rahanu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 asadar... am o mobra de 600cmc pe injectie; am scos filtrul acum ceva vreme si am plecat cu ea asa, fara sa-mi dau seama si am mers vreo cateva sute de km asa si de-atunci: - i-am schimbat bujiile; - i-am schimbat filtrul de aer. tot nu ma mai asculta. o tin in turatie constanta, indiferent de viteza, dar se simte mai nasol la turatie mare(5000-7000 de ture). nu trage, si parca incepe motorul sa se incece, si dintr-o data imi zmuceste si isi da drumul, si daca o tin tot asa, iar face.... ce este drept partea cu zmucitul mai rar(fiindca trebuie tinuta mai mult timp in turatie constanta), insa partea in care se ineaca si nu mai vrea sa traga (parca nu ar avea aer) se intampla mai des si daca o ridic in turatie usor, nu daca deschid gazul dintr-o data. ce sa este oare? e posibil sa fii intrat vreun gunoi pe la injector cand am mers cu ea ca prostu, fara filtru de aer? si daca da, cat de terminat ar fii injectorul cu pricina(se poate curata un injector, sau aici schimbatul rezolva)? dau si o bere daca rezolv problema, ca ma agaseaza de nu mai pot... merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Nu intra prafu la injectoare daca meri fara filtru de aer Ce motor e? Incearca in prima faza sa deconectezi bateria apoi sa o conectezi la loc. Borna de plus ajunge daca o dai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 incearca sa sincronizezi injectia si sai pui in benzina un aditiv pt curatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Nu intra prafu la injectoare daca meri fara filtru de aer Ce motor e? Incearca in prima faza sa deconectezi bateria apoi sa o conectezi la loc. Borna de plus ajunge daca o dai jos motorul este un hornet 2007 - si ma intreb ce legatura sa aiba cu bateria... poti te rog sa explici mai in detaliu, s-ar putea sa fie din cauza bateriei, ca este pe duca, plus ca am un bec pe faza lunga, si daca merg cu el aprins... moare bateria si nu mai porneste (de ĂŠ ori mi s-a intamplat sa se duca - a doua oara mi-am dat seama ca este de la bec) Editat Mai 25, 2010 de rahanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) daca inainte de "incident" motorul mergea bine, injectoarele ar trebui sa fie curate. praful absorbit se depune daca nu ma insel pe supape. o curatare a injectiei ce implica si camera de ardere nu are de ce sa ii dauneze. in lipsa filtrului, senzorul de aer transmite alte informatii calculatorului si iti deregleaza bunul mers al motorului(ceva asemanator am patit eu cand am mers cu socul tras) si se rezolva de la sine in timp, sau imediat prin resetarea calculatorului. cele mai multe centraline isi reseteaza memoria scotandu-i mufele pentru o perioada de timp. Editat Mai 25, 2010 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 incearca sa sincronizezi injectia si sai pui in benzina un aditiv pt curatare nu stiam ca si injectia se sincronizeaza... cel putin nu asa ca si carburatia, ci cu laptop in mufa de la cdi, ca la masini? nu!?!? Mesaj completat daca inainte de "incident" motorul mergea bine, injectoarele ar trebui sa fie curate. praful absorbit se depune daca nu ma insel pe supape. o curatare a injectiei ce implica si camera de ardere nu are de ce sa ii dauneze. in lipsa filtrului, senzorul de aer transmite alte informatii calculatorului si iti deregleaza bunul mers al motorului(ceva asemanator am patit eu cand am mers cu socul tras) si se rezolva de la sine in timp, sau imediat prin resetarea calculatorului. cele mai multe centraline isi reseteaza memoria scotandu-i mufele pentru o perioada de timp. dap, si la asta m-am gandit... dar nu stiam ca se reseteaza asa cdi-ul. voi incerca weekendul asta cu siguranta! merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 nu stiam ca si injectia se sincronizeaza... cel putin nu asa ca si carburatia, ci cu laptop in mufa de la cdi, ca la masini? nu!?!? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 25, 2010 Autor Share Postat Mai 25, 2010 Nu. fii mai explicit, se foloseste la fel un aparat din ala cu ceasuri ca la carburatie si se calculeaza compresia pe piston sa fie la fel pe toate patru, sau cum (e adevarat ca nici la carburatie nu stiu exact, doar am vazut ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 fii mai explicit, se foloseste la fel un aparat din ala cu ceasuri ca la carburatie si se calculeaza compresia pe piston sa fie la fel pe toate patru, sau cum (e adevarat ca nici la carburatie nu stiu exact, doar am vazut ) injectia se regleaza precum carburatia. Ce ai vazut tu cu mufa de usb, computer si alte electronice se modifica doar dak ai power comander sau dak iti permite cdi-ul (cele mai multe nu permit modificari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Injectoarele nu se pot demonta. Se pot doar schimba. Dar nu cred ca problema ta are treaba cu injectoarele. Daca aveai gunoaie in benzina ti s-ar fi putut infuda injectoarele. Injectia propriu-zisa nu se regleaza. Exista computer care face asta la fiecare ciclu al motorului. Ceea ce se numeste impropriu "sincronizarea injectiei" este de fapt sincronizarea admisiei de aer, la fel ca si la carburatoare. "Ceasurile" de care vorbeste rahanu masoara vidul creat de aspirarea aerului in motor, nu compresia. (Sau poate se refera el la altceva.) Editat Mai 25, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 26, 2010 Autor Share Postat Mai 26, 2010 Injectoarele nu se pot demonta. Se pot doar schimba. Dar nu cred ca problema ta are treaba cu injectoarele. Daca aveai gunoaie in benzina ti s-ar fi putut infuda injectoarele.Injectia propriu-zisa nu se regleaza. Exista computer care face asta la fiecare ciclu al motorului. Ceea ce se numeste impropriu "sincronizarea injectiei" este de fapt sincronizarea admisiei de aer, la fel ca si la carburatoare. "Ceasurile" de care vorbeste rahanu masoara vidul creat de aspirarea aerului in motor, nu compresia. (Sau poate se refera el la altceva.) multam mult la toata lumea... o sa incerc weekendul asta sa scot mufele la cdi sa vedem daca se reseteaza, si o sa mai incerc sa bag niste benzina din aia 100 de la omv si sa ies pe autostrada sa o tin in turatii mari, constant vreo 15-20 de km. mi-e putin teama sa bag in benzina solutie din aia de curatat injectoare(motoreta are 12k km) , si in plus nici nu stiu care solutie este mai buna, mai ales ca benzinariile sunt pline de toate cacaturile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 multam mult la toata lumea... o sa incerc weekendul asta sa scot mufele la cdi sa vedem daca se reseteaza, si o sa mai incerc sa bag niste benzina din aia 100 de la omv si sa ies pe autostrada sa o tin in turatii mari, constant vreo 15-20 de km. mi-e putin teama sa bag in benzina solutie din aia de curatat injectoare(motoreta are 12k km) , si in plus nici nu stiu care solutie este mai buna, mai ales ca benzinariile sunt pline de toate cacaturile.... Dupa ce ai mers in praful de Romania fara filtru de aer, nu iti mai e frica de nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Pune Petrom 99+ sau Alto 101 de la Rompetrol, nu OMV. Nu pune nici solutii de curatat in rezervor. Pune'i un filtru de aer nou, reseteaza ECU si gata. Nu ai de ce sa faci sincronizare la un motor din 2007. Cel mai probabil MAP sensorul din airbox era dat peste cap de depresiunea (diferita de cea normala) cauzata de lipsa filtrului de aer. Cum se reseteaza ECU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 26, 2010 Autor Share Postat Mai 26, 2010 Pune Petrom 99+ sau Alto 101 de la Rompetrol, nu OMV. Nu pune nici solutii de curatat in rezervor. Pune'i un filtru de aer nou, reseteaza ECU si gata. Nu ai de ce sa faci sincronizare la un motor din 2007. Cel mai probabil MAP sensorul din airbox era dat peste cap de depresiunea (diferita de cea normala) cauzata de lipsa filtrului de aer. dap, cea mai simpla metoda... asteptam