Metal Heart Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Care aveti FZ6 Fazer, poate aruncati un ochi pe linkul de mai jos, sa dati o parere de ajutor /index.php?/topic/680647-scrisoare-de-la-ortenzia-si-marcel-zahaniciuc/page__view__findpost__p__3175043 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Salutare , Am ajuns in punctul in care din pacate trebuie sa renunt la super motocicleta mea http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz6%20-din-2004-462988.html Pentru orice detalii va stau la dispozitie pe forum ,tel ,YM ,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 In caz ca vinde careva un Fazer, poate da si de anuntul meu pe aici: Ma intereseaza o Yamaha FZ6 Fazer(cu semicarena) -Anul sa nu fie mai jos de 2005 -Fara accident, sau defecte optice -Sa nu trebuiasca investiti bani -Inmatriculata Ro -Sa fie modelul stock -Pot sa ofer 2400 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibel Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 masterus, pana la urma ai mai avut ceva probleme? la a mea se intampla cam la fel, la relanti scadea turatia pana pe la 600-800 turatii si cateodata murea; in sarcina se simtea ca parca ar trage cam greu si cu un zgomot ciudat de motor obosit.. asta mi s-a intamplat de cand am luat-o, de anul trecut (ea e din 2005), insa in ultima vreme se intampla tot mai des. noroc cu baietii de la hobbymoto (cta) -multumiri pe aceasta cale- care au bibilit-o, au schimbat TPS-ul, l-au reglat, filtrul de aer schimbat ca era cam sfarsit, si acu'... parca am alta mobra.. merge beton, m-am dat aseara vreo 3 ore cu ea si n-am mai patit rusinea, sper sa ramana prietena mea in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 masterus, pana la urma ai mai avut ceva probleme? la a mea se intampla cam la fel, la relanti scadea turatia pana pe la 600-800 turatii si cateodata murea; in sarcina se simtea ca parca ar trage cam greu si cu un zgomot ciudat de motor obosit.. asta mi s-a intamplat de cand am luat-o, de anul trecut (ea e din 2005), insa in ultima vreme se intampla tot mai des. noroc cu baietii de la hobbymoto (cta) -multumiri pe aceasta cale- care au bibilit-o, au schimbat TPS-ul, l-au reglat, filtrul de aer schimbat ca era cam sfarsit, si acu'... parca am alta mobra.. merge beton, m-am dat aseara vreo 3 ore cu ea si n-am mai patit rusinea, sper sa ramana prietena mea in continuare cum spuneam , merge perfect. de vina era furtunul de la epurator, care a fost probabil ciupit la vreu schimb de bujii , din neatentie . probabil, temperaturile inalte au facut ca fisura sa devina mai mare si astfel ralanti ul sa nu se mentina regulat.in sarcina mergea perfect.de aceea am exclus TPS ul mai ales ca am avut unul nou cu care l-am inlocuit pe cel vechi. se vand LEO VINCE /index.php?/topic/679993-evacuari-fz6-fazer/page__p__3163578#entry3163578 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibel Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 ok,masterus, dar sigur a fost si TPS-ul,doar e boala lor, mi-a mai zis cineva.. sunt curios la tine, sau la ceilalti care au fazer cum sta relantiul? eu il fixam ca la carte, la 1260 insa nu sta mereu pe acolo.. cam oscileaza, nu sta nemiscat, se mai duce la 1380, variaza intre valorile astea,chiar 1400 cateodata. la voi cum sta? e normal asa sau tre'sa fie punct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Cine imi spune si mie, care sunt diferentele dintre modelul 2004 si 2005-06 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 In linii mari, uite aici cam ce s-a facut nou pe la ele in fiecare an http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 ok,masterus, dar sigur a fost si TPS-ul,doar e boala lor, mi-a mai zis cineva.. sunt curios la tine, sau la ceilalti care au fazer cum sta relantiul? eu il fixam ca la carte, la 1260 insa nu sta mereu pe acolo.. cam oscileaza, nu sta nemiscat, se mai duce la 1380, variaza intre valorile astea,chiar 1400 cateodata. la voi cum sta? e normal asa sau tre'sa fie punct? Asa oscileaza la toate relantiul, deci poti sta linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibel Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 ok,mersi ca m-ai linistit, dadusem pe displayul electronic sa stau cu turatia in ochi toata ziua, dar cred ca nici n-o s-o mai bag in seama de acu' nainte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) Cine poate sa-mi spuna, ce este cu gaura si