Crazy-devil Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 singuru factor care ma intereseaza e stabilitatea pe viraj,odata ce e pe trasa... daca se schimba in bine sau rau........restu' e can can nu te dai tu asa tare pe curbe, incat sa simti diferenta. din experienta mea, cu guma mai mare mi se parea mai stabila pe curbe, in schimb cu guma, mica e mai jucausa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 caz concret: am in casa o guma Pirelli Supercorsa 200/50/17, DOT 1111. ce voi observa daca o pun pe motocicleta mea (care vine cu 190/50/17 din ce-am vazut), iar pe fata 120/70/17 ?? am uitat sa specific ceva important: janta de 6" Sint modele care la inceput au iesit pe piata cu cauciucuri mai subtiri, dar sursa este forumul si sper ca este adevarat (marja 10mm), cel mai bine este sa incerci, i-ti convine - pastrezi, nu - dai jos. Singura problema adevarata este ca de obicei, cel subtire pe care il schimbi este mult mai uzat fata de cel nou (mai lat) si din aceasta cauza comparatia nu poate fi facuta pertinenta. Ar fi interesanta o comparatie intre cele 2, cu ambele noi, dar costa destul de mult, aceasta observatie nu-i a mea, dar pare foarte ok si la obiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Pune-o ca nu strici nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 In cazul asta posibil sa o atinga. Dar poti s o modifici putin. Daca e din plastic e chiar usor. Inca ceva - fiind o guma mai inalta, vei avea viteza mai mare decat ce arata bordul dar nu cu mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Yep doar un aspect am uitat... aparatoarea de la lant e fffffffff aproape de roata, nu stiu de ce au pus-o asa... dar nu-i bai uite aici ai calculator pt comparatii intre gume. l-am folosit si eu inainte sa montez un 190 in loc de 180 (desi 916 veneau si cu 190) iti da cat mai multe detalii despre. si am avut inca un link unde iti arata si cum va arata guma pe janta. dar daca pui 190/55 iesi mai in avantaj. In cazul asta posibil sa o atinga. Dar poti s o modifici putin. Daca e din plastic e chiar usor.Inca ceva - fiind o guma mai inalta, vei avea viteza mai mare decat ce arata bordul dar nu cu mult. da, dar asta numai daca ai cablul de kilometraj conectat la cutie sau roata spate. dar daca e la cutie, iarasi o poti sau se poate schimba din rapoartele la pinioane. la mine pe fata veneam cu 12/60/17, folosesc 120/70/17 si dupa cum se stie, au un decalaj pe ceas la vitezometru. cu 120/70/17 nu mai am, am mers de mute ori cu GPS-ul incat sa fac diferentele. decalajul este foarte foarte mic, insesizabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 unde-i linku? scuze. http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiciu cristian Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 parerea mea si din masinile avute(nissan pathfinder) cauciucurile recomandate de producator sunt esentiale am schimbat de 3 ori gumele(toate 4) la masina intr-o zi incercand sa schimb configuratia si sfarseam prin aprinderea esp-ului la o anumita viteza pt ca japonezii cand recomanda ceva inseamna ca au studiat intens problema!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 am o intrebare intrebare pt ce ce au mers si pe 50 si pe 55, nu ma adresez alora ce citesc en eglish pe la altii si ne scriu noua la astia mai prosti. zzr1400 de exemplu zice ca trebuie: 120/70ZR17 cu 190/50/17 intrebarea e simpla daca pui 190/55/17 e mai bine? cum zicea un coleg mai sus "eu zic ca japonezii nu e prosti", plm e prosti?! eu am mers pe xx numai cu ce zicea el, adica 180/55/17, n am incercat altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 s-a mai scris de 20 ori, diferente in comportament, majore,apar cand sari calu: ex: pe o janta de 5.5" sa pui guma de 190/50/17 sau mai ales 200/50/17 iar orice 'side efect' este in stransa corelatie cu experienta ride-ului. multi sunt copaci si o sa spuna ca nu vad diferenta daca pe mobra lor (ce vine cu janta de 5.5 si 180/55/17) o sa-si puna 200/50/17... