Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Orice fel de raspuns este bun ! Ma rog, unele sunt mai bune ca altele, asta e clar.

Dar la service nu ma pot duce fara sa stiu deja defectul ca o sa ma coste cat toata mobra si nici n-o sa fie reparata; aici nu este Germania :bounce:

BTW: Vad ca, pana la urma, tu ai schimbat marca !!

 

Cum ai schimbat senzorul TPS: la reprezentantza ? Avand second hand eu nu cred ca mai beneficiez de garantie, asa ca pot sa comand eu senzorul si sa-l schimb ...

 

M2006_016R.pdf

Editat de vane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vane, nu vezi ce raspunsuri inteligente primesti?! Nu inteleg ce astepti? Vrei sa se repare singura mobra? Inteleg ca vrei sa te informezi putin inainte de a ajunge la servis, dar se pare ca nu e nimeni in masura sa-ti dea informatii precise.

 

E clar ca nu merge bine motorul, nu are voie sa smuceasca! Al meu smucea din cauza senzorului TPS.

Totusi, din ce spui nu cred ca e senzorul la tine. Motorul meu dadea in nas daca tineam acceleratia constant, indiferent de viteza. In mers, daca trageam ambreiajul, murea motorul. Daca opream motorul din cheie si il reporneam, functiona totul bine o scurta perioada dupa care reaparea problema. Dupa ce l-am schimbat totul era ok.

 

Si cum ai rezolvat problema cu senzorul TPS? Ti l-au schimbat la Yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am cumparat din banii mei, am citit pe net cum se monteaza si ce valori trebuie sa-ti dea in ceasul de bord (calibrarea) dupa care m-am dus la servis pentru mana de lucru calificata si scule si le-am furnizat informatiile necesare calibrarii. Eu am 2 maini pe stanga si nu ma bag la surubareala. Decat sa repare altul dupa mine, mai bine merg din prima la servis. Chiar si asa, le-am dat ceva bataie de cap baietilor de la servis pt. ca e nevoie de o cheie foarte lunga, ~40cm, ca sa desfaci rampa aia, de aceea nu recomand sa-l faci singur decat daca ai scule carca si inclinatie mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CrazyRO, in absenta obiectului cu probleme, dam si noi ce raspunsuri putem. In mod cert acestea sunt mai plauzibile decat varianta cu TPS-ul pentru ca o motocicleta care smuceste permanent din acest motiv are TPS-ul distrus si crede-ma, nu poti merge cu TPS-ul distrus fara sa repornesti motocicleta din cheie din 200 in 200m sau mai putin, in functie de semafoare si trafic.

Regretabil ca vane nu a ajuns azi la Academie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CrazyRO, in absenta obiectului cu probleme, dam si noi ce raspunsuri putem. In mod cert acestea sunt mai plauzibile decat varianta cu TPS-ul pentru ca o motocicleta care smuceste permanent din acest motiv are TPS-ul distrus si crede-ma, nu poti merge cu TPS-ul distrus fara sa repornesti motocicleta din cheie din 200 in 200m sau mai putin, in functie de semafoare si trafic.

Regretabil ca vane nu a ajuns azi la Academie ...

 

Mi te-ai adresat, dar nu am inteles mare lucru din ce ai scris. :bounce:

Spune-mi pe sleau care-i baiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vane, du-te la un service si gata.Iti dau mecanic bun unde mi-am remediat eu problemele. Se pricepe la Yamaha foarte bine, si care iti si explica care e problema. Nu te apuca sa iti repari motorul pe net si sa dai banii pe pe diferite piese ca isi da unul sau altu cu parerea.

Editat de alex ripper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vane, du-te la un service si gata.Iti dau mecanic bun unde mi-am remediat eu problemele. Se pricepe la Yamaha foarte bine, si care iti si explica care e problema. Nu te apuca sa iti repari motorul pe net si sa dai banii pe pe diferite piese ca isi da unul sau altu cu parerea.

Asa voi face ! Oricum, lasand la o parte netuiala si forumeala neproductiva: Te duci la cel mai bun mecanic cu o problema din asta si ii intra aluia procesorul in 100% ! Sunt atatia senzori care pot functiona prost fara sa dea erori, reglaje mecanice etc. Ii ia o zi intreaga si 20 de ture cu motorul pana se prinde de problema.

 

Daca insa ai norocul ca el (sau un forumist) sa mai fi intalnit problema asta, e o chestiune de minute. Intri in diagnostic (presupunand ca e TPS-ul) citesti codurile in timp ce sucesti de manson si diagnosticul e gata !

 

Aici Net-ul si forumul sunt chiar productive: nici un mecanic nu le-a vazut pe toate, pack-ul de motoristi probabil ca da ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vane, du-te la un service si gata.Iti dau mecanic bun unde mi-am remediat eu problemele. Se pricepe la Yamaha foarte bine, si care iti si explica care e problema. Nu te apuca sa iti repari motorul pe net si sa dai banii pe pe diferite piese ca isi da unul sau altu cu parerea.

 

scuzati intruziunea,

 

e cumva vorba de victor dragonu?

