dany_oldmoto Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 pai chiar daca as vrea sa montez totul in blocul de k,nu am cum,pentru ca nu am axa cu came. deci pana la urma rulmentul cu pricina-si ia ulei din zbor.nu vad ce probleme ar fi cu bucsa aia din moment ce are ulei in permanenta.cutiile de jawa de exemplu sunt pe bucse,la minsk sunt pe rulmenti si joaca in draci,ambreajul de ij are 'oala' pe bucsa,la jupiter e pe rulment si la fel,joaca si aia tropatica in motor. am citit pe blogul lui cristi sistemul de ungere la dnepra,insa la m 72 respectiv k 750, nu-mi pot da seama cum balboteaza arborele uleiul in timp ce acesta se afla la o distanta de minim 10 cm deasupra nivelului de ulei.in plus,la m exista o sita deasupra baii de ului,defapt desupra pompei,in timp ce la k este un perete despartitor avand doar cateva orificii. mno.. ma lamureste totusi si pe mine cineva cum ajunge uleiul la axa cu came - respectiv rulment,si cum balboteaza arborele uleiul care se afla la mai bine de 10 cm sub el. ps.va rog nu dat cu pietre,am intrebat doar legat de rulmenti, am fost la maxi scooter - [langa tm] si am aruncat un ochi printre rulmenti,6027 se gasesc la ambielajele burgman 400,250 si kimko agility 250. din ce am vazut koyo si skf,si cica recomandabili. domnii mei,io asa ceva nu bag in motorul meu.joaca ca dreq,ma mnca in plua sa le scot cu un ac protectia de pe bile,cum a zis @drobu,sa vad cum se prezinta in 'culise',da' m-am abtinut.e clar ca sunt facuti dea' droanga,ce sa mai.. vorba 'cea,daca scormonesti in chacat pute. am gasit insa unul rusesc,folosit ce-i drept,[insa tot ala rumanesc parca-i mai fain,urb-ul]da cum doamne iarta-ma,se prezinta mai bine decat 'stemele' astea ? @aleko are dreptate,rulmentii sunt facuti pentru un anumit numar de rotatii,si sunt totusi si cam imbatraniti.ok,dar ce ne facem daca ii inlocuim cu altii noi de la '0' cand acestia nu izbutesc sa treaca nici de macar 10% din rotatiile pentru care au fost construiti,asta in timp ce,eu am convingrea ca astia vechi ingroapa inca cateva generati d'astea 'stemoase'. daca o sa gasesc 2 rulmenti noi care sa se prezinte intr-o stare cel putin asemanatoare ca urb-ul meu,o sa-i cumpar si o sa-i pun sus,numai ca sunt de la '0'. insa tot nu vaoi fi impacat cu gandul c-am facut cea mai buna alegere. asta e.. mai scormonim. Sistemul de ungere la ambelaj e asemanator ca la simson,ai aruncatoarele de ulei pe falci(e simplu)e aceiasi treba si la axul cu came ca la simson care e tot cu rulment. Si pompa de ulei la k750 e tot incorporata in sita respectiva ca la m72(e aceiasi pompa de ulei,m72,.k750 ,ural 650) Barbotajul find mare pleaca uleiul peste tot(daca ai fost atent la pinioanele de distributie este o tevuca mica indreptata spre pinionul de la ambelaj care unge tot acolo(daca urmaresti capatul tevi ai sa vezi ca totul se face prin barbotajul din interior) Nu te uita dupa orifici de ungere ca nu exista asa ceva in motoarele respective m72,k750,ural Ce orificiu aveai tu acolo la bucsa aia e practic ceva asemantor cu sigurul orificiu care il are la pinionul de distributie care scoate gazele din interior afara. Barbotajul find foarte mare ajunge ulei si unde nu trebuie(daca te uiti atent in capatul ambelajului ai un rulment..si in capatul lui unde se pupa cu volanta trebuie sa fie inchis cu o saiba speciala si un distantier ovalizat(poti sta si 5 zile si tot nu ai sa vezi pe unde are ungere rulmentul respectiv....)totul se face prin barbotaj mai putin ungerea la ambelaj care o are datorita aruncatoarelor de ulei. Daca nu ar avea ungere la rulmentul de care pomenim..mai functiona un k750 sau un ural???deci e clara chestia cu ungerea. Sistemul de ungere la ambelaj e asemanator ca la simson,ai aruncatoarele de ulei pe falci(e simplu)e aceiasi treba si la axul cu came ca la simson care e tot cu rulment. Si pompa de ulei la k750 e tot incorporata in sita respectiva ca la m72(e aceiasi pompa de ulei,m72,.k750 ,ural 650) Barbotajul find mare pleaca uleiul peste tot(daca ai fost atent la pinioanele de distributie este o tevuca mica indreptata spre pinionul de la ambelaj care unge tot acolo(daca urmaresti capatul tevi ai sa vezi ca totul se face prin barbotajul din interior) Nu te uita dupa orifici de ungere ca nu exista asa ceva in motoarele respective m72,k750,ural Ce orificiu aveai tu acolo la bucsa aia e practic ceva asemantor cu sigurul orificiu care il are la pinionul de distributie care scoate gazele din interior afara. Barbotajul find foarte mare ajunge ulei si unde nu trebuie(daca te uiti atent in capatul ambelajului ai un rulment..si in capatul lui unde se pupa cu volanta trebuie sa fie inchis cu o saiba speciala si un distantier ovalizat(poti sta si 5 zile si tot nu ai sa vezi pe unde are ungere rulmentul respectiv....)totul se face prin barbotaj mai putin ungerea la ambelaj care o are datorita aruncatoarelor de ulei. Daca nu ar avea ungere la rulmentul de care pomenim..mai functiona un k750 sau un ural???deci e clara chestia cu ungerea. Bucsa aia acolo la m72 in monetul in care joaca e ca si cum ai barberi piniaonele de distributie(totul se uzeaza in momentul in care joaca axul cu came,poti sai fac si bucsa din titan ca va tine un sezon si termina distributia moment(de mers va merge orcum dar cu niste sunete placute de la distibutie.....) Nu compara o bucsa de ambreaj de JAWA cu o bucsa care tre sa duca toata distributia practit(tot ce se invirte acolo sta in bucsa respectiva)bucsa ramine bucsa si un rulment ramine