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 s-a mai scris de 20 ori, diferente in comportament, majore,apar cand sari calu: ex: pe o janta de 5.5" sa pui guma de 190/50/17 sau mai ales 200/50/17 iar orice 'side efect' este in stransa corelatie cu experienta ride-ului. multi sunt copaci si o sa spuna ca nu vad diferenta daca pe mobra lor (ce vine cu janta de 5.5 si 180/55/17) o sa-si puna 200/50/17... eu am intrebat alceva. alt exemplu ....busa zice ca vrea 190/50/17 pe spate. Multi pun 190/55/17 de ce? am vazut si eu pe net povestea ca pe 55 e mai inalt si asa devine mai ascutit.si e mai bine pe curbe, dar de zic sa pui pe 50? ca cu 50 la linitie ai mai mult cauciuc? doar de asta? care sunt diferentele in rulare? 190/50/17 vs 190/55/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 pai cred ca ti-ai dat singur raspunsul. pe mine personal m-ar interesa pe care din ele am pata mai mare de contact cand sunt aplecat, in viraje (adica ala care e mai stabil). chiar daca necesita mai multa 'munca' sa-l aplec. nu ma incanta daca mobra se 'culca' singura,sau daca se apleaca usor. ma incanta daca sta stabil pe trasa si daca are aderenta buna atunci cand e pe viraj. cred ca pe viraje, teoretic ar trebui sa fie mai ok 190/55/17. Presupunand ca vorbim de janta de 6" . busa are de 6" nu? am un 200/50/17 care pare destul de ascutit, chiar daca-i /50 si nu /55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Pe o janta de 5,5 care in mod normal se pune 180/55,daca se monteaza un 190/50 diferentele or sa fie insesizabile la ciclistica si la viteza ,mai ales ca nu se foloseste motocicleta pe pista sau nu avem abilitatea de a o folosi la capacitatea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 pai cred ca ti-ai dat singur raspunsul. pe mine personal m-ar interesa pe care din ele am pata mai mare de contact cand sunt aplecat, in viraje (adica ala care e mai stabil). chiar daca necesita mai multa 'munca' sa-l aplec. nu ma incanta daca mobra se 'culca' singura,sau daca se apleaca usor. ma incanta daca sta stabil pe trasa si daca are aderenta buna atunci cand e pe viraj. cred ca pe viraje, teoretic ar trebui sa fie mai ok 190/55/17. Presupunand ca vorbim de janta de 6" . busa are de 6" nu? am un 200/50/17 care pare destul de ascutit, chiar daca-i /50 si nu /55. pai ce aderent mai vrei cand esti aplecat. raspuns vad ca ti-ai dat si tu singur.. 190/55 va sta mult mai usor pe curba, comparativ cu 190/50. acum depinde de modelul cauciucului si de producator. unii le fac ascutite, altii rotunde. 200/50/17 pe ce motor vrei sa-l pui?. e cam mult 200/50. mi se pre o guma turing pe un motor mai mare. nu o guma race, cu care sa te dai pe pista sau de la care sa vrei aderenta pe curba. Pe o janta de 5,5 care in mod normal se pune 180/55,daca se monteaza un 190/50 diferentele or sa fie insesizabile la ciclistica si la viteza ,mai ales ca nu se foloseste motocicleta pe pista sau nu avem abilitatea de a o folosi la capacitatea ei. am avut pe a mea guma 190/50/17 in loc de 180/55/17.pe curba ma chinuiam sa o aplec. trageam de ea ca disperatu. apoi am pus 190/55/17. situatia s-a schimbat foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) da, cred ca pe un 5.5" (janta), pe care vine stock 180/55/17, decat sa pui 190/50/17, mai bine pui 190/55/17... @crazy, vis a vis de aderenta,vroiam sa spun ca pe o mobra cu janta de 6", cand ai guma de 190/55/17, si esti aplecat sa zicem 45 grade, cred ca ai un patch de contact cu solu mai mare decat ai cu 190/50/17. (datorita felului in care e curbat cauciucul respectiv pe janta respectiva). 