pata(din poza atasata) ? Poza a fost facuta pe partea stanga, a motorului(partea cu cricul) oare curge ulei din motor pe acea gaurica ? Cand am pus mana, era uscat..a fost pornit, accelerat de cateva ori, dar nu sare ulei pe acolo..daca are cineva o idee despre gaurica aia, il rog sa posteze, sau sa-mi trimita un mesaj privat.. Este vorba de un FZ6 din 2006 Editat Iulie 20, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) Bandit, Ctlnext mi-a vandut mie modelul de 2004 dar stiu ca are si unul din 2006 cu ABS. Zicea ca vrea sa-l tina cand am vorbit ultima data cu el asa ca s-ar putea sa trebuiasca sa depui niste munca de convingere BTW, man am sa-ti dau o bere pentru poza aia de pe contract, m-ai scapat de un drum inapoi la Bucuresti. L.E: gaurica aia cica e pentru drenarea apei care poate intra la gaurile de bujii aka plug drain. Asta sau acolo trebuiau sa puna capacitorul de flux. Editat Iulie 20, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Cine poate sa-mi spuna, ce este cu gaura si pata(din poza atasata) ? Nu pot sa-ti spun ce e cu gaura aia, dar pot sa-ti spun ce e cu pata aia: eu, cand am cumparat Fazerul, fostul proprietar, tocmai il spalase, sa fie frumos. Cand am ajuns cu el acasa, aveam aceeasi pata, numai ca era alba, de la spuma de spalat. Deci daca ai spalat motorul de curand cu jet de apa, nu te speria, este doar apa care a iesit afara. Stand apa acolo, inainte sa iasa, probabil ca a prins o tenta ruginie de la blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Nu pot sa-ti spun ce e cu gaura aia, dar pot sa-ti spun ce e cu pata aia: eu, cand am cumparat Fazerul, fostul proprietar, tocmai il spalase, sa fie frumos. Cand am ajuns cu el acasa, aveam aceeasi pata, numai ca era alba, de la spuma de spalat. Deci daca ai spalat motorul de curand cu jet de apa, nu te speria, este doar apa care a iesit afara. Stand apa acolo, inainte sa iasa, probabil ca a prins o tenta ruginie de la blocul motor. Motorul nu l-am luat inca, azi am fost sa-l vad, iar pata aceea mi-a parut dubioasa..oricum, mersi pentru raspuns, mai astept si alte pareri..cam 80% sunt convins sa-l iau..din pacate, e modelul N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) ok,mersi ca m-ai linistit, dadusem pe displayul electronic sa stau cu turatia in ochi toata ziua, dar cred ca nici n-o s-o mai bag in seama de acu' nainte.. Eu mergeam tot timpul cu turatia pe display ca nu o vedeam neam pe turometru Bandit, Ctlnext mi-a vandut mie modelul de 2004 dar stiu ca are si unul din 2006 cu ABS. Zicea ca vrea sa-l tina cand am vorbit ultima data cu el asa ca s-ar putea sa trebuiasca sa depui niste munca de convingere :DBTW, man am sa-ti dau o bere pentru poza aia de pe contract, m-ai scapat de un drum inapoi la Bucuresti.L.E: gaurica aia cica e pentru drenarea apei care poate intra la gaurile de bujii aka plug drain.Asta sau acolo trebuiau sa puna capacitorul de flux. E model 2008, cel 2006 nu are abs :)si il pastrez inca. Ma bucur ca ai scapat cu inmatricularea. PS: ai trecut miercuri prin cartierul tei ? Daca ai fost, inseamna ca ne-am si salutat , iar cu berea, ne intalnim noi intr-o zi sa o dovedim. Editat Iulie 21, 2012 de ctlnext Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Eu mergeam tot timpul cu turatia pe display ca nu o vedeam neam pe turometru E model 2008, cel 2006 nu are abs :)si il pastrez inca. Ma bucur ca ai scapat cu inmatricularea. PS: ai trecut miercuri prin cartierul tei ? Daca ai fost, inseamna ca ne-am si salutat , iar cu berea, ne intalnim noi intr-o zi sa o dovedim. Esti sigur ca modelul din 2006 nu are ABS ? eu am vazut cateva modele din 2006 cu ABS la vanzare.. Am gasit si un link cu cateva informatii: http://www.bikez.com...er_abs_2006.php Totusi in linkul postat de mine, observ ca are 5 viteze, poate cineva sa confirme asta ? eu stiam ca are 6.. Editat Iulie 25, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Nu lua de bun tot ce scrie pe bikez.com. Nu cred ca in anul 2006 sa se fi facut cu 5 viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Eu, anul trecut, cand am cautat un FZ6, am gasit unul din 2006 cu ABS. Va zic sigur pentru ca am vrut o motocicleta cu ABS, si neaparat Fazer. Dar am gasit Fazerul asta S2 fara ABS, si n-am mai stat pe ganduri. Si chiar avea 6 trepte de viteza. Aia cu 5 este o greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Va salut! Are cineva, in plus, o maneta de frana pentru Fazer 600 din 2003? Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Cat de tare de arde? Doar de luni incolo ma pot uita prin pod sa vad pe unde am pus-o pe a mea dupa ce am schimbat manetele... Intrebare de baraj: pe FZS600 Fazer, cele de dupa 2000, aveti idee, vin standard cu arcuri progresive? Intreb asta pentru ca azi, cand am schimbat semeringurile si cuzinetii la furca, baiatul de la service mi-a zis ca am pe ea arcuri progresive (tocmai ce discutasem ca vreau sa cumpar asa ceva in viitorul nu foarte indepartat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 -Domnilor, dupa o luna de cautari, am gasit exact ceea ce cautam..azi a intrat in posesia mea o Yamaha FZ6 Fazer cu ABS din 2006 -Totul este ok, dar are o mica problema, nu stiu daca au mai intalnit-o si altii de pe forum..daca o accelerez brusc pe loc si o las sa se detureze singura, se opreste motorul..am testat chestia asta pe loc, pentru ca nu intelegeam de ce mi se oprea motorul cand intram in frana de motor.. Prietenii mi-au dat doua piste *Trebuie sa maresc relantiul(ceea ce cred ca au dreptate, pentru ca nu sta suficient de turata)..Dar va rog sa-mi spuneti de unde pot sa fac acest reglaj.. *Bujiile cica ar trebui schimbate(motorul are 42000 km) Va atasez o poza mai jos cu Blue Bird Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 frumoasa foccc ,poate iesi la o tura cu ea dupa ce o rezolvi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 frumoasa foccc ,poate iesi la o tura cu ea dupa ce o rezolvi mersi, merge o tura pe viitor, sper si un transfagarasan anul asta. pana una alta, o intrunire ceva la academie saptamana viitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) -Domnilor, dupa o luna de cautari, am gasit exact ceea ce cautam..azi a intrat in posesia mea o Yamaha FZ6 Fazer cu ABS din 2006 -Totul este ok, dar are o mica problema, nu stiu daca au mai intalnit-o si altii de pe forum..daca o accelerez brusc pe loc si o las sa se detureze singura, se opreste motorul..am testat chestia asta pe loc, pentru ca nu intelegeam de ce mi se oprea motorul cand intram in frana de motor.. Prietenii mi-au dat doua piste *Trebuie sa maresc relantiul(ceea ce cred ca au dreptate, pentru ca nu sta suficient de turata)..Dar va rog sa-mi spuneti de unde pot sa fac acest reglaj.. *Bujiile cica ar trebui schimbate(motorul are 42000 km) Va atasez o poza mai jos cu Blue Bird S-o calaresti sanatos! Exact aceeasi problema am avut-o si eu. S-a rezolvat simplu: Aveam relantiul la 700 de ture si l-am ridicat la 1200. O sa fac o poza la a mea sa-ti arat de unde se mareste relantiul. SAu, hai sa-ti explic, ca sigur vei intelege: deci pe partea stanga a motocicletei, te uiti sub rezervor si vezi mecanismul de accelerare, adica unde se imbina cablul de acceleratie, care vine de la manson, cu mecanismul ala semirotund. Acolo, daca te uiti din lateral, o sa vezi un surub cu cap de surubelnita in cruce, orientat spre lateral, adica spre tine, cum te uiti. O sa-l vezi negresit. Dai de el si-i maresti relantiul, si asta e! Succes! Si, cand treceti spre Transfagarasan, da-ti de stire, ca poate ma agat si eu din Pitesti. Hai ca am gasit cum sa-ti arat: Editat Iulie 29, 2012 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) S-o calaresti sanatos! Exact aceeasi problema am avut-o si eu. S-a rezolvat simplu: Aveam relantiul la 700 de ture si l-am ridicat la 1200. O sa fac o poza la a mea sa-ti arat de unde se mareste relantiul. SAu, hai sa-ti explic, ca sigur vei intelege: deci pe partea stanga a motocicletei, te uiti sub rezervor si vezi mecanismul de accelerare, adica unde se imbina cablul de acceleratie, care vine de la manson, cu mecanismul ala semirotund. Acolo, daca te uiti din lateral, o sa vezi un surub cu cap de surubelnita in cruce, orientat spre lateral, adica spre tine, cum te uiti. O sa-l vezi negresit. Dai de el si-i maresti relantiul, si asta e! Succes! Si, cand treceti spre Transfagarasan, da-ti de stire, ca poate ma agat si eu din Pitesti. Hai ca am gasit cum sa-ti arat: mersi man, coincidenta face ca si eu aveam turatia tot la 700..am reglat-o sa fie intre 1250 si 1350.. abia ce am venit dintr-o tura, motorul merge perfect Eram asa de speriat, credeam ca e TPS-ul, pentru ca-mi tot spuneau cei de pe forum, ma bucur ca am rezolvat PS. mai multe poze aici: http://www.motocicli...23#entry3190223 Editat Iulie 29, 2012 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.