Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am un bord de fazer 600 perfect si cu protectie de carbon pe ceasuri, 100euro... pun si poze cand ma familializez cu prostia asta de laptop, greu domle cu tehnologia asta :))))

post-1864-0-32787200-1351583038_thumb.jpg

post-1864-0-88657300-1351583044_thumb.jpg

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles nimic din ce ai vrut sa spui, Lorentziu :blink:

 

Fz6 S sau N. Asa spune topicul. Explicati-mi si mie va rog, daca S vine de la semicarenat si N de la naked, FAZER ce mai inseamna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles nimic din ce ai vrut sa spui, Lorentziu :blink:

 

Fz6 S sau N. Asa spune topicul. Explicati-mi si mie va rog, daca S vine de la semicarenat si N de la naked, FAZER ce mai inseamna?

Yamaha FZ6

 

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: navigation, search Yamaha FZ6 250px-2009-02-10_2008_Yamaha_FZ6_on_stand.jpg Manufacturer Yamaha Motor Company Also called FZ6 Fazer S2 ABS Production since 2004 Predecessor Yamaha FZS600 Fazer Successor FZ8 and FAZER8 Class Naked bike Engine 600 cc, liquid-cooled, DOHC, inline 4-cylinder, 16 valves Transmission 6-speed w/multi-plate clutch Wheelbase 56.7 in (1,440 mm) Dimensions L 82.5 in (2,096 mm)

W 29.5 in (749 mm) Seat height 31.1 in (790 mm) Weight 2006: 423 lb (192 kg)

2007: 410 lb (190 kg) (dry) Fuel capacity 19.4 l (4.3 imp gal; 5.1 US gal) Related Yamaha FZ1

The Yamaha FZ6, also known as the FZ6 FAZER is a 600 cc motorcycle that was introduced by Yamaha in 2004 as a sporting middleweight sport bike built around the 2003 YZF-R6 engine. The engine is retuned for more usable midrange power. As a multi-purpose motorcycle it can handle sport riding, touring, and commuting. In 2010, the FZ6 was replaced in Europe and Canada by the FZ8 and FAZER8. As of March 2011 the FZ6 and FZ6R continue to be sold in other markets.

This bike is a popular choice for its half-fairing, upright seating position, and underseat exhaust. These features position it between a full supersport and a naked streetfighter (although in Europe and Australia, there is an available naked FZ6N option)....simplu, are mai multe denumiri..nimic incorect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le impart in doua categorii: a) Fazer B) N(naked)

Asta asa e: Fazer si N

 

deci sa inteleg ca toti care aveti motoarele <2004 nu aveti FZ6-uri, ci FZS600-uri?

Cam asa e! Daca te uiti cateva pagini mai in spate, o sa vezi ca s-a mai discutat odata chestia asta. Deci, FZS 600 e diferit de FZ6 (S sau N, adica Fazer sau N). FZS 600 e pe carburatie, iar FZ6 pe injectie. Oricum, important este ca avem niste motociclete grozave. Sa ne bucuram de ele, asta e tot ce trebuie sa facem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles in sfarsit. Ai dreptate, sa ne bucuram de ele!

l.e.: in plus fata de aparitia injectiei ca inlocuitor al carburatiei este si bordul digital?

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fz6 fazer mai..injectie 32 bit..computador pe ea consum mic..batranu'..esti varza..stai jos 4..din 2004 sa dus cu fazer 600..ce dreaq nu intelegi..esti batut in cap..lasa-neeeeee, astea sunt bijuterii de motoare..tarce ca un motan si fac shushu pe multe ''vitezane''...diavoli mascati in straie de domni...motorul ala stie sa dea tot din 2000 rot/min..poti merge si cu a6-sea cu 70/h..daca esti cu foamea de benzina..duce testat de mine..carburator=sucked mai ales pe frig, plm..consuma mult si nu ai baza in el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e fiecare is lauda scula si zice ca a lui e cea mai buna...sincer am avut o multime de modele si pot spune ca alea adevarate sunt cele pe carburatoare, mi se par mai nervoase...etc. Ce nu imi place la fazer post 2004 este chiar cadrul. Pt naked parerea mea ca e mai atragator un cadru tubular (asta ca si aspect) vezi ducati si triumph...nu are sens cadru super studiat cand tu pui furca ordinara si amortizator spate de toata cacaooa . Sunt posesor de fazer din 2000 cu 20 mii km pe care l- am modificat la greu furca si sistem franare suzuki k7 mono spate si frana ducati 748 , sa ducati monster...am tinut doar cadrul si motorul putin modificat ( ca motorul este foarte de incredere) pot spune ca acuma e alta poti iesi cu ea pe pista ca nu te faci de ras plus are un look agresiv ideea era sa realizez un streetfighter inca e in lucru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e fiecare is lauda scula si zice ca a lui e cea mai buna...sincer am avut o multime de modele si pot spune ca alea adevarate sunt cele pe carburatoare, mi se par mai nervoase...etc. Ce nu imi place la fazer post 2004 este chiar cadrul. Pt naked parerea mea ca e mai atragator un cadru tubular (asta ca si aspect) vezi ducati si triumph...nu are sens cadru super studiat cand tu pui furca ordinara si amortizator spate de toata cacaooa . Sunt posesor de fazer din 2000 cu 20 mii km pe care l- am modificat la greu furca si sistem franare suzuki k7 mono spate si frana ducati 748 , sa ducati monster...am tinut doar cadrul si motorul putin modificat ( ca motorul este foarte de incredere) pot spune ca acuma e alta poti iesi cu ea pe pista ca nu te faci de ras plus are un look agresiv ideea era sa realizez un streetfighter inca e in lucru ...

