Sari la conținut

V-Strom VS Varadero


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din cate zice lumea, suspensile sunt prea moi pt offroad dar excelente pt touring. Ma gandeam ca cu o intarire, nu exagerata ca nu am nevoie de SS, va "urmari" mai bine drumul :)

 

Asta cu suspensii mai tari pentru teren accidentat e ramasa de pe vremea cand oamenii se duceau cu Daciile la tara, umpleau porbagajul si dadeau cu podeaua in drumurile din sat. Asa ca puneau arcuri mai tari de break sau de fata pe spate. Pentru teren accidentat trebuie suspensii mai lungi. Apoi exista variatiuni: mai tari pe teren moale si mai moi pe teren tare.

Mesaj completat

 

Cu o matahala de peste 200 kg, inalta, fara cuie la cauciucuri, pe gheata si la vale trebuie sa te astepti sa cazi in orice moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

 

Intr-un final ti-ai luat motocicleta?

Vroiam sa imi exprim si eu cateva pareri. Am Varadero 2003 pe injectie.

 

Sa nu fie scumpa si costisitoare, o mobra fiabila cu care sa merg si la munca zi de zi cu ea prin sublima capitala la rush hour

La piese de schimb si consumabile sa stii ca e destul de scumpa. De altfel Honda cam are preturi ridicate la capitolu asta.

Desi nu am mers cu ea decat foarte putin prin Bucuresti, mi-a lasat o impresie placuta. Surprinzator, e foarte manevrabila, avand in vedere dimensiunile si greutatea ei, te strecori destul de usor printre masini. Motorul nu se simte totusi prea OK la mers incet, trebuie sa il tii mult din ambreiaj, fiindca e mare si plin de cuplu. Pe termen lung s-ar putea sa devina obositoare. In cazul in care ai coburi pe ea, iti iei adio de la gandul de a te strecura printre masini. Deci, nu ti-as recomanda sa mergi zilnic cu ea prin jungla din Bucuresti.

 

sa-mi si permita cate o depasire mai din scurt in care sa nu trebuiasca sa zic ingerasul daca am deja 120 km/h

Aici nu ai de ce sa iti faci griji. In orice treapta te-ai afla, de la 5500-6000 rpm rupe. Adica, nu cred ca exista masina sub 200 de cai care sa iti faca probleme pana la 160 km/h la demaraj sau elasticitate. Autostrada poti sa o faci lejer la 160-180 km/h, si mai mult daca esti vitezoman :( .

 

sa intru si pe cate o forestiera mai light spre medie sau sa traversez un parau susurand

Eu zic ca daca ai tupeu, faci si mai mult de atat, insa nu recomand. Da click pe linku asta si citeste postul sa vezi pe unde am intrat eu cu un prieten cu Caponord :D Tin sa precizez ca n-as mai face in viata mea asa ceva, a fost cel mai obositor si solicitant lucru pe care l-am facut. /index.php?...amp;pid=2382742

 

Eu unul inclinam ceva mai mult spre VStrom. O data pt ca stiu motorizarea si imi place, apoi pt ca este mai usurel cu vreo 50 de kile si consuma oleaca mai putin.

Nu am mers cu V-Strom, dar nu cred ca e cu 50 de kile mai usor!! Adica Varadero are 270 la plin, V-Strom probabil 230-240. Asa cred.

 

Daca mai vrei si alte detalii, poti sa intri pe TOPICUL RECENZIILOR la enduro touring si vezi review-ul meu despre Varadero. Bafta la achizitie (in caz c anu ti-ai luat) !

 

 

 

 

salut,

 

cu varadero nu am avut ocazia sa merg, dar pot sa-ti spun ca sint foarte multumit de strom-1000 k2. diferenta de greutate e de 20 kg intre ele, dero mai greu. acum 3 saptamini am facut bucuresti-buzau-siriu-bv-cheia-bucuresti....cu un consum de 5,2%. e adevarat, singur pe motor. motorul meu are 40 000 si de 20 000 il am eu, si nu am avut nici o problema, de nici un fel. depasirile le faci cu mare drag...doar baga mina in gaz si gata. si daca vrei viteza, mergi cu 240 fara probleme. confortul e suficient de bun, dupa 500 km nu ai dureri de sale sau de miini

 

Cu 240 ??? A mea dabia ajunge la 220 (real 200).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt cel cu Caponordul. Din clasa asta am mers decat cu Varadero

 