rulment,nu poti face o comparatie intre ele ca nu e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 > Asta incercam sa-ti explic Luni ajung acasa si incerc sa rezolv si cu axul cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Uralele 650 dar si 750 continua sa aiba bucsa in coada axei cu came. Niprul e cu rulment si in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 http://www.imcdb.org/vehicles.php?make=Ural&model=M-72&modelMatch=1&modelInclModel=on Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 2, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2012 Nu te uita dupa orifici de ungere ca nu exista asa ceva in motoarele respective m72,k750,uraldeci e clara chestia cu ungerea. Chiar nu exista ORIFICI de ungere la motoarele astea, uleiul se plimba de colo colo prin teleportare. Adica pompa il teleporteaza acolo unde e nevoie. Dati dreq RUSI astia... Intr-adevar, clara chestia cu ungerea! Si pompa de ulei la k750 e tot incorporata in sita respectiva ca la m72(e aceiasi pompa de ulei,m72,.k750 ,ural 650) E aceeasi pompa de ulei la M72 ca la Ural 650?? Poate la primele 650, sau ignoram pompa cu debit cu 30% mai mare, tot de 650... dar de la motoarele mai recente? De fapt lasa, ca merge si asa, in definitiv e doar o pompa de ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Vand motor si cutie M72 NOI. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=485755&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 3, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2012 12V de prin lume adunate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 in dorinta lor de a se "apara prin ofensiva" rusii au creat un... trike cu motor de M72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2dxxl Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 mega tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 13, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2012 Scoate te rog semnatura, clipul este arhicunoscut si imaginea e prea mare. Live by it... Hai sa-ti dau un Road King sa vezi cum e si sa nu mai ai nevoie de filmulete de genul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2dxxl Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 da frumos motorul, poate intr-o zi o sa imi permit si eu ceva apropiat de genul ala si poate pana atunci si comunitatea motociclistilor din romania o sa fie la fel ca in acel video sau macar la 2% ca deocamdata cam pe toate topicurile vad aproape numai certuri si e pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 da frumos motorul, poate intr-o zi o sa imi permit si eu ceva apropiat de genul ala si poate pana atunci si comunitatea motociclistilor din romania o sa fie la fel ca in acel video sau macar la 2% ca deocamdata cam pe toate topicurile vad aproape numai certuri si e pacat. ...dap, pana atuncea doar mega moale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 14, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2012 Asa trebuie, moale, e o caracteristica nationala. Altfel aveam si azi capetele dusmanilor infipte in parii de la gard. Dar nu, noua ne place cu parii altora infipti la noi in poponeata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2dxxl Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 cateodata o imagine spune mai mult decat 1000 de cuvinte. scuze pentru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Ma apucai ieri de un m72,am pus cu cineva pariu ca in 10 zile lucratoare fac si o tura cu el(sint curios si eu daca reusesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Salut. Dany, ai cistigat 2 simbete si 2 duminici. Practic ai 14 zile la dispozitie. Sa nu spui ca nu lucrezi simbata s-au duminica. Da' simbata ori duminica maninci? Hai, bafta si spor la treaba. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Salut. Dany, ai cistigat 2 simbete si 2 duminici. Practic ai 14 zile la dispozitie. Sa nu spui ca nu lucrezi simbata s-au duminica. Da' simbata ori duminica maninci? Hai, bafta si spor la treaba. Numai bine. Salutare,simbata bag ca migu,duminica niciodata nu lucrez(eventual schimb o bujie daca e nevoie, in rest nu pun mina pe fiare)deobicei duminica sint pe balta la un peste(boala veche si asta..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2dxxl Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 arata foarte bine pana acuma si cu siguranta vei reusi sa termini in timp record, spor la lucru si fir intins la peste , o dat zapada pe la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Salutare,simbata bag ca migu,duminica niciodata nu lucrez(eventual schimb o bujie daca e nevoie, in rest nu pun mina pe fiare)deobicei duminica sint pe balta la un peste(boala veche si asta..) Am ramas in urma putin cu lucrarea,dar am recuperat azi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 iese bijuterie. Spor in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 iese bijuterie. Spor in continuare Ms,sa vezi ce fac cum o termin pe asta(tot un m72 dar va fi civil,crom,dungi,etc.care va ramine in familie)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Un M-72 cu o dotare mai speciala la Stalingrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 12, 2012 Autor Share Postat Decembrie 12, 2012 Uite ca cineva vrea un m care sa mai si mearga. Keep up the good work! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 mai bune pistoanele de K k nu klopotesc pistoanele cu segmentul ala jos. Si-asa n-ai boltul defazat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.