Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Pai daca si pe fazer te bate vantul , noi astia cu N-uri ce sa mai zicem :)

La 160 km/h stau drept in sa pe fazer.

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Ma gandesc sa servisez furca la motoreata.

Ce ulei recomandati?

orice ulei de renume,eu am folosit motul,poti folosi de asemenea yamalube e acelasi lucru cu motul,bel ray,motores ,schimba si semeringurile

 

Caut sa cumpar oglinda dreapta pentru fz6 fazer 2005,ma intereseaza doar oem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca s-a mai discutat treaba, dar probabil n-am stiut eu cum sa caut prin acest topic. Urmeaza primul schimb de ulei, si am nevoie de o recomandare de ulei, eventual de ce sa ma feresc. Fostul proprietar folosea Motul 7100 10w40, si in prima instanta ma orientasem spre un motul 5100 10w40, ca e putin mai ieftin si nu stiu in ce masura merg eu asa tare incat sa simt efectiv diferenta, dar dupa putina documentare pe net, am aflat ca multi se feresc pe FZ6 de 5100, si spun ca devine mult mai aiurea cutia de viteze, acel "clank" cand se baga in treapta intai devine mult mai sesizabil. Poate cineva confirma / infirma acest lucru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tene_razvan - tin minte ca acum cativa ani la fazer aveam probleme cu schimbatul vitezelor la intrarea in Bucuresti dupa o alegatura pe A1 venind dispre Pitesti. Mai exact . La primul semafor intalnit nu reuseam s-o scot pe neutral. Eram nevoit sa astept culoarea verde a semaforului cu ambreiajul tras. Nici nu stiam in ce treapta ramasesem. Plecam cu ambreiajul patinat. Dupa o perioada scurta ce-i drept isi revenea si schimbam fara probleme.

Povestindu-i mecanicului treaba asta mi-a recomandat un alt ulei. Mai nou de aprox 2 ani folosesc Motorex 10W40 si nu mai am probleme cu schimbatul treptelor.

Clank-ul ala , asa fac toate.....

 

@razvan - parbrizul tau pare mai ridicat, n-ar trebui sa-ti faca probleme. Cel putin asa vad in poza. Ce inaltime ai?

 

@all - un sfat pt ulei in furca? mentionez ca nu folosesc mobra in oras. Doar drumuri lungi , mers civilizat fara genunchi pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

folosesc pirelli diablo rosso de 4 ani si sunt foarte multumit de ele si la drum lung,si in oras pentru ca se incalzesc repede comparativ cu alte gume si sunt bune si pe ploaie,vezi ca a aparut diablo rosso 3,acu ceva timp erau denumite cele mai bune gume de strada acum nu stiu daca a predat stafeta.eu unu am cumparat mobra cu diablo pe ele iar apoi sezonul urmator am luat pirelli diablo roso 2,as incerca si 3 sezonul urmator dar vreau sa iau si altceva ca sa pot face o comparatie precisa

tu mergi de 4 ani cu mobra, ai avut un singur fel de anvelope si afirmi ca sunt mai bune decat altele. tare rau asta))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atunci spunene tu care sunt mai bune din aceeasi categorie,lucrul acesta mi-a fost confirmat de mai multi motociclisti care au avut modelul respectiv dar si altele,iar de cateva ori am facut comparatie cand ieseam in oras cu ale prietenilor si se incalzeau mult mai repede decat celelalte,eu am zis ce se auzea acum cativa ani ,nu am batut in cuie ca erau cele mai bune de strada,probabil sunt altele,toate sunt bune iar diferentele sunt probabil mici,depinde la ce iti trebuie vreau sa incerc michelin sau metzeler urmatorul set,gumele sport-touring nu cred ca ma coafeaza ca oricum schimb gumele la 3 sezoane sau 15 000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opinci sau nu eu merg de 2 ani cu ele si sunt multumit. 60 % pe ploaie.Anul asta raman tot pe ele. Vedem de la anul ce aleg.

Dar in nici un caz primele 3 modele enumerate de Florin. Nu zic ca nu sunt bune dar nu cred ca merg si pe ploaie.

PR3 sau angel pot fi luate in considerare . Asta e parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opinci sau nu eu merg de 2 ani cu ele si sunt multumit. 60 % pe ploaie.Anul asta raman tot pe ele. Vedem de la anul ce aleg.

