ovideo Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 http://www.youtube.com/watch#!v=7W9JRrdHg2Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Pai nenea ala-i praf, n-are treaba motocicleta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 http://www.youtube.com/watch#!v=7W9JRrdHg2Q asta-i treaba pilotului, motocicleta n'are vina in filmul asta. Prea temator tipu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Din cate zice lumea, suspensile sunt prea moi pt offroad dar excelente pt touring. Ma gandeam ca cu o intarire, nu exagerata ca nu am nevoie de SS, va "urmari" mai bine drumul Asta cu suspensii mai tari pentru teren accidentat e ramasa de pe vremea cand oamenii se duceau cu Daciile la tara, umpleau porbagajul si dadeau cu podeaua in drumurile din sat. Asa ca puneau arcuri mai tari de break sau de fata pe spate. Pentru teren accidentat trebuie suspensii mai lungi. Apoi exista variatiuni: mai tari pe teren moale si mai moi pe teren tare. Mesaj completat http://www.youtube.com/watch#!v=7W9JRrdHg2Q Cu o matahala de peste 200 kg, inalta, fara cuie la cauciucuri, pe gheata si la vale trebuie sa te astepti sa cazi in orice moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Salut, Intr-un final ti-ai luat motocicleta? Vroiam sa imi exprim si eu cateva pareri. Am Varadero 2003 pe injectie. Sa nu fie scumpa si costisitoare, o mobra fiabila cu care sa merg si la munca zi de zi cu ea prin sublima capitala la rush hour La piese de schimb si consumabile sa stii ca e destul de scumpa. De altfel Honda cam are preturi ridicate la capitolu asta. Desi nu am mers cu ea decat foarte putin prin Bucuresti, mi-a lasat o impresie placuta. Surprinzator, e foarte manevrabila, avand in vedere dimensiunile si greutatea ei, te strecori destul de usor printre masini. Motorul nu se simte totusi prea OK la mers incet, trebuie sa il tii mult din ambreiaj, fiindca e mare si plin de cuplu. Pe termen lung s-ar putea sa devina obositoare. In cazul in care ai coburi pe ea, iti iei adio de la gandul de a te strecura printre masini. Deci, nu ti-as recomanda sa mergi zilnic cu ea prin jungla din Bucuresti. sa-mi si permita cate o depasire mai din scurt in care sa nu trebuiasca sa zic ingerasul daca am deja 120 km/h Aici nu ai de ce sa iti faci griji. In orice treapta te-ai afla, de la 5500-6000 rpm rupe. Adica, nu cred ca exista masina sub 200 de cai care sa iti faca probleme pana la 160 km/h la demaraj sau elasticitate. Autostrada poti sa o faci lejer la 160-180 km/h, si mai mult daca esti vitezoman . sa intru si pe cate o forestiera mai light spre medie sau sa traversez un parau susurand Eu zic ca daca ai tupeu, faci si mai mult de atat, insa nu recomand. Da click pe linku asta si citeste postul sa vezi pe unde am intrat eu cu un prieten cu Caponord Tin sa precizez ca n-as mai face in viata mea asa ceva, a fost cel mai obositor si solicitant lucru pe care l-am facut. /index.php?...amp;pid=2382742 Eu unul inclinam ceva mai mult spre VStrom. O data pt ca stiu motorizarea si imi place, apoi pt ca este mai usurel cu vreo 50 de kile si consuma oleaca mai putin. Nu am mers cu V-Strom, dar nu cred ca e cu 50 de kile mai usor!! Adica Varadero are 270 la plin, V-Strom probabil 230-240. Asa cred. Daca mai vrei si alte detalii, poti sa intri pe TOPICUL RECENZIILOR la enduro touring si vezi review-ul meu despre Varadero. Bafta la achizitie (in caz c anu ti-ai luat) ! salut, cu varadero nu am avut ocazia sa merg, dar pot sa-ti spun ca sint foarte multumit de strom-1000 k2. diferenta de greutate e de 20 kg intre ele, dero mai greu. acum 3 saptamini am facut bucuresti-buzau-siriu-bv-cheia-bucuresti....cu un consum de 5,2%. e adevarat, singur pe motor. motorul meu are 40 000 si de 20 000 il am eu, si nu am avut nici o problema, de nici un fel. depasirile le faci cu mare drag...doar baga mina in gaz si gata. si daca vrei viteza, mergi cu 240 fara probleme. confortul e suficient de bun, dupa 500 km nu ai dureri de sale sau de miini Cu 240 ??? A mea dabia ajunge la 220 (real 200). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Eu sunt cel cu Caponordul. Din clasa asta am mers decat cu Varadero Asadar : suspensii clar superioare pentru Caponord fata de v strom, varadero garda la sol - la fel bord- ai pana si temperatura exterioara afisata jenti cu spite - tubless- clar un avantaj trage mai de sus ca varadero si de la 6000 are o "explozie" de putere design superb- parere personala sea mai confortabila la varadero ciclistica- te joci cu ea, sta foarte bine pe curbe sunet mai de " V " la varadero priza 12 v din fabrica etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 nu mi am dat seama ce se vorbeste pe aici dar ca detinator de van si de XX.. ma bag: varaderoul nu are nici o treaba cu notiunea de "explozie de putere", cu cei sub 100 hp si peste 250 kg se misca foarte bine dar te face orice ( no way cu 200 hp masina..etc) merge super ok cu 120 , 140 , 160 si cam gata restul e can can si vorbesc de modeul pe injectie, cu 6 trepte am dus o in 200 si ceva dar nu are nici o treaba, nu e acolo locul lui de mers ok iar consumul cand sari de 120 - 130 o ia in sus bine , pe la 180 suge la greu trage fain daca ai avut 600 inainte, cand vii din lumea" 1000 si peste" nu te impresioneaza prea tare. nu vreau sa blamez V2 ul, e un super motor, dar nu l "comparati " cu supersporturi senzatia mea dupa ce m am dat jos de pe XX a fost ca stau pe loc ( si nu sunt nci pe departe un racer). bagi mana in gaz la 140 si nu se intampla nimic deosebit. ma rog, bag mana in gaz la xx si lumea se schimba, parca te teleportezi. e inalt, greu si nu e deloc pentru mersul in trafic decat daca ai peste 1.95 vara este un super tourer ( cum scriam in topicul dedicat) , cu costuri de intretinere foarte ok pentur cat de fiabil e eu l-am luat pe al meu la 39.000 si acum am 70.000 doar cosumabile am gbagat in el e adevarat , eu merg DOAR afara din oras cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Nu stiu de unde scoateti fratilor consumurile acelea astronomice de 12 la suta in oras, sau 8-9 afara. Cred ca s-a creat un mit cu acest consum la motorul pe carburatie al lui Varadero. Eu am acelasi motor pe carburatie din 2000, insa in mod sigur niciodata in oras nu a crescut peste max 8, iar afara intotdeauna imi lua incarcat cu pasager si bagaje intre 6.3-6.7 l la suta. Singur pe ea si mers economic (da, am incercat si asta) mi-a luat undeva pe la 5.6-5.8. Am incercat toate stilurile de mers, economic, agresiv, cu bagaje, fara, cu pasager, singur, etc si nu am iesit din consumurile de mai sus. Am condus si DL de 650 si 1000, amandoua sunt intr-adevar mai usoare, insa nu ma incanta la nimic altceva cum o face Varadero. Putem fii subiectivi intr-adevar si ma refer aici la aceia dintre noi care sunt posesori de XL 1000 si de Dl 650 sau 1000, insa cu un mic efort eu zic ca plusul de obiectivitate isi spune cuvantul in a aprecia la rece orice avantaj si dezavantaj al acestor doua motociclete. Voie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 am o intrebare.... daca schimbi filtru de aer cu K&N si sa inlocuiesti jigloarele.. oare o sa fie un consum mai mic si sa pastreze puterea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 salut.am varadero de 2 ani...ca sa fiu cit mai la subiect trec direct sa va spun ce are bun...prima data... 1.stabilitatea- f.stabila si in curbe strinse,depinde de experienta pe care o ai. am pornit in forta de multe ori din intersectii sau stopuri si chiar daca faceam stinga sau dreapta si am mai prins si nisip sau pietris se redresa singura inainte ca eu sa apuc sa reactionez pt a o controla...mi sa parut interesant acest fapt...uni ziceau ca nu te poti inclina cu ea prea tare dar va zic ca mam iclinat ca sa vazut pe cauciuc ca era ros pina la margine,eram si incarcat,dar e drept ca era asfalt detul de nou... 2.seaua -f.confortabila...nu o data prietena mea a adormit pe motocicleta,si nu era obosita ca o tin prea mult pe motocicleta 3.cuplu -cei 94 cai isi spun cuvintul...trage ca un taur chiar si incarcat cu genti laterale plus un speedbag de 75 l in spate si cu prietena in spate...fata de transalp se simte diferenta,am avut si transalp.... puncte mai putin bune... 1. greutatea- am 1.82 m si 100 kg si va zic ca e dedicata mai mult celor inalti acest tip de motor care il vor manevra mult mai usor ....dar ...chiar si asa e f.manevrabila 2. off road nu prea e ok caci e cam grea si in curbe trebuie sa intri cu viteza constanta , datorita cuplului mare daca incerci sa accelerezi....cam derapezi dar depinde de experienta care o ai.si fiind cam grea trebuie sa mergi mai incet...asa ca aia cu transalpul pe acest sector te cam lasa in urma....deci merge dar asa mai incet 3.consum- modelul