Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

la cate turatii iti statea relantiul?

900 950. Foarte puțin sub linia de 1000.

» Post actualizat in 08 Jul 2016 05:04

Incearca sa o accelerezi la neutru la 5-6000 de ture si pe urma sa iei mana din gaz brusc (faci asta cu motorul cald te rog). Vezi daca se mai opreste.

 

O sa fac asta si stand pe loc desi nu cred ca se va mai opri. Am fost nevoit sa fac galagie prin trafic de vreo 2x ieri si am turat-o un pic, toate bune cand a coborat din ture.

» Post actualizat in 08 Jul 2016 06:34

La o cautare rapida, n-am gasit in carte combinatia de butoare ca sa fac sa imi arate turatia in loc de viteza (vreau sa fac asta ca sa verific daca am reglat corect relatiul, desi vizual pare ok). Ma poate ajuta careva dintre voi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

la modelul s2, avand in vedere ca ai turometru analogic am senzatia ca nu poti afisa digital turatia (dar e posibil sa ma insel). cat despre scoaterea afisajului vitezei si afisarea turatiei in locul vitezei (adica o rocada intre cele doua), NU SE POATE. indiferent ce alti parametri vei avea afisati apasand secvential butonul de pe ceasul digital, viteza motoretei va fi afisata mare pe acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@YamaIGI Daca nu se poate atunci inseamana ca am rezolvat problema. Oricum, mie imi pare ca e bine asa.

 

Vis a vis de taiatul motorului in frana de motor, as dori sa va spun ca dupa un drum Ploiesti Brasov Ploiesti Bucuresti, frane de motor din belsug pe zona de munte, motocicleta s-a comportat exemplar, fara surprize neplacute. Pot spune ca problema este remediata si ca de vina era relantiul mic.


» Post actualizat in 11 Jul 2016 12:46

Revin cu un update vis a vis de indoitura pe care o gasisem pe rezervor. S-a remediat complet cu ventuze, fara parghii din interior, fara sa afectez vopseaua in vreun fel, fara nimic de genul asta, doar prin tragere.

 

13616378_1084531581618760_261554729_o.jp
13639761_1084531551618763_1588678512_o.j
13647128_1084531574952094_989422771_o.jp
13663502_1084531561618762_932037842_o.jp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. M-am apucat sa schimb lantul de distributie si intinzatorul, si am o nedumerire in legatura cu patina de la intinzator, a cam sapat lantul trebuie schimbata? Multumesc.

» Post actualizat in 18 Jul 2016 15:55

Si asta este cealalta patina.

post-69298-0-96094100-1468856413_thumb.jpeg

post-69298-0-16735900-1468857276_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci trebuie sa le comand si pe astea. Mama ce de bani inghit mobrele astea :(, furca, gume, distributie.... dupa revizia asta sper sa nu mai am treaba cativa ani. Bine ca jocul supapelor este in parametrii din manual sa nu mai fac vizite la "service-urile" noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc pe cineva care a schimbat patine,lant,intinzator etc si l-a dus vro 2200-2500 lei cu totul.....deci aveti grija cum mergeti ca distributia costa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca sevisata, gume noi, lant distributie+intinzator OEM =2100 de lei si acum urmeaza patinele( la distributie mai era si manopera vreo 600 de lei dar scap ca o fac eu acasa), deci in total peste 3000 de lei !

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratzioare, astea-s consumabile... Stai sa vezi cand oi avea de inlocuit discurile de frana, unu e 800 de RON. Dupa reduceri si fara transport. Un capac original de radiator e 60 de EUR fara transport si dupa reduceri. Sa te rogi sa nu ti se duca pompa de apa sau rampa de injectie :D

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, dai 2300€ pe motocicleta si dupa aproape 1 an mai bagi 1000€ :)) , din prima saptamana am schimbat Tps-ul, 100 si ceva de € Oem. Sunt foarte greu de intretinut corect si mai ales foarte scump, din cauza asta este netul plin de cazane. Cred ca urmeaza si un kit de lant :))

» Post actualizat in 18 Jul 2016 20:05

si mai am o problema aparuta dupa ce a fost in service pentru servisare furca si schimb anvelope, un disc de frana a frecat de suportul etrier pe partea exterioara iar daca iau mainile dupa ghidin trage stanga, motocicleta a mers absolut perfect pana sa o duc la service, janbele sunt la acelasi nivel, care poate sa fie problema?

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-o inapoi in service sa-ti zica de ce iti trage mobra stanga dupa ce ti-au schimbat niste consumabile.