Dar in nici un caz primele 3 modele enumerate de Florin. Nu zic ca nu sunt bune dar nu cred ca merg si pe ploaie.

PR3 sau angel pot fi luate in considerare . Asta e parerea mea.

nu mi-o lua in nume de rau. si eu am avut pe fzs 1000 si trebuia sa o tin la 2.2 cu pasager sa se incalzeasca bine sa nu alunece.

am avut supercorsa pe s2. atunci am vz ce inseamna gume bune pe motor. pe ploaie sint ok daca nu vrei sa pui genunchiu jos. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la gumele astea ma refer.

cu astea e mobra incaltata.

si merg ca pe sine cu ele. niciodata n-am simtit sa alunece.

cum am zis mai sus 60% din drumuri au fost pe ud.

ma pot declara multumit.

post-38187-0-32322700-1460702876_thumb.jpg

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gume d-astea am avut eu si le-am dat jos. Eu am fost elegant in exprimare cand am spus ca-s plasticoase si alunecoase (vezi opinci). Daca e cineva care se impaca cu ele si le doreste, pentru o suma modica i le dau! Personal nu le-am simtit bine, dar poate sunt eu mai pricinos! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diablo rosso au grip mai bun decat pirelii angel,angel sunt mai bune pe ploaie si mai durabile si evident mult mai bine de mers in regim touring cu pasager

 

http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-rosso-III#/technical-data

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi recunosc ignoranta totala in privinta incaltarilor de mobre, asa ca, daca tot ati dezvoltat subiectul, poate imi dati niste sugestii cam spre ce sa ma orientez pt o utilizare touring si care - neaparat - sa fie OK si pe ud. Acum e incaltata cu ceva Michelin nu stiu de care, vechi de cand era bunica (,) copil, si care pe udatura ma fac un fel de Surya Bonaly, un dublu Rittberger urmat de triplu toe loop pe asfalt fiind extrem de probabil (m-am deplasat pe ploaie de pe Chitila pana in Pipera si a fost un fel de program liber ales, cu unele elemente acrobatice impuse).

Am prin garaj un spray racing pt inmuiat gume, l-am folosit pe vremuri cu ceva succes la slick-urile invechite de pe cotetzul de curse, cred ca o sa le stropesc si pe astea de la mobra sa vad ce se intampla - pe el zice ca inmoaie cauciucul, sporeste aderenta, ajuta guma sa se incalzeasca mai repede si trebuie reaplicat doar cand se uzeaza stratul superficial al gumei. Drept ca shoshonii racing functioneaza altfel decat opincile de strada, se incalzesc la rulare si poate doar atunci face treaba solutia mirifica, guma de strada nu se incalzeste la fel chiar daca si temperatura ei creste (s-ar distruge in cateva zeci sau cel mult sute de km). Dar mai rau ma gandesc ca nu poa' sa fie, oricum ~1000 lei de dat pe opinci noi acum n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie pt touring si foarte bune pe ploaie mi-ar placea michelinu pr4,durabile,am intalnit pe cineva care le avea de vro 22 000 km si se prezentau ok,cica ar fi cele mai bune pe ploaie,asa spun si baietii dupa youtube din revievuri,o sa iti arat un video interesant si in rest tu decizi

» Post actualizat in 16 Apr 2016 17:55

nu e litera de lege ce spune pustiul dar spune chestii logice,acu depinde de preferintele tale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Michelin PR2 si am facut aproape 28000 de km, ......inca mai duc ceva. Am avut inainte Bridgestone BT 020 cu care am facut 24000.

 

BT020 au fost dure, s-au cam deformat, alunecau, nu aveam baza in ele.... PR2 mi s-au parut foarte bune pentru o utilizare de turing cu pasager si urmatoarele vor fi tot PR 3 sau 4.

Eu recomand PR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info, am sa tin cont.

Dar stiti ce ma mira dupa astea 2 posturi? Cum naiba face lumea >20kkm cu un rand de gume dar toate mobrele de 10 ani scoase la vanzare au 30k!?! Scuze pt offtopic.

» Post actualizat in 17 Apr 2016 18:43

Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...