atlantisu Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 eu unul cred ca e super stabil!voi ce parere aveti? PIAGGIO MP3 site Piaggio MP3 un vehicol cu trei roti ditre care doua pozitionate in fata. Printre atuurile lui Piaggio MP3 se numara: siguranta , o mai mare stabilitate, asigurata de cele doua roti inclinabile din fata, si o buna aderenta la drum. Piaggio reinventeaza prin intermediul lui MP3 conceptul de scooter, acest concept avand capacitate de franare precum nici un alt scooter, roti de 12 inchi cu cauciucuri de 120/70 pe fata si de 130/70 pe spate ce ofera un unghi de inclinare de pana la 40 de grade si, de asemenea, un inovator sistem de suspensie in forma de paralelogram. Ca design, Piaggio MP3 se aseamana lui Piaggio GT (Gran Turismo) avand dimensiuni apropiate de cele ale unui scooter obisnuit, latimea sa este de numai 42 cm. Aceste caracteristici fac posibila inregistrarea lui MP3 drept o motocicleta standard. Piaggio este si extrem de practic, capacitatea sa de stocare fiind de 65 de litri, in portbagajele situate sub scaune incapand fara probleme doua casti, un rucsac mic si obiecte lungi de pana la un metru. Acest sistem de depozitare sub scaune este forte util in conditii de ploaie. MP3 beneiciaza de doua variante de motorizare: Piaggio Quasar de 250 cc si Leader de 125 cc. Consumul este redus in cazul ambelor motoare iar volumul rezervorul este unul generos de 12 litri. Acestui model Piaggio i-a dedicat chiar si o linie de accesorii ce ofera protectie de-a lungul intregului an, chiar si la tempertaturi sub zero grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 f tare frate. Ushor ushoir ne intoarcem la conserve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Acestui model Piaggio i-a dedicat chiar si o linie de accesorii ce ofera protectie de-a lungul intregului an, chiar si la tempertaturi sub zero grade. adik este singurul scuter la care se poate pune kit pt mers pe zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Ia de te uita la avataru meu... Kitul de iarna contine un parbriz extra-inalt (ceva mai inalt decat capul pilotului), 3 cauciucuri speciale pentru vreme rece/umeda si un set de haine incalzite (de fapt o husa incalzita pentru picioare si o helanca electrica). Alte optionale includ un topcase de 48 litri, un suport special rabatabil pentru topcase (permite utilizarea portbagajului intern chiar si cu topcase montat), GPS si cateva alte accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Usor usor ii mai pune o roata in spate o carcasa mai misto si ajunge masina. Eu sunt de parere ca daca e pe doua roti pe doua roti sa ramana nu ca nu ar fi tare si cu trei dar deja o da de gard si senzatia de a conduce nu mai e la fel . parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Usor usor ii mai pune o roata in spate o carcasa mai misto si ajunge masina. Eu sunt de parere ca daca e pe doua roti pe doua roti sa ramana nu ca nu ar fi tare si cu trei dar deja o da de gard si senzatia de a conduce nu mai e la fel . parerea mea senzatia nu cred ca se schimba avand in vedere ca il poti inclina(chiar pana la 40 de grade)...dar cand o sa testez unu va zic cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Nu mi-as lua niciodata asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 tricicleta cu motor destinata oamenilor obisnuiti, de oras. mai bine merg cu bicla, macar are 2roti si nu 200kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Iulie 12, 2006 Autor Share Postat Iulie 12, 2006 tricicleta cu motor destinata oamenilor obisnuiti, de oras. mai bine merg cu bicla, macar are 2roti si nu 200kg ce motive ai sa nu mergi cu un scuter cu 2 roti pe fata?eu as avea doar un motiv:e putin mai lata. dar as avea N motive sa merg cu ea:stabila pe ploaie,lini de tramvai,frana si buna si de iesit in afara orasului.mult mai buna decat RS 50. si nu am ramas fara motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butcher Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Nu va place? da dak a-tzi primi una ca asta? cre k a-tzi refuza`o..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Ce motive ai sa nu mergi cu un scuter cu 2 roti pe fata? Eu as avea doar un motiv:e putin mai lata. Dar as avea N motive sa merg cu ea: stabila pe ploaie, lini de tramvai, frana si buna si de iesit in afara orasului. Mult mai buna decat RS 50. si nu am ramas fara motive. Mai baga... Piatra cubica inegal uzata (uda/prafuita), marcaje cauciucate in relief (ude sau nu), speedbumps, franare pe apa/nisip/benzina/ulei/rahat de caine/cal/om (desi in ultimele 3 cazuri ai face bine sa pui furtunul pe scuter cand ajungi acasa, nu de alta da 'the memory remains', ca sa zic asa). Si asta fara sa intru in detalii gen asfalt deformat din cauza caldurii si alte forme de relief urban. Cat despre frana... Am observat din filmele-prezentari ca aia de pe fata e un pic prea puternica. Daca nu incetinesti cum trebuie (frana de motor) faci stoppie la aproape fiecare oprire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 stie cineva vre-un pret la o asemenea mashinarie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Sunt in dubiu, nu stiu ce sa-mi doresc mai mult sa am BMW C1 sau PIAGGIO MP#... Hmmm !? Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djidji_duru Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 eu zic sa ne luam atv-uri... ca tot cu ghidon si casca se conduce... si e tot la aer liber ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 http://motoring.independent.co.uk/features/article570620.ece Price: 125: circa £3,600; 250: less than £4,000 Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stafy Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 italienii se chinuie sa mai descongestioneze circulatia din orasele lor si asa pline de scootere si motoare, dar si soferi dementi. in roma, pe trecere de pietoni, era sa fiu luat de 3 ori. ce sa-i faci, baietii de la piaggio cam au grija de clientii lor. cu cat mai multi in trafic cu atat se gandesc si ei ca ar trebui sa le cam asigure o stabilitate. la noi, la dacia, daca rugineste loganu dupa 3 ani, fericire maxima, vin baietii la service si avem de lucru pe 100 de ani. ce sa-i faci, cand au venit romanii peste dacii nostri nu erau chiar aia din gasca lui cicero, erau cei de pe la periferie, nemancati, mai imprastiati... tot latina vorbeau, dar deh... eu mi-as lua unul... dar nu l-as nenoroci pe drumurile noastre. prea-i frumos... si ca experiment, hai sa recunoastem. piaggioc cam revolutioneaza, n-ati zice? adica cine a mai facut asta pana acum???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 piaggio cam revolutioneaza, n-ati zice? adica cine a mai facut asta pana acum???? intradevar... doar piaggio a inventat scuterul (vespa, asta destul de demult... prin 1884), si acum, tot piaggio inventeaza scuterul cu 2 roti pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 "in portbagajele situate sub scaune incapand fara probleme doua casti, un rucsac mic si obiecte lungi de pana la un metru." interesant foarte bun pentru bataile de la semafoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 http://www.motoblog.it/post/3994/mp3-messo-al-torchio Cateva poze (si un scurt articol in italiana) cu un nenea ce testeaza un MP3 in stil "reising". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RauL_z3u07 Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 e marfa rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 intradevar... doar piaggio a inventat scuterul (vespa, asta destul de demult... prin 1884), si acum, tot piaggio inventeaza scuterul cu 2 roti pe fata. chiar daca este un post extrem de vechi, nu am putut sa ma abtzin cum poti sa zici ca vespa a fost inventata prin 1884??? mai greseste omul cu cativa ani, 10ani, 20ani, dar 62ani???? este la mintea cocosului ca era imposibil sa fi fost inventat atunci ca atunci nici macar nu inventase ford masina cu combustie interna! vespa a fost inventata in 1946 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 chiar daca este un post extrem de vechi, nu am putut sa ma abtzin cum poti sa zici ca vespa a fost inventata prin 1884??? mai greseste omul cu cativa ani, 10ani, 20ani, dar 62ani???? este la mintea cocosului ca era imposibil sa fi fost inventat atunci ca atunci nici macar nu inventase ford masina cu combustie interna! vespa a fost inventata in 1946 in '46 a fost inregistrata la Oficiul Central al Patentelor din Florenta. Vespa tot in 1884 a fost produsa prima data... pt ca in Primul Razboi Mondial, cei de la piaggio erau 'experti' in a produce vespa (motor de 98 cm3, 3,2 CP la 4500 rpm, viteza maxima 60 km/h, putea fi parasutata ) vespa era deja adaptata la folosirea in situatia aia... cu tunu pe ea eu am luat informatiile din revista MotoLife Nr. 47 iulie 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Vespa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 cu siguranta au gresit cei din MotoLife (ceea ce nu ma mira) in 1884 abia se fondase grupul Piaggio si mult timp mai tarziu s-au apucat de scutere, mai exact 1946: "În anul 1946, la initiativa lui Enrico Piaggio, este proiectat si realizat primul model de scuter Vespa. Devenit repede simbol al reconstructiei Italiei de dupa cel de.al doilea razboi mondial, primul model de scuter Vespa avea un motor de 98 cc si dezvolta o putere de 3,5 CP" deci nu avea cum sa apara in primul razboi mondial cand el a fost proiectat 30ani mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 deci nu stiu care-i treaba... si pe wikipedia zice ca vespa a aparut dupa prin 46... care gresesteoare ? wikipedia sau motolife ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.