Mie FZ6-le mi se pare foarte fiabil, propulsorul nu a dat semne de varsta, desi mobra mea e din 2004. Daca aveam R6, pana acum schimabm 3 motoare probabil. Consumabilele, daca nu-s schimbate la timpul lor, ajung sa te coste o mica avere daca le faci pe toate sa ai motocicleta in starea ei naturala. De aia se inghesuie romanii sa cumpere mobre din Italia, ca in marea lor majoritate alea-s servisate dupa manual si nu prea gasesti legate cu sarma. Cum ajung in Romania, cum manualul de service se pierde si reviziile se fac cand se strica cate ceva. Pe genunchi, la un prieten in garaj. Cu piese ieftine de la chinezi si cel mai ieftin ulei. Ca si asa nu tine mobra mai mult de 1 sezon. Si pe urma o gasesti cu 2200 de euro pe olx.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, In legatura cu furca am primit un raspuns ca este o jamba putin stramba, WTF??? Pai si pana acum nu a fost stramba? Este ultima data cand ma mai duc la sevice ( o sa apelez doar cand este necesitate maxima si nu am scula care trebuie), asa am patit si cu zx6r-ul, a montat supapele cred ca la misto ca a sarit siguranta la o supapa si s-dus chiulasa si un piston si mobra a ajuns la dezmembrari dupa ce am bagat in jur de 1000€! Ce "reprezinta" dungile astea?????

post-69298-0-21277800-1468875185_thumb.jpeg

post-69298-0-94895100-1468875198_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pare ca este rugina ( de la urechea de jug). Furca asta nu cumva inainte a fost montata mai sus?? Mie imi zboara mintea in alta parte daca ma intelegi dar sper sa mananc rahat! La cea din poza de mai sus am dat cu ungia si nu se ia( asta este pe dreapta)

asta din poza este dupa stanga

post-69298-0-34895600-1468875550_thumb.jpeg

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape 40.000. Apare un sunet metalic ( se aude un tacanit ) care creste in intensitate cand se incalzeste motorul, intinzatorul incepe sa prinda un joc (probabil din cauza arcului elicoidal din interior, nu sunt sigur), de aici se aude si sunetul! Cauta pe youtube ( yamaha fz6 chain tensioner issue) sa te lamuresti mai bine.

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buuun.... Dungile alea sunt de la furca. Jambele au fost montate mai...jos, nu mai sus :) Deci era o persoana cu picioarele mai scurte. Doi la mana. Am intalnit problema de care zici tu, cu discul care freaca in etrier, problema nefiind jamba stramba ci... distantiere de la janta. Problema ar fi ca la tine distantierele astea par a fi la fel; e vb de piesele notate cu 8. dat jos etriere, roata, vazut ce si cum. In cazul etrierului de pe partea opusa, cum iti vine discul?

FIG_29.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare piese este pusa la locul ei. Discul din dreapta a frecat cel din stanga nu are nici o problema. Asta la jambe am vazut cam dupa vreo saptamana dupa incidentul cu discul. Motocicleta cand a fost cumparata avea jambele montate la acelasi nivel cum sunt si acum, eu nu imi aduc aminte ca jambele aveau semnele aste mai ales ca jamba stanga curgea si o stergeam in fiecare zi. Asta mi-a dat de gandit frecare discului, mersul stramb cand lasi ghidonul liber, urmele dupa jambe! :(

» Post actualizat in 19 Jul 2016 12:42

Am cautat prin Pc si am gasit o poza in care se vede ca jambele au fost mai jos deci am mancat rahat la faza asta! Astazi mai dau o data roata jos sa verific inca o data ca nu inteleg de ce trage stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am un naked din 2004 si am urmatoarea problema:

 

In primele 5-10 min de mers se aprinde martorul check engine si se stinge. De exemplu plec de pe loc 1-a, a 2-a eventual a 3-a mergand constant 3-4000 ture atunci se aprinde martorul. Daca las motorul la relanti se stinge sau se stinge mai greu in mers. Isi face acest "ciclu" de stins/aprins dupa care nu mai face figuri la vreo 5-10 min de functionare, daca opresc motorul si o las chiar si 10 min, povestea se repeta.

Vreo idee?

PS: incepator

 

Mersi!

Editat de catalin2308
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dute la yamaha si vezi ce eroare este,e un cod care il afli din butoane,te pot trimite la cineva daca nu vrei la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tps..? Tin minte ca mi-a clipocit si mie becul inainte de a-l inlocui. Dar gasesti sigur pe net modul de a intra in diagnoza din butoane, gasesti eroarea si ii cauti explicatia. Asta ca sa pastrezi $ in buzunar, daca nu du-te la cineva priceput. Si nu, nici un test nu evidentiaza tps bolnav, simptomele apar doar in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-o inapoi in service sa-ti zica de ce iti trage mobra stanga dupa ce ti-au schimbat niste consumabile.