190/50 e mai talpa (zic eu...) oricum ce vorbi aici,vorbim stradal. la noi un procent f mic de oameni se dau pe pista. si aici se discuta folosirea pe strada. Editat Ianuarie 29, 2013 de Irinel Stiulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Jeana nu e moarta Jeana se transforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 da bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 hadriane iti luasi in sfarsit ban pe uzeru vechi? Nu a suportat sa stea pe bara. Stiulete, pune guma aia de 200 dupa ce-ti repari mobra si spune-ne ca creizideval n-a avut dreptate cand ti-a spus asta. manevrabilitate mai greoaie. o apleci mai greu pe curbe, top speed-ul scade. in schimb ai o aderenta mai buna, dar nesesizabil. Dpmdv e clar ca vorbesti din auzite sau ca iti dai cu parerea, practica te omora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 ala e iubitul tau , de ti l-ai pus la avatar? nu raspund la provocari Nu a suportat sa stea pe bara. Stiulete, pune guma aia de 200 dupa ce-ti repari mobra si spune-ne ca creizideval n-a avut dreptate cand ti-a spus asta. asta si intentionez.o pun de nevoie,oricum (nu ca as fi preferat-o pe asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 da, cred ca pe un 5.5" (janta), pe care vine stock 180/55/17, decat sa pui 190/50/17, mai bine pui 190/55/17... @crazy, vis a vis de aderenta,vroiam sa spun ca pe o mobra cu janta de 6", cand ai guma de 190/55/17, si esti aplecat sa zicem 45 grade, cred ca ai un patch de contact cu solu mai mare decat ai cu 190/50/17. (datorita felului in care e curbat cauciucul respectiv pe janta respectiva). 190/50 e mai talpa (zic eu...) oricum ce vorbi aici,vorbim stradal. la noi un procent f mic de oameni se dau pe pista. si aici se discuta folosirea pe strada. da, asa e. 55 e mai ascutit. dar asta sa nu crezi ca faci ce vrei pe curbe, fiind bazat pe aderenta aia in plus. Jeana nu e moarta Jeana se transforma ala e iubitul tau , de ti l-ai pus la avatar? e timid si nu va recunoaste. Nu a suportat sa stea pe bara. Stiulete, pune guma aia de 200 dupa ce-ti repari mobra si spune-ne ca creizideval n-a avut dreptate cand ti-a spus asta. Dpmdv e clar ca vorbesti din auzite sau ca iti dai cu parerea, practica te omora. ma refeream strict la el. la un mers decent, si crede-ma ca nu-mi dau cu parerea sau din auzite. ci din propria experienta. situatia se schimba cand vrei sa faci "performante stradale" inainte de WDW, am avut Dunlop GP Racer D211 190/55/17 iar pt Misano mi-am pus tot D211 doar ca era 180/55/17(ca in acte) situatia s-a schimbat foarte mult. parca faceam jonglerii cu motoru. dadeam guma pe capete fara nicio intentie si intratata ma trezeam ca am aproape genunchiu jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 pai tu ai janta de 5.5" am impresia,si nu de 6" este foarte LOGIC sa se comporte mai ok pe viraje cu 180/55 decat 190/55 la tine e evidenta diferenta mai ambigua este situatia la 190/55/ vs 190/50 pe janta de 6" ,ca sa zicem asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 da, daca nu ma insel e de 5,5. cert este ca tot pe aceiasi janta au pus 190/50/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Pune-o ca nu strici nimic. Sau pune-i-o ca nu strici nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 de ce nu-i intrebati pe cei care va fac revizia? dac-ati avea accident si vor gasi o alta guma decat cea indicata de constructor puteti spune adio asigurarii. va jucati prosteste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 de ce nu-i intrebati pe cei care va fac revizia? dac-ati avea accident si vor gasi o alta guma decat cea indicata de constructor puteti spune adio asigurarii. va jucati prosteste daca te duci la RAR si treci guma in carte/certificat, nu mai intampini astfel de probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 daca te duci la RAR si treci guma in carte/certificat, nu mai intampini astfel de probleme. foarte corect, asta daca ti-o trec ei in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.