fiecare cu junghiu' lui..acrii dome' strugurii aia..! cadrul ala e superb nu tevile alea ordinare de fier..carburator vs injectie electronica nici nu exista..din start..fuji de aici mah..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum frate, is varza??!!! pai sa ma pun la murat!! cica sa va las, ciai koaie? din 2004 s-a dus cu fazer 600....a ajuns pana la Magadan ori s-au slabit flotoarele? ce plm ai Lorentziu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-are rost sa-ti explic cine-s aia care rad singuri...ca-ti vine sa plangi! uite ce, m-am hotarat...vrei sa ma jignesti? fa-o inteligibil, ai macar atata decenta, OK? ca in postul anterior ai cam aratat o lipsa majora de creer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah lorenzio lamas nu inteleg atitudinea asta a ta ... De unde si pana unde cu jignirile ? Ma cunosti cumva? Nu stiu cate motoare ai tu dar pot sa postez poze cu colectia mea si zic doar de aprilia rsv 1000, ktm lc4 , fazer , cbr 600 f model 2005 , simson awo , si ovespa 50 din 1968 noua , stiu si ce inseamna motociclism si fac pariu cu tine ca numa pe pista am mai multi km in sa cati ai adunat tu in toata viata ta ... Nu zic asta ca o lauda ...vreau doar sa iti spun ca stiu cu ce se mananca motociclismul si daca ai sti si tu macar 1% ti-ai da seama ca vorbesti prosti ... Fazerul care l-am luat acuma l-am luat ca si proiect si o provocare nu ma intereseaza banii si numa cat e investit in el fac pariu ca luam deja un fazer ca si al tau second hand , am vaz ca esti foarte taios in commenturi si nu inteleg de ce dar in 99% de cazuri cei cu atitudinea ta sunt persoane complexate si care nu au habar de ce vorbesc ... Nu mai zic mai multe ca ma abtin... Stai linistit fazerul tau e cel mai cel e atata de tare ca luna trecuta a fost pe copertile la toate revistele de specialitate ... Continua tot asa si is convins ca luna viitoare tu si fazerul tau o sa fiti pe coperta revistei Forbes ! Numai bine si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda deci asta spune tot despre ceea ce poate capul tau...(daca vrei sa faci un bine umanitatii nu iti pune casca niciodata) ultimul tau post mi-a confirmat ceea ce ziceam ca esti un complexat care nu are treaba de motoare , e plina romania cu copii ca si tine care din alocatie isi iau un motor de 2 lei grei si se cred un hibrid intre Valentino Rossi si Jeremy Burgess ( un gogule sa vezi cine e )

Bine zicea cineva ca romanii is ruspti in poponeata as adaoga eu unii mai tare altii mai putin ... Tu esti dintre aia cu crapatura curului pana la gat.

Sa ai o zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu poze detaliate cu Fazerul tau. Si eu am cam vrut sa fac asa ceva la al meu, cu modificari de furca si bascula, dar cu toti cu care vorbeam ma dezamageau din star, ba preturi mari, ba incompatibilitati samd. Sunt curios cum ai adaptat farul si bordul si ce prinderi ai folosit.

 

Apropo, modificand furca, automat ai si alte roti. Nu s-au schimbat si unghiurile? Se comporta altfel?

 

Si ca sa lamuresc o chestie: FZS600 Fazer si FZR600 nu prea au nimic in comun!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, eu nu inteleg ce v-ati luat asa de la o mobra care nu are mai nimic special...adica e cam standard (nu se vad urme de flex)

 

. cat despre treaba cu shu shu pe vitezane.... ce sa zic, ca pot sa te incing cu un 125 sm in oras de uiti de fazer... n-ar fi frumos si nici bine pentru sanatate. nu e frumos sa te dai miezu' din fanta... parerea mea!

 

 

@metal : ti-ai terminat fazerul? eu pun deseara niste poze cu al meu sa vezi cum a iesit :D

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...