Mie FZ6-le mi se pare foarte fiabil, propulsorul nu a dat semne de varsta, desi mobra mea e din 2004. Daca aveam R6, pana acum schimabm 3 motoare probabil. Consumabilele, daca nu-s schimbate la timpul lor, ajung sa te coste o mica avere daca le faci pe toate sa ai motocicleta in starea ei naturala. De aia se inghesuie romanii sa cumpere mobre din Italia, ca in marea lor majoritate alea-s servisate dupa manual si nu prea gasesti legate cu sarma. Cum ajung in Romania, cum manualul de service se pierde si reviziile se fac cand se strica cate ceva. Pe genunchi, la un prieten in garaj. Cu piese ieftine de la chinezi si cel mai ieftin ulei. Ca si asa nu tine mobra mai mult de 1 sezon. Si pe urma o gasesti cu 2200 de euro pe olx.

motorul de pe fz este de R6 cu o cutie deviteze mai slaba :-L

» Post actualizat in 19 Jul 2016 20:03

Mda, dai 2300€ pe motocicleta si dupa aproape 1 an mai bagi 1000€ :)) , din prima saptamana am schimbat Tps-ul, 100 si ceva de € Oem. Sunt foarte greu de intretinut corect si mai ales foarte scump, din cauza asta este netul plin de cazane. Cred ca urmeaza si un kit de lant :))

» Post actualizat in 18 Jul 2016 20:05

si mai am o problema aparuta dupa ce a fost in service pentru servisare furca si schimb anvelope, un disc de frana a frecat de suportul etrier pe partea exterioara iar daca iau mainile dupa ghidin trage stanga, motocicleta a mers absolut perfect pana sa o duc la service, janbele sunt la acelasi nivel, care poate sa fie problema?

daca motocicleta a fost lovita frontal inainte de achizitia ta dupa care tu ai demontat (sau in service) furcilesi nu le ai mai pus pe semnela de la lovitura este evident ca trage intr o parte. ideea este ca daca sunt strambe ies foarte gru fapt pentru care cei din service trebuiau sa te anunte 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmele dupa jambe sunt de la prinderile jugului ( aici am speculat acuzatii aiurea si imi cer scuze), motocicleta nu cred ca a avut vreun accident, nu are nici o zgarietura care sa indice treaba asta sau macar sa fi fost cazuta dupa cric. Daca era sa fie putin stramba una din jambe nu era normal sa traga aiurea si inainte sa fie date jos? Se duce foarte usor spre stanga nu e ceva foarte grav dar ma deranjeaza ca inainte nu facea asa.

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Florin: fals. Cel putin pentru FZ6 2004-2005. AFAIK, motorul de R6 pe care-l copiaza e cu vreo 10 de kilograme mai usor. Prinderile de pe motoare nu se potrivesc. Arborii cu came de pe cele doua motoare nu se potrivesc. La fel nici injectia nu e aceeasi, nici ECU-ul si toata electronica care intra in motor.

Description FZ6 Part Number R6 Part Number
Cam sprocket bolts 90105-07004-00 90105-07342
Cam sprockets 5VX-12176-00-00 5EB-12176-00
Cam shaft 1 5VX-12170-00-00 5SL-12170-00
Cam shaft 2 5VX-12180-00-00 5SL-12180-00
Timing chain 94591-49120-00 94591-49120
Timing tensioner assembly 5SL-12210-10-00 5SL-12210-10
Timing rotor 5VX-81673-00-00 5SL-81673
Crankshaft 5SL-11411-00-00 5SL-11411-00-00
Rod assembly 5SL-11650-00-00 5SL-11650-00-00
Piston 5SL-11631-00-00 5SL-11631-00-00
Rings 5SL-11603-00-00 5SL-11603-00-00
Head Gasket 5VX-11181-00-00 5SL-11181-00-00
Rocker Cover Gasket 5SL-11193-00-00 5SL-11193-00-00
Intake Valve 5EB-12111-00-00 5EB-12111-00-00
Exhaust Valve 5SL-12121-00-00 5SL-12121-00-00
Intake outer valve spring 5EB-12114-00-00 5SL-12114-00-00
Intake inner valve spring 5EB-12113-00-00 5SL-12113-00-00
Exhaust Valve spring 5EB-12124-01-00 5EB-12124-01-00
Valve shim (1.20) 1HX-12168-00-00 1HX-12168-00-00
Cylinder Head Assembly 5VX-11101-00-00 5SL-11101-00-00

Sursa.

Sursa 2.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...