Asadar : suspensii clar superioare pentru Caponord fata de v strom, varadero

garda la sol - la fel

bord- ai pana si temperatura exterioara afisata

jenti cu spite - tubless- clar un avantaj

trage mai de sus ca varadero si de la 6000 are o "explozie" de putere

design superb- parere personala

sea mai confortabila la varadero

ciclistica- te joci cu ea, sta foarte bine pe curbe

sunet mai de " V " la varadero

priza 12 v din fabrica

etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mi am dat seama ce se vorbeste pe aici dar ca detinator de van si de XX..

ma bag:

 

varaderoul nu are nici o treaba cu notiunea de "explozie de putere", cu cei sub 100 hp si peste 250 kg se misca foarte bine dar te face orice ( no way cu 200 hp masina..etc)

 

merge super ok cu 120 , 140 , 160 si cam gata

restul e can can

si vorbesc de modeul pe injectie, cu 6 trepte

am dus o in 200 si ceva dar nu are nici o treaba, nu e acolo locul lui de mers ok

iar consumul cand sari de 120 - 130 o ia in sus bine , pe la 180 suge la greu

trage fain daca ai avut 600 inainte, cand vii din lumea" 1000 si peste" nu te impresioneaza prea tare.

nu vreau sa blamez V2 ul, e un super motor, dar nu l "comparati " cu supersporturi

senzatia mea dupa ce m am dat jos de pe XX a fost ca stau pe loc ( si nu sunt nci pe departe un racer). bagi mana in gaz la 140 si nu se intampla nimic deosebit. ma rog, bag mana in gaz la xx si lumea se schimba, parca te teleportezi.

e inalt, greu si nu e deloc pentru mersul in trafic decat daca ai peste 1.95 :(

 

vara este un super tourer ( cum scriam in topicul dedicat) , cu costuri de intretinere foarte ok pentur cat de fiabil e

eu l-am luat pe al meu la 39.000 si acum am 70.000

doar cosumabile am gbagat in el

e adevarat , eu merg DOAR afara din oras cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde scoateti fratilor consumurile acelea astronomice de 12 la suta in oras, sau 8-9 afara. Cred ca s-a creat un mit cu acest consum la motorul pe carburatie al lui Varadero. Eu am acelasi motor pe carburatie din 2000, insa in mod sigur niciodata in oras nu a crescut peste max 8, iar afara intotdeauna imi lua incarcat cu pasager si bagaje intre 6.3-6.7 l la suta. Singur pe ea si mers economic (da, am incercat si asta) mi-a luat undeva pe la 5.6-5.8. Am incercat toate stilurile de mers, economic, agresiv, cu bagaje, fara, cu pasager, singur, etc si nu am iesit din consumurile de mai sus.

Am condus si DL de 650 si 1000, amandoua sunt intr-adevar mai usoare, insa nu ma incanta la nimic altceva cum o face Varadero. Putem fii subiectivi intr-adevar si ma refer aici la aceia dintre noi care sunt posesori de XL 1000 si de Dl 650 sau 1000, insa cu un mic efort eu zic ca plusul de obiectivitate isi spune cuvantul in a aprecia la rece orice avantaj si dezavantaj al acestor doua motociclete.

Voie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare.... daca schimbi filtru de aer cu K&N si sa inlocuiesti jigloarele.. oare o sa fie un consum mai mic si sa pastreze puterea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am varadero de 2 ani...ca sa fiu cit mai la subiect trec direct sa va spun ce are bun...prima data...

1.stabilitatea- f.stabila si in curbe strinse,depinde de experienta pe care o ai. am pornit in forta de multe ori din intersectii sau stopuri si chiar daca faceam stinga sau dreapta si am mai prins si nisip sau pietris se redresa singura inainte ca eu sa apuc sa reactionez pt a o controla...mi sa parut interesant acest fapt...uni ziceau ca nu te poti inclina cu ea prea tare dar va zic ca mam iclinat ca sa vazut pe cauciuc ca era ros pina la margine,eram si incarcat,dar e drept ca era asfalt detul de nou...

2.seaua -f.confortabila...nu o data prietena mea a adormit pe motocicleta,si nu era obosita ca o tin prea mult pe motocicleta

3.cuplu -cei 94 cai isi spun cuvintul...trage ca un taur chiar si incarcat cu genti laterale plus un speedbag de 75 l in spate si cu prietena in spate...fata de transalp se simte diferenta,am avut si transalp....

puncte mai putin bune...

