Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am avut un accident cu motorul acu' vreo 3 saptamani. intrebare: furca de pe FZS 600 Fazer ('99) poate fi inlocuita cu alta de la Yamaha fara mari greutati de adaptare (de pe modelele Thundercat sau FZR - la FZR stiu ca unghiul furcii difera cu un grad fata de Fazer, dar sa nu fie probleme la juguri si lagar) sau pe modelul meu e furca unicata ce nu se mai gaseste pe un alt model? caut ca diseratu' pe la noi piese din dezmembrari pt Fazer, si nu gasesc nimic, in schimb se gasesc o gramada pentru GSXR, CBR, ZX6R, FZR samd... eu vreau sa schimb furca cu totul, inclusiv jugurile. deci, HELP?!?!?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci stie cineva ce becuri ( ce tip de H`uri ) sunt la Fazerul 2006 , ca vreau sa pun xenon si pe scurta si pe lunga si daca este vreo diferentza intre N si S ( sau e doar semicarena) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci stie cineva ce becuri ( ce tip de H`uri ) sunt la Fazerul 2006 , ca vreau sa pun xenon si pe scurta si pe lunga si daca este vreo diferentza intre N si S ( sau e doar semicarena) ?

 

 

man, cauta si tu pe net un manual de reparatii si intretinere si acolo gasesti tot ce te intereseaza.

 

am avut un accident cu motorul acu' vreo 3 saptamani. intrebare: furca de pe FZS 600 Fazer ('99) poate fi inlocuita cu alta de la Yamaha fara mari greutati de adaptare (de pe modelele Thundercat sau FZR - la FZR stiu ca unghiul furcii difera cu un grad fata de Fazer, dar sa nu fie probleme la juguri si lagar) sau pe modelul meu e furca unicata ce nu se mai gaseste pe un alt model? caut ca diseratu' pe la noi piese din dezmembrari pt Fazer, si nu gasesc nimic, in schimb se gasesc o gramada pentru GSXR, CBR, ZX6R, FZR samd... eu vreau sa schimb furca cu totul, inclusiv jugurile. deci, HELP?!?!?!?
Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zircon u`re right :D ..azi mi-a sosit Fazeru :x .. am si dat catva ture bune cu el ..e diferit de varianta Naked dar imi place ..am reusit sa ma uit putin la bec prin stical si unul este H4 iar celalat nush dar pt unu mi-am comandat deja xenonu si la celalalt ma duc sa desfac becu sa vad ce scrie pe el i ncaz ca nu shtiti voi baietii p`acilea . .in curand poze :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut un accident cu motorul acu' vreo 3 saptamani. intrebare: furca de pe FZS 600 Fazer ('99) poate fi inlocuita cu alta de la Yamaha fara mari greutati de adaptare (de pe modelele Thundercat sau FZR - la FZR stiu ca unghiul furcii difera cu un grad fata de Fazer, dar sa nu fie probleme la juguri si lagar) sau pe modelul meu e furca unicata ce nu se mai gaseste pe un alt model? caut ca diseratu' pe la noi piese din dezmembrari pt Fazer, si nu gasesc nimic, in schimb se gasesc o gramada pentru GSXR, CBR, ZX6R, FZR samd... eu vreau sa schimb furca cu totul, inclusiv jugurile. deci, HELP?!?!?!?

 

 

se pare ca pana la urma o sa incerc un transplant de furca de la un FZR 600 '91. din ce am citit la specificatii, toate alea se cam potrivesc ntre ele, cu exceptia unghiului furcii, care cred ca nu o sa fie o problema. sa vad cum o sa procedez pana la urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lume lume ..azi am desfacut becul de pe faza scurta ai am citit : " H7 " .. cea ce m-a derutat a fost ca la mufa parca avea un fel de transformator ..in sensul ca becul intra intr`o cehestie...si acea chestie intra in mufa ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima vreme cand incerc sa pun contactul la motor nu reusesc din prima, cheia parca agata undeva trebuie sa ma "joc" cu ea prin contact pana reusesc sa o pun pe pozitia ON chiar daca ghidonul nu este blocat . Credeti ca e o problema cu, contactul ? V-ati lovit careva de problema asta? Pentru ca e destul de nasol daca trebuie sa schimb contactul avand in vedere ca acum cheile sunt cu cip, iar ca sa ma duc la noi la Yamaha sa-mi comande un contact ...mai repede iti iei alt motor decat sa-ti aduca o piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumeeee lumeee va place sau nu ??

 

Eu unul ma topesc dupa ea :rolleyes: :blbl:.