 

daca nu da-mi un pm ca si eu caut un mecanic bun pt baba mea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai oameni buni, voi cum stati cu consumul in oras? Mie-mi ia intre 8,5-9,5 mers exclusiv in oras, numai in ore de varf, iar noaptea cand e mai liber, cox. Am crezut ca-i ceva putred la mijloc, ca am cva defect, dar am mers in afara normal, 110-140, cu viteze constante si mi-a luat 5.5. Chiar asa de mari sunt diferentele de consum?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fazeru` din 2006 imi lua in orash mers frumos la orice ore de varf , sau seara intre 5,5 si 6 asta inseamna stil de mers fara accelerari si jonglerii prin trafic ...mers constant si in oras :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit un Fazerist... FZS600, 2000, negru (exact ca al lui Sudsemnatu' si al lui Cojo - in continuare se pare ca al meu e unicat prin Bucuresti), sta pe undeva pe Andronache. I-am zis de intalnirea noastra de joia. Cand are liber a zis ca se baga si el.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa fac o revizie generala a motorului pt ca vreau sa plec cu el la un drum mai lung si nu vreau sa am surprize.

 

Gasesc in Bucuresti un service serios unde sa-mi faca niste verificari ca lumea si o diagnoza serioasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa fac o revizie generala a motorului pt ca vreau sa plec cu el la un drum mai lung si nu vreau sa am surprize.

 

Gasesc in Bucuresti un service serios unde sa-mi faca niste verificari ca lumea si o diagnoza serioasa?

 

Man, if it works, don't fix it!

 

Cati kilometri are motorul si cam pe unde vrei sa te duci?

 

Motorul de FZ6 este foarte fiabil, nu prea ai ce revizii sa-i faci inainte de plecat intr-o calatorie in afara de consumabile, ca sa te stii tu cu constinta impacata. Poti schimba uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, bujiile, verifici lantul, pinionul si foaia sa vezi daca-s in regula sau daca trebuiesc schimbate, verifici lichidul de racire daca e sau nu la nivel. Mai poti schimba lichidul de frana si placutele de frana daca e nevoie. Cam orice service moto iti poate face operatiunile astea. Nu cred ca vrei sa desfaci motorul doar ca sa fii sigur ca o sa mearga ok in continuare. Eu toate cele de mai sus le-am facut singur sau cu ajutorul prietenilor. Te sfatuiesc sa faci si tu acelasi lucru, iti rezervi un weekend si verifici tot ce ai de verificat. Iti mai chemi si un prieten, doi, mai beti cateva berici, mai povestiti si mai ramai si cu niste bani in buzunar. Iar daca esti mai comod din fire, du-te la Florin V la garaj si vedeti ce si cum faceti.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, if it works, don't fix it!

 

Cati kilometri are motorul si cam pe unde vrei sa te duci?

 

Motorul de FZ6 este foarte fiabil, nu prea ai ce revizii sa-i faci inainte de plecat intr-o calatorie in afara de consumabile, ca sa te stii tu cu constinta impacata. Poti schimba uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, bujiile, verifici lantul, pinionul si foaia sa vezi daca-s in regula sau daca trebuiesc schimbate, verifici lichidul de racire daca e sau nu la nivel. Mai poti schimba lichidul de frana si placutele de frana daca e nevoie. Cam orice service moto iti poate face operatiunile astea. Nu cred ca vrei sa desfaci motorul doar ca sa fii sigur ca o sa mearga ok in continuare. Eu toate cele de mai sus le-am facut singur sau cu ajutorul prietenilor. Te sfatuiesc sa faci si tu acelasi lucru, iti rezervi un weekend si verifici tot ce ai de verificat. Iti mai chemi si un prieten, doi, mai beti cateva berici, mai povestiti si mai ramai si cu niste bani in buzunar. Iar daca esti mai comod din fire, du-te la Florin V la garaj si vedeti ce si cum faceti.

 

Ms de raspuns. Sunt de acord cu ce zici insa mai am niste alte "mici" probleme. De ex weekendul asta am fost la un drum de vreo 400 km si mi s-a oprit de vreo 8 ori motorul in timpul mersuluu (se opreste cand vreau sa reduc treptele si trag ambreiajul) - cel mai problabil probleme cu senzorul TPS - ciudat e ca pana acum n-am avut probleme. Plus ca mi se pare ca are momente cand merge un pic inecat - aici ma gandesc ca pot fi si bujiile.

 

PS: are vreo 30k km. o sa fac un drum de vreo 3000 km prin serbia, croatia etc

Editat de Goldbug
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de raspuns. Sunt de acord cu ce zici insa mai am niste alte "mici" probleme. De ex weekendul asta am fost la un drum de vreo 400 km si mi s-a oprit de vreo 8 ori motorul in timpul mersuluu (se opreste cand vreau sa reduc treptele si trag ambreiajul) - cel mai problabil probleme cu senzorul TPS - ciudat e ca pana acum n-am avut probleme. Plus ca mi se pare ca are momente cand merge un pic inecat - aici ma gandesc ca pot fi si bujiile.

 

PS: are vreo 30k km. o sa fac un drum de vreo 3000 km prin serbia, croatia etc

 

Cu siguranta e senzorul TPS! Exact la fel am patit si eu. Senzatia ca merge inecat este tot din cauza senzorului.

Dupa ce vei schimba senzorul se vor remedia toate acestea.

Al meu senzor tps s-a defectat cand motorul afisa ~28.000 km. Stiu ca nu e o regula, se strica mai repede sau mai tarziu, cum il apuca.

Bafta la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Olcit-ul este beton, de vanzare? :unsure:

 

Nu cred, e masina de suflet a cuiva :polite: In curtea aia mai zace si un Renault 16 intr-o stare aproape originala. Din cate am inteles, ala chiar mai merge. Intreaba-l pe Cavaleru mai multe, ca la el in curte zac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...