1. greutatea- am 1.82 m si 100 kg si va zic ca e dedicata mai mult celor inalti acest tip de motor care il vor manevra mult mai usor ....dar ...chiar si asa e f.manevrabila

2. off road nu prea e ok caci e cam grea si in curbe trebuie sa intri cu viteza constanta , datorita cuplului mare daca incerci sa accelerezi....cam derapezi dar depinde de experienta care o ai.si fiind cam grea trebuie sa mergi mai incet...asa ca aia cu transalpul pe acest sector te cam lasa in urma....deci merge dar asa mai incet

3.consum- modelul cel am e din 2000,carburator,consum mediu 6,5 - 7 l % ...in oras nu stiu ca nu prea ma duc cu ea prea des...consumul e...ok zic eu...dar asta depinde de bugetul fiecaruia

cocluzie- per general ca motocicleta e f.buna...am incercat sai scot in evidenta ceam simtit pe ea,cu alte detali va mai ajut oricind. avind in vedere ca vreau sal vind am incercat si un v-strom de 650 si surpriza ...am fost placut impresionat chiar din prima .am incercat si un 1100 gs dar nu mia spus multe. consider ca cel mai bine pe linga sfaturile primite e sa incerci sa conduci de proba ,daca se indura careva sati dea pe mina ta moto...io chiar as propune sa ne ajutam si sa facem schimburi de motoare,asa pt o ora sau cit poate fiecare ca doar asa iti faci o parere reala....stiu ca la nimeni nui vine sasi dea moto pe mina altuia dar...haideti sa ne facem curaj...si cu grija sa ne ajutam...

acetea fiind zise ...va salut. asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt cel cu Caponordul. Din clasa asta am mers decat cu Varadero

 

Asadar : suspensii clar superioare pentru Caponord fata de v strom, varadero

garda la sol - la fel

bord- ai pana si temperatura exterioara afisata

jenti cu spite - tubless- clar un avantaj

trage mai de sus ca varadero si de la 6000 are o "explozie" de putere

design superb- parere personala

sea mai confortabila la varadero

ciclistica- te joci cu ea, sta foarte bine pe curbe

sunet mai de " V " la varadero

priza 12 v din fabrica

etc

 

Mda, pacat ca are atatea probleme cu instalatia electrica, atat de multe incat uneori nici nu poti sa o misti ca sa te bucuri de ea.

Am vazut cativa propietari dornici sa scape de ele si pe considerentul acesta.

Altfel, doar gusturi.

 

Voie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, pacat ca are atatea probleme cu instalatia electrica, atat de multe incat uneori nici nu poti sa o misti ca sa te bucuri de ea.

Am vazut cativa propietari dornici sa scape de ele si pe considerentul acesta.

:crack: Ai pus punctul pe i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai cine nu a mers cu un caponord poate sa-l vorbeasca de rau. Problemele cu instalatia electrica se rezuma la celebra "mufa maro" care se topeste si la un releu de incarcare (cunosc destui posesori de honde care au un releu si un cdi de rezerva sub sea). In rest motocicleta este beton muuult peste varadero ca ciclistica, suspensii, ergoomie, finisaje si mai ales ca pret. Sunt destule exemplare care au sarit de 150000km fara probleme da pentru roman nu exista altceva decat Honda si BMW. Sunt multe motoare din clasa asta care nu sunt bagate in seama desi au un cuvant important de spus: Triumph Tiger 955i, Cagiva Navigator 1000, Aprilia Caponord, Ducati Multistrada ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai cine nu a mers cu un caponord poate sa-l vorbeasca de rau. Problemele cu instalatia electrica se rezuma la celebra "mufa maro" care se topeste si la un releu de incarcare (cunosc destui posesori de honde care au un releu si un cdi de rezerva sub sea). In rest motocicleta este beton muuult peste varadero ca ciclistica, suspensii, ergoomie, finisaje si mai ales ca pret. Sunt destule exemplare care au sarit de 150000km fara probleme da pentru roman nu exista altceva decat Honda si BMW. Sunt multe motoare din clasa asta care nu sunt bagate in seama desi au un cuvant important de spus: Triumph Tiger 955i, Cagiva Navigator 1000, Aprilia Caponord, Ducati Multistrada ...

ai dreptate - singura probleme este ca motoarele enumare de tine sunt cam rarute

daca vrei compara nr de honda si vstroama cu restul cred ca e diferenta mare

iar varadero care a fost facut in spania ( ma rog, asamblat acolo ) are plasticaraia cam varza.e stiuta treaba

