Sari la conținut

IMZ M72


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eeeeeeeeeeeeeeeeee ... ati vrea voi, nu-i asa??? mah posibil sa fi dat de urma unui BMW sau Zundapp(oricum ceva vechi), cu tot cu ataj, chiar si cu suportul pentru mitraliera, din al doilea razboi mondial ...... tre sa fac cercetari mai amanuntite

 

dak chiar exista e pentru, si numai pentru 4Bike :bounce:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeeeeeeeeeeeeeeeee ... ati vrea voi, nu-i asa??? mah posibil sa fi dat de urma unui BMW sau Zundapp(oricum ceva vechi), cu tot cu ataj, chiar si cu suportul pentru mitraliera, din al doilea razboi mondial ...... tre sa fac cercetari mai amanuntite

 

dak chiar exista e pentru, si numai pentru 4Bike :wave:

 

vin s ate ajuti sa-l cauti? :lol: Vin cu masina,sa ne deplasam mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intreaba luma dak faza e pe bune si va zic la toti sa nu muriti curiosi ...

Da e pe bune, trebuia sa ma duc azi sa ma interesez de el, dar transportul unei nipre a luat mai mult decat programat si in loc sa porneasca si sa mearga singura, a ales sa fie impinsa(ziuna in amiaza mare pe soare si astea) si pe deasuprea se mai si bloca roata de spate cu cea de la ataj undeva intre 2 si 5 m de impins asa ca ... in loc sa fie o treaba simpla de jumatate de ora a luat dela 10 pana la 3 jumate ... :lol: :lol: :lol: :cheers: :agree: ... incapatanate niprele astea ...

 

 

 

 

:wave:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niprele sunt niste cu*ve. tocmai am dat cutia jos la una din ele, nu ma asteptam sa mai fac asta vreodata. ce fraier..

:lol: :lol: :lol: ... sa mor eu am tras de ea ca un caine, se tot bloca roata de spate uneori din 2 in 3 m ... a pornit intr-un final intr-un sg piston, rahatu lumii ce e acolo, nu mai zic ca ii sare din treapta 4-a ... Apropo aveti careva un manual scanat de nipru mt 16 parca ... plz :cheers:

Dau o bere care aveti :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :cheers: :agree: ... sa mor eu am tras de ea ca un caine, se tot bloca roata de spate uneori din 2 in 3 m ... a pornit intr-un final intr-un sg piston, rahatu lumii ce e acolo, nu mai zic ca ii sare din treapta 4-a ... Apropo aveti careva un manual scanat de nipru mt 16 parca ... plz :kick:

Dau o bere care aveti :wave:

 

 

:10: :baldy: :what: ... sa mor eu am tras de ea ca un caine, se tot bloca roata de spate uneori din 2 in 3 m ... a pornit intr-un final intr-un sg piston, rahatu lumii ce e acolo, nu mai zic ca ii sare din treapta 4-a ... Apropo aveti careva un manual scanat de nipru mt 16 parca ... plz :kick:

Dau o bere care aveti :lol:

 

 

 

 

sper sa te ajute asta :lol: pe coperta scrie mt 11 mt16

 

PS - e ala mare de 6.9

DNEPR_MT11_MT.doc

DNEPR_MT11_MT.doc

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa te ajute asta :wave: pe coperta scrie mt 11 mt16

 

PS - e ala mare de 6.9

 

ms mult omu , cand o sa ne intalnim chiar am sa dau berea aia, in maxim o luna am sa pun simsonu pe picioare si am sa vin la mare ... akm sa revenim sa normal ca treaba asta e off topic rau ... :lol:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nici aici M72 Todesengel, e de Nipru model vechi.

...Nipru MT9 sau MT10 , motor de M , mai scurt si in fata si in spate decat cel de Nipru, adica cardan adaugat....furca de 'ceva'... si maciuca probabil de carpăn sau acăț.. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drobule lamureste-ma ca habar n-aveam. Difera in lungime cutriile si motoarele?

K750 nu are motor KMZ M72 (aproape identic cu IMZ M72), cutie ca asta din poza si grup tot modern? Are cardanul mai lung?

Nu de alta dar imi fac asa ceva. Cum sa fac sa le potrivesc pe un cadru normal de Nipru? Cutie de Nipru +motor de M, sua cutie de M +motor de M?

Maine ma duc cu ruleta si ma uit in fiare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drobule lamureste-ma ca habar n-aveam. Difera in lungime cutriile si motoarele?

K750 nu are motor KMZ M72 (aproape identic cu IMZ M72), cutie ca asta din poza si grup tot modern? Are cardanul mai lung?

