Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Gume d-astea am avut eu si le-am dat jos. Eu am fost elegant in exprimare cand am spus ca-s plasticoase si alunecoase (vezi opinci). Daca e cineva care se impaca cu ele si le doreste, pentru o suma modica i le dau! Personal nu le-am simtit bine, dar poate sunt eu mai pricinos! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

diablo rosso au grip mai bun decat pirelii angel,angel sunt mai bune pe ploaie si mai durabile si evident mult mai bine de mers in regim touring cu pasager

 

http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-rosso-III#/technical-data

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi recunosc ignoranta totala in privinta incaltarilor de mobre, asa ca, daca tot ati dezvoltat subiectul, poate imi dati niste sugestii cam spre ce sa ma orientez pt o utilizare touring si care - neaparat - sa fie OK si pe ud. Acum e incaltata cu ceva Michelin nu stiu de care, vechi de cand era bunica (,) copil, si care pe udatura ma fac un fel de Surya Bonaly, un dublu Rittberger urmat de triplu toe loop pe asfalt fiind extrem de probabil (m-am deplasat pe ploaie de pe Chitila pana in Pipera si a fost un fel de program liber ales, cu unele elemente acrobatice impuse).

Am prin garaj un spray racing pt inmuiat gume, l-am folosit pe vremuri cu ceva succes la slick-urile invechite de pe cotetzul de curse, cred ca o sa le stropesc si pe astea de la mobra sa vad ce se intampla - pe el zice ca inmoaie cauciucul, sporeste aderenta, ajuta guma sa se incalzeasca mai repede si trebuie reaplicat doar cand se uzeaza stratul superficial al gumei. Drept ca shoshonii racing functioneaza altfel decat opincile de strada, se incalzesc la rulare si poate doar atunci face treaba solutia mirifica, guma de strada nu se incalzeste la fel chiar daca si temperatura ei creste (s-ar distruge in cateva zeci sau cel mult sute de km). Dar mai rau ma gandesc ca nu poa' sa fie, oricum ~1000 lei de dat pe opinci noi acum n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie pt touring si foarte bune pe ploaie mi-ar placea michelinu pr4,durabile,am intalnit pe cineva care le avea de vro 22 000 km si se prezentau ok,cica ar fi cele mai bune pe ploaie,asa spun si baietii dupa youtube din revievuri,o sa iti arat un video interesant si in rest tu decizi

» Post actualizat in 16 Apr 2016 17:55

nu e litera de lege ce spune pustiul dar spune chestii logice,acu depinde de preferintele tale.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Michelin PR2 si am facut aproape 28000 de km, ......inca mai duc ceva. Am avut inainte Bridgestone BT 020 cu care am facut 24000.

 

BT020 au fost dure, s-au cam deformat, alunecau, nu aveam baza in ele.... PR2 mi s-au parut foarte bune pentru o utilizare de turing cu pasager si urmatoarele vor fi tot PR 3 sau 4.

Eu recomand PR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info, am sa tin cont.

Dar stiti ce ma mira dupa astea 2 posturi? Cum naiba face lumea >20kkm cu un rand de gume dar toate mobrele de 10 ani scoase la vanzare au 30k!?! Scuze pt offtopic.

» Post actualizat in 17 Apr 2016 18:43

Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dupa a 2-a iesire cu "noua" mobra sh am primit reclamatii cum ca scaritele pasagerului sunt prea sus! Ati avut asemenea nemultumiri? Am studiat nitel pe acolo si momentan singura varianta de a le cobora care imi trece prin cap e pe baza de flex si sudura. Are cineva alta idee?

:alcy: Flex si sudura? Nu face asa ceva ca e pacat. Cauta si tu niste scarite de genul asta:

http://www.knightdesignllc.com/images/Motorcycle/Foot%20Pegs/2%20inch%20lowered/Sidetrax/Black/Footpegs-Black-2-Sidetrax-600h.jpg

 

sau mai erau adaptoare

http://www.jaws-motorcycles.co.uk/lowerer3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am de gand sa tai cadrul spate, stai linistit! Merci, ma gandisem si eu sa construiesc niste scarite sau adaptoare, problema era ca nu sunt fixate intr-o gaura ci urechile vin direct sudate pe cadru. Eu imi storceam mintea cum le-as putea face fara sa iasa mai in afara, dar vad ca si ce ai pus tu ies, deci ar trebui sa fie OK. Merci de pont!