pe cineva sa-mi zica sa nu pun solutii de curatat in rezervor, si sa fie si convingator, fiindca ma speria gandul de a baga cine stie ce prostii si sa-l dau peste cap de tot. filtrul l-am schimbat, i-am pus unul sport de la pipercross(se poate si din cauza filtrului sa faca asa, nu?), a fost cea mai ieftina varianta pentru moment (la reprezentanta honda un filtru stock este 220 de lei). si mai am o intrebare: daca renunt la toba intermediara si la catalizator(le dau jos si ii trag o tzeava de la serpisori la finala), risk sa o dereglez cumva? are un senzor, undeva inainte de toba finala, care cred ca masoara gazele, noxele, nu stiu exact. acum ca tot i-am pus filtru sport, zic sa aiba si pe unde scoate ce intra, iar senzorul respectiv oricum ramane pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Poti sa ai sonda lambda sau potentiometru multitura. Sonda lambda se conecteaza direct la calculator, potentiometru il sucesti tu in functie de ce iti zice analizorul de gaze. Orice ai avea, se calibreaza si aia. Daca tot vrei sa renunti la catalizator, ia ceva de firma, Leo Vince sau de ce ai bani. Insa chiar nu vad rostu sa schimbi ceva la mobra aia. De ce sa dai 10.000 eur sa zicem pe un motor care merge foarte bine si pe urma sa te apuci sa pui aftermarketuri pe el si piesele originale sa le vinzi la pret de nimic. Asa numa daca ai bani de te da afara din casa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 Poti sa ai sonda lambda sau potentiometru multitura. Sonda lambda se conecteaza direct la calculator, potentiometru il sucesti tu in functie de ce iti zice analizorul de gaze. Orice ai avea, se calibreaza si aia. Daca tot vrei sa renunti la catalizator, ia ceva de firma, Leo Vince sau de ce ai bani. Insa chiar nu vad rostu sa schimbi ceva la mobra aia. De ce sa dai 10.000 eur sa zicem pe un motor care merge foarte bine si pe urma sa te apuci sa pui aftermarketuri pe el si piesele originale sa le vinzi la pret de nimic. Asa numa daca ai bani de te da afara din casa... am scos aseara borna de pe baterie, astazi de dimineata mearsa ca unsa, si nici figuri nu mai facu... mai astept putin inainte sa zic hop, insa se pare ca asta era problema - cdi-ul trebuia resetat. nu as modifica nimik la ea, dar vreau sa ma aud in trafic. primul impuls a fost sa scobes toba stock, dar se pare ca nu are prea multe site, desi cred ca asta este singura solutie(daca voi avea probleme cumpar alta toba stock, este oricum mai ieftina decat una sport). merci mult la toata lumea si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 am scos aseara borna de pe baterie,astazi de dimineata mearsa ca unsa, si nici figuri nu mai facu... mai astept putin inainte sa zic hop, insa se pare ca asta era problema - cdi-ul trebuia resetat. nu as modifica nimik la ea, dar vreau sa ma aud in trafic. primul impuls a fost sa scobes toba stock, dar se pare ca nu are prea multe site, desi cred ca asta este singura solutie(daca voi avea probleme cumpar alta toba stock, este oricum mai ieftina decat una sport). merci mult la toata lumea si numai bine! Calculatorul mobrei are siguranta lui in cutia de sigurante. Ti-as fi recomandat sa scoti doar siguranta aia si apoi sa pui contactul, lasi 5 secunde dupa care iei contactul si pui siguranta la loc. Insa, pun pariu ca nu stii care siguranta trebuie sa o scoti Deia intotdeauna manualul ii sfant. Nici noi nu am invatat toate astea prin incercate, ci din manual. Asa ca fa rost de unul electronic, si pe viitor o sa iti raspunzi singur la intrebari Poti sa pui aditiv dinala in benzina, nu se intampla nimic. Parca o sticluta de 250 ml ajunge la 50 l de benzina, deci daca faci plinu ai putea linistit sa torni jumate. Rau nu are ce sa iti faca. Si nu pune benzina de 100 sau 101 sau de care vrei tu sa pui, pune benzina de care iti recomanda producatorul. Daca 95 scrie pe buson, apai 95 sa pui Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.