Razvane, ai gresit topicul..... :kiss:

Sa o stapanesti sanatos! :rusinica:

 

 

In ultima vreme cand incerc sa pun contactul la motor nu reusesc din prima, cheia parca agata undeva trebuie sa ma "joc" cu ea prin contact pana reusesc sa o pun pe pozitia ON chiar daca ghidonul nu este blocat . Credeti ca e o problema cu, contactul ? V-ati lovit careva de problema asta? Pentru ca e destul de nasol daca trebuie sa schimb contactul avand in vedere ca acum cheile sunt cu cip, iar ca sa ma duc la noi la Yamaha sa-mi comande un contact ...mai repede iti iei alt motor decat sa-ti aduca o piesa.

Am patit-o si eu. La fel am crezut ca daca curat si gresez butucul o sa-si revina. Degeaba. Am luat a doua cheie care era noua si surpriza ...merge brici. Dupa ce cureti si gresezi cu wd40, fa si o proba cu una din celelate chei noi pe care le ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SINCER ??

As vrea sa va mint si sa va zic ca e nasola , ca scoate fum , etc.

Adevarul: exact ce mi-am dorit . Un vis . Ciclistica 10 frane 11 , mai usoara , ma descurc mai bine si in oras , e beliciune mare . Singurul inconvenient : nu are indicator de benzina . Apare becul galben .

IN rest .. cu 10 clase peste fazer . Nu mai vb de cum trage la ture medii. Asociatul meu are de 1000 dar aia e mult mai rea la ture joase . Asta este echilibrul perfect intre ciclistica unui 600 si puterea aproape de a unuia de 1000.

 

Sper ca va place numarul meu infractional nu ?? :rolleyes:

post-10837-1210103546_thumb.jpg

post-10837-1210103562_thumb.jpg

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SINCER ??

As vrea sa va mint si sa va zic ca e nasola , ca scoate fum , etc.

Adevarul: exact ce mi-am dorit . Un vis . Ciclistica 10 frane 11 , mai usoara , ma descurc mai bine si in oras , e beliciune mare . Singurul inconvenient : nu are indicator de benzina . Apare becul galben .

IN rest .. cu 10 clase peste fazer . Nu mai vb de cum trage la ture medii. Asociatul meu are de 1000 dar aia e mult mai rea la ture joase . Asta este echilibrul perfect intre ciclistica unui 600 si puterea aproape de a unuia de 1000.

 

Sper ca va place numarul meu infractional nu ?? :rolleyes:

 

Nasol fara indicator de benzina trebuie sa stai cu ochii pe kilometraj mai ales la drumuri lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SINCER ??

As vrea sa va mint si sa va zic ca e nasola , ca scoate fum , etc.

Adevarul: exact ce mi-am dorit . Un vis . Ciclistica 10 frane 11 , mai usoara , ma descurc mai bine si in oras , e beliciune mare . Singurul inconvenient : nu are indicator de benzina . Apare becul galben .

IN rest .. cu 10 clase peste fazer . Nu mai vb de cum trage la ture medii. Asociatul meu are de 1000 dar aia e mult mai rea la ture joase . Asta este echilibrul perfect intre ciclistica unui 600 si puterea aproape de a unuia de 1000.

 

Sper ca va place numarul meu infractional nu ?? :laugh:

 

 

man, ai renuntat la Fazer pentru asa ceva!?!?!?!?! :)

 

 

sa o calaresti sanatos si la cat mai multi kilometri impreuna!

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amuzant este ca si eu tot dupa un GSXR 750 ma uit. Pentru la anu'. De asta m-am si speriat cand l-am auzit pe Smok3 spunandu-i lui Caty ca nu ti se pare mare lucru. Ma bucur ca ti-ai schimbat opinia :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti , aveti xenon vreunu pe FAZERE ( faza scurta sau si faza lunga ) ?

 

Eu mi-am pus si pe scurta - bec H1 - si pe lunga bec H4

Cand le aprind noaptea pe amandoua ii fac radiografie celui din fata :laugh:

Cred ca tu nu ai citit bine ce scria pe becul de pe scurta. Are un picior sau doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

 

Si acum intrebare: cum te descurci fara ABS? A fost nevoie sa te adaptezi sau nu ai sesizat lipsa lui?

Editat de gpapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat baga al dumneavoastra? :laugh:

 

258km/h.....si daca era loc poate mai mergea...:)...

 

Au trecut aprox 12 motoare pe sub mana mea....sport...enduro...chopper....dar FZ6 m-a multumit cel mai mult....

PS: gusturile nu se discuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt urari si ce-mi doriti voi mie aia va doresc si eu .

 

 

man, ai renuntat la Fazer pentru asa ceva!?!?!?!?! :D

 

 

sa o calaresti sanatos si la cat mai multi kilometri impreuna!