cel am e din 2000,carburator,consum mediu 6,5 - 7 l % ...in oras nu stiu ca nu prea ma duc cu ea prea des...consumul e...ok zic eu...dar asta depinde de bugetul fiecaruia cocluzie- per general ca motocicleta e f.buna...am incercat sai scot in evidenta ceam simtit pe ea,cu alte detali va mai ajut oricind. avind in vedere ca vreau sal vind am incercat si un v-strom de 650 si surpriza ...am fost placut impresionat chiar din prima .am incercat si un 1100 gs dar nu mia spus multe. consider ca cel mai bine pe linga sfaturile primite e sa incerci sa conduci de proba ,daca se indura careva sati dea pe mina ta moto...io chiar as propune sa ne ajutam si sa facem schimburi de motoare,asa pt o ora sau cit poate fiecare ca doar asa iti faci o parere reala....stiu ca la nimeni nui vine sasi dea moto pe mina altuia dar...haideti sa ne facem curaj...si cu grija sa ne ajutam... acetea fiind zise ...va salut. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Eu sunt cel cu Caponordul. Din clasa asta am mers decat cu Varadero Asadar : suspensii clar superioare pentru Caponord fata de v strom, varadero garda la sol - la fel bord- ai pana si temperatura exterioara afisata jenti cu spite - tubless- clar un avantaj trage mai de sus ca varadero si de la 6000 are o "explozie" de putere design superb- parere personala sea mai confortabila la varadero ciclistica- te joci cu ea, sta foarte bine pe curbe sunet mai de " V " la varadero priza 12 v din fabrica etc Mda, pacat ca are atatea probleme cu instalatia electrica, atat de multe incat uneori nici nu poti sa o misti ca sa te bucuri de ea. Am vazut cativa propietari dornici sa scape de ele si pe considerentul acesta. Altfel, doar gusturi. Voie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Mda, pacat ca are atatea probleme cu instalatia electrica, atat de multe incat uneori nici nu poti sa o misti ca sa te bucuri de ea. Am vazut cativa propietari dornici sa scape de ele si pe considerentul acesta. Ai pus punctul pe i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Numai cine nu a mers cu un caponord poate sa-l vorbeasca de rau. Problemele cu instalatia electrica se rezuma la celebra "mufa maro" care se topeste si la un releu de incarcare (cunosc destui posesori de honde care au un releu si un cdi de rezerva sub sea). In rest motocicleta este beton muuult peste varadero ca ciclistica, suspensii, ergoomie, finisaje si mai ales ca pret. Sunt destule exemplare care au sarit de 150000km fara probleme da pentru roman nu exista altceva decat Honda si BMW. Sunt multe motoare din clasa asta care nu sunt bagate in seama desi au un cuvant important de spus: Triumph Tiger 955i, Cagiva Navigator 1000, Aprilia Caponord, Ducati Multistrada ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Numai cine nu a mers cu un caponord poate sa-l vorbeasca de rau. Problemele cu instalatia electrica se rezuma la celebra "mufa maro" care se topeste si la un releu de incarcare (cunosc destui posesori de honde care au un releu si un cdi de rezerva sub sea). In rest motocicleta este beton muuult peste varadero ca ciclistica, suspensii, ergoomie, finisaje si mai ales ca pret. Sunt destule exemplare care au sarit de 150000km fara probleme da pentru roman nu exista altceva decat Honda si BMW. Sunt multe motoare din clasa asta care nu sunt bagate in seama desi au un cuvant important de spus: Triumph Tiger 955i, Cagiva Navigator 1000, Aprilia Caponord, Ducati Multistrada ... ai dreptate - singura probleme este ca motoarele enumare de tine sunt cam rarute daca vrei compara nr de honda si vstroama cu restul cred ca e diferenta mare iar varadero care a fost facut in spania ( ma rog, asamblat acolo ) are plasticaraia cam varza.e stiuta treaba acum ca sa fiu rau, la SMAEB anul asta in singurul stand care avea ce arata ( BMW) Era o pocnitoare de SS ( habar n am ce era - oricum era una singura si se holba toata lumea la ea ) ale carei plastice erau cred indoite la foen. cu lufturi cat incape, cu o textura de parca erau facute din fist bike. mai ca nu mi venea sa cred. asa ca finisarile..sunt cum sunt cam peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Numai cine nu a mers cu un caponord poate sa-l vorbeasca de rau. Problemele cu instalatia electrica se rezuma la celebra "mufa maro" care se topeste si la un releu de incarcare (cunosc destui posesori de honde care au un releu si