M-am uitat pe abtibildul de pe bascula mea si presiunile sunt 2.25 fata si 2.5 spate la incarcare <90kg si 2.5/2.9 peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea mult pe spate!

 

Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate.

Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate.

 

Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba.

Bafta!

 

 

uite ce spunea Cesar ref la presiunea in pneuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza si stilul de mers

 

la un mers sportiv poate nu se preteaza.

Ce inseamna sportiv? In drumul de acasa la servici, regim de bucuresti, m-as mira ca cineva poate regim sportiv. Iar eu sunt omul care nu se aventureaza la limitele sportive ale mobrei. Eu doar ma bucur de mersul pe doua roti atunci cand ma deplasez la munca/acasa, sau plimbari hai hui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, tie ti s-au parut alunecoase si plasticoase.

Eu ma impac bine cu ele. In 2 ani de plimbat pe ele m-am simtit foarte ok. Nu sunt genul care pune genunchiul pe jos, nu merg in oras decat extrem de rar. Folosesc mobra doar la iesiri de weekend impreuna cu prietenii.

Habar n-am cum se comporta aceste cauciucuri atunci cand folosesti mobra spre capacitatea ei maxima.

 

Acu na, fiecare cum simte motoreta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma repet, ca poate acum ma fac inteles. Nu sunt genul Marc Marckez sa pun genunchiul jos sau sa merg violent cu mobra. Nu am facut drumuri lungi decat cand am testat noul TPS (Pitesti vreo 4 drumuri). Chiar si la aceste drumuri dupa ce am rulat atatia km nu am simtit gumele ca erau aderente (mai ales spatele), asa cum lauda unii (am mentionat doar ca parere personala ca Dunlop mi s-au parut mai "prietenoase"). Este posibil ca gumele mele sa fi fost depozitate in conditii improprii (putin probabil), si de aici efectul simtit(plasticoase, alunecoase). De asemenea, este posibil ca drumurile scurte sa nu aduca in parametri gumele (dar nici drumurile spre si de la Pitesti?). Altfel, va urez drumuri lungi si asfalt uscat si sa va bucurati de privelistile patriei. Poate facem cumva sa ne intalnim in grup la o parola sau un drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De cateva zile sunt posesorul unui fz6n injectie . Sunt incepator , am iesit doar de cateva ori cu alte motociclete ocazional deci in afara de scoala de soferi nu prea am experienta .

Am nevoie de cateva sfaturi daca ma poate ajuta cineva .

 

Porneste usor , la relanti se aude frumos motorul . nu au fost facute modificari la el . Cam totul e stock .

Cand merg cu el pare ca se aude ceva naspa in cutie , sau la pinion , ca un fel de lovituri , nu se aud constant dar destul de des . Motorul intra foarte usor in viteza , nu sare , intra bine in toate vitezele ,

Zgomotul poate fi de la lant daca e prea intins ?

Cat trebuie intins lantul . Mi se pare foarte intins , ( tare ). daca misc sus jos de el , maxim 1 cm joaca , din punctul meu de vedere pare prea intins dar nu ma pricep.

In ce turatie sa merg cu el in oras ? Pana acum am mers doar cu a 2 si a 3 in oras si n-am depasit 5000 ture , dar mai mult cu 3000 ture . E subturata ? ( n-am depasit nici 60 km pe ora :))

 

MS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ai luat-o a vazut-o vreun mecanic?

Daca nu, iti sugerez sa te duci in service cat poti de repede . Schimba-i consumabilele si cere-i mecanicului sa o verifice cap coada.

 

Cati ani ai? Ai voie sa conduci mobre din categoria A ?

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) am 22 de ani si permisul luat in urma cu 4 ani dar n-am mers decat la ocazie de la prieteni . Baiatul care mi-a vandut-o e de incredere . A schimbat el uleiul si filtrul . Dar eu fiind incepatror , poate nu o folosesc eu cum trebuie . de asta intrebam daca nu cunva merg cu ea subturata in a 3 cu 3000 ture .

Se poate calcula intr-un fel cat de intins sa fie lantul ? mie tot mi se pare prea strans .

 

Asa stiam si eu de 3 cm , la Dr aveam peste 3 cm si era ok . dar am zis sa intreb ca difera de la motor la motor

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...