acum ca sa fiu rau, la SMAEB anul asta in singurul stand care avea ce arata ( BMW) Era o pocnitoare de SS ( habar n am ce era - oricum era una singura si se holba toata lumea la ea ) ale carei plastice erau cred indoite la foen. cu lufturi cat incape, cu o textura de parca erau facute din fist bike. mai ca nu mi venea sa cred. asa ca finisarile..sunt cum sunt cam peste tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai cine nu a mers cu un caponord poate sa-l vorbeasca de rau. Problemele cu instalatia electrica se rezuma la celebra "mufa maro" care se topeste si la un releu de incarcare (cunosc destui posesori de honde care au un releu si un cdi de rezerva sub sea). In rest motocicleta este beton muuult peste varadero ca ciclistica, suspensii, ergoomie, finisaje si mai ales ca pret. Sunt destule exemplare care au sarit de 150000km fara probleme da pentru roman nu exista altceva decat Honda si BMW. Sunt multe motoare din clasa asta care nu sunt bagate in seama desi au un cuvant important de spus: Triumph Tiger 955i, Cagiva Navigator 1000, Aprilia Caponord, Ducati Multistrada ...

 

Multumim ca ne-ai impartasit experienta ta vasta pe aceste motoare si mai ales pentru faptul ca nu esti roman si binenteles stii despre ce vorbesti.

 

Asteptam cu interes interventiile tale urmatoare pline de substanta.

 

Voie buna.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post degeaba!

Ai vazut cumva ca am 23 de ani si asta nu imi da dreptul sa am o parere avizata, desi am mers pe motoarele astea? Cand am spus ca "pentru roman nu exista altceva decat honda si bmw" vroiam sa subliniez exact stereotipurile gen: "honda-i honda" nu ca am eu alta nationalitate :|

Nu poti accepta alte pareri?? Trebuie sa fie Varadero mobra nr 1 pe lista tuturor ca sa ai replici pertinente?

Imi cer scuze fata de ceilalti membrii ca am mintit:

Varadero rules!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ca sa fiu rau, la SMAEB anul asta in singurul stand care avea ce arata ( BMW) Era o pocnitoare de SS ( habar n am ce era - oricum era una singura si se holba toata lumea la ea ) ale carei plastice erau cred indoite la foen. cu lufturi cat incape, cu o textura de parca erau facute din fist bike. mai ca nu mi venea sa cred. asa ca finisarile..sunt cum sunt cam peste tot

 

Mneah... vis-a-vis de BMW era KTM... si motoare si fete faine :baldy: nu ca la BMW de ziceai ca toate-s secretare :D... da' nah, fiecare cu fetisu' lui ;) Drept, ca si SS de la KTM ziceai ca are plasticaraia din alt film...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post degeaba!

Ai vazut cumva ca am 23 de ani si asta nu imi da dreptul sa am o parere avizata, desi am mers pe motoarele astea? Cand am spus ca "pentru roman nu exista altceva decat honda si bmw" vroiam sa subliniez exact stereotipurile gen: "honda-i honda" nu ca am eu alta nationalitate :|

Nu poti accepta alte pareri?? Trebuie sa fie Varadero mobra nr 1 pe lista tuturor ca sa ai replici pertinente?

Imi cer scuze fata de ceilalti membrii ca am mintit:

Varadero rules!!!

 

pt ca honda e honda mi-am cumparat yamaha :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

ma intorc la varadero :rolleyes:

 

Si eu tot la Varadero visez , desi nu am calarit inca unul . Nici unui Strom de sase jumate nu i-as zice nu , de asta am calarit dar putin .Deci sunt cam nehotarat , am vreme sa ma decid pana mi se vinde Transalpul .

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlady 80 incearca cu incredere daca ai ocazia varadero,sau dl-ul 1000.

mai e o problema:ce inaltime ai,varadero are saua lata,este inalta si centru de greutate sus,dar merge coborata un pic.

daca schimbi ta cu dl 650 cu 650 e cu totul alta discutie

 

varadero carburatie sau injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlady 80 incearca cu incredere daca ai ocazia varadero,sau dl-ul 1000.

mai e o problema:ce inaltime ai,varadero are saua lata,este inalta si centru de greutate sus,dar merge coborata un pic.

daca schimbi ta cu dl 650 cu 650 e cu totul alta discutie

 

varadero carburatie sau injectie?

 

desi la prima vedere pe hartie motorul de 650 si de 1000 nu sunt diferite radical, in "practica" este mare diferenta

 

am mers cu Vara , icnarcat cu 2 persoane, cutii laterale + top case + tankbag cat china ( pana la barbie ), deci cam tanculet. Mergea de parca eram singur.

 

eu as tine daca s-ar putea si unul de 1000 si unul de 650 , sunt diferite mult. ciudat e ca la consum sunt pe aproape :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, icnarcat cu 2 persoane, cutii laterale + top case + tankbag cat china ( pana la barbie ), deci cam tanculet.

ai uitat ceva sau mai bine zis pe cineva :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...