Nu de alta dar imi fac asa ceva. Cum sa fac sa le potrivesc pe un cadru normal de Nipru? Cutie de Nipru +motor de M, sua cutie de M +motor de M?

Maine ma duc cu ruleta si ma uit in fiare.

...uita-te , ca s-ar putea sa fie cu complicături.. :lol:

eu am folosit un cadru vechi de IMZ, pe care a fost un motor de M sau K750, si:

-motorul de nipru pus pe el iese prea mult in fata>nu am mai putut monta aripa pe pozitia originala , a trebuit sa o cobor mult , si , si asa abia are 1cm spatiu pana la capacul de electrica :wave:

-cutia de M (sau K) care desi este mai scurta intre supafata de prindere si cupla cardan cu 2,5 cm fata de cea de nipru, nu incape in spate! Nu se mai poate monta cupla elastica numai cu cutia prinsa de motor, toate bagate in cadru si translatate in fata... :lol:

-cardanul este prea lung si a trebuit sa renunt la partea terminala cu scobitura, in care se centra bila de pe arborele secundar din cutie...

cutia de Nipru nu incape veci!

..ca sa faci reglaje la aprindere iti trebuie un ochi care sa iasa putin ca si la melc...

...robinetul de la rezervorul de M da in capacul de pe ventilatorul alternatorului...

...bobinele de dacia au trebuit 'ajustate ' ca sa incapa sub rezervor...

...butucii rotilor de IMZ sant mai ingusti decit cei de nipru cu aprox. 1,5 cm(dar si mult mai bine uzinati si centrati...) si nu am putut folosi roatele de nipru , asa ca trebuit sa le restaurez pe cele vechi spita cu spita...

...prezoanele de prindere a cutiei pe motor la M sant mai lungi , si a trebuit sa fac rost de vreo trei si sa le inlocuiesc pe cele pe pe nipra...

....a treia prindere a motorului , cea de sub rezervor, nu potriveste , trebuie modificata...

....pedala de pornire , da undeva sus in cadru , trebuie indoita un pic...

...tobele, prinderea lor, demontarea, unghiuri.. :lol:

Si dupa ce am reusit sa le potrivesc pe toate, am constatat ca tre' sa rup motoru'indoua ca sa ma apuc sa-l vopsesc din nou...cel putin cadrul, ca dupa atatea translatari si potriveli :cheers:

 

Daca vrei altadata iti povestesc ce insemna sa ti sa rupa cupla de cauciuc, acesta la randul ei sa rupa parghia de la ambreiaj , de unde sa sara intr-o veselie rulmenti, tije... si apoi sa te apuci sa afli din 5-6 demontari si montari de cutie (cu translatarile de rigoare ale motorului+cutie in cadru...) care este lungimea corecta a tijei impingatoare :agree: da' asta numa' pe beri!...

aaa....doi oameni abia ajung la manevra asta , trebuie si al treilea care sa-l schimbe pe ala care e in preinfarct...

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta o sa aflam pe MT9-le lui Valicaddy ca i s-a tasat tija impingatoare si tre sa gasim una buna. :wave:

 

Cadrul de Ural stiu ca e mai putin permisiv ca ala de Nipru. Sper sa-mi mearga Niprul cu motor de M72.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce mi-am luat niprul am vazut ca atunci cand treceam peste damburi de pamant, mici nu mari, sarea din viteza, apoi nu am mai reusit sa pornesc motorul din cauza ca nu exista simeringul de la pinionul din fata al cutiei de viteze (care se angreneaza cu discurile de ambreaj), era inlocuit de silicon rosu de catre fostii propietari (ca au fost mai multi) si a curs atata ulei de patinau discurile si nu mai transmiteau miscarea.... ok atunci m-am suparat si am cumparat o cutie de la cineva care spunea ca e in stare f buna (asta nu prea stiu ca nu am mers cu ea, insa cel putin o piesa era pusa invers dar am rezolvat-o). problema a fost la montare pentru ca tija impingatoare era prea lunga. am luat tijele+rulmentii+bile de la ambele cutii si nu era nici una asemenea, asa ca am facut combinatii si cu toate ca eram pe aproape nu a mers. solutia a fost sa tai din piesa aia in care se infige rulmentul si sa-i fac o degajare pentru bila, pentru ca din tija nu se putea taia pentru ca are capetele active, asa a mers. masuratorile si montat/demontat le-am facut singur, ca devenisem expert. ideea e ca pot aparea incompatibilitati si la cutii aparent similare, astea doua sint cu filtrul de aer din plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...