de 2007... e mai scurt. Am si eu pe un model 2002 si e super. Poze cu prinderile sunt ceva mai in urma... nu mai stiu exact pagina.... spor la cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Imi pare rau tare tare s-aud de horneta ta, la noi a cazut copac dar pe partea cu masina din fericire (sprijinit in portbagajul de fier de la dacie) nu pe partea cu cele 3 motoare. Stateam ca prostii in prag ca aia cu drobu de sare, ca deh, sa faci ce?. Sa iei motorul sa fugi unde? Tot cartierul e plin de pomi. Sper ca nu e sifonat rau de tot si se poate reface. In privinta firmei de publicitate, intreaba un avocat daca e cazul sa te agiti. La ce am vazut azi in Bucuresti in zona de nord, sunt sigura ca o sa fie multi care o sa dea in judecata primaria, pt ca nu s-a ingrijit sa taie ce e uscat, ce e putred la radacina, etc. Dar despre pancarde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 sper sa tina vremea cu noi sa ne vedem maine seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.