un cdi de rezerva sub sea). In rest motocicleta este beton muuult peste varadero ca ciclistica, suspensii, ergoomie, finisaje si mai ales ca pret. Sunt destule exemplare care au sarit de 150000km fara probleme da pentru roman nu exista altceva decat Honda si BMW. Sunt multe motoare din clasa asta care nu sunt bagate in seama desi au un cuvant important de spus: Triumph Tiger 955i, Cagiva Navigator 1000, Aprilia Caponord, Ducati Multistrada ... Multumim ca ne-ai impartasit experienta ta vasta pe aceste motoare si mai ales pentru faptul ca nu esti roman si binenteles stii despre ce vorbesti. Asteptam cu interes interventiile tale urmatoare pline de substanta. Voie buna. Editat August 9, 2010 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 post degeaba! Ai vazut cumva ca am 23 de ani si asta nu imi da dreptul sa am o parere avizata, desi am mers pe motoarele astea? Cand am spus ca "pentru roman nu exista altceva decat honda si bmw" vroiam sa subliniez exact stereotipurile gen: "honda-i honda" nu ca am eu alta nationalitate :| Nu poti accepta alte pareri?? Trebuie sa fie Varadero mobra nr 1 pe lista tuturor ca sa ai replici pertinente? Imi cer scuze fata de ceilalti membrii ca am mintit: Varadero rules!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 acum ca sa fiu rau, la SMAEB anul asta in singurul stand care avea ce arata ( BMW) Era o pocnitoare de SS ( habar n am ce era - oricum era una singura si se holba toata lumea la ea ) ale carei plastice erau cred indoite la foen. cu lufturi cat incape, cu o textura de parca erau facute din fist bike. mai ca nu mi venea sa cred. asa ca finisarile..sunt cum sunt cam peste tot Mneah... vis-a-vis de BMW era KTM... si motoare si fete faine nu ca la BMW de ziceai ca toate-s secretare ... da' nah, fiecare cu fetisu' lui Drept, ca si SS de la KTM ziceai ca are plasticaraia din alt film... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 post degeaba!Ai vazut cumva ca am 23 de ani si asta nu imi da dreptul sa am o parere avizata, desi am mers pe motoarele astea? Cand am spus ca "pentru roman nu exista altceva decat honda si bmw" vroiam sa subliniez exact stereotipurile gen: "honda-i honda" nu ca am eu alta nationalitate :| Nu poti accepta alte pareri?? Trebuie sa fie Varadero mobra nr 1 pe lista tuturor ca sa ai replici pertinente? Imi cer scuze fata de ceilalti membrii ca am mintit: Varadero rules!!! pt ca honda e honda mi-am cumparat yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 pt ca honda e honda mi-am cumparat yamaha Iar eu din acelasi considerent imi voi lua Kawasaki GTR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Eu mi-am luat Yamaha ca n-am avut bani de Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 ma intorc la varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) ma intorc la varadero Si eu tot la Varadero visez , desi nu am calarit inca unul . Nici unui Strom de sase jumate nu i-as zice nu , de asta am calarit dar putin .Deci sunt cam nehotarat , am vreme sa ma decid pana mi se vinde Transalpul . Editat Ianuarie 17, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 @vlady 80 incearca cu incredere daca ai ocazia varadero,sau dl-ul 1000. mai e o problema:ce inaltime ai,varadero are saua lata,este inalta si centru de greutate sus,dar merge coborata un pic. daca schimbi ta cu dl 650 cu 650 e cu totul alta discutie varadero carburatie sau injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 @vlady 80 incearca cu incredere daca ai ocazia varadero,sau dl-ul 1000. mai e o problema:ce inaltime ai,varadero are saua lata,este inalta si centru de greutate sus,dar merge coborata un pic. daca schimbi ta cu dl 650 cu 650 e cu totul alta discutie varadero carburatie sau injectie? desi la prima vedere pe hartie motorul de 650 si de 1000 nu sunt diferite radical, in "practica" este mare diferenta am mers cu Vara , icnarcat cu 2 persoane, cutii laterale + top case + tankbag cat china ( pana la barbie ), deci cam tanculet. Mergea de parca eram singur. eu as tine daca s-ar putea si unul de 1000 si unul de 650 , sunt diferite mult. ciudat e ca la consum sunt pe aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 , icnarcat cu 2 persoane, cutii laterale + top case + tankbag cat china ( pana la barbie ), deci cam tanculet. ai uitat ceva sau mai bine zis pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.