 

Ideea este ca nu am vrut sa renunt la fazer dar dupa ce am mers 1 zi cu asta mica si fashneatza am constatat ca nu mai are nici un sens sa ma mai urc pe fazer. L-am vandut si nu regret .

nu stiu cum poti sa spui ca e mai buna in oras decat fazerul. BLASFEMIE !!:laugh::)

 

Ti-o dau sa mergi cu ea si dupa 1 ora o sa intelegi ideea .. :(

Amuzant este ca si eu tot dupa un GSXR 750 ma uit. Pentru la anu'. De asta m-am si speriat cand l-am auzit pe Smok3 spunandu-i lui Caty ca nu ti se pare mare lucru. Ma bucur ca ti-ai schimbat opinia :)

 

Fara ezitare 750 . La 3 4 k trage , si asta te ajuta in orash , nefiind necesara turarea motorului aiurea. Sa nu faci prostia sa iei 1000 . Fiara e putin zis . Nu ai unde sa folosesti asa ceva . 750 este la limita de sus . La ture joase este ok dar sus ... trage putin peste ce am eu nevoie . 1000 trage cu fffff mult fata de ce ai nevoie . Am mers cu ea , nu din povesti.

Smok3 vb gura fara el :D NICIODATA nu am zis asa ceva !!!! Caty poate sa confirme ca iubesc gixxerul .. Am zis ca nu ma impresioneaza ca cel de 1000 . Miarul ma impresioneaza , dar negativ . Frate RUPE si tre' sa stai atent aiurea tot timpul.

 

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

 

Si acum intrebare: cum te descurci fara ABS? A fost nevoie sa te adaptezi sau nu ai sesizat lipsa lui?

A fost ceva incredibil pt mine modul in care am oprit mobra asta de la 160km/h . Franele au o dozabilitate perfecta , etrierele muscand incredibil din discuri . Fac pariu cu cine vrea ca o opresc cu 1/3 mai putin din distanta fata de orice fazer de la o viteza de peste 150. Nu simt lipsa abs-ului pt ca eu franam cu 1 deget si cu abs, si nu intra niciodata. M-am antrenat asa deoarece visam la 750 :P)

 

 

Oricum , raman mare fan fazer , dar mai la batranete :D

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt urari si ce-mi doriti voi mie aia va doresc si eu .

 

 

 

 

Ideea este ca nu am vrut sa renunt la fazer dar dupa ce am mers 1 zi cu asta mica si fashneatza am constatat ca nu mai are nici un sens sa ma mai urc pe fazer. L-am vandut si nu regret .

 

 

Ti-o dau sa mergi cu ea si dupa 1 ora o sa intelegi ideea .. :)

 

 

Fara ezitare 750 . La 3 4 k trage , si asta te ajuta in orash , nefiind necesara turarea motorului aiurea. Sa nu faci prostia sa iei 1000 . Fiara e putin zis . Nu ai unde sa folosesti asa ceva . 750 este la limita de sus . La ture joase este ok dar sus ... trage putin peste ce am eu nevoie . 1000 trage cu fffff mult fata de ce ai nevoie . Am mers cu ea , nu din povesti.

Smok3 vb gura fara el :P NICIODATA nu am zis asa ceva !!!! Caty poate sa confirme ca iubesc gixxerul .. Am zis ca nu ma impresioneaza ca cel de 1000 . Miarul ma impresioneaza , dar negativ . Frate RUPE si tre' sa stai atent aiurea tot timpul.

 

 

A fost ceva incredibil pt mine modul in care am oprit mobra asta de la 160km/h . Franele au o dozabilitate perfecta , etrierele muscand incredibil din discuri . Fac pariu cu cine vrea ca o opresc cu 1/3 mai putin din distanta fata de orice fazer de la o viteza de peste 150. Nu simt lipsa abs-ului pt ca eu franam cu 1 deget si cu abs, si nu intra niciodata. M-am antrenat asa deoarece visam la 750 :laugh:)

 

 

Oricum , raman mare fan fazer , dar mai la batranete :(

 

 

nu ma asteptam niciodata ca un posesor de fazer sa treaca pe super sport, si chiar gixer.inteleg ca esti icantata de cuplu.acum nu stiu cum era fazerul tau. al meu este de 98cp, leovince fara cat, si remapata. am mers pe unul stock pt comparatie. am facut chiar schimb cu un prieten , si am mers in paralel, diferenta clara. poate de aici sunt eu incatata de cuplul fz6 .''parerea mea''. ca maevrabilitate in oras , nu cred ca poti sa pui gsx pe locul 1 , in schmbul fazerului, nu ai avea cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...